.
Užitková vozidla mohou mít i optický půvab,
jak dokázala v roce 2012 designerská firma BT
variantou PICK-UP, odvozenou z modelu YETI.
Nebudu spekulovat, proč tento atraktivní pick-up
nenašel odezvu ve výrobě -
důvody koncernu VW se nedají odhadnout.

Prožil jsem podobnou iniciativu u firmy DccS engineering,
která mne kdysi dvakrát přizvala ke spolupráci.  
Je škoda, že ŠKODA přes všechny úspěchy
na světových trzích postrádá nabídku různých variant
právě produkovaných modelů. 

V galerii  
REDESIGN  Pavel Hušek 
pick-up_01.jpg
pick-up_02.jpg
pick-up_03.jpg
pick-up_04.jpg
pick-up_05.jpg
pick-up_06.jpg
pick-up_07.jpg
pick-up_08.jpg
pick-up_09.jpg
pick-up_10.jpg
pick-up_11.jpg
pick-up_12.jpg
pick-up_13.jpg
pick-up_14.jpg
pick-up_15.jpg
pick-up_16.jpg
pick-up_17.jpg
pick-up_18.jpg
pick-up_19.jpg
pick-up_20.jpg
pick-up_21.jpg
pick-up_22.jpg
pick-up_23.jpg
pick-up_24.jpg
pick-up_25.jpg
pick-up_26.jpg
pick-up_27.jpg
pick-up_28.jpg
pick-up_29.jpg
pick-up_30.jpg
pick-up_31.jpg
titl_32.jpg
01_Spark-Woody.jpg
02_Spark-Woody.JPG
03_Spark-Woody.JPG
04_Spark-Woody.JPG
05_Spark-Woody.JPG
06_Spark-Woody.jpg
07_Spark-Woody.JPG
08_Spark-Woody.JPG
09_Spark-Woody.JPG
10_Spark-Woody.JPG
11_Spark-Woody.jpg
12_Spark-Woody.JPG
13_Spark-Woody.JPG
14_Spark-Woody.jpg
15_Spark-Woody.JPG
16_Spark-Woody.jpg

Proč vlastně ne?  Někdo to označí za trapné,
jiný v tom zase vidí osvěžení silničního obrazu. 
Každopádně tahle mezi auty maličká Jiskra
(anglicky spark)
nese mateřské jméno Chevrolet, 
který tímto vsadil na redesign velké americké tradice.

V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek  

01_endora.jpg
02_endora.jpg
03_endora.jpg
04_endora.jpg
05_endora.jpg
06_endora.jpg
07_endora.jpg
08_endora.jpg
09_endora.jpg
10_endora.jpg
11_endora.jpg
12_endora.jpg
13_endora.jpg
14_endora.jpg
15_endora.jpg
16_endora.jpg
17_endora.jpg
18_endora.jpg
19_endora.jpg
20_endora.jpg

Je zajímavé pozorovat, jak se některé malé, ale agilní firmy
snaží najít prostor v kategorii Corvette ! 
Bezpochyby je tu hlad po osobitém vydání amerického sporťáku. 

V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek

miso_01.jpg
miso_02.jpg
miso_03.jpg
miso_04.jpg
miso_05.jpg
miso_06.jpg
miso_07.jpg
miso_08.jpg
Toto je pouhý aprílový žert z dubna 2004 !     
Korejská KIA
(i Hyundai) to myslí vážně a je nutno s ní počítat.   


V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek      

 

1100 gt_cabrio.jpg
1100 gt_cabrio_2.jpg
1100 gt_hardtop.jpg
1100 gt_hardtop_2.jpg
czech GT.jpg
restyling_czech_GT.jpg

Nyní popustím uzdu své fantazii a položím si otázku:
Co kdyby to s tím coupé
(
PŮVAB HISTORIE) bylo jinak,
dostalo by se do výroby - postupně 
i v různých variantách?  
Jako první začnu s cabrioletem ...

V galerii  REDESIGN  editor

BMW-7-Series-design-sketch-2-lg.jpg
1.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg

Neustále se dívám na zadní partie nového BMW 7
a nemohu si zvyknout na posazení lamp. 
Otevřel jsem si skicu sedmičky v Alias sketchbook Pro,
a pomocí tabletu upravil zadní světla na několik způsobů.

V galerii  REDESIGN  editor

01_Superb_SUV.jpg
02_SUPERB.jpg
03_SUPERB.jpg
03a_SUPERB.jpg
03b_SUPERB.jpg
03c_SUPERB.jpg
03d_SUPERB.jpg

SUPERB                                         

Pohled skrze zaostřený dalekohled –
tak vidím rytířsky ztvárněný ´face´ Škoda Superb

Ein Blick durch scharf eigestellter Fernglas –
so sehe ich die ritterliche Superb-Gesicht-Formgebung

Na postranní siluetu si budeme zvykat

Die Seiten-Silhouette bedarf die Gewöhnung

Avšak zadní pohled ukazuje jisté nedoladění tvarů –
náhle rozostřený dalekohled.

Aber die Heckpartie zeigt gewisse Formverstimmung –
plozlich entschärfter Fernglas-Durchblick.

Tak výstižné tvarosloví by si zasluhovalo dotažení.

So eine prägnante Formsprache verdient doch letzten Schliff.

 


V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek


PS .. o myšlence SUV Škoda Superb se před časem hovořilo. 
Kdo ví víc?

PS .. die Idee Skoda Superb SUV wurde vor geräumer Zeit erörtert. 
Wer weiss mehr davon?

humus_(1).jpg
humus_(2).jpg
humus_(3).jpg
humus_(4).jpg
humus_(5).jpg
humus_(6).jpg
humus_(7).jpg

Nechat zapadnout do zapomenutí okolnosti seznámení
brněnského architekta Ing. Jiřího Musila
s pražským designérem Pavlem Huškem, by byla chyba.

Činnorodé lidské vztahy podněcují kreativitu,
která za vhodných okolností přináší pokrok jednotlivcům,
firmám i celé společnosti.

 

Pavel Hušek vzpomíná:

Webové stránky CDCC ing.Habarty dávají spektrum příležitostí
ukázat především obrazem tvořivé dění.  Dnes romány nikdo nečte. 
Nechám tedy mluvit obraz.

Jirku Musila a mne dali kdysi dohromady švýcarští redaktoři
bernské AUTOMOBIL REVUE / REVUE AUTOMOBILE.
Byli jsme takto nejednou prezentováni jako dva čeští designéři -
jeden za a druhý před „železnou oponou“ v létech studené války. 

Závistíví čeští jazykové nás označili za „humus“,
což má pouze v lidové češtině peiorativní význam. 
Nám se to líbí – i rostliny potřebují humus pro blahodárný růst.

Po mnoha letech jsme se opět sešli v kritickém redesignu
slovutných značek, které za nás oba posílám jako čerstvý humus
do restylové rubriky CDCC.

                                                                                                              

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one