.
Mokka_01.jpg
Mokka_02.jpg
Mokka_03.jpg
Mokka_04.jpg
Mokka_05.jpg
Mokka_06.jpg
Mokka_07.jpg
Mokka_08.jpg
Mokka_09.jpg
Mokka_10.jpg
Mokka_11.jpg
Mokka_12.jpg
Mokka_13.jpg
Mokka_14.jpg
Mokka_15.jpg
Mokka_16.jpg
Mokka_17.jpg
Mokka_18.jpg
Mokka_19.jpg
Mokka_20.jpg
Mokka_21.jpg
Mokka_22 titl.jpg
Mokka_23.jpg
Mokka_24.jpg
Mokka_25.jpg
Mokka_26.jpg
Mokka_27.jpg
Mokka_28.jpg
Mokka_29.jpg
Mokka_30.jpg
Mokka_31.jpg
Mokka_32.jpg
Elektrický Opel Mokka stejně jako souběžný Vauxhall Mokka 
bude roztomilé autíčko mezi množstvím elektrickych automobilů.
Oku lahodný roztomilý výtvarný design mu dáva šanci odbytu.

V tématech 
OPEL
  Pavel Hušek  
Inspira_01.jpg
Inspira_02.jpg
Inspira_03  titl.jpg
Inspira_04.jpg
Inspira_05.jpg
Inspira_06.jpg
Inspira_07.jpg
Inspira_08.jpg
Inspira_09.jpg
Inspira_10.jpg
Inspira_11.jpg
Inspira_12.jpg
Inspira_13.jpg
Inspira_14.jpg
Inspira_15.jpg
Inspira_16.jpg
Inspira_17.jpg
Inspira_18.jpg
Inspira_19.jpg
Inspira_20.jpg
Inspira_21.jpg
Inspira_22.jpg
Inspira_23.jpg
Inspira_24.jpg
Inspira_25.jpg
Inspira_26.jpg
Inspira_27.jpg
Inspira_28.jpg
Inspira_29.jpg
Inspira_30.jpg
Inspira_31.jpg
Inspira_32.jpg
Z německých automobilek měl Opel vždy nejkultivovanější,
tvarově nejnápaditější a oku nejlahodnější design.  
Dbal na to americký koncern General Motors Company (GMC).

Do této skupiny patří jistě zde ukázaná studie Opel INSPIRA.
Umění designérů pracovat s křivkami se zdá být nedostižné. 
V designérských studiích GM-Opel nezřídka vznikaly skvosty, 
které ale ne vždy přešly do sériové výroby. 
To je u velkých firem běžné ... plánování strategie modelové politiky, 
marketing, finanční management - ti všichni dovedou zamítnout
nebo i "znetvořit" původní ušlechtilost a krásu. 
Cílem koncernu je logicky zisk.

Je pozoruhodné, že Opel padl jako válečná kořist do rukou Sovětů. 
Tehdejší Opel Kadet se změnil na prvního sovětského Moskviče. 


V tématech  OPEL  Pavel Hušek 
manta (01) titl.jpg
manta (02).jpg
manta (03).jpg
manta (04).jpg
manta (05).jpg
manta (06).jpg
manta (07).jpg
manta (08).jpg
manta (09).jpg
manta (10).jpg
manta (11).jpg
manta (12).jpg
manta (13).jpg
manta (14).jpg
manta (15).jpg
manta (16).jpg
manta (17).jpg
manta (18).jpg
manta (19).jpg
manta (20).jpg
manta (21).jpg
manta (22).jpg
manta (23).jpg
manta (24).jpg
manta (25).jpg
manta (26).jpg
manta (27).jpg
manta (28).jpg
manta (29).jpg
manta (30).jpg
manta (31).jpg
manta (32).jpg
manta (33).jpg
manta (34).jpg
manta (35).jpg
manta (36).jpg
manta (37).jpg
manta (38).jpg
manta (39).jpg
manta (40).jpg
manta (41).jpg
manta (42).jpg
manta (43).jpg
manta (44).jpg
manta (45).jpg
manta (46).jpg
manta (47).jpg
manta (48).jpg
manta (49).jpg
manta (50).jpg
manta (51).jpg
manta (52).jpg
manta (53).jpg
manta (54).jpg
manta (55).jpg
manta (56).jpg
manta (57).jpg
manta (58).jpg
manta (59).jpg
manta (60).jpg
manta (61).jpg
manta (62).jpg
manta (63).jpg
manta (64).jpg
manta (65).jpg
manta (66).jpg
manta (67).jpg
manta (68).jpg
manta (69).jpg
manta (70).jpg
manta (71).jpg
manta (72).jpg
Je nanejvýš pozoruhodné, kolik nápadů - i externích -
proběhlo designérským centrem Opel v Rüsselsheimu
při hledání následníků oblíbeného modelu,
jakým byl Opel Manta 1.


V tématech  OPEL  Pavel Hušek 
H.Kodama (01).jpg
H.Kodama (02).jpg
H.Kodama (03).jpg
H.Kodama (04).jpg
H.Kodama (05).jpg
H.Kodama (06).jpg
H.Kodama (07).jpg
H.Kodama (08).jpg
H.Kodama (09).jpg
H.Kodama (10).jpg
H.Kodama (11).jpg
H.Kodama (12).jpg
H.Kodama (13).jpg
H.Kodama (14).jpg
H.Kodama (15).jpg
H.Kodama (16).jpg
H.Kodama (17).jpg
H.Kodama (18).jpg
H.Kodama (19).jpg
H.Kodama (20).jpg
H.Kodama (21).jpg
H.Kodama (22).jpg
H.Kodama (23).jpg
H.Kodama (24).jpg
H.Kodama (25).jpg
H.Kodama (26).jpg
H.Kodama (27).jpg
H.Kodama (28).jpg
H.Kodama (29).jpg
H.Kodama (30).jpg
H.Kodama (31).jpg
H.Kodama (32).jpg
Neuvěřitelné, jak jsou si události i v detailech podobné ! 
Mnohé dětské a klukovské touhy i sny ! 
I když dosažené cíle jsou rozdílné, jádro snů zůstává ... ... 


V tématech  OPEL  Pavel Hušek 
opel gt (01).jpg
opel gt (02).jpg
opel gt (03).jpg
opel gt (04).jpg
opel gt (05).jpg
opel gt (06).jpg
opel gt (07).jpg
opel gt (08).jpg
opel gt (09).jpg
opel gt (10).jpg
opel gt (11).jpg
opel gt (12).jpg
opel gt (13).jpg
opel gt (14).jpg
opel gt (15).jpg
opel gt (16).jpg
opel gt (17).jpg
opel gt (18).jpg
opel gt (19).jpg
opel gt (20).jpg
opel gt (21).jpg
opel gt (22).jpg
opel gt (23).jpg
opel gt (24).jpg
opel gt (25).jpg
opel gt (26).jpg
opel gt (27).jpg
opel gt (28).jpg
opel gt (29).jpg
opel gt (30).jpg
opel gt (31).jpg
opel gt (32).jpg
opel gt (33).jpg
opel gt (34).jpg
opel gt (35).jpg
opel gt (36).jpg
opel gt (37).jpg
opel gt (38).jpg
opel gt (39).jpg
opel gt (40).jpg
opel gt (41).jpg
opel gt (42).jpg
opel gt (43).jpg
opel gt (44).jpg
opel gt (45).jpg
opel gt (46).jpg
opel gt (47).jpg
opel gt (48).jpg
opel gt (49).jpg
opel gt (50).jpg
opel gt (51).jpg
opel gt (52).jpg
opel gt (53).jpg
opel gt (54).jpg
opel gt (55).jpg
opel gt (56).jpg
opel gt (57).jpg
opel gt (58).jpg
opel gt (59).jpg
opel gt (60).jpg
Kreativita designerů automobilky OPEL byla vždy skvělá.
Je a bylo to vždy o lidech a o managementu design centra,
hlavně však byla zřetelná americká podníkavost GM,
výrazná vkusem a perspektivní výtvarnou kreativitou.


V tématech  OPEL  Pavel Hušek  
Opel GT´17 (01).jpg
Opel GT´17 (02).jpg
Opel GT´17 (03).jpg
Opel GT´17 (04).jpg
Opel GT´17 (05).jpg
Opel GT´17 (06).jpg
Opel GT´17 (07).jpg
Opel GT´17 (08).jpg
Opel GT´17 (09).jpg
Opel GT´17 (10).jpg
Opel GT´17 (11).jpg
Opel GT´17 (12).jpg
Opel GT´17 (13).jpg
Opel GT´17 (14).jpg
Opel GT´17 (15).jpg
Opel GT´17 (16).jpg
Opel GT´17 (17).jpg
Opel GT´17 (18).jpg
Opel GT´17 (19).jpg
Opel GT´17 (20).jpg
V rubrice  BLESKOVÉ NOVINKY  se bleskově bleskly 
dva vložené obrázky nového konceptu
OPEL GT 
s výrazem obdivu editora Vlastimila Habarty.

Zpracovával jsem právě sadu obrázků této animální kreace,
kterou kvůli pracnosti úprav vkládám nyní do témat OPEL.
I já jsem unešen biologickým tvaroslovím tohoto auta
a vůbec mi u toho nevadí jeho tříválcový motor. 


V tématech  OPEL  Pavel Hušek 
  
PD_01.jpg
PD_02.jpg
PD_03.jpg
PD_04.jpg
PD_05.jpg
PD_06.jpg
PD_07.jpg
PD_08.jpg
PD_09.jpg
PD_10.jpg
PD_11.jpg
PD_12.jpg
PD_13.jpg
PD_14.jpg
PD_15.jpg
PD_16.jpg
PD_17.jpg
PD_18.jpg
PD_19.jpg
PD_20.jpg
Nejen vzpomínka na dobrodružné i dramatické zážitky,
ale také zjištění, jak labilní je názor  
LÍBÍ - NELÍBÍ.

V tématech  OPEL  Pavel Hušek   
01_Style Auto.jpg
02_Style Auto.jpg
03_Style Auto.jpg
04_Style Auto.jpg
05_Style Auto.jpg
06_Style Auto.jpg
07_Style Auto.jpg
08_Style Auto.jpg
09_Style Auto.jpg
10_Style Auto.jpg
11_Style Auto.jpg
titl.jpg

Před časem jsem v SEMINÁŘI 23
s nadšením popsal studii Opel CD,
kterou před mnoha lety v Rüsselsheimu
inicioval tehdejší vývojový boss Chuck Jordan. 

Tehdy jsem nemohl sehnat kresebné návrhy, 
které jsem znal z výtisku Style Auto 1970. 
Dnes mi tyto skici poslal náš španělský dopisovatel
David Rodrigéz.  Gracias David !   

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg

Pikantní záležitost ...
Eine pikante Angelegenheit ...

AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek

Neuvěřitelné, kolik nápadů a skic (a to ještě ručně a tužkou !) vznikne, než se zrodí automobil tak jiný, jakým je za sebou dvousedadlový OPEL CONCEPT, prezentovaný na IAA 2011 ve Frankfurtu.

http://www.youtube.com/watch?v=Srjj03KLf8M

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek 

01_Opel concept.jpg
02_Opel concept.jpg
03_Opel concept.jpg
04_Opel concept.jpg
05_Opel concept.jpg
1
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one