.
LYNX 01_01.jpg
LYNX 01_02.jpg
LYNX 01_03.jpg
LYNX 01_04.jpg
LYNX 01_05.jpg
LYNX 01_06.jpg
LYNX 01_07.jpg
LYNX 01_08.jpg
LYNX 01_09.jpg
LYNX 01_10.jpg
LYNX 01_11.jpg
LYNX 01_12.jpg
LYNX 01_13.jpg
LYNX 01_14.jpg
LYNX 01_15.jpg
LYNX 01_16.jpg
LYNX 01_17.jpg
LYNX 01_18.jpg
LYNX 01_19.jpg
LYNX 01_20.jpg
LYNX 01_21.jpg
LYNX 01_22.jpg
LYNX 01_23.jpg
LYNX 01_24.jpg
LYNX 01_25.jpg
LYNX 01_26.jpg
LYNX 01_27.jpg
LYNX 01_28.JPG
LYNX 01_29.jpg
LYNX 01_30.jpg
LYNX 01_31.jpg
LYNX 01_32.jpg
LYNX 01_33.jpg
LYNX 01_34.jpg
LYNX 01_35.jpg
LYNX 01_36.jpg
LYNX 01_37.jpg
LYNX 01_38.jpg
LYNX 01_39.jpg
LYNX 01_40.jpg
LYNX 01_41.jpg
LYNX 01_42.jpg
LYNX 01_43.jpg
LYNX 01_44.jpg
LYNX 01_45.jpg
LYNX 01_46.jpg
LYNX 01_47.jpg
LYNX 01_48.jpg
Ještě nezavádíme rubriku LYNK a CO,
takže švédsko-čínská kooperace bude uložena


v tématech  VOLVO  Pavel Hušek
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
Volvo překvapilo odhlením dvou svých konceptů a já, lapaje po dechu úžasem, píšu těchto pár slov.  Ač strohý, přesto naprosto fantastický a klasický severský design jasně definující o jakou automobilku se jedná.  Fascinující!

V tématech  VOLVO  editor
XC60 (01).jpg
XC60 (02).jpg
XC60 (03).jpg
XC60 (04).jpg
XC60 (05).jpg
XC60 (06).jpg
XC60 (07).jpg
XC60 (08).jpg
XC60 (09).jpg
XC60 (10).jpg
XC60 (11).jpg
XC60 (12).jpg
XC60 (13).jpg
XC60 (14).jpg
XC60 (15).jpg
XC60 (16).jpg
XC60 (17).jpg
XC60 (18).jpg
XC60 (19).jpg
XC60 (20).jpg
XC60 (21).jpg
XC60 (22).jpg
XC60 (23).jpg
XC60 (24).jpg
XC60 (25).jpg
XC60 (26).jpg
XC60 (27).jpg
XC60 (28).jpg
XC60 (29).jpg
XC60 (30).jpg
XC60 (31).jpg
XC60 (32).jpg
XC60 (33).jpg
XC60 (34).jpg
XC60 (35).jpg
XC60 (36).jpg
XC60 (37).jpg
XC60 (38).jpg
XC60 (39).jpg
XC60 (40).jpg
XC60 (41).jpg
XC60 (42).jpg
XC60 (43).jpg
XC60 (44).jpg
XC60 (45).jpg
XC60 (46).jpg
XC60 (47).jpg
XC60 (48).jpg
XC60 (49).jpg
XC60 (50).jpg
XC60 (51).jpg
XC60 (52).jpg
XC60 (53).jpg
XC60 (54).jpg
XC60 (55).jpg
XC60 (56).jpg
Všechno, co se odehrává u Volva ve švédském Göteborgu, 
mě fascinuje od doby, kdy design vede Thomas Ingelath.


V tématech  VOLVO  Pavel Hušek 
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
Severská automobilka už zase ´jede´!  Včera tiskem proběhla zpráva, že v losňkém roce zdvojnásobila svůj zisk. A aby to bylo letos ještě lepší, k tomu má pomoci nový kombík Volvo V 90 estate.  Ten vznikl na základě nového sedanu S 90 (který mi tak nějak proklouzl mezi prsty a já se mu na stránkách CDCC vůbec nevěnoval).  Na sociálních sítích se v designérských diskusích snesla celkem ostrá kritika na tvar ´C´sloupku a jeho prosklení a především na tvar zadních lamp.  Laskavý čtenář si udělá jistě názor sám, ovšem nedá se popřít, že je to krásné a impozantní auto.

Ovšem kombík je ještě fajnovější!  Volvo, to jsou především tyto typy automobilů a továrna každým svým vozem této třídy jen potvrzuje, že umí!  Ať se na V 90 podíváte z jakéhokoli úhlů, je dokonale tvarově vyvážený, všechny detaily do sebe zapadají, prostě harmonie a švédská krystalická jednoduchost.  

Ano, nejsem objektivní, protože mám pro kombíky Volvo obrovskou slabost.  Ale řekněte sami, jen málokoho by toto švédsko-čínské dílo neuchvátilo, ne?

V tématech  VOLVO  editor
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg
32.jpg
33.jpg
34.jpg
35.jpg
36.jpg
37.jpg
38.jpg
39.jpg
40.jpg
41.jpg
42.jpg
43.jpg
44.jpg
45.jpg
46.jpg
47.jpg
48.jpg
I když v roce 2014 vystaven jako koncept v Ženevě,
je to tak poutavá, pozoruhodná a vkusná kreace,
jakých je mezi automobily málo.
Všechna čest Thomasu Ingelathovi !!


V tématech  VOLVO  Pavel Hušek 
01_Volvo_YCC.jpg
02_Volvo_YCC.jpg
03_Volvo_YCC.jpg
04_Volvo_YCC.jpg
05_Volvo_YCC.jpg
06_Volvo_YCC.jpg
07_Volvo_YCC.jpg
08_Volvo_YCC.jpg
09_Volvo_YCC.jpg
10_Volvo_YCC.jpg
11_Volvo_YCC.jpg
12_Volvo_YCC.jpg
13_Volvo_YCC.jpg
14_Volvo_YCC.jpg
15_Volvo_YCC_Interior.jpg
16_Volvo_YCC_Interior.jpg
17_Volvo_YCC_Interior.jpg
18_Volvo_YCC_Interior.jpg
19_Volvo_YCC_Interior.jpg
20_Volvo_YCC_Interior.jpg
21_Volvo_YCC_Interior.jpg
22_Volvo_YCC_Interior.jpg
23_Volvo_YCC_Interior.jpg
24_Volvo_YCC_Interior.jpg
25_Volvo_YCC_details .jpg
26_Volvo_YCC_details .jpg
27_Volvo_YCC_details .jpg
28_Volvo_YCC_details .jpg
29_Project_Team.jpg
30_Camilla_Palmertz.jpg
31_EvaLisa_Andersson.jpg
32_Maria_Uggla.jpg
33_Elna_Holmberg.jpg
34_Lena_Ekelund.jpg
35_Anna_Rosen.jpg
36_Cynthia_Charwick.jpg
37_Maria_Widell.jpg
38_Tatiana_Butovitsch_Temm.jpg
39_Project_Manager_Team.jpg
40_Design_Team.jpg
Ženy jsou schopné ovlivnit i design automobilu.  
Ovšem také zde platí okřídlená slova
"CHERCHEZ LA FEMME", aniž by vadilo,
že se námi prezentovaná fotografická událost
u Volva USA odehrála před 10 lety.


V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek
your concept cars

your concept cars

SEMINÁŘE

Volvo C 30

Volvo C 30

Jakub ve své rubrice  SLOVO O DESIGNU  tentokrát rozjímá o Volvu C30

Eindhoven_01.jpg
Eindhoven_02.jpg
Eindhoven_03.jpg
Eindhoven_04.jpg
Eindhoven_05.jpg
Eindhoven_06.jpg
Eindhoven_07.jpg
Eindhoven_08.jpg
Eindhoven_09.jpg
Eindhoven_10.jpg
Eindhoven_11.jpg
Eindhoven_12.jpg
Průvodní text je ke čtení v obrázcích. 
Najdu-li další materiály této ´skoro-zakázky´,
samozřejmě příspěvek doplním.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

sněhurčina rakvička

sněhurčina rakvička

SEMINÁŘE

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one