.
Instinkt_01.jpg
Instinkt_02.jpg
Instinkt_03.jpg
Instinkt_04.jpg
Instinkt_05.jpg
Instinkt_06.jpg
Instinkt_07.jpg
Instinkt_08.jpg
Instinkt_09.jpg
Instinkt_10.jpg
Instinkt_11.jpg
Instinkt_12.jpg
Instinkt_13.jpg
Instinkt_14.jpg
Instinkt_15.jpg
Instinkt_16.jpg
Instinkt_17.jpg
Instinkt_18.jpg
Instinkt_19.jpg
Instinkt_20.jpg
Instinkt_21.jpg
Instinkt_22.jpg
Instinkt_23.jpg
Instinkt_24.jpg
Instinkt_25.jpg
Instinkt_26.jpg
Instinkt_27.jpg
Instinkt_28.jpg
Instinkt_29.jpg
Instinkt_30.jpg
Instinkt_31.jpg
Instinkt_32.jpg
Instinkt_33.jpg
Instinkt_34.jpg
Instinkt_35.jpg
Instinkt_36.jpg
Instinkt_37.jpg
Instinkt_38.jpg
Instinkt_39.jpg
Instinkt_40 titl.jpg
Čím více se jím zabývám, tím více připouštím možnost 
instinktivního cestování automobilem zítřka.
Tvarový design dává projektu
 INSTINCT  silnou přitažlivost.

V tématech  PEUGEOT  Pavel Hušek   
Quartz-plug-in_01.jpg
Quartz-plug-in_02.jpg
Quartz-plug-in_03.jpg
Quartz-plug-in_04.jpg
Quartz-plug-in_05.jpg
Quartz-plug-in_06.jpg
Quartz-plug-in_07.jpg
Quartz-plug-in_08.jpg
Quartz-plug-in_09.jpg
Quartz-plug-in_10.jpg
Quartz-plug-in_11.jpg
Quartz-plug-in_12.jpg
Název QUARTZ je nám známý z roku 1981, 
jako studie Pininfarina kupé Audi Quattro Quartz.

Peugeot představí letos v Paříži svoji studii QUARTZ,
která má ambice pro realizaci jako hybridní plug-in.


V tématech  PEUGEOT  Pavel Hušek 

Editor Vlastík Habarta mě namlsal svými nálezy skic studie Peugeot ONYX.  Takže jsem se trochu porozhlédl a nalezl snímky vysoce oktanového nebo vysoce karatového - jak je libo - interiéru této moderně divoké studie. 

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

ONYX_01.jpg
ONYX_02.jpg
ONYX_03.jpg
ONYX_04.jpg
ONYX_05.jpg

Působivé kupé Peugeot RCZ prošel faceliftem.   Zmizela otevřená tlama a přední část dostala stylové tvary, společné pro všechny současné Peugeoty.  A vypadá opravdu frajersky!

Navíc Peugeot připravil pro Paříž koncept RCZ R, který má být ostrý jako žiletka.

Zdroj snímků: netcarshow.com

Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg

I když tato ´bugyna´ jménem Hoggar od Peugeotů pochází z roku 2003 (kresby 2002 a 2001),  je to stále pozoruhodná kreace, která je soustavnou výzvou i pro nejmladší designéry.  Vzpomínám její ženevskou prezentaci, kdy jsem ji doslova hltal očima:  tolik rafinovaných a chutně pohledných nápadů na jednom auťáku !!!  Jediné, co jsem si přál, bylo zmenšení rozměrů tohoto obra mezi bugynami.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

Dodatek:  http://cardesignclub.7x.cz/citro-n/cit-lacoste.html

V odkazu se jedná o PSA sesterký koncept Lacoste Citroën, který lze porovnávat pouze v nápaditosti designerů výtvarných a inženýrských.  Poslání obou mimořádně kreativních projektů PSA je však zřetelně rozdílné jako hrušky a jablka.  Kdybych dnes stál před pracovní volbou, volil bych DESIGN PSA v Paříži-Vélizy a pak z důvodů osobní sympatie značku Citroën.  Díky pozvání zastoupení PSA v Praze jsem mohl v roce 2004 být v Paříži-Vélizy přítomen otevření nové budovy DESIGN PSA ve tvaru obrovské zaoceánské lodě.  PH

01_Hoggar-Concept.jpg
02_Hoggar-Concept.jpg
03_Hoggar-Concept.jpg
04_Hoggar-Concept.jpg
05_Hoggar-Concept.jpg

Zde není slov potřeba, design tohoto vozu je strhující poezie sama

Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor

HX1_01.jpg
HX1_02.jpg
HX1_03.jpg
HX1_04.jpg
HX1_05.jpg

Jak velí současná móda, Peugeot udělal ze svého kombi 508 rádoby siláka.  Přidal několik plastů, zvýšil malinko podvozek a ejhle, máme tu SUV.  Jaký je opravdový smysl těchto vozů nechme na ´chytrých´ marketingových hlavách a podívejme se na pár skic.

Pro rubriku  DESIGN CENTRA  editor

Peugeot-508_RXH_1.jpg
Peugeot-508_RXH_2.jpg
Peugeot-508_RXH_3.jpg
Peugeot-508_RXH_4.jpg
Peugeot-508_RXH_5.jpg

Rusko má mnoho talentů - Alexander Dultsev je jedním z nich určitě.

V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek

X-RAY_1.jpg
X-RAY_2.jpg
X-RAY_3.jpg
X-RAY_4.jpg
X-RAY_5.jpg

Po minulém příspěvku, kde jsme se podívali k Bertonemu, nyní zajdeme na návštěvu k Pininfarinovi v roce 1997.  Právě v tomto roce totiž karosárna presentovala na ženevském autosalónu svůj počin, Peugeot Nautilus.  Tento prototyp, který byl postaven na podvozku tehdejšího modelu 605 měl ukázat, že i velká limuzína nemusí být vždy barokní.

Lorenzo Ramaciotti k tomu tehdy řekl, cílem tohoto prototypu bylo odpovědět na otázku, která sice nemusí být zásadní, ale je zajímavá.  Musí být majestátní vlajkové lodě konzervativní a ortodoxní limuzíny s klasickým neutrálním a racionálním stylem?  Mohou mít tyto velké vozy přitažlivost a styl živé sochy, schopné stimulovat emoce?

Jak je vidět, odpověď na otázku je kladná.  Důležité ale je si uvědomit, že tento koncept vznikl před 13 lety a to v souvislosti s tím, jak je i dnes naprosto nadčasový a nadmíru elegantní.  Kdyby tento vůz dnes vyjel z továrny Peugeot, byl by to zajisté hit na automobilovém trhu a objednávky by se jen hrnuly.  Věčná škoda, že vůz zůstal jen u prototypu.  Ješťe smutnější je, že tento prototyp je dnes téměř zapomenut a najít o něm informace nebo fotografie na netu, je téměř nadlidský výkon.  Před několika lety jsem měl půjčené italské magazíny Auto Design a několik stránek jsem si okopíroval, takže se nyní můžeme podívat i na to jak se vůz rodil v hlavách designera Kena Okuyamy, ano, toho Okuyamy, který poté navrhnul prototyp Ferrari Rosa a sériové vozy jako Enzo a 456.

Pro galerii  KAROSÁRNY  editor

nautilus.jpg
nautilus_2.jpg
skenovat0005_1.jpg
skenovat0006.jpg
1.jpg

Jestli takto přijde do výroby, bude to opět ´Beauty by Peugeot´, jako tomu bývalo za maestra Günaka.  V galerii DESIGN CENTRA je pastva pro oči.

Pavel Hušek

01_5by Peugeot.jpg
02_5by Peugeot.jpg
03_5by Peugeot.jpg
04_5by Peugeot.jpg
05_5by Peugeot.jpg
1
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one