.
Insignia_01.jpg
Insignia_02.jpg
Insignia_03.jpg
Insignia_04.jpg
Insignia_05.jpg
Insignia_06.jpg
Insignia_07.jpg
Insignia_08.jpg
Insignia_09.jpg
Insignia_10.jpg
Insignia_11.jpg
Insignia_12.jpg
Insignia_13.jpg
Insignia_14.jpg
Insignia_15.jpg
Insignia_16.jpg
Insignia_17.jpg
Insignia_18.jpg
Insignia_19.jpg
Insignia_20.jpg
Tolik superlativních hodnocení krásy výtvarného designu 
jsem snad nikdy nečetl a neslyšel na adresu jednoho modelu.


V tématech  OPEL  Pavel Hušek
manta (01) titl.jpg
manta (02).jpg
manta (03).jpg
manta (04).jpg
manta (05).jpg
manta (06).jpg
manta (07).jpg
manta (08).jpg
manta (09).jpg
manta (10).jpg
manta (11).jpg
manta (12).jpg
manta (13).jpg
manta (14).jpg
manta (15).jpg
manta (16).jpg
manta (17).jpg
manta (18).jpg
manta (19).jpg
manta (20).jpg
manta (21).jpg
manta (22).jpg
manta (23).jpg
manta (24).jpg
manta (25).jpg
manta (26).jpg
manta (27).jpg
manta (28).jpg
manta (29).jpg
manta (30).jpg
manta (31).jpg
manta (32).jpg
manta (33).jpg
manta (34).jpg
manta (35).jpg
manta (36).jpg
manta (37).jpg
manta (38).jpg
manta (39).jpg
manta (40).jpg
manta (41).jpg
manta (42).jpg
manta (43).jpg
manta (44).jpg
manta (45).jpg
manta (46).jpg
manta (47).jpg
manta (48).jpg
manta (49).jpg
manta (50).jpg
manta (51).jpg
manta (52).jpg
manta (53).jpg
manta (54).jpg
manta (55).jpg
manta (56).jpg
manta (57).jpg
manta (58).jpg
manta (59).jpg
manta (60).jpg
manta (61).jpg
manta (62).jpg
manta (63).jpg
manta (64).jpg
manta (65).jpg
manta (66).jpg
manta (67).jpg
manta (68).jpg
manta (69).jpg
manta (70).jpg
manta (71).jpg
manta (72).jpg
Je nanejvýš pozoruhodné, kolik nápadů - i externích -
proběhlo designérským centrem Opel v Rüsselsheimu
při hledání následníků oblíbeného modelu,
jakým byl Opel Manta 1.


V tématech  OPEL  Pavel Hušek 
H.Kodama (01).jpg
H.Kodama (02).jpg
H.Kodama (03).jpg
H.Kodama (04).jpg
H.Kodama (05).jpg
H.Kodama (06).jpg
H.Kodama (07).jpg
H.Kodama (08).jpg
H.Kodama (09).jpg
H.Kodama (10).jpg
H.Kodama (11).jpg
H.Kodama (12).jpg
H.Kodama (13).jpg
H.Kodama (14).jpg
H.Kodama (15).jpg
H.Kodama (16).jpg
H.Kodama (17).jpg
H.Kodama (18).jpg
H.Kodama (19).jpg
H.Kodama (20).jpg
H.Kodama (21).jpg
H.Kodama (22).jpg
H.Kodama (23).jpg
H.Kodama (24).jpg
H.Kodama (25).jpg
H.Kodama (26).jpg
H.Kodama (27).jpg
H.Kodama (28).jpg
H.Kodama (29).jpg
H.Kodama (30).jpg
H.Kodama (31).jpg
H.Kodama (32).jpg
Neuvěřitelné, jak jsou si události i v detailech podobné ! 
Mnohé dětské a klukovské touhy i sny ! 
I když dosažené cíle jsou rozdílné, jádro snů zůstává ... ... 


V tématech  OPEL  Pavel Hušek 
opel gt (01).jpg
opel gt (02).jpg
opel gt (03).jpg
opel gt (04).jpg
opel gt (05).jpg
opel gt (06).jpg
opel gt (07).jpg
opel gt (08).jpg
opel gt (09).jpg
opel gt (10).jpg
opel gt (11).jpg
opel gt (12).jpg
opel gt (13).jpg
opel gt (14).jpg
opel gt (15).jpg
opel gt (16).jpg
opel gt (17).jpg
opel gt (18).jpg
opel gt (19).jpg
opel gt (20).jpg
opel gt (21).jpg
opel gt (22).jpg
opel gt (23).jpg
opel gt (24).jpg
opel gt (25).jpg
opel gt (26).jpg
opel gt (27).jpg
opel gt (28).jpg
opel gt (29).jpg
opel gt (30).jpg
opel gt (31).jpg
opel gt (32).jpg
opel gt (33).jpg
opel gt (34).jpg
opel gt (35).jpg
opel gt (36).jpg
opel gt (37).jpg
opel gt (38).jpg
opel gt (39).jpg
opel gt (40).jpg
opel gt (41).jpg
opel gt (42).jpg
opel gt (43).jpg
opel gt (44).jpg
opel gt (45).jpg
opel gt (46).jpg
opel gt (47).jpg
opel gt (48).jpg
opel gt (49).jpg
opel gt (50).jpg
opel gt (51).jpg
opel gt (52).jpg
opel gt (53).jpg
opel gt (54).jpg
opel gt (55).jpg
opel gt (56).jpg
opel gt (57).jpg
opel gt (58).jpg
opel gt (59).jpg
opel gt (60).jpg
Kreativita designerů automobilky OPEL byla vždy skvělá.
Je a bylo to vždy o lidech a o managementu design centra,
hlavně však byla zřetelná americká podníkavost GM,
výrazná vkusem a perspektivní výtvarnou kreativitou.


V tématech  OPEL  Pavel Hušek  
Opel GT´17 (01).jpg
Opel GT´17 (02).jpg
Opel GT´17 (03).jpg
Opel GT´17 (04).jpg
Opel GT´17 (05).jpg
Opel GT´17 (06).jpg
Opel GT´17 (07).jpg
Opel GT´17 (08).jpg
Opel GT´17 (09).jpg
Opel GT´17 (10).jpg
Opel GT´17 (11).jpg
Opel GT´17 (12).jpg
Opel GT´17 (13).jpg
Opel GT´17 (14).jpg
Opel GT´17 (15).jpg
Opel GT´17 (16).jpg
Opel GT´17 (17).jpg
Opel GT´17 (18).jpg
Opel GT´17 (19).jpg
Opel GT´17 (20).jpg
V rubrice  BLESKOVÉ NOVINKY  se bleskově bleskly 
dva vložené obrázky nového konceptu
OPEL GT 
s výrazem obdivu editora Vlastimila Habarty.

Zpracovával jsem právě sadu obrázků této animální kreace,
kterou kvůli pracnosti úprav vkládám nyní do témat OPEL.
I já jsem unešen biologickým tvaroslovím tohoto auta
a vůbec mi u toho nevadí jeho tříválcový motor. 


V tématech  OPEL  Pavel Hušek 
  
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
Nedokážu přesně vysvětlit proč ale pro modely značky Opel mám malou slabůstku.  Možná proto, že jsem se jako malý, při cestách na dovolenou s rodiči do Bulharska, zamiloval do Kadettu ´D´ GT/E(viz. poslední obr.).  Od té doby uplynulo v Lučině(malá říčka, protékající Havířovem) obrovské množství vody a z modelu Kadett se stala Astra.  

A ta nejnovější stojí za to!  Ladné tvary s ´plovoucím´ C-sloupkem, přímo vybízejí k obdivu!  Oepl má obecně našlápnuto k lepším zítřkům, což jen potvrzuje touto automobilovou květinou.


V tématech  OPEL  editor
PD_01.jpg
PD_02.jpg
PD_03.jpg
PD_04.jpg
PD_05.jpg
PD_06.jpg
PD_07.jpg
PD_08.jpg
PD_09.jpg
PD_10.jpg
PD_11.jpg
PD_12.jpg
PD_13.jpg
PD_14.jpg
PD_15.jpg
PD_16.jpg
PD_17.jpg
PD_18.jpg
PD_19.jpg
PD_20.jpg
Nejen vzpomínka na dobrodružné i dramatické zážitky,
ale také zjištění, jak labilní je názor  
LÍBÍ - NELÍBÍ.

V tématech  OPEL  Pavel Hušek   

Proč galerie  ALTERNATIVY,  když jde o stopadesátileté výročí německé automobilky OPEL?  Protože její historie je podrobně popsána všude v časopisech a na internetu.

Historie se přesto dotknu, ale jen stručně:  Adam Opel založil firmu v roce 1862 v Rüsselheimu blízko Frankfurtu nad Mohanem, tedy v srpnu 2012 to bylo právě 150 roků !!!  Začal výrobou šicích strojů a následně přešel k jízdním kolům, tedy k bicyklům. V roce 1899 vyjely první automobily z fabriky OPEL v Rüsselsheimu.  1922 patřil OPEL k největším německým automobilkám.  1929 se stal členem amerického koncernu GM (General Motors) a je jím, přes všechny hospodářské turbulence, dodnes.   

V dnešním příspěvku chci podtrhnout mimořádné činy značky OPEL, tehdy pokus o rychlostní rekord za pomocí aerodynamiky (RAK 2) a dnes pokus o elektroautíčko pro mládež (RAK e).   Bylo poprvé vystaveno minulý rok na IAA 2011 Frankfurt/M.  Však jsme ho tehdy nepřehlédli a věnovali mu pozornost:  http://www.cardesignclub.7x.cz/opel/opel-concept-iaa-11.html

Letos mám mnohem více podkladů z vývoje ´RAK e´ včetně mnoha skic, což by mohlo zajímat zvláště naše kavárenské návštěvníky CDCC, čtenáře a designery. 

V galerii  ALTERNATIVY  Pavel Hušek 

 

rak e conc_01.jpg
rak e conc_02.jpg
rak e conc_03.jpg
rak e conc_04.jpg
rak e conc_05.jpg

Velmi povedený ´oplík´ bude mít určitě úspěch.  Kategorie SUV již zasáhla teritorium malých vozů a tak se můžeme těšit, že ostatní brzy  s něčím podobným přijdou.  Bratrancem tohoto vozu je Chevrolet Trax a tak je jen otázkou chuti zákazníka, který z nich si vybere.


Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg

Zachtělo se mi lahodnějších tvarů než ´zdobí´divokou kreaci Lambo Ferruccio.  Proto jsem volil design Opel, kde jsou vždy k vidění ušlechtilé tvary vozidel.  Někde jsem četl, že koncept Enigma vychází z amerického modelu Camaro.

V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek 

opel concepty_01.jpg
opel concepty_02.jpg
opel concepty_03.jpg
opel concepty_04.jpg
opel concepty_05.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one