.

Při nedávné návštěvě Pavla jsme probírali věci kolem CDCC.  Přitom jsem zjistil, že mu před domem parkuje DS3.  Časové důvody mi však nedovolily se s ním projet, takže Vám mohu poskytnout postřehy pouze ze statické obhlídky.

Co říci ?  Opět se potvrdilo známé pravidlo, že na fotce vůz vypadá jinak než ve skutečnosti.  Tento vůz vypadá na snímcích výborně, ale ve skutečnosti naprosto famózně, nádherně, fantasticky !   Je geniálně kompaktní a na vozovce sedí pevně nízko doširoka rozkročen.  Nekonečné množství detailů Vás dokonale uchvátí.  Tento model měl navíc skvělou barevnou kombinaci a černé disky, tedy moje kávička.  Interiér nelze popsat, ten se prostě musí vidět !   Efektní protočení ručičky rychloměru a otáčkoměru po celé škále je jen třešničkou na dortu.  Celkový pohled na vůz pak výrazně dokreslují chromované prvky, které vypadají jako zářící náhrdelník na krku bohyně.

Tahle bohyně ´juniorka´ je naprosto boží.  Francouzi se zase vracejí tam, kde jim to vždy šlo nejlépe, tedy do třídy malých kompaktních vozů s designem, který zastíní ostatní.

V galerii  KRITICKÉ EMOCE  editor

PS: Co nevidět Pavel jistě zveřejní spoustu nádherných fotek z jízdy DS3. 

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG

I nemožné je možné - díky přístupu progresivní automobilky Citroën. 

Mladé studující talenty podporuje Citroën zřejmě rád. 

V galerii  ALTERNATIVY  Pavel Hušek 

antistatic_1.jpg
antistatic_2.jpg
antistatic_3.jpg
antistatic_4.jpg
antistatic_5.jpg

Student francouzského institutu Superior de Design, Ugo Spagnolo, se s chutí pustil do výzvy, které by se leckdo mohl bát.  Není lehké vytvořit automobil, který by byl moderní, navazoval na historii značky a přesto nebyl retro.

Ugo Spagnolo začal pracovat na projektu už za své studijní stáže u značky Citroen. Po skončení stáže svůj návrh dopracoval a finálni versi předvedl šéfdesignerovi značky Jean-Pierre Plouemu.  Projekt na Jean-Pierra udělal velký dojem a tak je možné, že se jednou dočkáme některých detailů na sériových vozech.  Nebo rovnou produkční verze?

Pro galerii  PROFI DESIGN  editor

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

CONSERVATOIRE, tedy DEPOZITÁŘ automobilky CITROËN, není přístupný veřejnosti, nýbrž určen pouze pro vnitřní potřeby firmy.  Sjednaní návštěvníci se však mohou do obrovského ´zakonzervovaného´ bohatství nápadů, nákresů, modelů a funkčních vzorů občas podívat.  Depozitář je vybudován v severní části Paříže.

Náš španělský dopisovatel David Rodriguéz Sanchéz (Mucho Gracias, David !) nám poslal mnoho snímků citroënských kreací, které jsou z velké části neznámé.  Snímky - mnohdy maličké - jsem upravil a prosím o shovívavost někdy nekvalitních, ale dostatečně informativních snímků.

Pro galerii  PŮVAB HISTORIE  připravil  Pavel Hušek + 2x klik 

http://www.youtube.com/watch?v=oFcNlBl_cjc

http://www.youtube.com/watch?v=B76ATxHTmhE&feature=related

01_Conservatoire.JPG
02_Conservatoire.jpg
03_Conservatoire.JPG
04_Conservatoire.jpg
05_Conservatoire.jpg

Krátce po zveřejnění oficiálních fotografií svého dalšího modelu s označením DS, Citroën zveřejnil několik skic z ideového vývoje vozu.  A protože to je právě to, co nás nejvíce zajímá, tak se na to podíváme.

Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor

c4_sketches_01.jpg
c4_sketches_02.jpg
c4_sketches_03.jpg
c4_sketches_04.jpg
Bez velkých slov chci dnes prezentovat
všední zážitky s nevšedním Citroënem C3
a jeho velkým, inteligentním čelem.
 

Pavel Hušek. 

Události několika dnů v mnohých fotografiích
Jardy Dvořáka, spolupracovníka CDCC,
zakládám do galerie 
KRITICKÉ EMOCE.

Jarda nám ukázal několik pozoruhodných míst
v oblasti svého bydliště, včetně odpočinkového místa 
někdejších předchůdců dnešních Poláků. 
Díky Jardo !
 

 

C3_01.jpg
C3_02.jpg
C3_03.jpg
C3_04.jpg
C3_05.jpg

"Tati, vrať se, támhle stojí Tatraplan", vyhrklo z mého syna, když jsme si odváželi novou ´cétrojku´ domů.  Následovalo několik málo snímků a póz.  U toho mi napadlo, co by všechno mohlo být, kdyby nebylo toho, co bylo a co učinilo, aby nebylo.  A tak Tatraplan - m.j. - zůstal raritou a milým osvěžením při setkání s minulostí v dnešním provozu.

V galerii  PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek

T600_C3_01.jpg
T600_C3_02.jpg
T600_C3_03.jpg
T600_C3_04.jpg
T600_C3_05.jpg

Jsou auta, která měříme a posuzujeme různými výkonostními silometry a jsou taká, která vnímáme nejjemnějšími, téměř hudebními čivy.  Nový Citroën C3 je doslova nabit všelijakými zajímavostmi a krásnostmi, které se ani jinak vnímat nedají.

Navíc je to lehkonohé, tiché vozidlo v tomto případě s benzinovým motorem 1,4.  Nesmějte se, je to úžasný motorek a je požitek s C3 jezdit. 

Pro  KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek     

17.7.´10_01.JPG
17.7.´10_02.JPG
17.7.´10_03.JPG
17.7.´10_04.JPG
17.7.´10_05.JPG

MODERN ART zahrnuje dnes už nejenom grafiti,
ale i dekorativní folie, jako 3 nové polepy střech DS3 Citroën. 

Pavel Hušek v homepage  AUTO a UMĚNÍ

a.jpg
b.jpg
c.jpg
d.jpg

Pustit se do moderní interpretace ikony je vždy záludná věc a málokdy se to zdaří.  Jihokorejská absolventka Art College of Design v Pasadeně, Nari Huh, se nebála a dle mého názoru stvořila působivou kreaci novodobého typu Citroen SM.

Pro galerii PROFI DESIGN editor

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one