.
Projekt TOUCH

Projekt TOUCH

Designer Enach Florin zvolil pro svůj projekt nazvaný TOUCH tedy DOTEK značku Peugeot.  Dá se předpokládat, že celkovým energetickým zdrojem bude elektřina.  Galerie ELEKTRO-AUTA prezentuje.

Úvodník k projektu TOUCH v galerii ELEKTRO-AUTA dodám později ... PH
01_Touch.jpg
02_Touch.jpg
03_Touch.jpg
04_Touch.jpg
05_Touch.jpg
Osvětlení SR1

Osvětlení SR1

SR1 ... úchvatná kreace, úchvatné tvary, úchvatný automobil ještě jednou v galerii AUTO a UMĚNÍ

Jsem tak unešen kreací ´Peugeot SR1 Concept´, že jeho první veřejnou prezentaci v okouzlujícím osvětlení vkládám do galerie AUTO a UMĚNÍ.   Myslím, že to je opravdu umění, cíleným osvětlením zdůraznit atraktivní krásu automobilové skulptury.

Pavel Hušek

01_SR1_light show.jpg
02_SR1_light show.jpg
03_SR1_light show.jpg
04_SR1_light show.jpg
05_SR1_light show.jpg

Své emoce jsem vepsal do obrázku č.16 a celou sadu upravených snímků uložil do galerie DESIGN CENTRA.  Nezbývá než poblahopřát Jean-Pierre Plouému k překrásné hudbě tvarů !!  Peugeot to potřeboval jako sůl.

Pavel Hušek  

01_SR1_concept.jpg
02_SR1_concept.jpg
03_SR1_concept.jpg
04_SR1_concept.jpg
05_SR1_concept.jpg
Peugeot PSA

Peugeot PSA

Vím dobře, že pan editor tento elegantní model nedávno vložil sem do galerie DESIGN CENTRA s doprovodem pozitivních slov. ˇProstudoval´jsem si tuto skvostnou kreaci a své nadšení vložil do sady zčásti stejných a zčásti dalších snímků.  PH

Peugeot, poněkud překvapivě, postavil koncept SR 1 a tak nám ukázal - stejně jako my v rubrice DESIGN CENTRA - jak se bude do budoucna vyvíjet design této automobilky. 

Nejdůležitějším vzkazem asi je, že Peugeot dost podstatně přivře tlamu.  Poslední modely totiž neměly daleko k tomu, že sežerou samy sebe.  Co se týká ostatní řeči linek, to už si musíte vychutnat sami, ale vcelku je to výjímečně elegantní vůz.  No a když si dáme dohromady jedna a jedna, tj., že coupé 407 je za zenitem - a v módě jsou dnes coupé/cabria - mohl by tento koncept vyústit do sériové podoby Peugeotu 409 (?)

Editor

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

Tohoto malého´buldočka´má na svědomí řecký designer Athanassios Tubidis, který jak sám říká, chce ukázat na další možnost městské mobility.  Čtyřmístný mix auta se skútrem je ideálním řešením do města a navíc svou vizáží oživí prostředí.

Autíčko Peugeot s názvem BB1 bylo poprvé představeno veřejnosti ve Frankfurtu na IAA 2009 a podruhé 30.11. až 1.12. 2009 v Berlíně.

Když mají designeři volné ruce, projevují se jako fantastové a hračičkáři.  Oč by byl svět pestřejší a přátelštější s více takovými kreacemi.

Vizi řeckého odvážlivce realizovanou Peugeotem můžete nyní kritizovat dole v´diskuzích´.

V galerii DESIGN CENTRA  editor  

01_BB1.jpg
02_BB1.jpg
03_BB1.jpg
04_BB1.jpg
05_BB1.jpg

Nyní, na podzim roku 2009 je to přesně 40. let, kdy Peugeot poslal do světa stento svůj sportovní automobil, svou koncepcí se řadící do třídy GT.  Tvůrcem tohoto elegantního coupé, není nikdo menší než Pininfarina, u kterého v době před tím i po tom "šil" Peugeot.  Světlo světa spatřila i neméně krásná verse cabrio.  Takže?  Takže blahopřejeme k tak nádherně jednoduchým a čistým tvarům, které jsou i po tak dlouhé době prostě parádní!

Editor v rubrice  GRATULACE

504_1.jpg
504_2.jpg
504_3.jpg

Letos přišla na český trh novinka Peugeot 3008. Je to velmi chutná a milá kreace menšího eMPéVéčka, včetně jeho ´hladové tlamy´.  Ta sice není každému pochuti, ale mně se po dlouhé době vulgárně uchechtané grimasy dnešní generace Peugeot opět líbí … a to velmi.

Tvar karoserie nemá nic společného s francouzskou křehkostí, jak to okomentoval jeden český internetový žurnalista podle paušální šablony „co je z Paříže, to je křehké“.  Spíše opak je pravdou … a to sluší Peugeotu 3008 moc.  Prohlédněte si snímky a posuďte sami.  Můj vjem nemusí být shodný s Vaším.

Pavel Hušek ... DESIGN CENTRA

01_3008.jpg
02_3008.jpg
03_3008.jpg
04_3008.jpg
05_3008.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one