.
DS_01.jpg
DS_02.jpg
DS_03.jpg
DS_04.jpg
DS_05.jpg
DS_06.jpg
DS_07.jpg
DS_08.jpg
DS_09.jpg
DS_10.jpg
DS_11.jpg
DS_12.jpg
Zase jeden super Citroën bez loga tradiční dvojité stříšky.
DS je nyní samostatnou - povýšenou - divizí koncernu PSA,
odvozenou od tradiční značky Citroën. 
Doufám, že si zvykneme, ale přiznávám, že mi to vadí. 
Osamostatnění značky Corvette od Chevrolet koncernu GM,
stejně tak jako Elbee v rámci celku ZLKL, bylo přijato lehce. 
Ale potlačení tradičního jména a loga Citroën znamená pokrok?

V tématech 
CITROËN  Pavel Hušek
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
29.jpg
30.jpg
31   titl.jpg
32.jpg
33.jpg
34.jpg
35.jpg
36.jpg
37.jpg
38.jpg
39.jpg
40.jpg
41.jpg
42.jpg
43.jpg
44.jpg
45.jpg
46.jpg
47.jpg
48.jpg
Osamostatněná značka DS je v koncernu PSA 
třetí samostatnou divizí vedle Citroëna a Peugeota. 
Není jen superlativem velkých Citroënů,
nýbrž obsahuje všechny velikosti značky, tedy i DC3. 

V tématech 
CITROËN  Pavel Hušek 
2CV art_01  titl.jpg
2CV art_02.jpg
2CV art_03.jpg
2CV art_04.jpg
2CV art_05.jpg
2CV art_06.jpg
2CV art_07.jpg
2CV art_08.jpg
2CV art_09.jpg
2CV art_10.jpg
2CV art_11.jpg
2CV art_12.jpg
2CV art_13.jpg
2CV art_14.jpg
2CV art_16.jpg
2CV art_15.jpg
2CV art_17.jpg
2CV art_18.jpg
2CV art_19.jpg
2CV art_20.jpg
2CV art_21.jpg
2CV art_22.jpg
2CV art_23.jpg
2CV art_24.jpg
2CV art_25.jpg
2CV art_26.jpg
2CV art_28.jpg
2CV art_27.jpg
2CV art_32.jpg
2CV art_30.jpg
2CV art_29.jpg
2CV art_31.jpg
2CV art_33.jpg
2CV art_34.jpg
2CV art_35.jpg
2CV art_36.jpg
2CV art_37.jpg
2CV art_38.jpg
2CV art_39.jpg
2CV art_40.jpg
2CV art_25.jpg
2CV art_26.jpg
2CV art_27.jpg
2CV art_28.jpg
2CV art_29.jpg
2CV art_30.jpg
2CV art_31.jpg
2CV art_32.jpg
2CV art_33.jpg
2CV art_34.jpg
2CV art_35.jpg
2CV art_36.jpg
2CV art_37.jpg
2CV art_38.jpg
2CV art_39.jpg
2CV art_40.jpg
Hravý design, ale seriózní nápad je elektrická varianta 
legendární "kachny" 2CV.   Zajímavá i proto, že ji vymyslel
Holanďan s českými kořeny - Martin Hajek.

V tématech 
CITROËN  Pavel Hušek  
DS_01.jpg
DS_02.jpg
DS_03.jpg
DS_04.jpg
DS_05.jpg
DS_06.jpg
DS_07.jpg
DS_08.jpg
DS_09.jpg
DS_10.jpg
DS_11.jpg
DS_12.jpg
Tak nevím, jestli designéři "jiných" projevů DS (rozumí se Citroën) 
správně pochopili z čeho DS pochází.
Vysvětlením budiž, že tyto "jiné" návrhy pocházejí z Číny
(možná)
kde si Citroën založil nové, jiné tvůrčí prostředí designu
než existuje dlouhou, předlouhou dobu v Paříži. 

V rubrice 
CITROËN  Pavel Hušek
C3 aircross_01.jpg
C3 aircross_02.jpg
C3 aircross_03.jpg
C3 aircross_04.jpg
C3 aircross_05.jpg
C3 aircross_06.jpg
C3 aircross_07.jpg
C3 aircross_08.jpg
C3 aircross_09.jpg
C3 aircross_10.jpg
C3 aircross_11.jpg
C3 aircross_12.jpg
C3 aircross_13.jpg
C3 aircross_14.jpg
C3 aircross_15.jpg
C3 aircross_16.jpg
C3 aircross_17.jpg
C3 aircross_18.jpg
C3 aircross_19.jpg
C3 aircross_20.jpg
C3 aircross_21.jpg
C3 aircross_22.jpg
C3 aircross_23.jpg
C3 aircross_24.jpg
C3 aircross_25.jpg
C3 aircross_26.jpg
C3 aircross_27.jpg
C3 aircross_28.jpg
C3 aircross_29.jpg
C3 aircross_30.jpg
C3 aircross_31.jpg
C3 aircross_32.jpg
C3 aircross_33.jpg
C3 aircross_34.jpg
C3 aircross_35.jpg
C3 aircross_36.jpg
C3 aircross_37.jpg
C3 aircross_38.jpg
C3 aircross_39.jpg
C3 aircross_40.jpg
C3 aircross_41.jpg
C3 aircross_42.jpg
C3 aircross_43.jpg
C3 aircross_44.jpg
S nadšením vnímám C3 AIRCROSS jako milý malý balíček,
vyzařucí citroënský půvab dětského femininního výrazu.  
Další prostor zde přenechávám "básni" Jakuba Sochora. 


"Pro záchranu francouzské avantgardy patrně bylo třeba,
aby se projekt DS emancipoval od Citroënu. 
Ačkoli projekty Cactus a C3 reformují automobilovou karoserii
a zhmotňují tvůrčí svobodu,
až DS3 Cross pokračuje v ryzí francouzské progresivitě,
tam kde prozatím skončily vozy DS4, DS5, či C6."

Jakub Sochor


V rubrice  CITROËN  Pavel Hušek 
Karin_01.jpg
Karin_02.jpg
Karin_03.jpg
Karin_04.jpg
Karin_05.jpg
Karin_06.jpg
Karin_07.jpg
Karin_08.jpg
Karin_09 titl.jpg
Karin_10.jpg
Karin_11.jpg
Karin_12.jpg
Karin_13.jpg
Karin_14.jpg
Karin_15.jpg
Karin_16.jpg
Karin_17.jpg
Karin_18.jpg
Karin_19.jpg
Karin_20.jpg
Karin_24.jpg
Karin_22.jpg
Karin_23.jpg
Karin_24.jpg
Karin_25.jpg
Karin_26.jpg
Karin_27.jpg
Karin_28.JPG
Po odchodu od Audi 1978 a založení vlastního 
Design Studia Pavel Hušek v Ingolstadtu jsem m.j.
použil konexe do Citroëna v oboustranné korespondenci.
Nejeden kresebný návrh včetně "full size tapes" 
putoval z Ingolstadtu do Paříže, nejedna návštěva Paříže 
s vyhlídkou spolupráce s mou dodnes oblíbenou automobilkou 
mi dávala křídla
(mnohem více než Red Bull)

Pak ale přišla ledová sprcha ve formě výrazných změn 
v managementu Citroën i v oblasti designu a konexe zmrzly.
Nikdo nevěděl přesně proč, ale šuškalo se, že Citroën spoří.
Pry modelová politika té doby byla špatná a zisk mizerný.  
Možné to je, snad každá automobilka zažila podobná údobí. 

Významný firemní designer
Trevor Fiore byl tehdy (1981) převelen
do výsadkového design studia Citroën v Bordeaux. 
Dnes mu věnuji stránku s jeho progresivním konceptem  
KARIN 
Mnohým dalším, kteří zůstali, se dostalo spíše ponížení než povýšení.  

Více nevím, měl jsem co dělat, aby moje Design Studio v Ingolstadtu
získalo životaschopné zakázky ... a ty se skutečně dostavily    
v takových nabídkách, o jakých se mi ani nezdálo.  

Ponaučení: 
Neházej flintu do žita, nezoufej si, ale pracuj dále. 
Jsi-li přesvědčen, že máš co nabídnout, ozvěna přijde. 
Mně přišla dokonce z různých zemí. 
Jsem šťastný, že se můj aktivní pracovní život
odehrál i s občasnými obtížemi v západním Německu, 
které se mi po dobu čtvrt století stalo náhradním domovem
a němčina druhou mateřštinou.   Jsem BRD vděčen
!! 



V tématech  CITROËN  Pavel Hušek 


 
Électrique_01.jpg
Électrique_02.jpg
Électrique_03.jpg
Électrique_04.jpg
Électrique_05.jpg
Électrique_06.jpg
Électrique_07.jpg
Électrique_08.jpg
Électrique_09.jpg
Électrique_10.jpg
Électrique_11.jpg
Électrique_12.jpg
Électrique_13.jpg
Électrique_14.jpg
Électrique_15.jpg
Électrique_16.jpg
A je tu další malý francouzský elektro-auťáček.
Prý myšlenkově vychází z legendární "kachny" 2CV.


V témarech  CITROËN  Pavel Hušek
aircross 2017_01.jpg
aircross 2017_02.jpg
aircross 2017_03.jpg
aircross 2017_04.jpg
aircross 2017_05.jpg
aircross 2017_06.jpg
aircross 2017_07.jpg
aircross 2017_08.jpg
aircross 2017_09.jpg
aircross 2017_10.jpg
aircross 2017_11.jpg
aircross 2017_12.jpg
aircross 2017_13.jpg
aircross 2017_14.jpg
aircross 2017_15.jpg
aircross 2017_16.jpg
aircross 2017_17.jpg
aircross 2017_18.jpg
aircross 2017_19.jpg
aircross 2017_20.jpg
aircross 2017_21.jpg
aircross 2017_22.jpg
aircross 2017_23.jpg
aircross 2017_24.jpg
aircross 2017_25.jpg
aircross 2017_26.jpg
aircross 2017_27.jpg
aircross 2017_28.jpg
Zakrátko začátkem března 2017 ho uvidíme v Ženevě.
Zdá se, že velikostí a francouzskou hravostí a šarmem 
si AIRCROSS získá značné sympatie.
To by prozatímnímu konceptu mohlo dát zelenou pro výrobu.


V tématech  CITROËN  Pavel Hušek   
CXperience (01).jpg
CXperience (02).jpg
CXperience (03).jpg
CXperience (04).jpg
CXperience (05).jpg
CXperience (06).jpg
CXperience (07).jpg
CXperience (08).jpg
CXperience (09).jpg
CXperience (10).jpg
CXperience (11).jpg
CXperience (12).jpg
CXperience (13).jpg
CXperience (14).jpg
CXperience (15).jpg
CXperience (16).jpg
CXperience (17).jpg
CXperience (18).jpg
CXperience (19).jpg
CXperience (20).jpg
CXperience (21).jpg
CXperience (22).jpg
CXperience (23).jpg
CXperience (24).jpg
CXperience (25).jpg
CXperience (26).jpg
CXperience (27).jpg
CXperience (28).jpg
CXperience (29).jpg
CXperience (30).jpg
CXperience (31).jpg
CXperience (32).jpg
CXperience (33).jpg
CXperience (34).jpg
CXperience (35).jpg
CXperience (36).jpg
CXperience (37).jpg
CXperience (38).jpg
CXperience (39).jpg
CXperience (40).jpg
CXperience (41).jpg
CXperience (42).jpg
CXperience (43).jpg
CXperience (44).jpg
CXperience (45).jpg
CXperience (46).jpg
CXperience (47).jpg
CXperience (48).jpg
CXperience (49).jpg
CXperience (50).jpg
CXperience (51).jpg
CXperience (52).jpg
CXperience (53).jpg
CXperience (54).jpg
CXperience (55).jpg
CXperience (56).jpg
Citroën odhalil svůj koncept pro pařížský autosalon 2016.
Luxusní sedan má oživit vzpomínky na legandární typ  
CX,
který byl vyráběn od roku 1974.
CXPERIENCE  je úžasná kreace hodná slavné automobilky,
od první skici, přes montážní halu až do funkčního modelu.
Doufejme, že bude zdrojem nápadů pro příští modely,
protože - podle mne - takto má správný ´citrón´ vypadat !


V tématech ​ CITROËN  editor
a.jpg
02.jpg
03.jpg
1.jpg
3.jpg
4.jpg
2.jpg
5.jpg
Pavel je z něj nadšený.  A já taky !  
Vypadá fantasticky, hravě, mazlivě,
prostě správně ´citrónovsky´, chcete-li ¨kaktusovsky´.  
Podívejme se na několik skic malého Francouze,
kterému si dovolím předpovědět obrovský úspěch.


V tématech  CITROEN  editor
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one