.
Trezor_01.jpg
Trezor_02.jpg
Trezor_03.jpg
Trezor_04.jpg
Trezor_05.jpg
Trezor_06.jpg
Trezor_07.jpg
Trezor_08.jpg
Trezor_09.jpg
Trezor_10.jpg
Trezor_11.jpg
Trezor_12.jpg
Trezor_13.jpg
Trezor_14.jpg
Trezor_15.jpg
Trezor_16.jpg
Trezor_17.jpg
Trezor_18.jpg
Trezor_19.jpg
Trezor_20.jpg
Trezor_21.jpg
Trezor_22.jpg
Trezor_23.jpg
Trezor_24.jpg
Trezor_25.jpg
Trezor_26.jpg
Trezor_27.jpg
Trezor_28.jpg
Trezor_29.jpg
Trezor_30.jpg
Trezor_31.jpg
Trezor_32.jpg
Trezor_33.jpg
Trezor_34.jpg
Trezor_35.jpg
Trezor_36.jpg
Trezor_37.jpg
Trezor_38.jpg
Trezor_39.jpg
Trezor_40.jpg
Trezor_41.jpg
Trezor_42.jpg
Trezor_43.jpg
Trezor_44.jpg
Trezor_45.jpg
Trezor_46.jpg
Trezor_47.jpg
Trezor_48.jpg
Trezor_49.jpg
Trezor_50.jpg
Trezor_51.jpg
Trezor_52.jpg
Trezor_53.jpg
Trezor_54.jpg
Trezor_55.jpg
Trezor_56.jpg
Trezor_57.jpg
Trezor_58.jpg
Trezor_59.jpg
Trezor_60.jpg
Trezor_61.jpg
Trezor_62.jpg
Trezor_63.jpg
Trezor_64.jpg
Trezor_65.jpg
Trezor_66.jpg
Trezor_67.jpg
Trezor_68.jpg
Trezor_69.jpg
Trezor_70.jpg
Trezor_71.jpg
Trezor_72.jpg
Trezor_73.jpg
Trezor_74.jpg
Trezor_75.jpg
Trezor_76.jpg
Trezor_77.jpg
Trezor_78.jpg
Trezor_79.jpg
Trezor_80.jpg
TREZOR - koncepční studie elektrického sport-kupé,
jemuž designéři  
RENAULT  propůjčili odvážné tvary.
Je to spíše jezdící laboratoř, nabitá inovacemi,
které se zřejmě v budoucnu uplatní v seriové výrobě.
Ale kdo ví, možná budou "trezory" žádány už dnes ... 


V tutoriálech  
VÝSTAVY  Pavel Hušek 
Symbioz_01.jpg
Symbioz_02.jpg
Symbioz_03  titl.jpg
Symbioz_04.jpg
Symbioz_05.jpg
Symbioz_06.jpg
Symbioz_07.jpg
Symbioz_08.jpg
Symbioz_09.jpg
Symbioz_10.jpg
Symbioz_11.jpg
Symbioz_12.jpg
Symbioz_13.jpg
Symbioz_14.jpg
Symbioz_15.jpg
Symbioz_16.jpg
Symbioz_17.jpg
Symbioz_18.jpg
Symbioz_19.jpg
Symbioz_20.jpg
Symbioz_21.jpg
Symbioz_22.jpg
Symbioz_23.jpg
Symbioz_24.jpg
Symbioz_25.jpg
Symbioz_26.jpg
Symbioz_27.jpg
Symbioz_28.jpg
Vše je popsáno v prvních dvou obrázcích Renault SYMBIOZ. 
Září z něj kultivovaný designérský vývojový styl. 

V tématech  RENAULT  Pavel Hušek 
R-space (01).jpg
R-space (02).jpg
R-space (03).jpg
R-space (04).jpg
R-space (05).jpg
R-space (06).jpg
R-space (07).jpg
R-space (08).jpg
R-space (09).jpg
R-space (10).jpg
R-space (11).jpg
R-space (12).jpg
R-space (13).jpg
R-space (14).jpg
R-space (15).jpg
R-space (16).jpg
R-space (17).jpg
R-space (18).jpg
R-space (19).jpg
R-space (20).jpg
R-space (21).jpg
R-space (22).jpg
R-space (23).jpg
R-space (24).jpg
R-space (25).jpg
R-space (26).jpg
R-space (27).jpg
R-space (28).jpg
R-space (29).jpg
R-space (30).jpg
R-space (31).jpg
R-space (32).jpg
R-space (33).jpg
R-space (34).jpg
R-space (35).jpg
R-space (36).jpg
R-space (37).jpg
R-space (38).jpg
R-space (39).jpg
R-space (40).jpg
R-space (41).jpg
R-space (42).jpg
R-space (43).jpg
R-space (44).jpg
R-space (45).jpg
R-space (46).jpg
R-space (47).jpg
R-space (48).jpg
R-space (49).jpg
R-space (50).jpg
R-space (51).jpg
R-space (52).jpg
Obsáhlejší předvedení koncepční studie  R-SPACE,
která je designovým předchůdcem z roku 2011.
Není to poprvé, kdy původní studie předčí svým výrazem
výrobní automobil, který na prvotním půvabu něco ztratil.  

Připomeňme si koncept Alfa Romeo Brera od Giugiara ItalDesign.


V tématech  RENAULT  Pavel Hušek  
A60 (01).jpg
A60 (02).jpg
A60 (03).jpg
A60 (04).jpg
A60 (05).jpg
A60 (06).jpg
A60 (07).jpg
A60 (08).jpg
A60 (09).jpg
A60 (10).jpg
A60 (11).jpg
A60 (12).jpg
A60 (13).jpg
A60 (14).jpg
A60 (15).jpg
A60 (16).jpg
A60 (17).jpg
A60 (18).jpg
A60 (19).jpg
A60 (20).jpg
A60 (21).jpg
A60 (22).jpg
A60 (23).jpg
A60 (24).jpg
A60 (25).jpg
A60 (26).jpg
A60 (27).jpg
A60 (28).jpg
A60 (29).jpg
A60 (30).jpg
A60 (31).jpg
A60 (32).jpg
A60 (33).jpg
A60 (34).jpg
A60 (35).jpg
A60 (36).jpg
A60 (37).jpg
A60 (38).jpg
A60 (39).jpg
A60 (40).jpg
A60 (41).jpg
A60 (42).jpg
A60 (43).jpg
A60 (44).jpg
A60 (45).jpg
A60 (46).jpg
A60 (47).jpg
A60 (48).jpg
A60 (49).jpg
A60 (50).jpg
A60 (51).jpg
A60 (52).jpg
A60 (53).jpg
A60 (54).jpg
A60 (55).jpg
A60 (56).jpg
Jsem nadšen tvaroslovím nové Alpinky, 
které obsahuje jak tradici Alpine, tak nové prvky,
které spolu harmonicky srůstají. 
Oslovuje mě křivková měkkost tvarosloví Alpine,
která je na mnohých obrázcích záměrně zdůrazněna
kontrastně tvrdým, ostrým, krystalovým pozadím. 


V tématech  RENAULT  Pavel Hušek 
alpine_01.jpg
alpine_02.jpg
alpine_03.jpg
alpine_04.jpg
alpine_05.jpg
alpine_09.jpg
alpine_06.jpg
alpine_08.jpg
alpine_07.jpg
alpine_10.jpg
alpine_11.jpg
alpine_12.jpg
alpine_13.jpg
alpine_14.jpg
alpine_15.jpg
alpine_16.jpg
alpine_17.jpg
alpine_18.jpg
alpine_19.jpg
alpine_20.jpg
alpine_21.jpg
alpine_22.jpg
alpine_23.jpg
alpine_24.jpg
alpine_25.jpg
alpine_26.jpg
alpine_27.jpg
alpine_28.jpg
alpine_29.jpg
alpine_30.jpg
alpine_31.jpg
alpine_32.jpg
alpine_33.jpg
alpine_34.jpg
alpine_35.jpg
alpine_36.jpg
alpine_37.jpg
alpine_38.jpg
alpine_39.jpg
alpine_40.jpg
alpine_41.jpg
alpine_42.jpg
alpine_43.jpg
alpine_44.jpg
alpine_45.jpg
alpine_46.jpg
alpine_47.jpg
alpine_48.jpg
alpine_49.jpg
alpine_50.jpg
alpine_51.jpg
alpine_52.jpg
Jméno ALPINE vyvolává u Renaultů designerům adrenalin.
Dnešní sada mnohých, ale zdaleka ne všech kreací Alpine 
ukazuje, jak nápaditš čilý program to u Renaultů je.   
Pro designery je to výzva v pravém slova smyslu.

V tématech  
RENAULT  Pavel Hušek
Eolab-2014_01.jpg
Eolab-2014_02.jpg
Eolab-2014_03.jpg
Eolab-2014_04.jpg
Eolab-2014_05.jpg
Eolab-2014_06.jpg
Eolab-2014_07.jpg
Eolab-2014_08.jpg
Eolab-2014_09.jpg
Eolab-2014_10.jpg
Eolab-2014_11.jpg
Eolab-2014_12.jpg
Eolab-2014_13.jpg
Eolab-2014_14.jpg
Eolab-2014_15.jpg
Eolab-2014_16.jpg
Eolab-2014_17.jpg
Eolab-2014_18.jpg
Eolab-2014_19.jpg
Eolab-2014_20.jpg
Eolab-2014_21.jpg
Eolab-2014_22.jpg
Eolab-2014_23.jpg
Eolab-2014_24.jpg
Eolab-2014_25.jpg
Eolab-2014_26.jpg
Eolab-2014_27.jpg
Eolab-2014_28.jpg
Eolab-2014_29.jpg
Eolab-2014_30.jpg
Eolab-2014_31.jpg
Eolab-2014_32.jpg
Eolab-2014_33.jpg
Eolab-2014_34.jpg
Eolab-2014_35.jpg
Eolab-2014_36.jpg
Eolab-2014_37.jpg
Eolab-2014_38.jpg
Eolab-2014_39.jpg
Eolab-2014_40.jpg
Eolab-2014_41.jpg
Eolab-2014_42.jpg
Eolab-2014_43.jpg
Eolab-2014_44.jpg
Eolab-2014_45.jpg
Eolab-2014_46.jpg
Eolab-2014_47.jpg
Eolab-2014_48.jpg
Eolab-2014_49.jpg
Eolab-2014_50.jpg
Eolab-2014_51.jpg
Eolab-2014_52.jpg
Eolab-2014_53.jpg
Eolab-2014_54.jpg
Eolab-2014_55.jpg
Eolab-2014_56.jpg
Eolab-2014_57.jpg
Eolab-2014_58.jpg
Eolab-2014_59.jpg
Eolab-2014_60.jpg
Eolab-2014_61.jpg
Eolab-2014_62.jpg
Eolab-2014_63.jpg
Eolab-2014_64.jpg
Eolab-2014_65.jpg
Eolab-2014_66.jpg
Eolab-2014_67.jpg
Eolab-2014_68.jpg
Že jsem se během přibývajícího věku přiklonil 
k francouzské kreativitě, zvláště té automobilové,
je už dlouho známo i z příspěvků v CDCC. 

Nebudu analysovat proč tomu tak je, 
spíše nabízím k prohlédnutí a prostudování 
následnou koncepční kreaci  
RENAULT - EOLAB.

Osobně jsem unešen neobvyklými detaily 
i celkovým tvarovým řešením.

Skládám hlubokou poklonu všem designerům,  
kteří se na konceptu EOLAB tvořivě podíleli.


V tématech  RENAULT  Pavel Hušek 

Další Renault z azijské kuchyně, který v roce 2009 předcházel letošnímu Renault Captur 2013.  Před 4 roky jsme studii ´eMX´ Renault-Samsung prezentovali (obr.12 nese text z r. 2009).

http://www.youtube.com/watch?v=9iQrZCLO-J4

V rubrice  VÝSTAVY  Pavel Hušek

Renault Samsung_01.jpg
Renault Samsung_02.jpg
Renault Samsung_03.jpg
Renault Samsung_04.jpg
Renault Samsung_05.jpg

Už delší dobu vnímám ve tvarovém designu automobilů dva výrazné projevy, chcete-li směry, které jsou v různých obměnách patrné i na korejských a japonských karoseriích.  Je to designerská škola francouzská a německá.  Přidáním azijských něžností pak vznikají nové a nové kreace. 

Francouzský design má vždy snahu se projevovat progresivně inovativně, s viditelným uměleckým odklonem od všeobecných módních projevů - tedy jinak,  německý design je zase prvotřídně vypracovaný a jeho umělecký tvarový výraz prozrazuje známky vykonstruování.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

captur 2013_01.jpg
captur 2013_02.jpg
captur 2013_03.jpg
captur 2013_04.jpg
captur 2013_05.jpg
R4_01.jpg
R4_02.jpg
R4_03.jpg
R4_04.jpg
R4_05.jpg
R4_06.jpg
R4_07.jpg
R4_08.jpg
R4_09.jpg
R4_10.jpg
R4_11.jpg
R4_12.jpg
R4_13.jpg
R4_14.jpg
R4_15.jpg
R4_16.jpg
R4_17.jpg
R4_18.jpg
R4_19.jpg
R4_20.jpg
R4_21.jpg
R4_22.jpg
R4_23.jpg
R4_24.jpg
R4_25.jpg
R4_26.jpg
R4_27.jpg
R4_28.jpg
Dnes je opět řeč o získávání zakázek. 
Jako nedávno v případu VOLVO, i tato zakázka z Paříže
v roce 1985 je ojedinělým úkazem.

Samo od sebe ale z nebe nic nespadne.  
Několik mých vizí s logem lva ve švýcarském týdeníku
Automobil Revue/Revue Automobile  vyvolalo zakázku
z Francie ... ale ne od PEUGEOT, nýbrž od RENAULT. 

Ženevě 1985 na stánku zmíněnéno časopisu 
mi byla předána vizitka:
GASTON JUCHET ředitel designu RENAULT.

Následovalo pozvání do Paříže,
kde jsem poznal sekční šéfy designu,
z nichž jeden mluvil německy. 
Nejradostnější bylo osobní seznámení
s ředitelem designu, jménem GASTON JUCHET
(vysl. žyšé)
Brzy jsem poznal jeho umělecko designerskou velikost

(připravuji přehled jeho skvělých prací). 
Jméno GASTON JUCHET (1930-2007)
bylo 
v designu RENAULT přinejmenším tak silné
jako po něm přišedší jméno PATRICK le QUÉMENT.

Moje zakázka se týkala populárního modelu R4. 
Kvůli ní jsem Paříž navštívil nejednou autem ... 
Paříž mě totiž jako řidiče fascinovala.  
Manželka Jana a pětiletý syn Peter Daniel
(PD)
jezdili vždy se mnou, z čehož mi zůstaly  
nezapomenutelné vzpomínky.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

Nové Clio je zcela jasně povedený ´týpek´. 
Podívejme se na snímky z jeho vzniku - 
od počátečních myšlenek, přenesených na papír, od prvních skic.

http://www.youtube.com/watch?v=XHvrFCCE3e4&feature=related

V galerii  DESIGN CENTRA  editor

clio_01.jpg
clio_02.jpg
clio_03.jpg
clio_04.jpg
clio_05.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one