.
H_01.jpg
H_02.jpg
H_03.jpg
H_04.jpg
H_05.jpg
H_06.jpg
H_07.jpg
H_08.jpg
H_09.jpg
H_10.jpg
H_11.jpg
H_12.jpg
H_13.jpg
H_14.jpg
H_15.jpg
H_16.jpg
H_17.jpg
H_18.jpg
H_19.jpg
H_20.jpg
H_21.jpg
H_22.jpg
H_23.jpg
H_24.jpg
H_25.jpg
H_26.jpg
H_27.jpg
H_28.jpg
H_29.jpg
H_30.jpg
H_31.jpg
H_32.jpg
H_33.jpg
H_34.jpg
H_35.jpg
H_36.jpg
H_37.jpg
H_38.jpg
H_39.jpg
H_40.jpg
H_41.jpg
H_42.JPG
H_43.jpg
H_44.jpg
H_45.jpg
H_46.JPG
H_47.jpg
H_48.jpg
H_49.jpg
H_50.jpg
H_51.jpg
H_52.jpg
H_53.jpg
H_54.jpg
H_55.jpg
H_56.jpg
H_57.jpg
H_58.jpg
H_59.jpg
H_60.jpg
H_61.jpg
H_62.jpg
H_63.jpg
H_64.jpg
H_65.jpg
H_66.jpg
H_67.jpg
H_68.jpg
H_69.jpg
H_70.jpg
H_71.jpg
H_72.jpg
H_73.jpg
H_74.jpg
H_75.jpg
H_76.jpg
Jak by škodovce slušel takový malý sporťáček !!!
Za svého života věnoval
pan Soichiro Honda pozornost 
m.j. i tomuto segmentu - vždyť takové bylo jeho první autíčko.

Snažil jsem se už dávno inspirovat škodovku spiderem 1000 MB 
a později roadsterem Beruška, navazujícím na předválečné 
roadstery Škoda Popular ... zbytečně. 

No a později přišla doba mé externí spolupráce s Pininfaronou 
a jednou ze zakázek byl právě malý sporťáček Honda. 
Právě tu spolupráci jsem přidal na konec dnešního příspěvku.

V tématech 
HONDA  Pavel Hušek .
NeuV_01.jpg
NeuV_02.jpg
NeuV_03.jpg
NeuV_04.jpg
NeuV_05.jpg
NeuV_06.jpg
NeuV_07.jpg
NeuV_08.jpg
NeuV_09 titl.jpg
NeuV_10.jpg
NeuV_11.jpg
NeuV_12.jpg
NeuV_13.jpg
NeuV_14.jpg
NeuV_15.jpg
NeuV_16.jpg
NeuV_17.jpg
NeuV_18.jpg
NeuV_19.jpg
NeuV_20.jpg
NeuV_21.jpg
NeuV_22.jpg
NeuV_23.jpg
NeuV_24.jpg
Není to roztomilá škatulka ??

V tématech 
HONDA  Pavel Hušek 
H-FCEV-Concept_01.jpg
H-FCEV-Concept_02.jpg
H-FCEV-Concept_03.jpg
H-FCEV-Concept_04.jpg
H-FCEV-Concept_05.jpg
H-FCEV-Concept_06.jpg
H-FCEV-Concept_07.jpg
H-FCEV-Concept_08.jpg
H-FCEV-Concept_09.jpg
H-FCEV-Concept_10.jpg
H-FCEV-Concept_11.jpg
H-FCEV-Concept_12.jpg
H-FCEV-Concept_13.jpg
H-FCEV-Concept_14.jpg
H-FCEV-Concept_15.jpg
H-FCEV-Concept_16.jpg
H-FCEV-Concept_17.jpg
H-FCEV-Concept_18.jpg
H-FCEV-Concept_19.jpg
H-FCEV-Concept_20.jpg
H-FCEV-Concept_21.jpg
H-FCEV-Concept_22.jpg
H-FCEV-Concept_23.jpg
H-FCEV-Concept_24.jpg
H-FCEV-Concept_25.jpg
H-FCEV-Concept_26.jpg
H-FCEV-Concept_27.jpg
H-FCEV-Concept_28.jpg
H-FCEV-Concept_29.jpg
H-FCEV-Concept_30.jpg
H-FCEV-Concept_31.jpg
H-FCEV-Concept_32.jpg
V předešlém příspěvku Vlastík Habarta vyjadřuje
své sympatie k automobilům HONDA.  
Souhlasím s ním zcela, mám se značkou také své zkušenosti,
byť ne přímo, nýbrž přes dvě zakázky od Pininfariny. 

Dnes chci doplnit editorův titulek
"Návrat ke kořenům" 
vizionářským H-konceptem FCEV "Pohled do budoucna".

I když je dnes 1. dubna, tedy "apríla"2015, myslím to vážně, 
že právě v Hondě FCEV vidím svou vizi Tatra Solar z r.1984
v touze, že se právě Tatra ze svého vojenského angažmá 
vzpamatuje a učiní "návrat ke kořenům" z třicátých let.
Díky Vlastíku za ten titul.

 
V tématech  HONDA  Pavel Hušek 
nsx_01.jpg
nsx_02.jpg
nsx_03.jpg
nsx_04.jpg
nsx_05.jpg
nsx_06.jpg
nsx_07.jpg
nsx_08.jpg
nsx_09.jpg
nsx_10.jpg
nsx_11.jpg
nsx_12.jpg
nsx_13.jpg
nsx_14.jpg
nsx_15.jpg
nsx_16.jpg
nsx_17.jpg
nsx_18.jpg
nsx_19.jpg
nsx_20.jpg

Co v USA pro Toyotu Lexus, to pro Hondu Acura. 
Nás nebude zajímat cílová spotřebitelská skupina
amerického trhu, ale daleko více styl tvarového designu. 
Ač značně členitý - zvláště předo a zadopohled -
je v každém směru harmonický. 

To je atribut, který často postrádám u začínajících designerů,
kteří kladou důraz na členitou nápaditost,
přičemž nevnímají rozbitý, disharmonický výraz vlastních návrhů.  

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

01_e-city concept.jpg
02_e-city concept.jpg
03_e-city concept.jpg
04_e-city concept.jpg
05_e-city concept.jpg
06_e-city concept.jpg
07_e-city concept.jpg
08_e-city concept.jpg
09_e-city concept.jpg
10_e-city concept.jpg
11_e-city concept.jpg
12_e-city concept.jpg
TOKYO AUTO SALON 2011
japonská fantazie  HONDA MICRO COMMUTER CONCEPT.   
Nás zajímá zcela nezvyklé tvarování vozidla. 
Jestliže se v takovémto´hávu´objeví v městském provozu,
může na sebe až nebezpečně strhávat pozornost. 

V rubrice  VÝSTAVY  Pavel Hušek
 

HP-X_pf_01.jpg
HP-X_pf_02.jpg
HP-X_pf_03.jpg
HP-X_pf_04.jpg
HP-X_pf_05.jpg
HP-X_pf_06.jpg
HP-X_pf_07.jpg
HP-X_pf_08.jpg

V galerii  PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek
 

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
Sofistikovaný design tříkolky HONDA 3R-C ...
naprosto jasný, stylový a nekompromisní.

 

V galerii  ALTERNATIVY  Pavel Hušek

01_AcuraHonda.jpg
02_AcuraHonda.jpg
03_AcuraHonda.jpg
04_AcuraHonda.jpg
05_AcuraHonda.jpg
06_AcuraHonda.jpg
07_AcuraHonda.jpg
08_AcuraHonda.jpg
09_AcuraHonda.jpg
10_AcuraHonda.jpg
11_AcuraHonda.jpg
12_AcuraHonda.jpg
13_AcuraHonda.jpg
14_AcuraHonda.jpg
15_AcuraHonda.jpg
16_AcuraHonda.jpg
17_AcuraHonda.jpg
18_AcuraHonda.jpg
19_AcuraHonda.jpg
20_AcuraHonda.jpg
Jak jsme posledním obrázkem v galerii Chrysleru Firepower slíbili,
tak se dnes podíváme na neméně kvalitní projekt Honda/Acura.  

 
V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one