.
vzpomínky_01 titl.jpg
vzpomínky_02.jpg
vzpomínky_03.jpg
vzpomínky_04.jpg
vzpomínky_05.jpg
vzpomínky_06.jpg
vzpomínky_07.jpg
vzpomínky_08.jpg
vzpomínky_09.jpg
vzpomínky_10.jpg
vzpomínky_11.jpg
vzpomínky_12.jpg
vzpomínky_13.jpg
vzpomínky_14.jpg
vzpomínky_15.jpg
vzpomínky_16.jpg
Náplavka slouží k setkání s přáteli z automobilového světa. 
U mne vyvolává často silné vzpomínky - jako letos.

V homepage 
AUTO-HYDE-PARK  Pavel Hušek 
Tam_01 titl.jpg
Tam_02.jpg
Tam_03.jpg
Tam_04.jpg
Tam_05.jpg
Tam_06.jpg
Tam_07.jpg
Tam_08.jpg
Tam_09.jpg
Tam_10.jpg
Tam_11.jpg
Tam_12.jpg
NO  COMMENT 

V homepage  AUTO HYDE PARK 
Pavel Hušek 
vinfast_01.jpg
vinfast_02.jpg
vinfast_03.jpg
vinfast_04.jpg
vinfast_05.jpg
vinfast_06.jpg
vinfast_07.jpg
vinfast_08.jpg
vinfast_09.jpg
vinfast_10.jpg
vinfast_11.jpg
vinfast_12.jpg
vinfast_13.jpg
vinfast_14.jpg
vinfast_15.jpg
vinfast_16.jpg
vinfast_17.jpg
vinfast_18.jpg
vinfast_19.jpg
vinfast_20.jpg
vinfast_21.jpg
vinfast_22.jpg
vinfast_23.jpg
vinfast_24.jpg
vinfast_25.jpg
vinfast_26.jpg
vinfast_27.jpg
vinfast_28.jpg
vinfast_29.jpg
vinfast_30.jpg
vinfast_31.jpg
vinfast_32.jpg
vinfast_33.jpg
vinfast_34.jpg
vinfast_35.jpg
vinfast_36.jpg
vinfast_37.jpg
vinfast_38.jpg
vinfast_39.jpg
vinfast_40.jpg
vinfast_41.jpg
vinfast_42.jpg
vinfast_43.jpg
vinfast_44.jpg
vinfast_45.jpg
vinfast_46.jpg
vinfast_47.jpg
vinfast_48.jpg
vinfast_49.jpg
vinfast_50.jpg
vinfast_51.jpg
vinfast_52.jpg
vinfast_53.jpg
vinfast_54.jpg
vinfast_55.jpg
vinfast_56.jpg
vinfast_57.jpg
vinfast_58.jpg
vinfast_59.jpg
vinfast_60  titl.jpg
Že to myslejí ve Vietnamu vážně, o tom svědčí spolupráce
se západní Evropou, jak technická tak designérsky výtvarná. 
Obrázky vždy neukazují, kde končí Pininfarina a kde Giugiaro,
případně kdo ještě jiný je výtvarným designérem.
O to přesnější jsou n
ěmecké informace. 
No, máme se na co těšit !!

V homepage 
AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek  
tvr_01.jpg
tvr_02.jpg
tvr_03.jpg
tvr_04.jpg
tvr_05.jpg
tvr_06.jpg
tvr_07.jpg
tvr_08.jpg
tvr_09.jpg
tvr_10.jpg
tvr_11.jpg
tvr_12.jpg
tvr_13.jpg
tvr_14.jpg
tvr_15.jpg
tvr_16.jpg
tvr_17.jpg
tvr_18.jpg
tvr_19.jpg
tvr_20.jpg
tvr_21.jpg
tvr_22.jpg
tvr_23.jpg
tvr_24.jpg
tvr_25.jpg
tvr_26.jpg
tvr_27.jpg
tvr_28.jpg
tvr_29.jpg
tvr_30.jpg
tvr_31.jpg
tvr_32.jpg
tvr_33.jpg
tvr_34.jpg
tvr_35.jpg
tvr_36.jpg
tvr_37.jpg
tvr_38.jpg
tvr_39.jpg
tvr_40.jpg
tvr_41.jpg
tvr_42.jpg
tvr_43.jpg
tvr_44.jpg
tvr_45.jpg
tvr_46.jpg
tvr_47.jpg
tvr_48.jpg
tvr_49.jpg
tvr_50.jpg
tvr_51.jpg
tvr_52.jpg
tvr_53.jpg
tvr_54.jpg
tvr_55.jpg
tvr_56.jpg
tvr_57.jpg
tvr_58.jpg
tvr_59.jpg
tvr_60.jpg
tvr_61.jpg
tvr_62.jpg
tvr_63.jpg
tvr_64.jpg
tvr_65.jpg
tvr_66.jpg
tvr_67.jpg
tvr_68.jpg
tvr_69.jpg
tvr_70.jpg
tvr_71.jpg
tvr_72.jpg
Nedávno přinesla TV vzpomínku na pana Kabeše a auto AERO.
O těchto oblíbených autech mluvil zástupce veterán klubu Aero,
pan Karel Jičínský.

Téměř všechny československé automobilky byly v poválečném období, 
hlavně po "vítězném únoru 1948" zprovozeny ze světa.

U brněnské "Z" a pražské "AERO" dala strana přednost zbrojení.
O to víc je mi sympatiská britská houževnatost a násobná snaha
o znovuvybudování vývoje a výroby britského sporťáku TVR,

kterou kdysi dokonce koupil movitý Rus Nikolaj Smolenskij

(texty jsou vloženy). 

V homepage  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek  
APRÍL_1.jpg
APRÍL_2.jpg
APRÍL_3.jpg
APRÍL_4.jpg
APRÍL_5.jpg
APRÍL_6.jpg
APRÍL_7.jpg
APRÍL_8.jpg
Krátká prezentace jedné skici, hlavně však podstatné myšlenky,
kterou jsme s Pavlem nejednou diskutovali. 

V homepage  
AUTO HYDE PARK  editor
Vlastíku,  vyslovuji pochvalu k Tvé skice s výrazným "T" v masce.
Pavel
m (01).jpg
m (02).jpg
m (03).jpg
m (04).jpg
m (05).jpg
m (06).jpg
m (07).jpg
m (08).jpg
m (09).jpg
x (10).jpg
x (11).jpg
x (12).jpg
x (13).jpg
x (14).jpg
x (15).jpg
x (16).jpg
x (17).jpg
x (18).jpg
x (19).jpg
x (20).jpg
x (21).jpg
x (22).jpg
x (23).jpg
x (24).jpg
x (25).jpg
x (26).jpg
x (27).jpg
x (28).jpg
x (29).jpg
x (30).jpg
x (31).jpg
x (32).jpg
Je tu opět léto, slunce - a výlety na motorkách ve dvou.
Dnes ráno hlásili "smrťák" dvou motorkářů někde u Plzně. 

Blondýnky i brunentky, rusovlásky i vy melírované či jiné,
vám svěřená sexy krása není věčná - a už vůbec ne bez hlavy !!
To už žádný make-up nepomůže ... ... ... 


V homepage  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
GG (01).jpg
GG (02).jpg
GG (03).jpg
GG (04).jpg
GG (05).jpg
GG (06).jpg
GG (07).jpg
GG (08).jpg
GG (09).jpg
GG (10).jpg
GG (11).jpg
GG (12).jpg
GG (13).jpg
GG (14).jpg
GG (15).jpg
GG (16).jpg
GG (17).jpg
GG (18).jpg
GG (19).jpg
GG (20).jpg
GG (21).jpg
GG (22).jpg
GG (23).jpg
GG (24).jpg
GG (25).jpg
GG (26).jpg
GG (27).jpg
GG (28).jpg
GG (29).jpg
GG (30).jpg
GG (31).jpg
GG (32).jpg
GG (33).jpg
GG (34).jpg
GG (35).jpg
GG (36).jpg
GG (37).jpg
GG (38).jpg
GG (39).jpg
GG (40).jpg
GG (41).jpg
GG (42).jpg
GG (43).jpg
GG (44).jpg
GG (45).jpg
GG (46).jpg
GG (47).jpg
GG (48).jpg
GG (49).jpg
GG (50).jpg
GG (51).jpg
GG (52).jpg
GG (53).jpg
GG (54).jpg
GG (55).jpg
GG (56).jpg
Jistě to byl velký čin, být prvním člověkem ve vesmíru.
Kde vůbec začíná vesmír ? (poz. red.)
Nechci se zabývat Gagarinovým krátkým životem,
spekulací kolem jeho smrti je v médiích víc než dost.
I souhrn dnešních obrázků je výmluvný víc než dost.

V homepage  
AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek   
x (01).jpg
x (02).jpg
x (03).jpg
x (04).jpg
x (05).jpg
x (06).jpg
x (07).jpg
x (08).jpg
x (09).jpg
x (10).jpg
x (11).jpg
x (12).jpg
x (13).jpg
x (14).jpg
x (15).jpg
x (16).jpg
x (17).jpg
x (18).jpg
x (19).jpg
x (20).jpg
x (21).jpg
x (22).jpg
x (23).jpg
x (24).jpg
x (25).jpg
x (26).jpg
x (27).jpg
x (28).jpg
x (29).jpg
x (30).jpg
x (31).jpg
x (32).jpg
x (33).jpg
x (34).jpg
x (35).jpg
x (36).jpg
x (37).jpg
x (38).jpg
x (39).jpg
x (40).jpg
x (41).jpg
x (42).jpg
x (43).jpg
x (44).jpg
x (45).jpg
x (46).jpg
x (47).jpg
x (48).jpg
x (49).jpg
x (50).jpg
x (51).jpg
x (52).jpg
x (53).jpg
x (54).jpg
x (55).jpg
x (56).jpg
Na melodii tvrdé ostrosti je naladěný styl Lamborghini,
nedávno i Cadillac a také kdysi Fiat Stilo. 
Následné obrázky kriticky ukazují proč ANO - NE. 
Pokrok se nezastavuje ... třeba budeme jednou klouzat 
po antigravitačním polštáři - i létat, potápět se - proč ne?
Ale tvar užívaného předmětu je přece jen něco jiného !! 
I nejodvážnější budoucnost může být citem přijatelná ...

Šéfdesigner Škoda Jozef Kabaň je uchvácen krásou krystalu,
jak je zřejmé v následném odkazu:

https://www.youtube.com/watch?v=zaq3-1I1vUk

V homepage  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
ë_01.jpg
ë_02.jpg
ë_03.jpg
ë_04.jpg
ë_05.jpg
ë_06.jpg
ë_07.jpg
ë_08.jpg
ë_09.jpg
ë_10.jpg
ë_11.jpg
ë_12.jpg
ë_13.jpg
ë_14.jpg
ë_15.jpg
ë_16.jpg
ë_17.jpg
ë_18.jpg
ë_19.jpg
ë_20.jpg
ë_21.jpg
ë_22.jpg
ë_23.jpg
ë_24.jpg
ë_25.jpg
ë_26.jpg
ë_27.jpg
ë_28.jpg
ë_29.jpg
ë_30.jpg
ë_31.jpg
ë_32.jpg
ë_33.jpg
ë_34.jpg
ë_35.jpg
ë_36.jpg
Design aut bez politiky by byl důstojnější a pravdivější.
Tento ruský design je zajímavý, poutavý a ... krásný ! 

V homepage  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg
32.jpg
33.jpg
34.jpg
35.jpg
36.jpg
37.jpg
38.jpg
39.jpg
40.jpg
41.jpg
42.jpg
43.jpg
44.jpg
45.jpg
46.jpg
47.jpg
48.jpg
49.jpg
50.jpg
51.jpg
52.titl.jpg
Víme, že Rusko má špičkové tvůrčí talenty designu
pro vozidla a letadla.  
Někteří ruští studenti procházejí těmi nejlepšími
západními školami a projevují se zcela jinak,
než ukazují tyto mocenské automobily. 


Nahání mi to strach, když slyším a TV-obrazem vidím
boje na Ukrajině a nemohu se sprostit dojmu, že je to 
vlastnost Rusů - tedy určitých jedinců - být za každou cenu
třeba i násilně největšími a nejmocnějšími na světě.

A to už jsme tu v naší generaci měli ...  


AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek    
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one