.
C_01.jpg
C_02.jpg
C_03.jpg
C_04.jpg
C_05.jpg
C_06.jpg
C_07.jpg
C_08.jpg
C_09.jpg
C_10.jpg
C_11.jpg
C_12.jpg
C_13.JPG
C_14.jpg
C_15.jpg
C_16.jpg
C_17.jpg
C_18.jpg
C_19.jpg
C_20.jpg
C_21.jpg
C_22.jpg
C_23.jpg
C_24.jpg
C_25.jpg
C_26.jpg
C_27.jpg
C_28.jpg
C_29.jpg
C_30.jpg
C_31.jpg
C_32.jpg
Netřeba popisovat design a rafinovanost typu CACTUS "M",
obrázky vyjadřují všechno -
i toužebný povzdech:

Jóóó,  být tak ještě jednou mladý ... ... ... 

V tématech  CITROËN  Pavel Hušek 
cactus-aircross_01.jpg
cactus-aircross_02.jpg
cactus-aircross_03.jpg
cactus-aircross_04.jpg
cactus-aircross_05.jpg
cactus-aircross_06.jpg
cactus-aircross_07.jpg
cactus-aircross_08.jpg
cactus-aircross_09.jpg
cactus-aircross_10.jpg
cactus-aircross_11.jpg
cactus-aircross_12.jpg
cactus-aircross_13.jpg
cactus-aircross_14.jpg
cactus-aircross_15.jpg
cactus-aircross_16.jpg
cactus-aircross_17.jpg
cactus-aircross_18.jpg
cactus-aircross_19.jpg
cactus-aircross_20.jpg
cactus-aircross_21.jpg
cactus-aircross_22.jpg
cactus-aircross_23.jpg
cactus-aircross_24.jpg
cactus-aircross_25.jpg
cactus-aircross_26.jpg
cactus-aircross_27.jpg
cactus-aircross_28.jpg
cactus-aircross_29.jpg
cactus-aircross_30.jpg
cactus-aircross_31.jpg
cactus-aircross_32.jpg
Ani v této kategorii nechce být CITROËN poplatný módě, 
i zde designeři kouzlí všemožné, aby byli mimořádní !!  
Jestli přitom lepší než konkurence, to určí zákazník.
Já osobně PSA designerům fandím.


V tématech  CITROËN  Pavel Hušek
 
DS_01.jpg
DS_02.jpg
DS_03.jpg
DS_04.jpg
DS_05.jpg
DS_06.jpg
DS_07.jpg
DS_08.jpg
DS_09.jpg
DS_10.jpg
DS_11.jpg
DS_12.jpg
DS_13.jpg
DS_14.jpg
DS_15.jpg
DS_16.jpg
DS_17.jpg
DS_18.jpg
DS_19.jpg
DS_20.jpg
DS_21.jpg
DS_22.jpg
DS_23.jpg
DS_24.jpg
DS_25.jpg
DS_26.jpg
DS_27.jpg
DS_28.jpg
DS_29.jpg
DS_30.jpg
DS_31.jpg
DS_32.jpg
DS_33.jpg
DS_34.jpg
DS_35.jpg
DS_36.jpg
DS_37.jpg
DS_38.jpg
DS_39.jpg
DS_40.jpg
DS_41.jpg
DS_42.jpg
DS_43.jpg
DS_44.jpg
DS_45.jpg
DS_46.jpg
DS_47.jpg
DS_48.jpg
DS_49.jpg
DS_50.jpg
DS_51.jpg
DS_52.jpg
DS_53.jpg
DS_54.jpg
DS_55.jpg
DS_56.jpg
DS_57.jpg
DS_58.jpg
DS_59.jpg
DS_60.jpg
DS_61.jpg
DS_62.jpg
DS_63.jpg
DS_64.jpg
DS_65.jpg
DS_66.jpg
DS_67.jpg
DS_68.jpg
Tak to je opět opravdová  DéeSka !!  Krasavice?  
Ani ne, spíše okouzlující, půvabná, rafinovaná,
atraktivní, ale zároveň inteligentní ...
jako Madame de Pompadour.


V tématech  CITROËN  Pavel Hušek  
cac_01.jpg
cac_02.jpg
cac_03.jpg
cac_04.jpg
cac_05.jpg
cac_06.jpg
cac_07.jpg
cac_08.jpg
cac_09.jpg
cac_10.jpg
cac_11.jpg
cac_12.jpg
cac_13.jpg
cac_14.jpg
cac_15.jpg
cac_16.jpg
cac_17.jpg
cac_18.jpg
cac_19.jpg
cac_20.jpg
cac_21.jpg
cac_22.jpg
cac_23.jpg
cac_24.jpg
cac_25.jpg
cac_26.jpg
cac_27.jpg
cac_28.jpg
cac_29.jpg
cac_30.jpg
cac_31.jpg
cac_32.jpg
cac_33.jpg
cac_34.jpg
cac_35.jpg
cac_36.jpg
cac_37.jpg
cac_38.jpg
cac_39.jpg
cac_40.jpg
cac_41.jpg
cac_42.jpg
cac_43.jpg
cac_44.jpg
cac_45.jpg
cac_46.jpg
cac_47.jpg
cac_48.jpg
Ve společné fotoreportáži jsou Jaroslav Dvořák a Pavel Hušek
opět emocionálně obohaceni, jak se u Citroënů patří a sluší.
Znovu si uvědomujeme, že se Citroën nehonosí svými svaly,
i když si občas z nějaké rallye přiveze vítěznou trofej. 


Jeho předností je pěstování lidského pohodlí a stylu
jak ve způsobu životního projevu, tak ve tvarovém designu.
Umělecká hodnota a kultivovaný projev je také funkce ! - 
funkce náplně života v radosti s úsměvem a spokojeností.


V tématech  CITROËN  Pavel Hušek 
01.JPG
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.JPG
08.JPG
09.JPG
10.JPG
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.JPG
17.JPG
18.JPG
19.jpg
20.JPG
21.JPG
22.JPG
23.JPG
24.jpg
25.JPG
26.jpg
27.jpg
28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg
32.jpg
33.jpg
34.jpg
35.JPG
36.jpg
37.jpg
38.jpg
39.jpg
40.jpg
41.JPG
42.jpg
43.JPG
44.jpg
45.jpg
46.jpg
47.JPG
48.JPG
49.JPG
50.JPG
51.JPG
52.JPG
53.jpg
54.jpg
55.jpg
56.jpg
57.JPG
58.JPG
59.JPG
60.JPG
61.JPG
62.JPG
63.JPG
64.JPG
65.JPG
66.JPG
67.JPG
68.JPG
69.JPG
70.JPG
71.JPG
72.titl.jpg
Jsem unaven, žádná další slova mi zatím nenapadají.
To, co je vepsáno v obrázcích, je jistě dostačující.

Chci na tomto místě poděkovat českému zástupci CITROËN 
za zápůjčku tak skvělého auta, jakým je PICASSO C4.

V tématech  
CITROËN  Pavel Hušek  
Osée-Concept_01.jpg
Osée-Concept_02.jpg
Osée-Concept_03.jpg
Osée-Concept_04.jpg
Osée-Concept_05.jpg
Osée-Concept_06.jpg
Osée-Concept_07.jpg
Osée-Concept_08.jpg
Osée-Concept_09.jpg
Osée-Concept_10.jpg
Osée-Concept_11.jpg
Osée-Concept_12.jpg
Osée-Concept_13.jpg
Osée-Concept_14.jpg
Osée-Concept_15.jpg
Osée-Concept_16.jpg
Osée-Concept_17.jpg
Osée-Concept_18.jpg
Osée-Concept_19.jpg
Osée-Concept_20.jpg
Co by nám asi sdělil Sergio Pininfarina o designu automobilů,
kdyby nás mohl z jiného časoprostoru kontaktovat? 
Podle toho jak jsem ho poznal odhaduji,
že by designery nabádal k umírněnosti ve tvarové kreativitě. 
Mnoho zřídka sladěných pokroucenin by mu bylo asi příliš.
Není vyloučeno, že by dal za příklad současnou Škodu Rapid. 

Dnes vzpomenutý koncept OSÉE z roku 2001
je příkladnou umírněností mimořádného, jako je Citroën.  

V galerii  PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek

Na koncepční předobraz vrcholného produktu řady DS jsem se, navnaděn smyslnými snímky profilu karoserie před zveřejněním, nadmíru těšil.  Nutno říci, že po pečlivém prohlédnutí všech dostupných fotografií dotyčného automobilu jsem byl nadšen!

Úvodem si dovolím připomenout, jak vnímám celý projekt DS, jenž prozatím čítá tři sériové automobily.  Velmi často slýchávám ztotožňování těchto modelů s kultovním vozidlem z roku 1955.  Opak je však pravdou – atypické stroje jsou čistým zhmotněním futuristického postoje, který je zcela suverénní a zřejmý.  A je-li průkopnický (v kontextu řady) DS3 podporován sloganem „anti-retro“, je nad slunce jasné, že použití názvu DS je vyjádřením odmítavého a možná lehce ironického postoje k historii.

Samotná vize Numéro 9 mne nadchla odvahou, která však okouzlí spíše v Asii.  Pozoruhodné vlnky a prolisy exteriéru jsou na poměry konzervativně laděné Evropy stále příliš bujaré, nehledě na unikátní směřování karoserie nevšední cestou avantgardy.  Ta za léta pění chvalozpěvů na adresu konvenčních sedanů zapadla prachem a vlivem odmítavého postoje většiny stihla zarůst plevelem a odradit řadu subjektů od vizionářského počínání.

Senzitivní, leč noblesní a ušlechtilou symfonii vnímám při vstřebávání designu zádě.  Nehledě na obdivuhodné rozhodnutí pro dvouprostorovou karoserii obdivuji kontrast nebývale ladné střešní linie a integrovaného spoileru, který nejenže umocňuje vzrušení z krásna, ale díky svému estetickému rozsahu ovlivňuje ztvárnění střechy a následně i A-sloupků.  Bohatší koncentrát nápaditosti těžko pohledat.

Jestliže se stále ladíte na vlnu a energické vibrace francouzského pojetí progresivity, vřele doporučuji nadčasovou skladbu v níže uvedeném odkazu.

http://www.youtube.com/watch?v=hKvaLJsdphI

Závěrem mi dovolte kratičký poznatek, který bych rád rozvinul v příštím příspěvku.  Snímky Numéro 9 v blízkosti paláce Louvre, jsou zvláštním a svým způsobem zlomovým bodem v dějinách futurismu.  Historie zde totiž nezaniká, nýbrž progrese jí vkládá do úst nový dech.

Jakub Sochor

PS: Pokud někdo z vás naživo dosud neokusil útulnost a intimitu atmosféry kabiny DS5, nelze důkladné prohlédnutí vozidla nedoporučit.  Pokud možno ráno či zkraje dopoledne, neb sblížení s krásnem bývá předpokladem k dobrému naladění a povznesení duše po zbytek dne.

Citroen_Numero_9_Concept_(2012)...jpg
Citroen_Numero_9_Concept_(2012)..jpg
Citroen_Numero_9_Concept_(2012).jpg

Skica - model - realita ...

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

ds4-racing_01.jpg
ds4-racing_02.jpg
ds4-racing_03.jpg
ds4-racing_04.jpg
ds4-racing_05.jpg

Tisková zpráva Citroën v češtině ... obrázek 01.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

C4-Aircross-_01.jpg
C4-Aircross-_02.jpg
C4-Aircross-_03.jpg
C4-Aircross-_04.jpg
C4-Aircross-_05.jpg

Studie  CITROËN  ECLIPSE CONCEPT  zcela vědecky absolventem IAD.

V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek   

eclipse_01.jpg
eclipse_02.jpg
eclipse_03.jpg
eclipse_04.jpg
eclipse_05.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one