.

Při pohledu na jihokorejský automobilový průmysl je zajímavé sledovat, jak si vede SSangYong.  KIA a Hyundai tvrdě´valí´vpřed, ale SSangYong se stále dokola zmítá v jakési designérské krizi identity.  Své pokusy dobýt Evropu začal SSangYong naprosto šílenou kreaturou Rodius a neméně podivným Actyonem či Rextonem. 

Jak se zdá, začíná se blýskat na lepší časy.  A že by se už sakra začít mělo.  Značka SSangYong patří k Renaultu a Nissanu a přesto nemůže udělat povedený vůz.  Nyní se jí to snad podaří novými koncepty KEV-2 a XIV-2.  Obávám se však, že ať už udělá jakoukoli bombu designérskou či technickou, nebude to nic platné.  Jak to vypadá, automobilce SSangYong prostě ujel vlak, do kterého naskočily jen Hyundai a KIA.

Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
Po 9. duben 2012, 09:13:27 CEST
testarossa7
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one