.
AU_01.jpg
AU_02.jpg
AU_03.jpg
AU_04.jpg
AU_05.jpg
AU_06.jpg
AU_07.jpg
AU_08.jpg
AU_09.jpg
AU_10.jpg
AU_11.jpg
AU_12.jpg
AU_13.jpg
AU_14.jpg
AU_15.jpg
AU_16.jpg
AU_17.jpg
AU_18.jpg
AU_19.jpg
AU_20.jpg
AU_21.jpg
AU_22.jpg
AU_23.jpg
AU_24.jpg
AU_25.jpg
AU_26.jpg
AU_27.jpg
AU_28.jpg
AU_29.jpg
AU_30.jpg
AU_31.jpg
AU_32.jpg
AU_33.jpg
AU_34.jpg
AU_35.jpg
AU_36.jpg
AU_37.jpg
AU_38.jpg
AU_39.JPG
AU_40.jpg
AU_41.jpg
AU_42.jpg
AU_43.jpg
AU_44.jpg
AU_45.jpg
AU_46.jpg
AU_47.jpg
AU_48.jpg
AU_49.jpg
AU_50.jpg
AU_51.jpg
AU_52.jpg
AU_57.jpg
AU_58.jpg
AU_59.jpg
AU_60.jpg
AU_61.JPG
AU_62.jpg
AU_63.jpg
AU_64.jpg
AU_65.jpg
AU_66.jpg
AU_67.jpg
AU_68.jpg
AU_69.jpg
AU_70.jpg
AU_71.jpg
AU_72.jpg
Zkraje chci ujistit čtenáře, že přes všechny ústrky a podvody shora 
nechovám vůči nikomu zlobu, zášť či nenávist.  C´est la vie ! 
Ale zůstávají cenná ponaučení:  poznání lidí a t.zv. přátel.
Všechno zlé je pro něco dobré. 
Ano, vidět v každé totalitě světlo svobody byl i můj úděl.  
Neradostným odchodem od Audi do vlastní živnostenské činnosti 
nastala nutnost nabídnout světu svůj talent ..."hin sa ukáže"!
Jestliže mi soudruh Velebný ve Škodovce řekl:
"soudruhu máš talent, ale ...", 
Hartmut Warkus před Audi a VW vrchností mě posuzoval slovy:
"Hušek je průměrný, potřebujeme hodnotné designéry",
Sergio Pininfarina mě ujistil o opaku a angažoval mě přes 10 let. 
Byla to největší životní satisfakce, které se mi dostalo. 

Molti Grazie - in memoriam - Egregio Signore Pininfarina ! 

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
+pf_01 titl.jpg
+pf_02.jpg
+pf_03.jpg
+pf_04.jpg
Je tomu 6 let, kdy náš svět opustil velikán uměleckého karosářství. 
Signore SERGIO PININFARINA.
Narodil se v Torinu a tam také zemřel.
Spojovala mě s ním více než desetiletá spolupráce. 
Vážil jsem si ho, ale co více, on si vážil mne. 
Oproti pěti letům u Audi a dříve mých počátkům v Československu
byla mi tvůrčí činnost pro Pininfarinu balzámem na dřívější rány.    
Společně se všemi životními starostmi a zkušenostmi 
to bylo moje nejšťastnější údobí kreativní spolupráce.  
Po nedobrovolném odchodu od Audi jsem založil 

DESIGN STUDIO PAVEL HUSEK INGOLSTADT 
a odtud jezdil později převážně Alfou Romeo do Torina. 
Cesta Alfou 164 přes švýcarské Alpy byla pokaždé požitkem. 

ČEST JEHO PAMÁTCE !  

V galerii  SEMINÁŘE 
Pavel Hušek 
b_ph_01.JPG
b_ph_02.jpg
b_ph_03.jpg
b_ph_04.jpg
b_ph_05.jpg
b_ph_06.jpg
b_ph_07.JPG
b_ph_08.JPG
b_ph_09.jpg
b_ph_10.jpg
b_ph_11.jpg
b_ph_12.jpg
Kritiku, že moje účast na Concorso Grifo d´Oro Bertone 
a přiložená korespondence časově nesouhlasí -
upřesňuji proto údaji, vloženými přímo do obrázků. 

Návrh Concorso Grifo d´Oro Bertone byl přijat s výhradou,
že jsem starší než určený věkový limit
a proto práci osobně posoudí pan Bertone jako separátní práci. 
Ač mám zvláště korespondenci pečlivě archivovanou, zmíněné 
posouzení nemohu dodnes najít až na předloženou obálku.  
Posouzení bylo skvělé, ale dosud prezentací nepotvrzené. 

Pro zajímavost:  zdvojené ventilační otvory za předními koly 
byly firmou Bertone použity na voze ISO Grifo,


Vložený dopis s překladem se týká prvotních skic
poslaných do Itálie, které mi byly s posudkem zaslány zpět. 

Tehdy jsem užíval erbíček s písmenem "L"
což bylo počáteční písmeno jména mé ženy "Libuše".


V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
SEMINÁŘ 91 -  ČT1 / 24  ... ranní vysílání s jedním moderátorem,
s jedním technikem po telefonu a jedním pozvaným designerem 

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096902795-studio-6/217411010100104
vyvolalo reakci šéfredaktora časopisu  ESQUIRE.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
Protože 9 let je dlouhá doba, skoro jako 10 let,
sáhl jsem raději do archivu, kde je patrná souvislost
mezi důvodem myšlenky a následným činem. 

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek
cit (01).jpg
cit (02).jpg
cit (03).jpg
cit (04).jpg
cit (05).jpg
cit (06).jpg
cit (07).jpg
cit (08).jpg
cit (09).jpg
cit (10).jpg
cit (11).jpg
cit (12).jpg
cit (13).jpg
cit (14).jpg
cit (15).jpg
cit (16).jpg
cit (17).jpg
cit (18).jpg
cit (19).jpg
cit (20).jpg
cit (21).jpg
cit (22).jpg
cit (23).jpg
cit (24).jpg
cit (25).jpg
cit (26).jpg
cit (27).jpg
cit (28).jpg
cit (29).jpg
cit (30).jpg
cit (31).jpg
cit (32).jpg
cit (33).jpg
cit (34).jpg
cit (35).jpg
cit (36).jpg
cit (37).jpg
cit (38).jpg
cit (39).jpg
cit (40).jpg
cit (41).jpg
cit (42).jpg
cit (43).jpg
cit (44).jpg
cit (45).jpg
cit (46).jpg
cit (47).jpg
cit (48).jpg
cit (49).jpg
cit (50).jpg
cit (51).jpg
cit (52).jpg
cit (53).jpg
cit (54).jpg
cit (55).jpg
cit (56).jpg
cit (57).jpg
cit (58).jpg
cit (59).jpg
cit (60).jpg
cit (61).jpg
cit (62).jpg
cit (63).jpg
cit (64).jpg
cit (65).jpg
cit (66).jpg
cit (67).jpg
cit (68).jpg
cit (69).jpg
cit (70).jpg
cit (71).jpg
cit (72).jpg
cit (73).jpg
cit (74).jpg
cit (75).jpg
cit (76).jpg
cit (77).jpg
cit (78).jpg
cit (79).jpg
cit (80).jpg
cit (81).jpg
cit (82).jpg
cit (83).jpg
cit (84).jpg
cit (85).jpg
cit (86).jpg
cit (87).jpg
cit (88).jpg
cit (89).jpg
cit (90).jpg
cit (91).jpg
cit (92).jpg
cit (93).jpg
cit (94).jpg
cit (95).jpg
cit (96).jpg
cit (97).jpg
cit (98).jpg
cit (99).jpg
cit titl.jpg
Poslední tři měsíce jsem zažil mnohá překvapení 
a to jak pozitivní, tak negativní. 
Moje emoce radostí přetékaly přes hranu papiňáku,
ale ten jsem musel zavřít při emocích zklamání až zloby.
Na exponovaných místech jsem se setkal s názory,
sahajícími do doby mého mládí - proto jsem emigroval. 
Vše, co se dotýkalo mých citů, se týkalo svobody tvorby.
Každé tvorby ... ale já umím jen dopravní prostředky.
Dlouhé vodopády slov čte málokdo, proto volím obrázky, 
ze kterých se dá vyčíst a vycítit ona abstraktní kreativita.

CITROËN je pro mne ta automobilka, která se zabývá 
možnými i nemožnými kreacemi automobilů.
Tady designer přichází do konfliktu s krásou a charakterem.
Tady se učí praxí, co je odpuzující a co poutavé, tedy i krásné.
Takové pohnutky se nedají definovat - ty se musejí prožít. 
Další zážitek dokonce se dvěma Háčky jsou zde:


V galerii  SEMINÁŘE   Pavel Hušek 
vtp (1).jpg
vtp (2).jpg
vtp (3).jpg
vtp (4).jpg
vtp (5).jpg
vtp (6).jpg
vtp (7).jpg
vtp (8).jpg
Ne každý vyučující profesor průmyslového tvaru umí.
Přitom je zodpovědný za estetickou výchovu studentů.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
bubble (01).jpg
bubble (02).jpg
bubble (03).jpg
bubble (04).jpg
bubble (05).jpg
bubble (06).jpg
bubble (07).jpg
bubble (08).jpg
bubble (09).jpg
bubble (10).jpg
bubble (11).jpg
bubble (12).jpg
bubble (13).jpg
bubble (14).jpg
bubble (15).jpg
bubble (16).jpg
bubble (17).jpg
bubble (18).jpg
bubble (19).jpg
bubble (20).jpg
bubble (21).jpg
bubble (22).jpg
bubble (23).jpg
bubble (24).jpg
bubble (25).jpg
bubble (26).jpg
bubble (27).jpg
bubble (28).jpg
bubble (29).jpg
bubble (30).jpg
bubble (31).jpg
bubble (32).jpg
bubble (33).jpg
bubble (34).jpg
bubble (35).jpg
bubble (36).jpg
bubble (37).jpg
bubble (38).jpg
bubble (39).jpg
bubble (40).jpg
bubble (41).jpg
bubble (42).jpg
bubble (43).jpg
bubble (44).jpg
bubble (45).jpg
bubble (46).jpg
bubble (47).jpg
bubble (48).jpg
bubble (49).jpg
bubble (50).jpg
bubble (51).jpg
bubble (52).jpg
bubble (53).jpg
bubble (54).jpg
bubble (55).jpg
bubble (56).jpg
bubble (57).jpg
bubble (58).jpg
bubble (59).jpg
bubble (60).jpg
bubble (61).jpg
bubble (62).jpg
bubble (63).jpg
bubble (64).jpg
bubble (65).jpg
bubble (66).jpg
bubble (67).jpg
bubble (68).jpg
bubble (69).jpg
bubble (70).jpg
bubble (71).jpg
bubble (72).jpg
bubble (73).jpg
bubble (74).jpg
bubble (75).jpg
bubble (76).jpg
bubble (77).jpg
bubble (78).jpg
bubble (79).jpg
bubble (80).jpg
bubble (81).jpg
bubble (82).jpg
bubble (83).jpg
bubble (84).jpg
Nestydím se za to, že mě v padesátých letech fascinoval 
a vlastně také inspiroval americký dekorativní styling.
Pro naše středoevropské vnímání to bylo úsměvné  
až nesmyslné ... ale já měl a mám dynamické křivky rád.

Také se objevilo i celoskleněné zastřešení automobilů 
a v tom jsem viděl budoucnost - totiž
v uměloskleněném houževnatém a pružném materiálu,
se samonosnou vlastností vytvarovaného plechu.
Dodnes mě takové "sklo" fascinuje a představuji si
jeho schopnost se zatemňovat a zabarvovat. 

Přidal jsem americkému domácímu výrobku BEATNIK,
dnes uschovanému v chicagském muzeu KK
(obr.1),
některé svoje kreace, jejichž celkový design se právě
velkoprostorovým zasklením vyznačuje.
Některé z nich se objevují v minulém semináři,
ovšem v jiné souvislosti.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek

 
ph-syd_001.jpg
ph-syd_002.jpg
ph-syd_003.jpg
ph-syd_004.jpg
ph-syd_005.jpg
ph-syd_006.jpg
ph-syd_007.jpg
ph-syd_008.jpg
ph-syd_009.jpg
ph-syd_010.jpg
ph-syd_011.jpg
ph-syd_012.jpg
ph-syd_013.jpg
ph-syd_014.jpg
ph-syd_015.jpg
ph-syd_016.jpg
ph-syd_017.jpg
ph-syd_018.jpg
ph-syd_019.jpg
ph-syd_020.jpg
ph-syd_021.jpg
ph-syd_022.jpg
ph-syd_023.jpg
ph-syd_024.jpg
ph-syd_025.jpg
ph-syd_026.jpg
ph-syd_027.jpg
ph-syd_028.jpg
ph-syd_029.jpg
ph-syd_030.jpg
ph-syd_031.jpg
ph-syd_032.jpg
ph-syd_033.jpg
ph-syd_034.jpg
ph-syd_035.jpg
ph-syd_036.jpg
ph-syd_037.jpg
ph-syd_038.jpg
ph-syd_039.jpg
ph-syd_040.jpg
ph-syd_041.jpg
ph-syd_042.jpg
ph-syd_043.jpg
ph-syd_044.jpg
ph-syd_045.jpg
ph-syd_046.jpg
ph-syd_047.jpg
ph-syd_048.jpg
ph-syd_049.jpg
ph-syd_050.jpg
ph-syd_051.jpg
ph-syd_052.jpg
ph-syd_053.jpg
ph-syd_054.jpg
ph-syd_055.jpg
ph-syd_056.jpg
ph-syd_057.jpg
ph-syd_058.jpg
ph-syd_059.jpg
ph-syd_060.jpg
ph-syd_061.jpg
ph-syd_062.jpg
ph-syd_063.jpg
ph-syd_064.jpg
ph-syd_065.jpg
ph-syd_066.jpg
ph-syd_067.jpg
ph-syd_068.jpg
ph-syd_069.jpg
ph-syd_070.jpg
ph-syd_071.jpg
ph-syd_072.jpg
ph-syd_073.jpg
ph-syd_074.jpg
ph-syd_075.jpg
ph-syd_076.jpg
ph-syd_077.jpg
ph-syd_078.jpg
ph-syd_079.jpg
ph-syd_080.jpg
ph-syd_081.jpg
ph-syd_082.jpg
ph-syd_083.jpg
ph-syd_084.jpg
ph-syd_085.jpg
ph-syd_086.jpg
ph-syd_087.jpg
ph-syd_088.jpg
ph-syd_089.jpg
ph-syd_090.jpg
ph-syd_091.jpg
ph-syd_092.jpg
ph-syd_093.jpg
ph-syd_094.jpg
ph-syd_095.jpg
ph-syd_096.jpg
ph-syd_097.jpg
ph-syd_098.jpg
ph-syd_099.jpg
ph-syd_100.jpg
ph-syd_101.jpg
ph-syd_102.jpg
ph-syd_103.jpg
ph-syd_104.jpg
ph-syd_105.jpg
ph-syd_106.jpg
ph-syd_107.jpg
ph-syd_108.jpg
ph-syd_109.jpg
ph-syd_110.jpg
ph-syd_111.jpg
ph-syd_112.jpg
ph-syd_113.jpg
ph-syd_114.jpg
ph-syd_115.jpg
ph-syd_116.jpg
ph-syd_117.jpg
ph-syd_118.jpg
ph-syd_119.jpg
ph-syd_120.jpg
ph-syd_121.jpg
ph-syd_122.jpg
ph-syd_123.jpg
ph-syd_124.jpg
ph-syd_125.jpg
ph-syd_126.jpg
ph-syd_127.jpg
ph-syd_128.jpg
ph-syd_129.jpg
ph-syd_130.jpg
ph-syd_131.jpg
ph-syd_132.jpg
ph-syd_133.jpg
ph-syd_134.jpg
ph-syd_135.jpg
ph-syd_136.jpg
ph-syd_137.jpg
ph-syd_138.jpg
ph-syd_139.jpg
ph-syd_140.jpg
ph-syd_141.jpg
ph-syd_142.jpg
ph-syd_143.jpg
ph-syd_144.jpg
ph-syd_145.jpg
ph-syd_146.jpg
ph-syd_147.jpg
ph-syd_148.jpg
ph-syd_149.jpg
ph-syd_150.jpg
ph-syd_151.jpg
ph-syd_152.jpg
ph-syd_153.jpg
ph-syd_154.jpg
ph-syd_155.jpg
ph-syd_156.jpg
ph-syd_157.jpg
ph-syd_158.jpg
ph-syd_159.jpg
ph-syd_160.jpg
ph-syd_161.jpg
ph-syd_162.jpg
ph-syd_163.jpg
ph-syd_164.jpg
ph-syd_165.jpg
ph-syd_166.jpg
ph-syd_167.jpg
ph-syd_168.jpg
ph-syd_169.jpg
ph-syd_170.jpg
ph-syd_171.jpg
ph-syd_172.jpg
ph-syd_173.jpg
ph-syd_174.jpg
ph-syd_175.jpg
ph-syd_176.jpg
ph-syd_177.jpg
ph-syd_178.jpg
ph-syd_179.jpg
ph-syd_180.jpg
ph-syd_181.jpg
ph-syd_182.jpg
ph-syd_183.jpg
ph-syd_184.jpg
ph-syd_185.jpg
ph-syd_186.jpg
ph-syd_187.jpg
ph-syd_188.jpg
ph-syd_189.jpg
ph-syd_190.jpg
ph-syd_191.jpg
ph-syd_192.jpg
ph-syd_193.jpg
ph-syd_194.jpg
ph-syd_195.jpg
ph-syd_196.jpg
ph-syd_197.jpg
ph-syd_198.jpg
ph-syd_199.jpg
ph-syd_200.jpg
ph-syd_201.jpg
ph-syd_202.jpg
ph-syd_203.jpg
ph-syd_204.jpg
ph-syd_205.jpg
ph-syd_206.jpg
ph-syd_207.jpg
ph-syd_208.jpg
ph-syd_209.jpg
ph-syd_210.jpg
ph-syd_211.jpg
ph-syd_212.jpg
ph-syd_213.jpg
ph-syd_214.jpg
ph-syd_215.jpg
ph-syd_216.jpg
ph-syd_217.jpg
ph-syd_218.jpg
ph-syd_219.jpg
ph-syd_220.jpg
ph-syd_221.jpg
ph-syd_222.jpg
ph-syd_223.jpg
ph-syd_224.jpg
ph-syd_225.jpg
ph-syd_226.jpg
ph-syd_227.jpg
ph-syd_228.jpg
ph-syd_229.jpg
ph-syd_230.jpg
ph-syd_231.jpg
ph-syd_232.jpg
ph-syd_233.jpg
ph-syd_234.jpg
ph-syd_235.jpg
ph-syd_236.jpg
ph-syd_237.jpg
ph-syd_238.jpg
ph-syd_239.jpg
ph-syd_240.jpg
ph-syd_241.jpg
ph-syd_242.jpg
ph-syd_243.jpg
ph-syd_244.jpg
ph-syd_245.jpg
ph-syd_246.jpg
ph-syd_247.jpg
ph-syd_248.jpg
ph-syd_249.jpg
ph-syd_250.jpg
ph-syd_251.jpg
ph-syd_252.jpg
ph-syd_253.jpg
ph-syd_254.jpg
ph-syd_255.jpg
ph-syd_256.jpg
ph-syd_257.jpg
ph-syd_258.jpg
ph-syd_259.jpg
ph-syd_260.jpg
ph-syd_261.jpg
ph-syd_262.jpg
ph-syd_263.jpg
ph-syd_264.jpg
Časově se místy prolínající obrázkové vzpomínky 
v předvečer plzeňské výstavy mé designerské kariéry
s dramatickými počátky v době deprimující rudé totality,
jsem chtěl dokumentovat jen několika vzpomínkami:


http://cardesignclub.7x.cz/car-design-cafe-club/tutorialy/vystavy/design-z-boru

Ty mi však připomněly nespočetné aktivity, touhy a vize,
které formovaly moji naivitu do reálné dovednosti.
Mnohé důkazy zde nepublikované - např. návrhy yachty
pro Pininfarinova klienta - rejdaře jménem Aga Khan, 
dále pak busy pro Torino skrze Pininfarinu, různá letadla 
a jiné tvary - italsky "Architettura della Carrozzeria" 
mám stále uchované v mysli a v různých archivech. 


V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek
 
IAA 2015_01.jpg
IAA 2015_02.jpg
IAA 2015_03.jpg
IAA 2015_04.jpg
IAA 2015_05.jpg
IAA 2015_06.jpg
IAA 2015_07.jpg
IAA 2015_08.jpg
IAA 2015_09.jpg
IAA 2015_10.jpg
IAA 2015_11.jpg
IAA 2015_12.jpg
IAA 2015_13.jpg
IAA 2015_14.jpg
IAA 2015_15.jpg
IAA 2015_16.jpg
IAA 2015_17.jpg
IAA 2015_18.jpg
IAA 2015_19.jpg
IAA 2015_20.jpg
IAA 2015_21.jpg
IAA 2015_22.jpg
IAA 2015_23.jpg
IAA 2015_24.jpg
IAA 2015_25.jpg
IAA 2015_26.jpg
IAA 2015_27.jpg
IAA 2015_28.jpg
IAA 2015_29.jpg
IAA 2015_30.jpg
IAA 2015_31.jpg
IAA 2015_32.jpg
IAA 2015_33.jpg
IAA 2015_34.jpg
IAA 2015_35.jpg
IAA 2015_36.jpg
IAA 2015_37.jpg
IAA 2015_38.jpg
IAA 2015_39.jpg
IAA 2015_40.jpg
IAA 2015_41.jpg
IAA 2015_42.jpg
IAA 2015_43.jpg
IAA 2015_44.jpg
Proč IAA jako SEMINÁŘ ?  
Protože tu primárně nepoukazuji na jednotlivé značky aut,
nýbrž ukazuji tvarový trend stále měkčích oblých tvarů.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one