.
EQS_01.jpg
EQS_02.jpg
EQS_03.jpg
EQS_04.jpg
EQS_05  titl.jpg
EQS_06.jpg
EQS_07.jpg
EQS_08.jpg
EQS_09.jpg
EQS_10.jpg
EQS_11.jpg
EQS_12.jpg
EQS_13.jpg
EQS_14.jpg
EQS_15.jpg
EQS_16.jpg
EQS_17.jpg
EQS_18.jpg
EQS_19.jpg
EQS_20.jpg
EQS_21.jpg
EQS_22.jpg
EQS_23.jpg
EQS_24.jpg
EQS_25.jpg
EQS_26.jpg
EQS_27.jpg
EQS_28.jpg
EQS_29.jpg
EQS_30.jpg
EQS_31.jpg
EQS_32.jpg
EQS_37.jpg
EQS_38.jpg
EQS_39.jpg
EQS_40.jpg
Mercedes prezentuje letos na IAA Frankfurt 2019 
úžasně křívkově hladké tvarosloví - umění designerů.
Bravo hoši, že se nebojíte křivek bez ztráty výrazu Marcedesa. 
Přál bych to především škodovce, u BMW by to měli umět také. 

V tématech 
MERCEDES  Pavel Hušek 
e-MB_01.jpg
e-MB_02.jpg
e-MB_03.jpg
e-MB_04.jpg
e-MB_05.jpg
e-MB_06.jpg
e-MB_07.jpg
e-MB_08.jpg
e-MB_09.jpg
e-MB_10.jpg
e-MB_11.jpg
e-MB_12.jpg
e-MB_13.jpg
e-MB_14.jpg
e-MB_15.jpg
e-MB_16.jpg
e-MB_17.jpg
e-MB_18.jpg
e-MB_19.jpg
e-MB_20.jpg
e-MB_21.jpg
e-MB_22.jpg
e-MB_23.jpg
e-MB_24.jpg
e-MB_25.jpg
e-MB_26.jpg
e-MB_27.jpg
e-MB_28.jpg
e-MB_29.jpg
e-MB_30.jpg
e-MB_31.jpg
e-MB_32.jpg
e-MB_33.jpg
e-MB_34.jpg
e-MB_35.jpg
e-MB_36.jpg
e-MB_37.jpg
e-MB_38.jpg
e-MB_39.jpg
e-MB_40.jpg
e-MB_41.jpg
e-MB_42.jpg
e-MB_43.jpg
e-MB_44.jpg
e-MB_45.jpg
e-MB_46.jpg
e-MB_47.jpg
e-MB_48.jpg
e-MB_49.jpg
e-MB_50.jpg
e-MB_51.jpg
e-MB_52.jpg
e-MB_53.jpg
e-MB_54.jpg
e-MB_55.jpg
e-MB_56.jpg
e-MB_57.jpg
e-MB_58.jpg
e-MB_59.jpg
e-MB_60.jpg
e-MB_61.jpg
e-MB_62.jpg
e-MB_63.jpg
e-MB_64.jpg
e-MB_65.jpg
e-MB_66.jpg
e-MB_67.jpg
e-MB_68.jpg
e-MB_69.jpg
e-MB_70.jpg
e-MB_71.jpg
e-MB_72.jpg
e-MB_73.jpg
e-MB_74.jpg
e-MB_75.jpg
e-MB_76.jpg
e-MB_77.jpg
e-MB_78.jpg
e-MB_79.jpg
e-MB_80.jpg
e-MB_81.jpg
e-MB_82.jpg
e-MB_83.jpg
e-MB_84.jpg
e-MB_85.jpg
e-MB_86.jpg
e-MB_87 titl.jpg
e-MB_88.jpg
Mercedes enormě investuje do budoucnosti !! 
Např. Design Center Carlsbad
(Karlovy Vary) v jižní Kalifornii 
produkuje tak závratné nápady, že z toho jde hlava kolem.
Vše, co zde prezentuji je pouhý zlomek výtvarnosti designerů
v kalifornském Carlsbadu. 

V osmdesátých letech jsem navštívil dvakrát Kalifornii 
a po návratu vyjádřil ve švýcarském tisku AR/RA představu 
Design Centra Tatra v Carsbad (v Karlových Varech). 
No, dnes je tam Mercedes a Tatra se živí vojenskými vozidly.


V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
IAA_EQ_2017_01.jpg
IAA_EQ_2017_02.jpg
IAA_EQ_2017_03.jpg
IAA_EQ_2017_04.jpg
IAA_EQ_2017_05.jpg
IAA_EQ_2017_06.jpg
IAA_EQ_2017_07.jpg
IAA_EQ_2017_08.jpg
IAA_EQ_2017_09.jpg
IAA_EQ_2017_10.jpg
IAA_EQ_2017_11.jpg
IAA_EQ_2017_12.jpg
IAA_EQ_2017_13.jpg
IAA_EQ_2017_14.jpg
IAA_EQ_2017_15.jpg
IAA_EQ_2017_16.jpg
IAA_EQ_2017_17.jpg
IAA_EQ_2017_18.jpg
IAA_EQ_2017_19.jpg
IAA_EQ_2017_20.jpg
IAA_EQ_2017_21.jpg
IAA_EQ_2017_22.jpg
IAA_EQ_2017_23.jpg
IAA_EQ_2017_24.jpg
IAA_EQ_2017_25.jpg
IAA_EQ_2017_26.jpg
IAA_EQ_2017_27.jpg
IAA_EQ_2017_28.jpg
IAA_EQ_2017_29.jpg
IAA_EQ_2017_30.jpg
IAA_EQ_2017_31.jpg
IAA_EQ_2017_32.jpg
IAA_EQ_2017_33.jpg
IAA_EQ_2017_34.jpg
IAA_EQ_2017_35.jpg
IAA_EQ_2017_36.jpg
IAA_EQ_2017_37.jpg
IAA_EQ_2017_38.jpg
IAA_EQ_2017_39.jpg
IAA_EQ_2017_40.jpg
IAA_EQ_2017_41.jpg
IAA_EQ_2017_42.jpg
IAA_EQ_2017_43.jpg
IAA_EQ_2017_44.jpg
IAA_EQ_2017_45.jpg
IAA_EQ_2017_46.jpg
IAA_EQ_2017_47.jpg
IAA_EQ_2017_48.jpg
IAA_EQ_2017_49.jpg
IAA_EQ_2017_50.jpg
IAA_EQ_2017_51.jpg
IAA_EQ_2017_52.jpg
Obdivuji obsah i obal !!!

V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek
MM_01.jpg
MM_02.jpg
MM_03.jpg
MM_04.jpg
MM_05.jpg
MM_06.jpg
MM_07.jpg
MM_08.jpg
MM_09.jpg
MM_10.jpg
MM_11.jpg
MM_12.jpg
MM_13.jpg
MM_14.jpg
MM_15.jpg
MM_16.jpg
MM_17.jpg
MM_18.jpg
MM_19.jpg
MM_20.jpg
MM_21.jpg
MM_22.jpg
MM_23.jpg
MM_24.jpg
MM_25.jpg
MM_26.jpg
MM_27.jpg
MM_28.jpg
Překrásná kreace tenhle Maybach 6 Cabrio, čili Super Mercedes.
Movitých lidí, kterým i to nejlepší není dost dobré, přibývá. 
Proč tomu tak je, zodpovězte si sami. 

V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
future (01).jpg
future (02).jpg
future (03).jpg
future (04).jpg
future (05).jpg
future (06).jpg
future (07).jpg
future (08).jpg
future (09).jpg
future (10).jpg
future (11).jpg
future (12).jpg
future (13).jpg
future (14).jpg
future (15).jpg
future (16).jpg
future (17).jpg
future (18).jpg
future (19).jpg
future (20).jpg
future (21).jpg
future (22).jpg
future (23).jpg
future (24).jpg
future (25).jpg
future (26).jpg
future (27).jpg
future (28).jpg
future (29).jpg
future (30).jpg
future (31).jpg
future (32).jpg
future (33).jpg
future (34).jpg
future (35).jpg
future (36).jpg
future (37).jpg
future (38).jpg
future (39).jpg
future (40).jpg
future (41).jpg
future (42).jpg
future (43).jpg
future (44).jpg
future (45).jpg
future (46).jpg
future (47).jpg
future (48).jpg
future (49).jpg
future (50).jpg
future (51).jpg
future (52).jpg
Pro dnešek stačí ... bus MERCEDES jsem prezentoval nedávno. 
Závěrem několik slov k výtvarnému designu:
Studenti - budoucí designéři  automobilů, busů, tramvají,
lodí, letadel a jiných dopravních prostředků !  

Všimli jste si  u modelu ´Truck future´i u "skříňáku" Van 
a vůbec  
u kreací MERCEDES, mířících do budoucna,
pěstovaného stylingu hladkých, mýdlově´omytých´tvarů ?
Gepflegte seifenglatte Formen !!! 

Žádné kudrlinky, záhyby či tvrdé záseky, žádné ostrosti 
jen proto být zajímavý ... prostě ušlechtilé hladce rostlé,
oku lahodící neagresivní tvarosloví !!! 
Tomu říkám umění designu !  
Dazu sag´ich Design-Kunst ! 

V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
van 2015 (01) titl.jpg
van 2015 (02).jpg
van 2015 (03).jpg
van 2015 (04).jpg
van 2015 (05).jpg
van 2015 (06).jpg
van 2015 (07).jpg
van 2015 (08).jpg
van 2015 (09).jpg
van 2015 (10).jpg
van 2015 (11).jpg
van 2015 (12).jpg
van 2015 (13).jpg
van 2015 (14).jpg
van 2015 (15).jpg
van 2015 (16).jpg
van 2015 (17).jpg
van 2015 (18).jpg
van 2015 (19).jpg
van 2015 (20).jpg
Nejen auto bez volantu na joystick, ale doprava bez nehod,
řízená počítačem, případně jen myšlenkou řidiče,
upravovanou do správnosti pořadí někde sídlícím "mozkem",
jehož zástupce bude obsažen v každém automobilu.
WOW !!

V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek  
G-code (01).jpg
G-code (02).jpg
G-code (03).jpg
G-code (04).jpg
G-code (05).jpg
G-code (06).jpg
G-code (07).jpg
G-code (08).jpg
G-code (09).jpg
G-code (10).jpg
G-code (11).jpg
G-code (12).jpg
G-code (13).jpg
G-code (14).jpg
G-code (15).jpg
G-code (16).jpg
G-code (17).jpg
G-code (18).jpg
G-code (19).jpg
G-code (20).jpg
G-code (21).jpg
G-code (22).jpg
G-code (23).jpg
G-code (24).jpg
G-code (25).jpg
G-code (26).jpg
G-code (27).jpg
G-code (28).jpg
G-code (29).jpg
G-code (30).jpg
G-code (31).jpg
G-code (32).jpg
G-code (33).jpg
G-code (34).jpg
G-code (35).jpg
G-code (36).jpg
G-code (37).jpg
G-code (38).jpg
G-code (39).jpg
G-code (40).jpg
To přece není MERCEDES pro horních desettisíc, 
to je automobil pro každého z nás - pro běžného člověka !


V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek  
F125 (01).jpg
F125 (02).jpg
F125 (03).jpg
F125 (04).jpg
F125 (05).jpg
F125 (06).jpg
F125 (07).jpg
F125 (08).jpg
F125 (09).jpg
F125 (10).jpg
F125 (11).jpg
F125 (12).jpg
F125 (13).jpg
F125 (14).jpg
F125 (15).jpg
F125 (16).jpg
F125 (17).jpg
F125 (18).jpg
F125 (19).jpg
F125 (20).jpg
F125 (21).jpg
F125 (22).jpg
F125 (23).jpg
F125 (24).jpg
F125 (25).jpg
F125 (26).jpg
F125 (27).jpg
F125 (28).jpg
F125 (29).jpg
F125 (30).jpg
F125 (31).jpg
F125 (32).jpg
F125 (33).jpg
F125 (34).jpg
F125 (35).jpg
F125 (36).jpg
F125 (37).jpg
F125 (38).jpg
F125 (39).jpg
F125 (40).jpg
F125 (41).jpg
F125 (42).jpg
F125 (43).jpg
F125 (44).jpg
F125 (45).jpg
F125 (46).jpg
F125 (47).jpg
F125 (48).jpg
F125 (49).jpg
F125 (50).jpg
F125 (51).jpg
F125 (52).jpg
F125 (53).jpg
F125 (54).jpg
F125 (55).jpg
F125 (56).jpg
F125 (57).jpg
F125 (58).jpg
F125 (59).jpg
F125 (60).jpg
F125 (61).jpg
F125 (62).jpg
F125 (63).jpg
F125 (64).jpg
F125 (65).jpg
F125 (66).jpg
F125 (67).jpg
F125 (68).jpg
F125 (69).jpg
F125 (70).jpg
F125 (71).jpg
F125 (72).jpg
F125 (73).jpg
F125 (74).jpg
F125 (75).jpg
F125 (76).jpg
I když je vize "stará" pět let - z roku 2011, je představitelem
hledání inovativních způsobů kultivované dopravy.
Proto jsem na konci příspěvku připojil dvě zcela nové zprávy
o počátcích kvalitativních změn v kocernu DAIMLER-BENZ.
Jedná se o změny osobních vztahů všech spolupracovníků. 


V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
MB (01).jpg
MB (02).jpg
MB (03).jpg
MB (04).jpg
MB (05).jpg
MB (06).jpg
MB (07).jpg
MB (08).jpg
MB (09).jpg
MB (10).jpg
MB (11).jpg
MB (12).jpg
MB (13).jpg
MB (14).jpg
MB (15).jpg
MB (16).jpg
MB (17).jpg
MB (18).jpg
MB (19).jpg
MB (20).jpg
MB (21).jpg
MB (22).jpg
MB (23).jpg
MB (24).jpg
MB (25).jpg
MB (26).jpg
MB (27).jpg
MB (28).jpg
MB (29).jpg
MB (30).jpg
MB (31).jpg
MB (32).jpg
MB (33).jpg
MB (34).jpg
MB (35).jpg
MB (36).jpg
MB (37).jpg
MB (38).jpg
MB (39).jpg
MB (40).jpg
MB (41).jpg
MB (42).jpg
MB (43).jpg
MB (44).jpg
MB (45).jpg
MB (46).jpg
MB (47).jpg
MB (48).jpg
MB (49).jpg
MB (50).jpg
MB (51).jpg
MB (52).jpg
MB (53).jpg
MB (54).jpg
MB (55).jpg
MB (56).jpg
MB (57).jpg
MB (58).jpg
MB (59).jpg
MB (60).jpg
MB (61).jpg
MB (62).jpg
MB (63).jpg
MB (64).jpg
Vybral jsem jistě ne všechny poutavé kreace MERCEDES.
Je patrné, že kladu důraz na t.zv. "pagodu roadster",
což je umocněné se známostí jeho francouzského tvůrce,
jménem Paul Bracq.  
Pagoda je v mých očích dokonalá figura auta,
nepotřebující odlitková kola ani širší rozchod stopy kol.

Tento přehled atraktivních Mercedesů jsem volil proto,
že budou hned následovat příspěvky MERCEDES,
vedoucí do budoucna a určující druh dopravy příštích věků. 


Zdůrazňujii poslání našich designérských webových stránek:
Množství pohledů na jeden model je z důvodu emocionálních,
tedy z důvodů tvorby, jejich výtvarného pojetí - jejich skulptury 
a rozhodně ne z důvodů technicko informativních,
kde postačí třípohledový obraz zvoleného automobilu. 


V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
x-bus (01).jpg
x-bus (02).jpg
x-bus (03).jpg
x-bus (04).jpg
x-bus (05).gif
x-bus (06).jpg
x-bus (07).jpg
x-bus (08).jpg
x-bus (09).jpg
x-bus (10).jpg
x-bus (11).jpg
x-bus (12).jpg
x-bus (13).jpg
x-bus (14).jpg
x-bus (15).jpg
x-bus (16).jpg
x-bus (17).jpg
x-bus (18).jpg
x-bus (19).jpg
x-bus (20).jpg
x-bus (21).jpg
x-bus (22).jpg
x-bus (23).jpg
x-bus (24).jpg
x-bus (25).jpg
x-bus (26).jpg
x-bus (27).jpg
x-bus (28).jpg
Zřejmě je tento vývoj dopravnictví nezadržitelný !
Nejenom MERCEDES, ale i Elon Musk -TESLA- prohlásil,
že jeho další cíle jsou kamiony a autobusy.
Letecká doprava už dlouho autopiloty užívá - byť omezeně.
Tisíce a tisíce řidičů budou hledat jiná uplatnění.

Z hlediska estetického je design exteriéru i interiéru TOP !
V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one