.
Jméno / odeslat anonymně
Opište prosím kontrolní kód "4639"
:-):-D:-D:-P:-O:-(:-B:-/:-o;-)B-):-X>-)]-|[-][-]love
...musíme doufat...a nezapomínat připomínat při každé vhodné příležitosti...smiley
No a to myslite, ye staci uspernit tok financii tym spravnzm smerom a Tatra je naspat? no asi nie financie jedneho cloveka..ale nejakeho koncernu...skoda, ze v skrieseni znacky Tatra nevidi potencial VW alebo Daimler...keby to aspon dopadlo tak ako v Skodovke...ale to sa Tatrovke uz asi nestane....je proste asi mrtva...ale je to pekna predstava, keby opat jazdili
...tak chlapi, kdy tady v té naší krásné zemičce konečně někoho přesvědčíme, ať se znovu začne vyrábět nějaký ten nový model osobní Tatrovečky(ale ne proboha nějaká napodobeninka historie ale plnokrevný nový auto)...Primky se dělají dávno...a jsou to pěkné kousky...nedávno se oprášily Botasky...a to je myslím pořádný nářez(ty mladý se do toho opřeli s pořádnou vervou...)...a teď už zbývá jen ta Tatra...to se tady nenajde opravdu žádný nadšený broker, jehož finanční náladička by se upřela právě tímto směrem...? to se mi snad jen zdá...ty návrhy od pana Nevřela nebo Finsterleho...to je přeci luxus...a někdy předloni vyšla studie v časopise Autodesign mám za to od pana Jelínka...tak heršvec chlapi z vyšších levelů naší finanční oligarchie...to vám ještě ani jednomu nedocvaklo, jaký potenciál ta značka v sobě skrývá...aby vás ještě nakonec nepředběhly manažeři z Botany Skuteč......asi jim to budu muset navrhnout...ať se spojej s manažerama z Karosy...vytáhnou k tomu ještě starýho Sodomku...a to uvidíte, jak to začne lítat...ten mazec...

... mimochodem, ten hranatý výkroj předního kola je tam už od výroby, já ho jen olemoval bílou linkou. editor
Není proč se omlouvat, Žofi. Každý má nárok na svůj názor. Není nic jednoduššího, než to udělat v grafickém programu, tak jak to vidíš ty, poslat mi to a posoudí to ostatní. Jen mi uniká podstata poslední poznámky, proč bych měl spolupracovat s designery? Je to jen můj návrh, udělaný jen tak pro radost, ne do výroby. Takže všichni čekáme na tvůj návrh, Žofko. editor
Sorry, pane editore, teď vidím novej přede a hodně šikmý přední sklo. Dobrý. Ale ty kola ze Saabu jsou tu nevohrabyný! A co ten hranatej výkroj předního kola? Co ta zlomená střecha? A hlavně co ta vohnutá lišta, zachycená vraty při průjezdu? Jezděte vopatrně!

Je mi líto, nevidím to to tak jak to vidíte vy, pane editore. Měl byste spolupracovat s designéry. Žofka
Ahoj Žofko K., s tou poslední Tatrou to je těsně vedle. To auto jsem namatlal já, jen tak rychle, jak bych to viděl. Vůz jsem zkrátil a zakulatil. A ta kola jsou z poslední studie Saab...
Tyyyjo! Ty první dvě fotky jsou z Ameriky? Dost dobrý!! Ty ostatní jsou zajímavý prodlužováním T603 a velkými koly. Až na ten BIG FOOT, ten nesedí ani trochu. A tu poslední variaci namatlal asi tvůj synáček, který zvohejbal všecky jakž takž pohledný křivky, že jo? A pak ještě dodal 30-ti palcový loukoťáky podle vzoru husitských bojových vozů. Čágobelo Žofka
Po 2. listopad 2009, 09:25:31 CET
testarossa7
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one