.
tivoli (01).jpg
tivoli (02).jpg
tivoli (03).jpg
tivoli (04).jpg
tivoli (05).jpg
tivoli (06).jpg
tivoli (07).jpg
tivoli (08).jpg
tivoli (09).jpg
tivoli (10).jpg
tivoli (11).jpg
tivoli (12).jpg
tivoli (13).jpg
tivoli (14).jpg
tivoli (15).jpg
tivoli (16).jpg
tivoli (17).jpg
tivoli (18).jpg
tivoli (19).jpg
tivoli (20).jpg
tivoli (21).jpg
tivoli (22).jpg
tivoli (23).jpg
tivoli (24).jpg
tivoli (25).jpg
tivoli (26).jpg
tivoli (27).jpg
tivoli (28).jpg
Zdá se, že SsangYong chytil poutavou tvarovou "slinu",
kterou dodržuje ve všech velikostech a variacích. 
I když se SsY projevuje bohatstvím tvarových prvků, 
je to v mezích snesitelnosti - dokonce líbivé. 
Letos v Ženevě už podruhé SsY představil model TIVOLI,
na kterém jsou zajímavé měnitelné díly karoserie.
Jestli se SsangYong ještě stále opírá o Mercedesa,  
po tom nepátrám - pro mne je podstatná kreativita 
designerů, kteří to ve světové konkurenci nemají lehké.


V tématech  SSANGYONG  Pavel Hušek 
KEV2_01.jpg
KEV2_02.jpg
KEV2_03.jpg
KEV2_04.jpg
KEV2_05.jpg
KEV2_06.jpg
KEV2_07.jpg
KEV2_08.jpg
KEV2_09.jpg
KEV2_10.jpg
KEV2_11.jpg
KEV2_12.jpg
KEV2_13.jpg
KEV2_14.jpg
KEV2_15.jpg
KEV2_16.jpg
KEV2_17.jpg
KEV2_18.jpg
KEV2_19.jpg
KEV2_20.jpg
KEV2_21.jpg
KEV2_22.jpg
KEV2_23.jpg
KEV2_24.jpg
Že se tu jedná o elektromobil, to není teď podstatné.
Oblast, která nás zajímá, je tvarový design.
Osobitý příjemný výraz karoserie je vždy přitažlivý,
aniž by nutně potřeboval ke zvýraznění atraktivity
půvabné dívčí modelky.  
Ale budiž, dívky u automobilů nebyly nikdy na závadu.


V tématech  SSANGYONG  Pavel Hušek 
XIV_01.jpg
XIV_02.jpg
XIV_03.jpg
XIV_04.jpg
XIV_05.jpg
XIV_06.jpg
XIV_07.jpg
XIV_08.jpg
XIV_09.jpg
XIV_10.jpg
XIV_11.jpg
XIV_12.jpg
XIV_13.jpg
XIV_14.jpg
XIV_15.jpg
XIV_16.jpg
XIV_17.jpg
XIV_18.jpg
XIV_19.jpg
XIV_20.jpg
XIV_21.jpg
XIV_22.jpg
XIV_23.jpg
XIV_24.jpg
XIV_25.jpg
XIV_26.jpg
XIV_27.jpg
XIV_28.jpg
XIV_29.jpg
XIV_30.jpg
XIV_31.jpg
XIV_32.jpg
XIV_33.jpg
XIV_34.jpg
XIV_35.jpg
XIV_36.jpg
XIV_37.jpg
XIV_38.jpg
XIV_39.jpg
XIV_40.jpg
XIV_41.jpg
XIV_42.jpg
XIV_43.jpg
XIV_44.jpg
Už jsme se tímto vozem zabývali v konkurenci ke Škoda Yeti.
Dnes se chci zaměřit na vysokou úroveň designu SsangYong,
který se prvně objevil před třemi roky a je dále vyvíjen.
K tomu není potřeba slov, pouze vnímavého pohledu. 


V tématech  SSANGYONG  Pavel Hušek 

 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
Myslím, že Jakub Sochor k neobvyklému designu XAV
řekl tolik, že ho těžko někdo překoná.
Díky Jakube !


V tématech  SsangYong  Pavel Hušek 

Rozhodně zdařilá a poutavá kreace i se všemi úpravami minulých modelů je tato elektrická varianta SsangYong e-XIV.

V rubrice  VÝSTAVY  Pavel Hušek

01_e-XIV.jpg
02_e-XIV.jpg
03_e-XIV.jpg
04_e-XIV.jpg
05_e-XIV.jpg

Při pohledu na jihokorejský automobilový průmysl je zajímavé sledovat, jak si vede SSangYong.  KIA a Hyundai tvrdě´valí´vpřed, ale SSangYong se stále dokola zmítá v jakési designérské krizi identity.  Své pokusy dobýt Evropu začal SSangYong naprosto šílenou kreaturou Rodius a neméně podivným Actyonem či Rextonem. 

Jak se zdá, začíná se blýskat na lepší časy.  A že by se už sakra začít mělo.  Značka SSangYong patří k Renaultu a Nissanu a přesto nemůže udělat povedený vůz.  Nyní se jí to snad podaří novými koncepty KEV-2 a XIV-2.  Obávám se však, že ať už udělá jakoukoli bombu designérskou či technickou, nebude to nic platné.  Jak to vypadá, automobilce SSangYong prostě ujel vlak, do kterého naskočily jen Hyundai a KIA.

Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg

SsangYong představí v Paříži z hlediska designu a nepochybně i z hlediska technického zajímavý vůz.  Ale, co to vidí oko mé?  Přední lampy á la Škoda Joyster.  Inu proč ne, když Škoda dala projekt k ledu a nedokázala využít tak zajímavý prvek ... editor

C200_01.jpg
C200_02.jpg
C200_03.jpg
C200_04.jpg
C200_05.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one