.
Future_01.jpg
Future_02.jpg
Future_03.jpg
Future_04.jpg
Future_05.jpg
Future_06.jpg
Future_07.jpg
Future_08.jpg
Future_09.jpg
Future_10.jpg
Future_11.jpg
Future_12.jpg
Future_13.jpg
Future_14.jpg
Future_15.jpg
Future_16.jpg
Future_17.jpg
Future_18.jpg
Future_19.jpg
Future_20.jpg
Future_21.jpg
Future_22.jpg
Future_23.jpg
Future_24.jpg
Myslím, že není nutné k tomu říci jediné slovo.
Mnoho velmi chytrých a také méně chytrých myšlenek
je vepsáno v textech dnešní galerie "The future".

V galerii 
ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
skate_01.jpg
skate_02.jpg
skate_03.jpg
skate_04.jpg
skate_05.jpg
skate_06.jpg
skate_07.jpg
skate_08.jpg
skate_09.jpg
skate_10.jpg
skate_11.jpg
skate_12.jpg
skate_13.jpg
skate_14.jpg
skate_15.jpg
skate_16.jpg
skate_17.jpg
skate_18.jpg
skate_19.jpg
skate_20.jpg
skate_21.jpg
skate_22.jpg
skate_23.jpg
skate_24.jpg
skate_25.jpg
skate_26.jpg
skate_27.jpg
skate_28.jpg
skate_29.jpg
skate_30.jpg
skate_31.jpg
skate_32.jpg
skate_33.jpg
skate_34.jpg
skate_35.jpg
skate_36.jpg
skate_37.jpg
skate_38.jpg
skate_39.jpg
skate_40.jpg
skate_41.jpg
skate_42.jpg
skate_43.jpg
skate_44.jpg
skate_45.jpg
skate_46.jpg
skate_47.jpg
skate_48.jpg
skate_49.jpg
skate_50.jpg
skate_51.jpg
skate_52.jpg
skate_53.jpg
skate_54.jpg
skate_55.jpg
skate_56.jpg
skate_57.jpg
skate_58.jpg
skate_59.jpg
skate_60.jpg
skate_61.jpg
skate_62.jpg
skate_63.jpg
skate_64.jpg
skate_65.jpg
skate_66.jpg
skate_67.jpg
skate_68.jpg
skate_69.jpg
skate_70.jpg
skate_71.jpg
skate_72.jpg
skate_73.jpg
skate_74.jpg
skate_75.jpg
skate_76.jpg
skate_77.jpg
skate_78.jpg
skate_79.jpg
skate_80.jpg
Ano, skateboards se vším know-how je generační pokrok. 
My, starší generace, jsme také toužili po pohybu vpřed,
ať to byly v dětství koloběžky, tříkolky či šlapací autíčka. 
Múj první náznak skateboardu bylo delší prkno na ložiskách,
která vzadu pevně a vpředu
otočně uprostřed pod prknem
zachycená 
na delší laťce než byla šířka prkna,
na jejichž obostranném přesahu se opírala řídící chodidla 
skrčených nohou mé sedící postavy na prkně. 
V blízkosti tatínkovy obuvnické dílny v Praze-Liboci byla krátká
s kopce vedoucí asfaltka, kde jsem s mými bratranci drandili
na vlastním výrobku, který jsme nazvali "brgatka"
(ne bugatka)

Dnešní skyteboard je zdokonalován technologicky i esteticky.
Dekorace neznají meze a materiál už dávno není jen dřevo.
Atraktivní  je, že pro tato rychlá vozidla není třeba řidičáku.

Přestože s tím začali kluci, jsou to dnes i děvčata - ženy, 
převádějící umění ovládání skatu, jaké ne každý kluk dokáže. 

Vrchol tohoto fenoménu současného moderního pohybu 
je i účast seniorů - a to bez omezení věku, když slouží zdraví. 


Čas ukáže, jestli se skyteboard jednou bez křídel vznese do vzduchu.

V galerii 
ALTERNATIVY  Pavel Hušek
cyber_01.jpg
cyber_02.jpg
cyber_03.jpg
cyber_04.jpg
cyber_05.jpg
cyber_06.jpg
cyber_07.jpg
cyber_08.jpg
cyber_09.jpg
cyber_10.jpg
cyber_11.jpg
cyber_12.jpg
cyber_13.jpg
cyber_14.jpg
cyber_15.jpg
cyber_16.jpg
cyber_17.jpg
cyber_18.jpg
cyber_19.jpg
cyber_20.jpg
cyber_21.jpg
cyber_22.jpg
cyber_23.jpg
cyber_24.jpg
cyber_25.jpg
cyber_26.jpg
cyber_27.jpg
cyber_28.jpg
cyber_29.jpg
cyber_30.jpg
cyber_31.jpg
cyber_32.jpg
cyber_33.jpg
cyber_34.jpg
cyber_35.jpg
cyber_36.jpg
cyber_37.jpg
cyber_38.jpg
cyber_39.jpg
cyber_40.jpg
cyber_41.jpg
cyber_42.jpg
cyber_43.jpg
cyber_44  titl.jpg
Nemám slov k Cybertrucku - obrázky mluví jasnou řečí.
Elon Musk zřejmě užije všechno, co Teslu vynese ke hvězdám.
Jako dítě - asi před 70 roky - jsem si stavěl z kovové stavebnice
"Merkur" a později "Vašek" chassis auta, kterému jsem jsem dával 
mnou nakreslenou karoserii z kartonu s naříznutými liniemi,
podle kterých jsem lámal na hraně stolu tvar, podobný Cybertrucku. 
Nazval jsem ho "Tereňák" nebo také "Jeep". 

Je obtížné si představit, jak by v budoucnu vypadal městský provoz
s podobnými škatulemi.  Je snad lidský vkus na pokraji vymření? 


V galerii  ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
JV_01.jpg
JV_02.jpg
JV_03.jpg
JV_04.jpg
JV_05.jpg
JV_06.jpg
JV_07.jpg
JV_08.jpg
JV_09.jpg
JV_10.jpg
JV_11.jpg
JV_12.jpg
JV_13.jpg
JV_14.jpg
JV_15.jpg
JV_16.jpg
JV_17.jpg
JV_18.jpg
JV_19.jpg
JV_20.jpg
JV_21.jpg
JV_22.jpg
JV_23.jpg
JV_24.jpg
JV_25.jpg
JV_26.jpg
JV_27.jpg
JV_28.jpg
JV_29.jpg
JV_30.jpg
JV_31.jpg
JV_32.jpg
JV_33.jpg
JV_34  titl.jpg
JV_35.jpg
JV_36.jpg
JV_37.jpg
JV_38.jpg
JV_39.jpg
JV_40.jpg
JV_41.jpg
JV_42.jpg
JV_43.jpg
JV_44.jpg
Je tomu už neuvěřitelných 12 roků, kdy mě Jarda Větvička 
seznámil s otcem stejného jména a s projektem "Egg Body".
Přeji Jardovi, aby z toho bylo něco užitečného - třeba opožděně.
Dovedu si představit elektrický city car s logem snítky (větvičky). 

Jaro, drž se a bojuj dál !!!

V homepage  ALTERNATIVY  Pavel Hušek  
the boring co_01.jpg
the boring co_02.jpg
the boring co_03.jpg
the boring co_04.jpg
the boring co_05.jpg
the boring co_06.jpg
the boring co_07.jpg
the boring co_08.jpg
the boring co_09.jpg
the boring co_10.jpg
the boring co_11.jpg
the boring co_12.jpg
the boring co_13.jpg
the boring co_14.jpg
the boring co_15.jpg
the boring co_16.jpg
the boring co_17.jpg
the boring co_18.jpg
the boring co_19.jpg
the boring co_20.jpg
the boring co_21.jpg
the boring co_22.jpg
the boring co_23.jpg
the boring co_24.jpg
the boring co_25.jpg
the boring co_26.jpg
the boring co_27.jpg
the boring co_28.jpg
Když mohou všude na světě jezdit vlaky pod zemí 
(Metro, U-Bahn, Underground ap.), proč ne auta? 
​Tak nějak to blesklo v hlavě odvážnému podnikateli,
známému výrobci vozů Tesla, jménem Elon Musk. 
Na první pohled je to bláznivá vize budoucnosti,
ale po trošce přemýšlení nutno s úctou sklonit hlavu.

V galerii 
ALTERNATIVY  Pavel Hušek   
minicar_01.jpg
minicar_02.jpg
minicar_03.JPG
minicar_04.JPG
minicar_05.jpg
minicar_06.jpg
minicar_07.jpg
minicar_08.jpg
minicar_09.jpg
minicar_10.jpg
minicar_11.jpg
minicar_12.jpg
minicar_13.jpg
minicar_14.jpg
minicar_15.jpg
minicar_16.jpg
minicar_17.jpg
minicar_18.jpg
minicar_19.jpg
minicar_20.jpg
minicar_21.jpg
minicar_22.jpg
minicar_23.jpg
minicar_24.jpg
minicar_25.jpg
minicar_26.jpg
minicar_27.jpg
minicar_28.jpg
U malých autíček, zpravidla elektrických, 
hledají designéři svérázné nemódní tvary.
Některé jsou fajn, jiné zase fuj. 

V galerii 
ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
airbus G_01.jpg
airbus G_02.jpg
airbus G_03.jpg
airbus G_04.jpg
airbus G_05.jpg
airbus G_06.jpg
airbus G_07.JPG
airbus G_08.jpg
airbus G_09.JPG
airbus G_10.jpg
airbus G_11.jpg
airbus G_12.jpg
airbus G_13.jpg
airbus G_14.jpg
airbus G_15.jpg
airbus G_16.jpg
airbus G_17.jpg
airbus G_18.jpg
airbus G_19.jpg
airbus G_20.jpg
airbus G_21.jpg
airbus G_22.jpg
airbus G_23.jpg
airbus G_24.jpg
airbus G_25.jpg
airbus G_26.jpg
airbus G_27.jpg
airbus G_28.jpg
Právě dnešní televizní zpravodajství TV24 - 28.3.2017
přinesl širší informace o nebezpečí velkých i malých dronů.
O civilním využití bylo něco neočekávaného prezentováno 
na stánku G, a to 
společný projekt Giugiaro a Airbus.

V rubrice  ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
DBr_01.jpg
DBr_02.jpg
DBr_03.jpg
DBr_04.JPG
DBr_05.jpg
DBr_06.jpg
DBr_07.jpg
DBr_08.jpg
DBr_09.jpg
DBr_10.jpg
DBr_11.jpg
DBr_12.jpg
DBr_13.jpg
DBr_14.jpg
DBr_15.jpg
DBr_16.jpg
DBr_17.jpg
DBr_18.jpg
DBr_19.jpg
DBr_20.jpg
DBr_21.jpg
DBr_22.jpg
DBr_23.jpg
DBr_24.jpg
DBr_25.jpg
DBr_26.jpg
DBr_27.jpg
DBr_28.jpg
DBr_29.jpg
DBr_30.jpg
DBr_31.jpg
DBr_32.jpg
DBr_33.jpg
DBr_34.jpg
DBr_35.jpg
DBr_36.jpg
DBr_37.jpg
DBr_38.jpg
DBr_39.jpg
DBr_40.jpg
DBr_41.jpg
DBr_42.gif
DBr_43.jpg
DBr_44.jpg
DBr_45.jpg
DBr_46.jpg
DBr_47.jpg
DBr_48.jpg
DBr_49.jpg
DBr_50.jpg
DBr_51.jpg
DBr_52.jpg
DBr_53.jpg
DBr_54.jpg
DBr_55.jpg
DBr_56.jpg
DBr_57.jpg
DBr_58.jpg
DBr_59.jpg
DBr_60.jpg
DBr_61.jpg
DBr_62.jpg
DBr_63.jpg
DBr_64.jpg
DBr_65.jpg
DBr_66.jpg
DBr_67.jpg
DBr_68.jpg
Silný kontrast s předchozím příspěvkem Daytona Shooting Brake,
oba příspěvky jsou umístěny ve stejné galerii. 

V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek  
Daytona SB_01.jpg
Daytona SB_02.jpg
Daytona SB_03.jpg
Daytona SB_04.jpg
Daytona SB_05.jpg
Daytona SB_06.jpg
Daytona SB_07.jpg
Daytona SB_08.jpg
Daytona SB_09.jpg
Daytona SB_10.jpg
Daytona SB_11.jpg
Daytona SB_12.gif
Daytona SB_13.jpg
Daytona SB_14.jpg
Daytona SB_15.jpg
Daytona SB_16.jpg
Daytona SB_17.jpg
Daytona SB_18.jpg
Daytona SB_19.jpg
Daytona SB_20.jpg
Daytona SB_21.jpg
Daytona SB_22.jpg
Daytona SB_23.jpg
Daytona SB_24.jpg
Daytona SB_25.jpg
Daytona SB_26.jpg
Daytona SB_27.jpg
Daytona SB_28.jpg
Je myslitelné, že tato studie Daytona Shooting Break 2017
bude in natura k vidění nyní v Ženevě ???

V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
... 
A_01.jpg
A_02.jpg
A_03.jpg
A_04.jpg
A_05.jpg
A_06.jpg
A_07.jpg
A_08.jpg
A_09.jpg
A_10.jpg
A_11.jpg
A_12.jpg
A_13.jpg
A_14.jpg
A_15.jpg
A_16.jpg
A_17.jpg
A_18.jpg
A_19.jpg
A_20.jpg
A_21.jpg
A_22.jpg
A_23.jpg
A_24.jpg
A_25.jpg
A_26.jpg
A_27.jpg
A_28.jpg
A_29.jpg
A_30.jpg
A_31.jpg
A_32.jpg
A_33.jpg
A_34.jpg
A_35 titl.jpg
A_36.jpg
Ať nikdo neříká, že se ve ěkodovce nic zvláštního neděje.
Nemusí to být přímo v Mladé Boleslavi, ale kdekoliv jinde ve světě.
Vždyť mateřský koncern Praga, pardon, Volkswagen je celosvětový.

V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek  
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one