.
buzz_01.jpg
buzz_02.jpg
buzz_03.jpg
buzz_04.jpg
buzz_05.jpg
buzz_06.jpg
buzz_07.jpg
buzz_08.jpg
buzz_09.jpg
buzz_10.jpg
buzz_11.jpg
buzz_12.jpg
buzz_13.jpg
buzz_14.jpg
buzz_15.jpg
buzz_16.jpg
buzz_17.jpg
buzz_18.jpg
buzz_19.jpg
buzz_20.jpg
buzz_21.jpg
buzz_22.jpg
buzz_23.jpg
buzz_24.jpg
buzz_25.jpg
buzz_26.jpg
buzz_27.jpg
buzz_28.jpg
buzz_29.jpg
buzz_30.jpg
buzz_31.jpg
buzz_32.jpg
buzz_33.jpg
buzz_34.jpg
buzz_35.jpg
buzz_36.jpg
buzz_37.jpg
buzz_38.jpg
buzz_39.jpg
buzz_40.jpg
buzz_41.jpg
buzz_42.jpg
buzz_43.jpg
buzz_44.jpg
buzz_45.jpg
buzz_46.jpg
buzz_47.jpg
buzz_48.jpg
buzz_49.jpg
buzz_50.JPG
buzz_51.jpg
buzz_52.jpg
Zpočátku zmíním výtvarnou kreaci Jaguar E-type.  
Vzniklo několik nových krásných kreací, ale žádná z nich 
nebyla lepší než zmíněný E-type.  Byly jiné, to ano.
Stejně je tomu u původního VW Bulli,
se kterým je I.D. Buzzi nezřídka společně zobrazován. 
I.D. Buzii je líbivý, ale osobitost starého Bulli nedosáhl. 

Variace mobilhome ve mně vzbudila vzpomínku starší 50ti let.
Neodolal jsem a vložil ji na konec tohoto seriálu. 


V tématech VW  Pavel Hušek 
 
id-vizzion_01.jpg
id-vizzion_02.jpg
id-vizzion_03.jpg
id-vizzion_04.jpg
id-vizzion_05.jpg
id-vizzion_06.jpg
id-vizzion_07.jpg
id-vizzion_08.jpg
id-vizzion_09.jpg
id-vizzion_10.jpg
id-vizzion_11.jpg
id-vizzion_12.jpg
id-vizzion_13.jpg
id-vizzion_14.jpg
id-vizzion_15.jpg
id-vizzion_16.jpg
id-vizzion_17.jpg
id-vizzion_18.jpg
id-vizzion_19.jpg
id-vizzion_20.jpg
id-vizzion_21.jpg
id-vizzion_22.jpg
id-vizzion_23.jpg
id-vizzion_24.jpg
id-vizzion_25.jpg
id-vizzion_26.jpg
id-vizzion_27.jpg
id-vizzion_28.jpg
id-vizzion_29.jpg
id-vizzion_33.jpg
id-vizzion_30.jpg
id-vizzion_32.jpg
id-vizzion_31.jpg
id-vizzion_34.jpg
id-vizzion_35.jpg
id-vizzion_36.jpg
id-vizzion_37.jpg
id-vizzion_38.jpg
id-vizzion_39.jpg
id-vizzion_40.jpg
id-vizzion_41.jpg
id-vizzion_42.jpg
id-vizzion_43.jpg
id-vizzion_44.jpg
id-vizzion_45.jpg
id-vizzion_46.jpg
id-vizzion_47.jpg
id-vizzion_48.jpg
id-vizzion_49.jpg
id-vizzion_50.jpg
id-vizzion_51.jpg
id-vizzion_52.jpg
Po dlouhé době výtvarně překrásná kreace VW.

V tématech VW  Pavel Hušek 
VW-ID_01.jpg
VW-ID_02.jpg
VW-ID_03.jpg
VW-ID_04.jpg
VW-ID_05.jpg
VW-ID_06.jpg
VW-ID_07 titl.jpg
VW-ID_08.jpg
VW-ID_09.jpg
VW-ID_10.jpg
VW-ID_11.jpg
VW-ID_12.jpg
VW-ID_13.jpg
VW-ID_14.jpg
VW-ID_15.jpg
VW-ID_16.jpg
VW-ID_17.jpg
VW-ID_18.jpg
VW-ID_19.jpg
VW-ID_20.jpg
VW-ID_21.jpg
VW-ID_22.jpg
VW-ID_23.jpg
VW-ID_24.jpg
VW-ID_25.jpg
VW-ID_26.jpg
VW-ID_27.jpg
VW-ID_28.jpg
VW-ID_29.jpg
VW-ID_30.jpg
VW-ID_31.jpg
VW-ID_32.jpg
VW-ID_33.jpg
VW-ID_34.jpg
VW-ID_35.jpg
VW-ID_36.jpg
VW-ID_37.jpg
VW-ID_38.jpg
VW-ID_39.jpg
VW-ID_40.jpg
VW-ID_41.jpg
VW-ID_42.jpg
VW-ID_43.jpg
VW-ID_44.jpg
VW-ID_45.jpg
VW-ID_46.jpg
VW-ID_47.jpg
VW-ID_48.jpg
Téměř zázračná kreace tohle ID od Volkswagena !
Plánuje se několik atraktivních variací,
ale právě tato nenápadná kreace vyvolává naději, 
že se stane legendou jako byl
Brouk a Golf
Zatím však stojíme na začátku budoucnosti ...


V tématech  VW  Pavel Hušek
sedric_01.jpg
sedric_02.jpg
sedric_03.jpg
sedric_04.jpg
sedric_05.jpg
sedric_06.jpg
sedric_07.jpg
sedric_08.jpg
sedric_09.jpg
sedric_10.jpg
sedric_11.jpg
sedric_12.jpg
sedric_13.jpg
sedric_14.jpg
sedric_15.jpg
sedric_16.jpg
sedric_17.jpg
sedric_18.jpg
sedric_19.jpg
sedric_20.jpg
sedric_21.jpg
sedric_22.jpg
sedric_23.jpg
sedric_24.jpg
sedric_25.jpg
sedric_26.jpg
sedric_27.jpg
sedric_28.jpg
sedric_29.jpg
sedric_30.jpg
sedric_31.jpg
sedric_32.jpg
sedric_33.jpg
sedric_34.jpg
sedric_35.jpg
sedric_36.jpg
sedric_37.jpg
sedric_38.jpg
sedric_39.jpg
sedric_40.jpg
Po ulicích budou jezdit kabinky bezhlučně a bez nehod.
Mnozí tvůrci, designéři i mangementy automobilek vyvíjejí 
takovou budoucnost, jak předvádí  
VW  SEDRIC.
Ano, budoucnost dopravy se bude měnit dramaticky,
když uvážíme miliony stále vyráběných automobilů.
Přestaneme auta vlastnit, ale budeme si je půjčovat 
podle potřeb, velikostí atd. 

SEDRIC  tam míří ...

V tématech  VW  Pavel Hušek 
Arteon_01.jpg
Arteon_02.jpg
Arteon_03.jpg
Arteon_04.jpg
Arteon_05.jpg
Arteon_06.jpg
Arteon_07.jpg
Arteon_08.jpg
Arteon_09.jpg
Arteon_10.jpg
Arteon_11.jpg
Arteon_12.jpg
Arteon_13.jpg
Arteon_14.jpg
Arteon_15.jpg
Arteon_16.jpg
Arteon_17.jpg
Arteon_18.jpg
Arteon_19.jpg
Arteon_20.jpg
Arteon_21.jpg
Arteon_22.jpg
Arteon_23.jpg
Arteon_24.jpg
Arteon_25.jpg
Arteon_26.JPG
Arteon_27.jpg
Arteon_28.jpg
Za několik dní se otevřou brány autosalonu v Ženevě,
kde bude statečně předveden velký  
ARTEON  od  VW. 
Zdá se, že přes všechny podvodné problémy výrobce 
image automobilů se znakem VW příliš neutrpěl. 
Proto si management Volkswagenu troufne přinést na trh
velký model s uměleckým pojmenováním  
ARTEON.
Vůz vypadá skvostně a o německé kvalitě není pochyb.
Poslední obrázek ukazuje i poutavou verzi Kombi. 


V tématech  VW  Pavel Hušek 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
Někde jsem zaslechl výrok:  
"Poslat značku ŠKODA na americký trh by byla sebevražda".
Ne, že bych to škodovákům nepřál, ale vycházím ze skutečnosti, 
že ŠKODA patří do koncernové rodiny několika značek,
kde koncernová hlava rodiny - Volkswagen - ví co dělá,
aby výrobky kterékoliv své značky dobře prodala.

Přes negativní událost, kterou VW krvavě zaplatí hlavně v USA,
má tam logo VW stále vysoce hodnotný, za léta zažitý zvuk. 
První skici nového SUV od VW ukazují odvahu koncernu,
vrhnout na americký trh rozměrově větší vozidla než dosud.

Jeden z důvodů je, že US mají opět levný benzin - asi 15,- Kč za litr.


V tématech  VW  Pavel Hušek
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
I přes aféru, přes rekordní pokles ceny akcií
a z toho plynoucí obrovskou ztrátu, hledí VW vpřed.  
Z bahna by automobilce měl pomoci
(zatím) i tento koncept,
který se představí na letošním autosalonu v Pekingu.


V tématech  VW  editor

 
budd-e (01).jpg
budd-e (02).jpg
budd-e (03).jpg
budd-e (04).jpg
budd-e (05).jpg
budd-e (06).jpg
budd-e (07).jpg
budd-e (08).jpg
budd-e (09).jpg
budd-e (10).jpg
budd-e (11).jpg
budd-e (12).jpg
budd-e (13).jpg
budd-e (14).jpg
budd-e (15).jpg
budd-e (16).jpg
budd-e (17).jpg
budd-e (18).jpg
budd-e (19).jpg
budd-e (20).jpg
budd-e (21).jpg
budd-e (22).jpg
budd-e (23).jpg
budd-e (24).jpg
budd-e (25).jpg
budd-e (26).jpg
budd-e (27).jpg
budd-e (28).jpg
budd-e (29).jpg
budd-e (30).jpg
budd-e (31).jpg
budd-e (32).jpg
budd-e (33).jpg
budd-e (34).jpg
budd-e (35).jpg
budd-e (36).jpg
budd-e (37).jpg
budd-e (38).jpg
budd-e (39).jpg
budd-e (40).jpg
budd-e (41).jpg
budd-e (42).jpg
budd-e (43).jpg
budd-e (44).jpg
budd-e (45).jpg
budd-e (46).jpg
budd-e (47).jpg
budd-e (48).jpg
budd-e (49).jpg
budd-e (50).jpg
budd-e (51).jpg
budd-e (52).jpg
budd-e (53).jpg
budd-e (54).jpg
budd-e (55).jpg
budd-e (56).jpg
Zdá se, že to bude mimořádně záslužný počin od VW,
po všech těch sofistikovaných přehmatech
(mírně řečeno).


V tématech  VW  Pavel Hušek 
Breeze (01).jpg
Breeze (02).jpg
Breeze (03).jpg
Breeze (04).jpg
Breeze (05).jpg
Breeze (06).jpg
Breeze (07).jpg
Breeze (08).jpg
Breeze (09).jpg
Breeze (10).jpg
Breeze (11).jpg
Breeze (15).jpg
Breeze (16).jpg
Breeze (12).jpg
Breeze (13).jpg
Breeze (14).jpg
Breeze (17).jpg
Breeze (18).jpg
Breeze (19).jpg
Breeze (20).jpg
Recept k nadšení automobilistů dává Volkswagen BREEZE.
Roztomilé je anglické pojmenování Breeze, česky vánek, větřík.
Nechci nikoho ovlivňovat, ale tento model VW mě dostal.
Je to kreace podobného pojetí, jako kdysi moje Škoda Beruška. 


V tématech  VW  Pavel Hušek 
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
VW evolučně vybrousil téměř k dokonalosti další ze svých bestsellerů, Tiguan.  Když vidíte nové modely, jako Passat, Golf na ulici, tají se Vám dech z té vizuální kvality a vytříbenosti.  Je to tak dokonalé, až to vypadá poněkud sterilně.  A hlavně to nemá ten emocionální náboj.  Někde jsem četl, že automobily VW si vybírají a kupují lidé bez fantazie.  Asi není výstižnějšího shrnutí.

Pro téma  VW  editor
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one