.

Tvarová tvrdost designu?  Z praxe víme, že přicházejí doby oblého tvarování a také doby tvrdých tvarů.  Když je něčeho moc, začne se tedy něco právě opačného.  Příkladem v dnešní době (2012) může být extrémní křivkovost Hyundai versus simply clever Škoda Rapid.

Začátkem 70. let minulého století jsem si u Fordů pohrával s tvrdým tvarovaním karoserií - silně inspirován americkým kolegou Toddem Smithem a jeho půvabným elektrickým městským autíčkem Ford Berliner.  Proč ne, krabice bez oblých rohů je nejprostornější obzvláště, když je auto menších až maličkých rozměrů ... http://www.youtube.com/watch?v=5naL--CwyEw

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

01_rohy, hrany....jpg
02_rohy, hrany....jpg
03_rohy, hrany....jpg
04_rohy, hrany....jpg
05_rohy, hrany....jpg
06_rohy, hrany....jpg
07_rohy, hrany....jpg
08_rohy, hrany....jpg
09_rohy, hrany....jpg
10_rohy, hrany....jpg
11_rohy, hrany....jpg
12_rohy, hrany....jpg
13_ford berliner.jpg
14_ford berliner.jpg
Út 11. září 2012, 08:41:40 CEST
testarossa7
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one