.
nissan v2g_01.jpg
nissan v2g_02.jpg
nissan v2g_03.jpg
nissan v2g_04.jpg
nissan v2g_05.jpg
nissan v2g_06.jpg
nissan v2g_07.jpg
nissan v2g_08.jpg
nissan v2g_09.jpg
nissan v2g_10.jpg
nissan v2g_11.jpg
nissan v2g_12.jpg
nissan v2g_13.jpg
nissan v2g_14.jpg
nissan v2g_15.jpg
nissan v2g_16.jpg
Budou takhle jednou vypadat autonomní vozidla? 

V tématech  NISSAN  Pavel Hušek 
 
3.jpg
4.jpg
5.jpg
1.jpg
2.jpg
12.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
Nissan mi pije krev !  
S každým dalším novým modelem mě dohání k šílenství.

Když si vzpomenu, jak jsem se natrápil,
než jsem po dlouhé době prodal první Tildu ...

Budu se opakovat, ale když jsem téměř před deseti lety
prodával tyto vozy, byly to mimo modelu Qashqai
designérsky zoufalé vozy.  A dnes?  
Co typ, to oku lahodící kombinace ostrých a oblých linií,
až brutálně výrazná čelní maska, díky které vůz poznáte
stovky metrů dopředu - nová  
MICRA  není vyjímkou.  
Je umění navrhnout malé auto jako krasavce,
ovšem Nissanu se to výborně podařilo.  
Přidal tak do svého náhrdelníku další perlu.  
Ta auta se dnes musí prodávat sama.  


V tématech  NISSAN  editor
 
terra (01).jpg
terra (02).jpg
terra (03).jpg
terra (04).jpg
terra (05).jpg
terra (06).jpg
terra (07).jpg
terra (08).jpg
terra (09).jpg
terra (10).jpg
terra (11).jpg
terra (12).jpg
terra (13).jpg
terra (14).jpg
terra (15).jpg
terra (16).jpg
terra (17).jpg
terra (18).jpg
terra (19).jpg
terra (20).jpg
terra (21).jpg
terra (22).jpg
terra (23).jpg
terra (24).jpg
terra (25).jpg
terra (26).jpg
terra (27).jpg
terra (28).jpg
terra (29).jpg
terra (30).jpg
terra (31).jpg
terra (32).jpg
terra (33).jpg
terra (34).jpg
terra (35).jpg
terra (36).jpg
terra (37).jpg
terra (38).jpg
terra (39).jpg
terra (40).jpg
terra (41).jpg
terra (42).jpg
terra (43).jpg
terra (44).jpg
terra (45).jpg
terra (46).jpg
terra (47).jpg
terra (48).jpg
Před časem jsme tento designérský koncept prezentovali,
ale ne v tomto rozsahu a s takovouto pozorností. 
Koncept TeRRA z hlediska výtvarného je umělecký skvost,
svébytného výrazu ušlechtilé krásy a osobité elegance.
Japonsko-francouzská designérská spolupráce,
kterou zde před časem osvětlil Patrick le Quément,
nese chutné ovoce jak u RENAULT, tak u NISSAN.  
TeRRA kreace SUV z roku 2012 nemá dodnes obdoby.


V tématech  NISSAN  Pavel Hušek     
ids (01).jpg
ids (02).jpg
ids (03).jpg
ids (04).jpg
ids (05).jpg
ids (06).jpg
ids (07).jpg
ids (08).jpg
ids (09).jpg
ids (10).jpg
ids (11).jpg
ids (12).jpg
ids (13).jpg
ids (14).jpg
ids (15).jpg
ids (16).jpg
ids (17).jpg
ids (18).jpg
ids (19).jpg
ids (20).jpg
ids (21).jpg
ids (22).jpg
ids (23).jpg
ids (24).jpg
ids (25).jpg
ids (26).jpg
ids (27).jpg
ids (28).jpg
ids (29).jpg
ids (30).jpg
ids (31).jpg
ids (32).jpg
ids (33).jpg
ids (34).jpg
ids (35).jpg
ids (36) titl.jpg
Nissan hledá a nachází nová tvarová vyjádření.
Myslím, že není třeba žádného slovního doprovodu.


V tématech  NISSAN  Pavel Hušek 

V listopadu minulého roku jsme ukázali malé
podivné autíčko od Nissana, které bylo prezentováno
vlastním generálním ředitelem Carlosem Ghosnem. 

Letos bude tato groteskní stylová kreace představena
poprvé Evropanům v Paříži.  Ano, tvarově je zcela odlišná
od všech aut, která vídáváme v městském provozu
a na která jsme zvyklí. 
Nemohu jí ale odepřít výraznou originalitu 
a nadprůměrné IQ, do ní implantované. 

http://cardesignclub.7x.cz/nissan/pivo-3-nissan.html

V galerii  ELEKTRO-AUTA  Pavel Hušek

Pivo3_01.jpg
Pivo3_02.jpg
Pivo3_03.jpg
Pivo3_04.jpg
Pivo3_05.jpg

Je zbytečné mluvit o kulatosti kol stejně tak,
jako o nápaditosti nových kreací u Nissanů. 
A ten interiér !!!

V galerii  ELEKTRO-AUTA  Pavel Hušek

01_Terra.jpg
02_Terra.jpg
03_Terra.jpg
04_Terra.jpg
05_Terra.jpg

TOKYO AUTO SALON 2011 - další zajímavost - japonské autíčko  NISSAN PIVO 3.   Technické údaje si zájemce najde na internetu.  Nás zajímá spíše velice osobité tvarosloví autíčka.  Bude si třeba zvykat, přijde-li takto do městského provozu. 

V rubrice  VÝSTAVY  Pavel Hušek

01_pivo3.jpg
02_pivo3.jpg
03_pivo3.jpg
04_pivo3.jpg
05_pivo3.jpg
01_N.E.T.C.jpg
02_N.E.T.C.jpg
03_N.E.T.C.jpg
04_N.E.T.C.jpg
05_N.E.T.C.jpg
06_N.E.T.C.jpg
07_N.E.T.C.jpg
08_N.E.T.C.jpg
09_N.E.T.C.jpg
10_N.E.T.C.jpg
11_N.E.T.C.jpg
12_N.E.T.C.jpg
13_N.E.T.C.jpg
14_N.E.T.C.jpg
15_N.E.T.C.jpg
16_N.E.T.C.jpg
17_N.E.T.C.jpg
18_N.E.T.C.jpg
19_N.E.T.C.jpg
20_N.E.T.C.jpg
21_N.E.T.C.jpg
22_N.E.T.C.jpg
23_N.E.T.C.jpg
24_N.E.T.C.jpg
25_N.E.T.C.jpg
26_N.E.T.C.jpg
27_N.E.T.C.jpg
28_N.E.T.C.jpg
29_N.E.T.C.jpg
30_N.E.T.C.jpg
31_N.E.T.C.jpg
32_N.E.T.C.jpg
33_N.E.T.C.jpg
34_N.E.T.C.jpg
35_N.E.T.C..jpg
36_N.E.T.C.jpg
37_N.E.T.C.jpg
38_N.E.T.C.jpg
39_N.E.T.C.jpg
40_N.E.T.C.jpg
41_N.E.T.C.jpg
42_N.E.T.C.jpg
43_N.E.T.C.jpg
44_N.E.T.C.jpg
45_N.E.T.C.jpg
46_N.E.T.C..jpg
47_N.E.T.C.jpg
48_N.E.T.C.jpg

Už je to dávno, ale jak jsem zjistil, stále aktuální. 
Postup jedné japonské zakázky, s kterou jsem přesídlil
své německé "Design Studio Pavel Hušek" do Československa,
přesněji na Valašsko a pak teprve do Prahy.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek   

Díky NetCarShow.com a některým dalším bezejmeným ´webům´ vzniklo mnoho poutavých snímků nového lidového auta NISSAN JUKE.  My ho už známe z představení designového konceptu Qazana, jehož několik obrázků jsem pro osvěžení paměti přidal.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

01_Qazana-Juke .jpg
02_Qazana-Juke .jpg
03_Qazana-Juke .jpg
04_Qazana-Juke .jpg
05_Qazana-Juke .jpg

Zdravím všechny ty, kterým není průmyslová estetika cizí! Prvně bych se chtěl omluvit za mou nemalou absenci na těchto stránkách. Ale jsem opět zde a tématem, kterému bych se dnes rád věnoval, bude nový Nissan Juke. Ano, to je ten japonský crossover, jenž povolil konvenci běžných automobilových segmentů a vydal se cestou nevázané anarchie.

A právě nespoutaná originalita doslova číší z 4 135 mm dlouhé, 1 765 mm široké a 1 570 mm vysoké karosérie, která se svou velikostí, v rámci modelové řady crossoverů Nissan, řadí pod Quashai a svou filosofií konkuruje populárnímu Soulu značky Kia či městskému výtržníkovi Toyotě Urban Cruiser.

 A o co se vlastně zmíněná filosofie automobilu opírá? Stěžejním prvkem konstrukce je originalita a svébytnost, jež je znatelná jak na přídi s nevšední kompozicí hlavních i mlhových světlometů, tak i na zádi, zdobené lampami ve tvaru bumegangu. Ta rovněž disponuje, stejně jako celá karosérie, oblými tvary, věrnými koncepčnímu předobrazu Qazana z loňského roku. Neměli bychom zapomenout na profil s mohutnými blatníky, které svůj původ nacházejí rovněž v kuriózní studii Qazana, jedné z nejpozoruhodnějších kreací ženevské autoshow 2009. Také absence klik pro zadní dveře, tedy řešení, dodávající vozu sportovnější vzezření, stojí za zmínku a polemiku.

 Jsem potěšen, že nezvyklé prvky z Qazany pronikly i do poutavého a ne zcela všedně působícího interiéru. Ten je zdoben prvky v barvě karosérie. Jmenujme například stylovou středovou konzoli, která, po vzoru konceptu, opět evokuje parkovací nádrž motocyklu, či opravdu originální dveřní výplně. I když atmosféra tmavé kabiny, jež se snoubí s prvky, vyvedenými v rudé metalíze, navozuje poněkud morbidní atmosféru...

 ... no, radši přejdeme ke zmíněným jmenovaným soupeřům nového dítka druhé největší japonské automobilky. Jmenoval jsem Kiu Soul a Toyotu Urban Cruiser. První jmenovaná ostrá puberťačka pobuřuje okolí, čemuž jí nemalou měrou napomáhá i široké spektrum individualizačních prvků výbavy. Například samolepky. Je přinejmenším pozoruhodné, jak dokáží upravit, změnit, či zcela degradovat estetické působení na člověka. U Soulu mi však vadí poněkud chladný a stále spíše korejsky vypadající interiér. A japonský Urban Cruiser? Pokud pomineme příď, která může nahánět strach malým dětem, máme před sebou, byť proporčně zajímavý, ale jinak všední automobil. Já vím, na dosavadní poměry Toyoty byl projekt originální a jiný, ovšem když jej porovnáme s konkurencí, vůz narazí na zcela jinou úroveň provedení kokpitů (nemluvím jen o designu - na řadě jsou materiály a jejich povrchová úprava)...

 ... z předešlých slov mi vychází Juke jako docela fajn model. Nissan je totiž zvyklý své interiéry dělat až nejaponsky útulně a z materiálů, které snesou srovnání i s Evropou.

Jakub Sochor

 

Nissan_Juke..._zatim_tajne.jpg
Nissan_Juke.jpg
..._a_zde_jiz_v_plne_krase_.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one