.
T603 A_01.jpg
T603 A_02.jpg
T603 A_03.jpg
T603 A_04.jpg
T603 A_05.jpg
T603 A_06.jpg
T603 A_07.jpg
T603 A_08.jpg
T603 A_09.jpg
T603 A_10.jpg
T603 A_11.jpg
T603 A_12.jpg
T603 A_13.jpg
T603 A_14.jpg
T603 A_15.jpg
T603 A_16.jpg
T603 A_17.jpg
T603 A_18.jpg
T603 A_19.jpg
T603 A_20.jpg
T603 A_21.jpg
T603 A_22.jpg
T603 A_23.jpg
T603 A_24.jpg
T603 A_25.jpg
T603 A_26.jpg
T603 A_27.jpg
T603 A_28.jpg
T603 A_29.jpg
T603 A_30.jpg
T603 A_31.jpg
T603 A_32.jpg
T603 A_33.jpg
T603 A_34.jpg
T603 A_35.jpg
T603 A_36.jpg
T603 A_37.jpg
T603 A_38.jpg
T603 A_39.jpg
T603 A_40.jpg
T603 A_41.jpg
T603 A_42.jpg
T603 A_43.jpg
T603 A_44.jpg
T603 A_45.jpg
T603 A_46.jpg
T603 A_47.jpg
T603 A_48.jpg
T603 A_49.jpg
T603 A_50.jpg
T603 A_51.jpg
T603 A_52.jpg
T603 A_53.jpg
T603 A_54.jpg
T603 A_55.jpg
T603 A_56.jpg
T603 A_57.jpg
T603 A_58.jpg
T603 A_59.jpg
T603 A_60.jpg
T603 A_61.jpg
T603 A_62.jpg
T603 A_63.jpg
T603 A_64.jpg
T603 A_65.jpg
T603 A_66.jpg
T603 A_67.jpg
T603 A_68.jpg
T603 A_69.jpg
T603 A_70.jpg
T603 A_71.jpg
T603 A_72.jpg
T603 A_73.jpg
T603 A_74.jpg
T603 A_75.jpg
T603 A_76.jpg
Je to velmi neprůhledné, co vše se dálo v Kopřivnici.
Osobní vozy TATRA měly silné jméno už od roku 1934,
ale pováleční soudruzi rozhodli o osobních vozech jinak.
Dodnes je TATRA v agonii, i když ji koupil Američan. 
Stal se jejím vlastníkem pro "modré oči" své ženy,
pocházející z Kopřivnice?  
Jeho naděje vzbuzující řeči o znovuzavedení výroby 
některého z legendárních modelů Tatra vyzněly naprázdno.
Dnes už o Tatře nerozhoduje - dostal se i před soud.

Díky Víťovi Hinnerovi a jeho firmě ECORRA v Kopřivnici
se dočkáme alespoň vzpomínkových jednotlivostí.

Tatra T 603 A je vzácně krásný kus restaurační tvorby.
Díky Víťo, díky chlapi z Ecorry !
 
V tématech  TATRA  Pavel Hušek  
SI_01.jpg
SI_02.jpg
SI_03.jpg
SI_04.jpg
SI_05.jpg
SI_06.JPG
SI_07.jpg
SI_08.jpg
SI_09.jpg
SI_10.jpg
SI_11.jpg
SI_12.jpg
SI_13.jpg
SI_14.jpg
SI_15.jpg
SI_16.jpg
SI_17.jpg
SI_18.jpg
SI_19.jpg
SI_20.jpg

Italská firma SI se na internetu nedá dohledat. 
Díky španělskému kolegovi Davidu Rodriguezovi

(Gracias David) jsem přišel k několika pohledům do firmy,
která už asi neexistuje. 
V šedesátých letech minulého století však funkční byla,
jak svědčí příspěvek o úchvatném klasickém italském 
Bizzarrini Spyder SI: 

http://www.cardesignclub.7x.cz/puvab-historie/bizzarrini-spyder-si.html 

Neobjasněná ale je kauza vztahu Tatra a SI (Stile Italia). 
Český populární motoristický časopis SVĚT MOTORŮ
otiskl pár kreseb následného modelu T 603 z roku 1966. 
Dodává, že k uplatnění návrhů SI nedošlo
(SM 36/2004). 

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

Tatra 603 SI

Tatra 603 SI

Jak k tomu došlo?  Dodnes žádné vysvětlení !

SEMINÁŘE 

reminiscence_01.jpg
reminiscence_02.jpg
reminiscence_03.jpg
reminiscence_04.jpg
reminiscence_05.jpg
reminiscence_06.jpg
reminiscence_07.jpg
reminiscence_08.jpg
reminiscence_09.jpg
reminiscence_10.jpg
reminiscence_11.jpg
reminiscence_12.jpg
reminiscence_13.jpg
reminiscence_14.jpg
reminiscence_15 titl.jpg
reminiscence_16.jpg

Nejen 5 let trvání webu CDCC, ale právě dnes v neděli, 
22.7.2012, jsou to 3 roky, kdy moje žena Maruška
opustila tento svět.  
Vzpomínku na ni kombinuji s významnou historickou
autoznačkou
TATRA, která pro české hospodářství
a sebevědomí z tradice znamenala kdysi velmi mnoho.

Na skicách a obrazech je patrná kresebná technika
fotomontáže a koláže z dob ruční práce bez PC.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

ve znamení tatry

ve znamení tatry

SEMINÁŘE

Truck_01.jpg
Truck_02.jpg
Truck_03.jpg
Truck_04.jpg
Truck_05.jpg
Truck_06.jpg
Truck_07.jpg
Truck_08.jpg
Truck_09.jpg
Truck_10.jpg
Truck_11.jpg
Truck_12.jpg
Truck_13.jpg
Truck_14.jpg
Truck_15.jpg
Truck_16.jpg
Truck_17.jpg
Truck_18.jpg
Truck_19.jpg
Truck_20.jpg

SNĚNÍ,  DREAMING, TRÄUMEREI  je projev lidské fantazie
třeba hudební nebo výtvarné, tedy i průmyslově výtvarné. 
Robert Schumann se zasnil hudebně:
 

http://www.youtube.com/watch?v=NZK1ErUIrgU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=L2f-F_iUsc8&feature=related

Nemusí to ale být vždy kaviár,
každý umíme nějak snít o někom, o něčem, o čemkoliv.  

U průmyslového designera to probíhá následovně:  
Zprvu je tu dojem-imprese, pak kus papíru a skica nápadu,
vzbuzeného onou impresí.  
A pak podle podmínek dochází k určitému výsledku,
kterým je srozumitelná cílená kresba ...
často pro tisk, někdy i pro výrobu
 (např. PONY).

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

tatra, pony atd.

tatra, pony atd.

SEMINÁŘE

Když jsem si prohlížel zvláště pěkný návrh Tatry či Tatraplana Petra Sieberta, a hlavně, když jsem později četl vysvětlení tohoto návrhu, ozvaly se ve mně snad všechny vzpomínky, které se týkaly Tatry.  Některé z nich jsem zpracoval do obrázků, ve kterých jsem Petrův návrh jako nejčerstvější kreaci umístil v popředí.  Dal jsem si limit 20 obrázků. 

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek 

http://www.cardesignclub.7x.cz/sodomka/tatraplan-t-600-cabriolet-2.html

01_futura.jpg
02_futura.jpg
03_futura.jpg
04_futura.jpg
05_futura.jpg
téma tatra

téma tatra

SEMINÁŘE

TatraPorsche

TatraPorsche

Dlouholetá vidina ožívá dalším příspěvkem v rubrice 

VAŠE GALERIE

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one