.
Piešťany_01.jpg
Piešťany_02.jpg
Piešťany_03.jpg
Piešťany_04.jpg
Piešťany_05.jpg
Piešťany_06.jpg
Piešťany_07.jpg
Piešťany_08.jpg
Piešťany_09.jpg
Piešťany_10.jpg
Piešťany_11.jpg
Piešťany_12.jpg
Piešťany_13.jpg
Piešťany_14.jpg
Piešťany_15.jpg
Piešťany_16.jpg
Piešťany_17.jpg
Piešťany_18.jpg
Piešťany_19.jpg
Piešťany_20.jpg
Piešťany_21.jpg
Piešťany_22.jpg
Piešťany_23.jpg
Piešťany_24.jpg
Piešťany_25.jpg
Piešťany_26.jpg
Piešťany_27.jpg
Piešťany_28.jpg
Piešťany_29.jpg
Piešťany_30.jpg
Piešťany_31.jpg
Piešťany_32.jpg
Piešťany_33.jpg
Piešťany_34.jpg
Piešťany_35.jpg
Piešťany_36.jpg
Piešťany_37.jpg
Piešťany_38.jpg
Piešťany_39.jpg
Piešťany_40.jpg
Piešťany_41.jpg
Piešťany_42.jpg
Piešťany_43.jpg
Piešťany_44.jpg
Piešťany_45.jpg
Piešťany_46.jpg
Piešťany_47.jpg
Piešťany_48.jpg
Piešťany_49.jpg
Piešťany_50.jpg
Piešťany_51.jpg
Piešťany_52.jpg
Piešťany_53.jpg
Piešťany_54.jpg
Piešťany_55.jpg
Piešťany_56.jpg
Piešťany_57.jpg
Piešťany_58.jpg
Piešťany_59.jpg
Piešťany_60.jpg
Piešťany_61.jpg
Piešťany_62.jpg
Piešťany_63.jpg
Piešťany_64.jpg
Piešťany_65.jpg
Piešťany_66.jpg
Piešťany_67.jpg
Piešťany_68.jpg
Piešťany_69.jpg
Piešťany_70.jpg
Piešťany_71.jpg
Piešťany_72.jpg
Piešťany_73.jpg
Piešťany_74.jpg
Piešťany_75.JPG
Piešťany_76.JPG
Piešťany_77.JPG
Piešťany_78.JPG
Piešťany_79.jpg
Piešťany_80.jpg
Piešťany_81.JPG
Piešťany_82.JPG
Piešťany_83.JPG
Piešťany_84.JPG
Piešťany_85.JPG
Piešťany_86.JPG
Piešťany_87.JPG
Piešťany_88.JPG
Piešťany_89.JPG
Piešťany_90.JPG
Piešťany_91.JPG
Piešťany_92.JPG
Piešťany_93.JPG
Piešťany_94.JPG
Piešťany_95.JPG
Piešťany_96.JPG
Piešťany_97.JPG
Piešťany_98.JPG
Piešťany_99.jpg
Piešťany_99+.jpg
SK Piešťany_01.jpg
SK Piešťany_02.jpg
SK Piešťany_03.jpg
SK Piešťany_04.jpg
SK Piešťany_05.jpg
SK Piešťany_06.jpg
SK Piešťany_07.jpg
SK Piešťany_08.jpg
SK Piešťany_09.jpg
SK Piešťany_10.jpg
SK Piešťany_11.jpg
SK Piešťany_12.jpg
SK Piešťany_13.jpg
SK Piešťany_14.jpg
SK Piešťany_15.jpg
SK Piešťany_16.jpg
SK Piešťany_17.jpg
SK Piešťany_18.jpg
SK Piešťany_19.jpg
SK Piešťany_20.jpg
Byl jsem k dojetí potěšen, když arch. Peter Chudý přišel s výzvou
zúčastnit se automobilovými návrhy výstavy v Piešťanoch. 
Moje předcházející autorská výstava by otevřela následnou 
velkovýstavu  
AUTOLINEA CZECHOSLOVAKIA 1949-1989.
Slova jsou zbytečná - vše je vepsáno ve snímcích.
Vložil jsem pouze několik vysvětlujících obrázků s údaji.

Zde několik odkazú, které rozeslal ing.arch. Pavel Kasík:
 
V tutoriálech  VÝSTAVY  Pavel Hušek  
Vzhledem k nově získaným fotkám a tiskovým podkladům 
jsem rozšířil už tak obsáhlou galerii o dalších 20 obrázků.
jm2017_01.jpg
jm2017_02.JPG
jm2017_03.JPG
jm2017_04.JPG
jm2017_05.JPG
jm2017_06.JPG
jm2017_07.JPG
jm2017_08.JPG
jm2017_09.JPG
jm2017_10.JPG
jm2017_11.JPG
jm2017_12.JPG
jm2017_13.JPG
jm2017_14.JPG
jm2017_15.JPG
jm2017_16.JPG
jm2017_17.JPG
jm2017_18.JPG
jm2017_19.JPG
jm2017_20.JPG
jm2017_21.JPG
jm2017_22.JPG
jm2017_23.JPG
jm2017_24.JPG
jm2017_25.JPG
jm2017_26.JPG
jm2017_27.JPG
jm2017_28.JPG
jm2017_29.JPG
jm2017_30.JPG
jm2017_31.JPG
jm2017_32.JPG
Jura Musil je náš pravidelný ženevský dopisovatel včetně emocí,
které obsahují i jiné stavební objekty než automobily.
Letos
- soudě podle poznámek na fotkách - jeho nadšení necítím.
Líbilo se mu pouze několik jednotlivých auťáků. 
Dobře, to byl přehled Jury Musila ... 

Nyní přidám novinářský odkaz i na ´ulítlé´ exponáty:exponáty

http://auto.idnes.cz/pop-up-italdesign-airbus-dron-auto-d5x-/automoto.aspx?c=A170309_171935_automoto_fdv

V tutoriálech  VÝSTAVY  Pavel Hušek 
EP_01.jpg
EP_02.jpg
EP_03.jpg
EP_04.jpg
EP_05.jpg
EP_06.jpg
EP_07.jpg
EP_08.jpg
EP_09.jpg
EP_10.jpg
EP_11.jpg
EP_12.jpg
EP_13.jpg
EP_14.jpg
EP_15.jpg
EP_16.jpg
EP_17.jpg
EP_18.jpg
EP_19.jpg
EP_20.jpg
EP_21.jpg
EP_22.jpg
EP_23.jpg
EP_24.jpg
EP_25.jpg
EP_26.jpg
EP_27.jpg
EP_28.jpg
EP_29.jpg
EP_30.jpg
EP_31.jpg
EP_32.jpg
EP_33.jpg
EP_34.jpg
EP_35.jpg
EP_36.jpg
EP_37.jpg
EP_38.jpg
EP_39.jpg
EP_40.jpg
EP_41.jpg
EP_42.jpg
EP_43.jpg
EP_44.jpg
EP_45.jpg
EP_46.jpg
EP_47.jpg
EP_48.jpg
EP_49 titl.jpg
EP_50.jpg
EP_51.jpg
EP_52.JPG
EMERSON FITTIPALDI a  PININFARINA ...
legendy osobností vytvořily společné hi-tech dílo.
ŽENEVA 2017
 představila výslednou kreaci v plné záři.

V tutoriálech  VÝSTAVY  Pavel Hušek 
new_01 .jpg
new_02 .jpg
new_03 .jpg
new_04 .jpg
new_05 .jpg
new_06 .jpg
new_07 .jpg
new_08 .jpg
new_09 .jpg
new_10 .jpg
new_11 .jpg
new_12 .jpg
new_13 .jpg
new_14 .jpg
new_15 .jpg
new_16 .jpg
Při "studiu" těchto novinek mě napadla výtka:
"Nemáš nic jiného užitečného na práci"? 
Asi ztrácím věkem sílu umět se ve fantazii vznést 
vysoko nad lidskou tvorbu a rozpoznat krásu doby. 

Zbývá než doufat, že se na letošním autosalonu v Ženevě
představí kreace beroucí dech na první pohled,
hodné kvalitních designérů technických i výtvarných.

V tutoriálech
 VÝSTAVY  Pavel Hušek 
(01).jpg
(02).jpg
(03).jpg
(04).jpg
(05) titl.jpg
(06).jpg
(07).jpg
(08).jpg
bmw (1).jpg
bmw (2).jpg
bmw (3).jpg
bmw (4).jpg
bmw (5).jpg
bmw (6).jpg
Bug Chiron.jpg
Buga Chiron.jpg
Ferrari (1).jpg
Ferrari (2).jpg
Ferrari (3).jpg
Ford.jpg
Honda 1.jpg
Honda 2.jpg
hyundai kia (1).jpg
hyundai kia (2).jpg
hyundai kia (3).jpg
jag (1).jpg
jag (2).jpg
lambo.jpg
lotus (1).jpg
lotus (2).jpg
lotus (3).jpg
maz (1).jpg
maz (2).jpg
mazda miata (3).jpg
mazda miata (4).jpg
mazda miata (5).jpg
mazda miata (6).jpg
mazda miata (7).jpg
merc (1).jpg
merc (2).jpg
merc (3).jpg
merc (4).jpg
merc (5).jpg
merc eq (11).jpg
merc eq (12).jpg
merc eq (13).jpg
merc eq (14).jpg
merc eq (15).jpg
merc eq (16).jpg
merc eq (17).jpg
merc eq (18).jpg
merc eq (19).jpg
merc eq (20).jpg
M-maybach (1).jpg
mitsu (1).jpg
mitsu (2).jpg
Mitsu (3).jpg
Mitsu (4).jpg
opel_ampera (1).jpg
opel_ampera (2).jpg
opel_ampera-e (3).jpg
Porsche_Macan a.jpg
Porsche_Macan b.jpg
psa cit (1).jpg
psa cit (2).jpg
psa cit (3).jpg
psa cit (4).jpg
psa cit (5).jpg
psa cit (6).jpg
psa cit (7).jpg
psa peug (11).jpg
psa peug (12).jpg
psa peug (13).jpg
psa peug (14).jpg
psa peug (15).jpg
psa peug (16).jpg
psa peug (17).jpg
psa peug (18).jpg
psa peug (19).jpg
psa peug (20).jpg
psa peug (21).jpg
psa peug (22).jpg
psa peug (23).jpg
psa peug (24).jpg
renault-twingo-GT.jpg
rover.jpg
rr.jpg
suzuki.jpg
škoda (11).jpg
škoda (12).jpg
škoda (13).jpg
škoda (14).jpg
škoda (15).jpg
škoda (16).jpg
škoda (17).jpg
toyota (1).jpg
toyota (2).jpg
toyota (3).jpg
toyota (4).jpg
toyota (5).jpg
vw 1.jpg
vw 2.jpg
vw 3.jpg
vw 4.jpg
Ano, je to jen průlet autosalonem - to množství všehochuti
se ani nedá v jedné kapitole zpracovat.
Slovem "všehochuť" vyjádřuji politování nad ošklivostmi,
které přehlušují občasný designérský skvost,
bez ohledu na věhlasnost či hodnotu značky-loga. 

Přitom světová media nadšeně 
zdůrazňují okřídlenou větu: 
BUDOUCNOST ZAČÍNÁ 2016 V PAŘÍŽI.
Tolik prezentací elektrických automobilů tu ještě nebylo ! 
 
Na počátku zdaleka neúplné alfabetické sady fotografií
jsou čtyři historické snímky, ze kterých je patrné,  
že už se tehdy mnozí tvůrci vozidel dívali optimisticky 
na elektro-automobilový rozvoj do budoucnosti.


V tutoriálech  VÝSTAVY  Pavel Hušek
Trezor (01).jpg
Trezor (02).jpg
Trezor (03).jpg
Trezor (04).jpg
Trezor (05).jpg
Trezor (06).jpg
Trezor (07).jpg
Trezor (08).jpg
Trezor (09).jpg
Trezor (10).jpg
Trezor (11).jpg
Trezor (12).jpg
Trezor (13).jpg
Trezor (14).jpg
Trezor (15).jpg
Trezor (16).jpg
Trezor (17).jpg
Trezor (16).jpg
Trezor (19).jpg
Trezor (20).jpg
Trezor (21).jpg
Trezor (22).jpg
Trezor (23).jpg
Trezor (24).jpg
Trezor (25).jpg
Trezor (26).jpg
Trezor (27).jpg
Trezor (28).jpg
Trezor (29).jpg
Trezor (30).jpg
Trezor (31).jpg
Trezor (32).jpg
Trezor (33).jpg
Trezor (34).jpg
Trezor (35).jpg
Trezor (36).jpg
Trezor (37).jpg
Trezor (38).jpg
Trezor (39).jpg
Trezor (40).jpg
Trezor (41).jpg
Trezor (42).jpg
Trezor (43).jpg
Trezor (44).jpg
Trezor (45).jpg
Trezor (46).jpg
Trezor (47).jpg
Trezor (48).jpg
Trezor (49).jpg
Trezor (50).jpg
Trezor (51).jpg
Trezor (52).jpg
Trezor (53).jpg
Trezor (54).jpg
Trezor (55).jpg
Trezor (56).jpg
Trezor (57).jpg
Trezor (58).jpg
Trezor (59).jpg
Trezor (60).jpg
Trezor (61).jpg
Trezor (62).jpg
Trezor (63).jpg
Trezor (64).jpg
Trezor (65).jpg
Trezor (66).jpg
Trezor (67).jpg
Trezor (68).jpg
Trezor (69).jpg
Trezor (70).jpg
Trezor (71).jpg
Trezor (72).jpg
Trezor (73).jpg
Trezor (74).jpg
Trezor (75).jpg
Trezor (76).jpg
Trezor (77).jpg
Trezor (78).jpg
Trezor (79).jpg
Trezor (80).jpg
Trezor (81).jpg
Trezor (82).jpg
Trezor (83).jpg
Trezor (84).jpg
Trezor (85).jpg
Trezor (86).jpg
Trezor (87).jpg
Trezor (88).jpg
Trezor (89).jpg
Trezor (90).jpg
Trezor (91).jpg
Trezor (92).jpg
Trezor (93).jpg
Trezor (94).jpg
Trezor (95).jpg
Trezor (96).jpg
Trezor (97).jpg
Trezor (98).jpg
Trezor (99).jpg
Trezor (99)a.jpg
TREZOR - koncepční studie elektrického sport-kupé,
jemuž designéři  
RENAULT  propůjčili odvážné tvary.
Je to spíše jezdící laboratoř, nabitá inovacemi,
které se zřejmě v budoucnu uplatní v seriové výrobě.
Ale kdo ví, možná budou "trezory" žádány už dnes ... 


V tutoriálech  
VÝSTAVY  Pavel Hušek 
Paris 2016 (01).jpg
Paris 2016 (02).jpg
Paris 2016 (03) titl.jpg
Paris 2016 (04).jpg
Paris 2016 (05).jpg
Paris 2016 (06).jpg
Paris 2016 (07).jpg
Paris 2016 (08).jpg
Paris 2016 (09).jpg
Paris 2016 (10).jpg
Paris 2016 (11).jpg
Paris 2016 (12).jpg
Paris 2016 (13).jpg
Paris 2016 (14).jpg
Paris 2016 (15).jpg
Paris 2016 (16).jpg
Paris 2016 (17).jpg
Paris 2016 (18).jpg
Paris 2016 (19).jpg
Paris 2016 (20).jpg
Paris 2016 (21).jpg
Paris 2016 (22).jpg
Paris 2016 (23).jpg
Paris 2016 (24).jpg
Paris 2016 (25).jpg
Paris 2016 (26).jpg
Paris 2016 (27).jpg
Paris 2016 (28).jpg
Paris 2016 (29).jpg
Paris 2016 (30).jpg
Paris 2016 (31).jpg
Paris 2016 (32).jpg
Paris 2016 (33).jpg
Paris 2016 (34).jpg
Paris 2016 (35).jpg
Paris 2016 (36).jpg
Paris 2016 (37).jpg
Paris 2016 (38).jpg
Paris 2016 (39).jpg
Paris 2016 (40).jpg
Paris 2016 (41).jpg
Paris 2016 (42).jpg
Paris 2016 (43).jpg
Paris 2016 (44).jpg
Paris 2016 (45).jpg
Paris 2016 (46).jpg
Paris 2016 (47).jpg
Paris 2016 (48).jpg
Paris 2016 (49).jpg
Paris 2016 (50).jpg
Paris 2016 (51).jpg
Paris 2016 (52).jpg
Paris 2016 (53).jpg
Paris 2016 (54).jpg
Paris 2016 (55).jpg
Paris 2016 (56).jpg
Paris 2016 (57).jpg
Paris 2016 (58).jpg
Paris 2016 (59).jpg
Paris 2016 (60).jpg
1.října 2016 byl pro veřejnost otevřen
mezinárodní autosalon v Paříži ... je mnoho k obdivování,
co světové automobilky zymýšlejí vyrábět a prodávat.

Historicky významný a úctu vzbuzující koncept
kompletně elektrického vozidla je zajisté  
I.D. by VW, 
za jehož designem vězí sám velký Giorgetto Giugiaro,
což dosvědčují snímky u konce této foto-reportáže. 

V tutoriálech  
VÝSTAVY  Pavel Hušek 
2016 (101).jpg
2016 (102).jpg
2016 (103).jpg
2016 (104).jpg
2016 (105).jpg
2016 (106).jpg
2016 (107).jpg
2016 (108).jpg
2016 (109).jpg
2016 (110).jpg
2016 (111).jpg
2016 (112).jpg
2016 (113).jpg
2016 (114).jpg
2016 (115).jpg
2016 (116).jpg
2016 (117).jpg
2016 (118).jpg
2016 (119).jpg
2016 (120).jpg
2016 (121).jpg
2016 (122).jpg
2016 (123).jpg
2016 (124).jpg
2016 (125).jpg
2016 (126).jpg
2016 (127).jpg
2016 (128).jpg
2016 (129).jpg
2016 (130).jpg
2016 (131).jpg
2016 (132).jpg
2016 (133).jpg
2016 (134).jpg
2016 (135).jpg
2016 (136).jpg
2016 (137).jpg
2016 (138).jpg
2016 (139).jpg
2016 (140).jpg
2016 (141).jpg
2016 (142).jpg
2016 (143).jpg
2016 (144).jpg
2016 (145).jpg
2016 (146).jpg
2016 (147).jpg
2016 (148).jpg
2016 (149).jpg
2016 (150).jpg
2016 (151).jpg
2016 (152).jpg
2016 (153).jpg
2016 (154).jpg
2016 (155).jpg
2016 (156).jpg
2016 (157).jpg
2016 (158).jpg
2016 (159).jpg
2016 (160).jpg
2016 (161).jpg
2016 (162).jpg
2016 (163).jpg
2016 (164).jpg
2016 (165).jpg
2016 (166).jpg
2016 (167).jpg
2016 (168).jpg
2016 (169).jpg
2016 (170).jpg
2016 (171).jpg
2016 (172).jpg
2016 (173).jpg
2016 (174).jpg
2016 (175).jpg
2016 (176).jpg
2016 (177).jpg
2016 (178).jpg
2016 (179).jpg
2016 (180).jpg
2016 (181).jpg
2016 (182).jpg
2016 (183).jpg
2016 (184).jpg
2016 (185).jpg
2016 (186).jpg
2016 (187).jpg
2016 (188).jpg
2016 (189).jpg
2016 (190).jpg
2016 (191).jpg
2016 (192).jpg
2016 (193).jpg
2016 (194).jpg
2016 (195).jpg
2016 (196).jpg
2016 (197).jpg
2016 (198).jpg
2016 (199).jpg
2016 (200).jpg
2016 (201).jpg
2016 (202).jpg
2016 (203).jpg
2016 (204).jpg
2016 (205).jpg
2016 (206).jpg
2016 (207).jpg
2016 (208).jpg
2016 (209).jpg
2016 (210).jpg
2016 (211).jpg
2016 (212).jpg
2016 (213).jpg
2016 (214).jpg
2016 (215).jpg
2016 (216).jpg
2016 (217).jpg
2016 (218).jpg
2016 (219).jpg
2016 (220).jpg
2016 (221).jpg
2016 (222).jpg
2016 (223).jpg
2016 (224).jpg
2016 (225).jpg
2016 (226).jpg
2016 (227).jpg
2016 (228).jpg
2016 (229).jpg
2016 (230).jpg
2016 (231).jpg
2016 (232).jpg
2016 (233).jpg
2016 (234).jpg
2016 (235).jpg
2016 (236).jpg
Letos jsem navštívil  Motorshow v Praze 7  dvakrát.
Pozval mě Jára Dvořák se "svým" simulátorem nárazů,

který jsem před lety pro ÚAMK podle německého vzoru kreslil
a tvarově přepracoval spolu s výrobnou v Benešově. 

V Holešovicích jsem byl s Antonínem Tvrdým-Gallianim.
Tonda býval soutěžní jezdec na Alfě Romeo GTV (internet).
Nedávno jsme se poznali - je to jiná, velmi zajímavá story,
sahající přes půl století zpátky !!   Ale o tom snad jindy. 


Pražské Autoshow 2016  prezentuje atraktivní všehochuť.
Vynechal jsem elektrovozidla a věnoval se pouze
některým výraznějším jednotlivostem ... 
vše je patrné z obrázků.

V tutoriálech  
VÝSTAVY  Pavel Hušek 
IMG_20160818_160847.jpg
IMG_20160818_160716.jpg
IMG_20160818_160830.jpg
IMG_20160818_160934.jpg
IMG_20160818_160956.jpg
IMG_20160818_161042.jpg
IMG_20160818_161258.jpg
IMG_20160818_161459.jpg
IMG_20160818_161511.jpg
IMG_20160818_162005_1.jpg
IMG_20160818_162701_1.jpg
IMG_20160818_163211_1.jpg
IMG_20160818_163512.jpg
IMG_20160818_163521.jpg
IMG_20160818_163533.jpg
IMG_20160818_163605_1.jpg
IMG_20160818_163616_1.jpg
IMG_20160818_163627.jpg
IMG_20160818_163902.jpg
IMG_20160818_164114.jpg
IMG_20160818_164132_1.jpg
IMG_20160818_164156.jpg
IMG_20160818_164310.jpg
Tak jsem se tam konečně podíval!  Vzal jsem manželku a neteř a konečně se rozhodnul navštívit karosářské muzeum ve Vysokém Mýtě.  Přátelé, jedním slovem NÁDHERA !!!  Mistrovsky využitý prostor s vkusně rozmístěnými exponáty působí neskutečně vzdušně a přitažlivě.  Ale ta bývalá obecní šatlava předělaná na muzeum, to je, panečku, majstrštyk!  V každé cele najdete určitý soubor informací, jak o historii společnosti Sodomka, tak i o historii automobilového karosářství u nás.  A jak je vidět na dvou fotografiích, můžete se i realizovat...  
Vřele Vám návštěvu tohoto muzea doporučuji!

V rubrice  VÝSTAVY  editor
Shanghai-2015-04 PATEO (01).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (02).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (03).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (04).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (05).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (06).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (07).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (08).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (09).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (10).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (12).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (13).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (11).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (14).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (15).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (16).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (17).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (18).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (19).jpg
Shanghai-2015-04 PATEO (20).jpg
Pobouřil mě názor jistého automobilového novináře,
který u příležitosti autosalonu 2016 v Beijingu
vyjádřil "odborně arogantní" posudek čínských vozidel. 
Prý se jedná o pouhé kopie věhlasných značek
(BMW aj.) 
a čínské kreace nazval xenofobně zrůdnými příšerami. 

    Zde odděluji komunistickou politiku SSSR a Číny od potenciálu
    vysoce kvalitních designerů jakékoliv národnosti a barvy pleti.

Kopírování jsoucích klasických hodnot začátečníky
je zcela přirozené, pochopitelné, ba dokonce žádoucí. 

    Vzpomínám na učitele kreslení a malování z útlého dětství,
    který doporučoval kopírovat celosvětové mistry malířství  
    (on sám vyrostl na holandských mistrech olejové malby),
    až jejich umělecký projev pochopením překonáme 
    a nalezneme tak sami svůj vlastní tvůrčí projev.

Když jsem začínal v design centru Ford v Kolíně n/R,
hltal jsem očima vše, co uměli mladší američtí kolegové
z kalifornské Art Center College v Pasadeně 
a ladil tak velmi rychle svůj vlastní ´rukopis´. 

    Na podporu mého pobouření jsem shromáždil snímky 
    čínského koceptu  
PATEO, předvedeného 2015 v Šanghaji.

Nezapomínejme, že prvotní automobilové projevy v Číně 
vznikaly angažováním italských mistrů
(Pininfarina a j.). 
Vedoucími osobnostmi designu čínských automobilek
jsou dodnes západoevropští a američtí designeři.
Koupené
"know-how" si Číňané umějí zcela jistě osvojit
a rozvinout po svém, tak až nám budou oči přecházet.

    Za povšimnutí stojí osvětlení prezentace konceptu  
PATEO
    kdy fotografováním vznikají obrazy ne nepodobné těm,
    které po mnohá desetiletí tvořil ruční malbou Syd Mead.

Namísto xenofobních projevů necitlivé omezenosti
je namístě respekt a vyjádření uznání tvořivému,
blahodárně působícímu lidskému duchu. 

    Potlačovaním a dehonestováním schopností druhých 
    naše vlastní já nikdy větší nebude, spíše naopak !! 


V tutorialech  VÝSTAVY  Pavel Hušek   
 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one