.
928_01.jpg
928_02.jpg
928_03.jpg
928_04.JPG
928_05.jpg
928_06.jpg
928_07.jpg
928_08.jpg
928_09.jpg
928_10.jpg
928_11.jpg
928_12.jpg
928_13.jpg
928_14.jpg
928_16.jpg
928_17.jpg
Někteří byli nadšeni původním předomotorovým typem 928,
ale puristé klanu Porsche ho nepřijali. 
Porsche 928 byl pro mne špičkovým designem,
který vznikl pod taktovkou Tonyho Lapina

(fotka z roku 1980 ... obr.17 ... jediné setkání s Anatolem Lapinem).

Opět se spekuluje, jestli 928 ano nebo ne - Panamera nabízí bázi. 
Jenom obrovská kola
(obr.2) teď už nestačí, fantazie bují dále. 
Však se podívejme.   Kolik je pravda a kolik fikce, to nevím.
 

AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek  

Autor nechce být jmenován ... znělo přání odesilatele tohoto zvláštního příspěvku.  Je to údajně mladičký syn jeho přítele.  Proto jsem volil rubriku  VAŠE GALERIE ... Pavel Hušek

Myšlenka propojení Tatra-Porsche sahá daleko do minulosti.  Lidské ego na obou stranách dosud bránilo přirozenému propojení obou značek.

1_tatraporsche.jpg
2_tatra 611.jpg
3_tatra 611.jpg
4_tatra 711.jpg
5_tatra 711.jpg

Jak si studenti Mnichovské university aplikovaných věd představují budoucnost modelu 911, se nyní podívejme na doložené fotografie.  Nemohu se ubránit pocitu, že některé návrhy jsou povedenější, než současná nová ´devětsetjedenáctka´...

Pro rubriku  ŠKOLY  editor

01_adrian_rivinius.jpg
02_adrian_rivinius.jpg
03_adrian_rivinius.jpg
04_adrian_rivinius.jpg
05_adrian_rivinius.jpg
wow_01.jpg
wow_02.jpg
wow_03.jpg
wow_04.jpg
wow_05.jpg
wow_06.jpg
wow_07.jpg
wow_08.jpg
wow_09.jpg
wow_10.jpg
wow_11.jpg
wow_12.jpg
Opět platí, že je těžké vůz hodnotit podle fotografií,
ale na mne toto nové Porsche dojem neudělalo ...
editor

Několik silně kritických slov páně Habarty v předchozím příspěvku
v galerii  KRITICKÉ EMOCE  mi nemohlo zastavit
v mém osobním obdivu nejnovějšího vydání ´vlastně devětsetjedenátctky´,
i když s jiným očíslením.  Mně se velmi líbí a to tolik,
že niterně odmítám jakoukoliv soupeřivost s Ferrari. 
I ta nejsladší hruška s nejlahodnějším jablkem se nedá míchat dohromady
... chuťově jsou velmi rozdílné stejně tak jako Ferrari a Porsche.

V galerii  KRiTICKÉ EMOCE  Pavel Hušek
 

a_vize 1989.jpg
b_vize 1989.jpg
c_vize 1989.jpg
d_realita 2007.jpg
e_realita 2007.jpg
f_UB and his team.jpg
g_Shanghai 2011.jpg
h_Dr.Ulrich Bez.jpg
I Porsche se uchází o přízeň zakazníků. 
Předkládat vize designerů byl a stále ještě je způsob přímý,
jasný a plný očekávání následné skutečnosti. 
Ať už jsou modelky fotografovány společně s automobily
jakkoliv půvabné, získávání přízně zákazníků je manipulované,
nepřímé a jasné jiným podrážděním vjemových buněk. 
Že to dělají všichni? 
To snad není důvod, aby Porsche tímto stylem volal do světa: 
"Sem, sem se dívejte, tady je zcela nový model Porsche"!
 
Napadá mi jedna píseň někdejších sovětských vojenských letců
(psáno foneticky): 
"Patamu što my piloty ... pěrvym dělom samaljoty, no a děvočky?
... a děvočky patom".  

V galerii  PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek

Na obrázku b zmíněný ´nový vývojový vedoucí Ulrich Bez´
(vysloveno Bééc) se později stal vývojovým vedoucím 

a pak CEO britské značky Aston Martin (obr. f, g,h)

Porsche na jiný způsob !   To zní jako kapr na másle, kapr na divoko nebo smažený kapr a pod.  Vlastně ano, tak nějak to je. 

Měli jsme tu už ČokoPorsche  http://cardesignclub.7x.cz/auto-hyde-park/chocoporsche.html       a teď zase něco jiného.       

V tuto chvíli není podstatné kde a kdo, spíše je ohromující vidět fakt, s jakým  nadšením lze postavit šlapací nebo elektrické auto za ´hubičku´, které vypadá jako opravdové  -  i když poněkud pomuchlané Porsche.

Podívejme se do  ALTERNATIVY ... Pavel Hušek 

bc_01.jpg
bc_02.jpg
bc_03.jpg
bc_04.jpg
bc_05.jpg
ppp_01.jpg
ppp_02.jpg
ppp_03.jpg
ppp_04.jpg
ppp_05.jpg
ppp_06.jpg
ppp_07.jpg
ppp_08.jpg
ppp_09.jpg
ppp_10.jpg
ůamk_11.jpg
ppp_12.jpg
ppp_13.jpg
ppp_14.jpg
ppp_15.jpg
ppp_16.jpg
ppp_17.jpg
ppp_18.jpg
ppp_19.jpg
ppp_20.jpg
ppp_21.jpg
ppp_22.jpg
ppp_23.jpg
ppp_24.jpg
ppp_25.jpg
ůamk_26.jpg
ppp_27.jpg
ppp_28.jpg
ppp_29.jpg
ppp_30.jpg
ppp_31.jpg
ppp_32.jpg
ppp_33.jpg
ppp_34.jpg
ppp_35.jpg
ppp_36.jpg
ppp_37.jpg
ppp_38.jpg
ppp_39.jpg
ppp_40.jpg
ppp_41.jpg
ppp_42.jpg
ppp_43.jpg
ppp_44.jpg
ppp_45.jpg
ppp_46.jpg
ppp_47.jpg
ppp_48.jpg
ppp_49.jpg
ppp_50.jpg
ppp_51.jpg
ppp_52.jpg
ppp_53.jpg
ppp_54.jpg
ppp_55.jpg
ppp_56.jpg
ppp_57.jpg
ppp_58.jpg
ppp_59.jpg
ppp_60.jpg
22. května 2010 proběhl  DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
ve firmě  PORSCHE PRAHA PROSEK,
kde se prodávající nejen automobily Porsche,
ale také Škoda, Audi a VW. 
Kromě atrakcí jste si mohli nové modely projet sami.  
Největší pozornost vzbudil rotační simulátor nárazu,
řečený  
AUTO NA GRILU. 
O tom je tento příspěvek, který řidičům i pasažerům
má promluvit do duše.

V homepage  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek

01_plug-in.jpg
02_plug-in.jpg
03_plug-in.jpg
04_plug-in.jpg
05_plug-in.jpg
06_plug-in.jpg
07_plug-in.jpg
08_plug-in.jpg
09_plug-in.jpg
10_plug-in.jpg
11_plug-in.jpg
12_plug-in.jpg
13_plug-in.jpg
14_plug-in.jpg
15_plug-in.jpg
16_plug-in.jpg
17_plug-in.jpg
18_plug-in.jpg
19_plug-in.jpg
20_plug-in.jpg
21_plug-in.jpg
22_plug-in.jpg
23_plug-in.jpg
24_plug-in.jpg
25_plug-in.jpg
26_plug-in.jpg
27_plug-in.jpg
28_plug-in.JPG
29_plug-in.jpg
30_plug-in.jpg
31_plug-in.jpg
32_plug-in.jpg
33_plug-in.jpg
34_plug-in.jpg
35_plug-in.jpg
36_plug-in.jpg

Přeskočit ze zakořeněného designu 911
k něčemu mladistvě svěžímu, 
přitom však zůstat v citové oblasti vjemu věrný
tradičním sportovním vozům Porsche,
to vyžaduje od vedení firmy náležitou odvahu.  
Světový trend zelektrizování automobilů
vzbudil odvahu i u designerů Porsche,
kde se navíc nabízí marketingová příležitost odpichu
od elektrických počinů Porsche v dávné minulosti.

 V galerii  ELEKTRO-AUTA  Pavel Hušek

2
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one