.
Scilla_01.jpg
Scilla_02.jpg
Scilla_03.jpg
Scilla_04.jpg
Scilla_05.jpg
Scilla_06.jpg
Scilla_07.jpg
Scilla_08.jpg
Scilla_09.jpg
Scilla_10.jpg
Scilla_11.jpg
Scilla_12.jpg
Scilla_13.jpg
Scilla_14.jpg
Scilla_15.jpg
Scilla_16.jpg
Scilla_17.jpg
Scilla_18.jpg
Scilla_19.jpg
Scilla_20.jpg
Scilla_21.jpg
Scilla_22.jpg
Scilla_23.jpg
Scilla_24.jpg
Scilla_25.jpg
Scilla_26.jpg
Scilla_27.jpg
Scilla_28.jpg
Obdivuhodná kreativní aktivita třech aktérů.

V galerii  
DESIGN CENTRA  Pavel Hušek 
s (01).jpg
s (02).jpg
s (03).jpg
s (04).jpg
s (05).jpg
s (06).jpg
s (07).jpg
s (08).jpg
s (09).jpg
s (10).jpg
s (11).jpg
s (12).jpg
s (13).jpg
s (14).jpg
s (15).jpg
s (16).jpg
s (17).jpg
s (18).jpg
s (19).jpg
s (20).jpg
s (21).jpg
s (22).jpg
s (23).jpg
s (24).jpg
s (25).jpg
s (26).jpg
s (27).jpg
s (28).jpg
s (29).jpg
s (30).jpg
s (31).jpg
s (32).jpg
s (33).jpg
s (34).jpg
s (35).jpg
s (36).jpg
s (37).jpg
s (38).jpg
s (39).jpg
s (40).jpg
s (41).jpg
s (42).jpg
s (43).jpg
s (44).jpg
s (45).jpg
s (46).jpg
s (47).jpg
s (48).jpg
SUV zažívají na čínském trhu neskutečný boom.  
Na tuto vlnu vsadil Belgičan Lowie Vermeersch, který 2011
v italském Turíně založil designérské studio Granstudio.  
Jeho tým navázal spolupráci s čínskou BAIC Motor
a vznikl z toho fantastický koncept ´Senova Offspace´.  

Vermeersch komentuje avandgardní design slovy: 
Čínská, velmi dynamická kultura nemá ráda příliš mnoho
standardizovaných prvků
.  

Výsledek, myslím, zřetelně ukazuje neotřelost tvarů !

Pro rubriku  
DESIGN CENTRA  editor
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg
vtm 7-66_04.jpg
Jedno známé rčení říká, všechno už tady jednou bylo.  
Jak si budeme demonstrovat na zveřejněné studii,
tak i kategorie tzv. small MPV.  
Koncept NSU Autonova (Fam) byl presentován
na frankfurtském autosalonu již v roce 1965(!).
Autorem tohoto vskutku revolučního modelu byl
mimořádně talentovaný, 25ti letý Pio Manzu (Manzoni).  
Prototyp vyrobila italská karosárna Sibona-Basano
za podpory automobilky NSU a společnosti Glas.  
Bohužel, dál než k jedinému prototypu se
tento automobil nedostal.

Pro galerii  
DESIGN CENTRA  editor

Přidávám jeden obrázek z českého časopisu VTM č.7 / 1966.
Model postavila německá firma AUTONOVA DELTA. 
Vedoucím byl Michael Conrad, Pio Manzu s nimi spolupracoval.
Pavel Hušek
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
Pavel o tomto voze napsal, že nechce nikoho ovlivňovat,
ale že ho dostal.  To já Vás zase ovlivňovat klidně budu !
Jen se na ten vůz podívejte, je naprosto dokonalý,
působí hravě a přitom vkusně a stylově.
Slibuje zábavu a se zvýšenou světlou výškou byste mohli
jet do lesa či na pláž.
Kompaktní rozměry slibují dobrou ovladatelnost.  
Ale hlavně, nebe nad hlavou !


Tuhle poněkud zvláštní kategorii, tedy jekési suv cabrio
novodobě ´otevřel´ Nissan se svým Muranem cabrio.  Pohořel.
Možná proto, že bylo moc velké, luxusní, naduté...  
Nyní do toho jde Land Rover s modelem Evoque Convertible,
jenže to bude také taková ´fajnovka´.  
Ale koncept Breeze VW by mohl být tím pravým, ořechovým.  
A proto se mu vyplatí držet palce a doufat, že se bude vyrábět.


Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor
cross gt_01.jpg
cross gt_02.jpg
cross gt_03.jpg
cross gt_04.jpg
cross gt_05.jpg
cross gt_06.jpg
cross gt_07.jpg
cross gt_08.jpg
cross gt_09.jpg
cross gt_10.jpg
cross gt_11.jpg
cross gt_12.jpg
cross gt_13.jpg
cross gt_14.jpg
cross gt_15.jpg
cross gt_16.jpg
cross gt_17.jpg
cross gt_18.jpg
cross gt_19.jpg
cross gt_20.jpg
cross gt_21.jpg
cross gt_22.jpg
cross gt_23.jpg
cross gt_24.jpg
cross gt_25.jpg
cross gt_26.jpg
cross gt_27.jpg
cross gt_28.jpg
cross gt_29.jpg
cross gt_30.jpg
cross gt_31.jpg
cross gt_32.jpg
cross gt_33.jpg
cross gt_34.jpg
cross gt_35.jpg
cross gt_36.jpg
cross gt_37.jpg
cross gt_38.jpg
cross gt_39.jpg
cross gt_40.jpg
cross gt_41.jpg
cross gt_42.jpg
cross gt_43.jpg
titl_44.jpg
Můj obdiv pro Petera Schreyera má nejeden motiv. 
Podstatný však je jeho smysl pro tvorbu automobilu, 
pro prostor, tvarová vynalézavost, vkus a patřičný cit. 

Korejští podnikatelé získali v Peterovi správného muže,
zatímco napoleonský a egoistcký Porscheho vnuk Ferdi 
ztratil někoho, jehož talentu by si ale stejně neuměl vážit.  

V galerii  
DESIGN CENTRA  Pavel Hušek   
XLVconcept_01.jpg
XLVconcept_02.jpg
XLVconcept_03.jpg
XLVconcept_04.jpg
XLVconcept_05.jpg
XLVconcept_06.jpg
XLVconcept_07.jpg
XLVconcept_08.jpg
XLVconcept_09.jpg
XLVconcept_10.jpg
XLVconcept_11.jpg
XLVconcept_12.jpg
XLVconcept_13.jpg
XLVconcept_14.jpg
XLVconcept_15.jpg
XLVconcept_16.jpg
XLVconcept_17.jpg
XLVconcept_18.jpg
XLVconcept_19.jpg
XLVconcept_20.jpg
XLVconcept_21.jpg
XLVconcept_22.jpg
XLVconcept_23.jpg
XLVconcept_24.jpg
XLVconcept_25.jpg
XLVconcept_26.jpg
XLVconcept_27.jpg
XLVconcept_28.jpg
Snad nejpůvabnější SUV poslední doby.
SsangYong překonává své počáteční ošklivosti 
velmi propracovaným a citlivým designem. 
Jsem přesvědčen, že nás azijští výrobci ještě
často překvapí přitažlivými kreacemi automobilů.
které proniknou do oblasti tradičních světových značek.

V galerii  
DESIGN CENTRA  Pavel Hušek
01_Fabia.jpg
02_Fabia.jpg
03_Fabia.jpg
04_Fabia.jpg
05_Fabia.jpg
06_Fabia.jpg
07_Fabia.jpg
08_Fabia.jpg
09_Spaceback.jpg
10_Spaceback.jpg
11_Spaceback.jpg
12_Spaceback.jpg
13_Spaceback.jpg
14_Spaceback.jpg
15_Spaceback.jpg
16_Spaceback.jpg
17_Spaceback.jpg
18_Spaceback.jpg
19_Spaceback.jpg
20_Spaceback.jpg
21_Octavia.jpg
22_Octavia.jpg
23_Octavia.jpg
24_Octavia.jpg
25_Octavia.jpg
26_Octavia.jpg
27_Octavia.jpg
28_Octavia.jpg
a.jpg
b.jpg
c.jpg
d.jpg
Umělecký vkus je velmi subjektivní lidská vlastnost.
Někteří šéfredaktoři automobiových médií jsou unešeni. 
Projev vkusu je zvlášť patrný v návrzích designerů,
ale také v názorech jednotlivých managerů.
V jejich rozhodováních, příkazech - někdy i přáních
přicházejí v úvahu i jiné aspekty než umělecké.
Řízná ostrost tvarů Fabie, Rapida, Octavie i Superbu
mi připadá jako vojenská poslušnost provést rozkaz:
Jawohl, Herr General, až do posledního růžku karoserie !!
Jistě, tvary buclatého Bugatti byla jiná záležitost - a doba.


Jakub Sochor nám poslal svoji úvahu o ostrém designu Škoda,
kterou rád přidávám v posledních čtyřech obrázcích.


V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek
superb_01.jpg
superb_02.jpg
superb_03.jpg
superb_04.jpg
superb_05.jpg
superb_06.jpg
superb_07.jpg
superb_08.jpg
superb_09.jpg
superb_10.jpg
superb_11.jpg
superb_12.jpg
superb_13.jpg
superb_14.jpg
superb_15.jpg
superb_16.jpg
superb_17.jpg
superb_18.jpg
superb_19.jpg
superb_20.jpg
superb_21.jpg
superb_22.jpg
superb_23.jpg
superb_24.jpg
superb_25.jpg
superb_26.jpg
superb_27.jpg
superb_28.jpg
superb_29.jpg
superb_30.jpg
superb_31.jpg
superb_32.jpg
superb_33.jpg
superb_34.jpg
superb_35.jpg
superb_36.jpg
superb_37.jpg
superb_38.jpg
superb_39.jpg
superb_40.jpg
superb_41.jpg
superb_42.jpg
superb_43.jpg
superb_44.jpg
Jak bude nový model ŠKODA SUPERB vypadat?
To zajímá média doma i v zahraničí.
Spekulací, retuší a koláží různých snímků přibývá 
a my se zde snažíme o menší souhrn informací.

V galerii  
DESIGN CENTRA  Pavel Hušek 
01_blue will.jpg
02_blue will.jpg
03_blue will.jpg
04_blue will.jpg
05_blue will.jpg
06_blue will.jpg
07_blue will.jpg
08_blue will.jpg
09_blue will.jpg
10_blue will.jpg
11_blue will.jpg
12_blue will.jpg
13_blue will.jpg
14_blue will.jpg
15_blue will.jpg
16_blue will.jpg
17_blue will.jpg
18_blue2.jpg
19_blue2.jpg
20_blue2.jpg
21_blue2.jpg
22_blue2.jpg
23_blue2.jpg
24_blue2.jpg
25_blue2.jpg
26_blue2.jpg
27_blue2.jpg
28_blue2.jpg
29_blue2.jpg
30_blue2.jpg
31_blue2.jpg
32_blue2.jpg
33_blue2.jpg
34_blue2.jpg
35_blue2.jpg
36_blue2.jpg
37_blue2.jpg
38_blue2.jpg
39_blue2.jpg
40_blue2.jpg
41_blue2.jpg
42_blue2.jpg
43_blue2.jpg
44_blue2.jpg
... a to jsem jen napovrchu kreativních aktivit HYUNDAI.
Nedivím se, že dynamická reklama i20 udělala starost 
domácímu výrobci, takže byla posléze pozměněna, 
aby i jméno výrobního města nebylo jmenováno.

Koncern HYUNDAI a KIA má sílu, sebevědomí a odvahu
přijít na trh s takovými nápady a vytříbeným designem,
o čemž se nám ani nezdálo.


V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek 
HND-9_01.jpg
HND-9_02.jpg
HND-9_03.jpg
HND-9_04.jpg
HND-9_05.jpg
HND-9_06.jpg
HND-9_07.jpg
HND-9_08.jpg
HND-9_09.jpg
HND-9_10.jpg
HND-9_11.jpg
HND-9_12.jpg
HND-9_13.jpg
HND-9_14.jpg
HND-9_15.jpg
HND-9_16.jpg
HND-9_17.jpg
HND-9_18.jpg
HND-9_19.jpg
HND-9_20.jpg
HND-9_21.jpg
HND-9_22.jpg
HND-9_23.jpg
HND-9_24.jpg
HND-9_25.jpg
HND-9_26.jpg
HND-9_27.jpg
HND-9_28.jpg
I když to není nejnovější kreace, je to "bomba".
Tak něco obtížného, ale esteticky zvládnutého
není honem tak vidět všude.
A toto je korejský HYUNDAI, kterému velí 
koncernový šéfdesigner, Němec Peter Schreyer.

V galerii  
DESIGN CENTRA  Pavel Hušek 
1
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one