.
3.jpg
4.jpg
5.jpg
1.jpg
2.jpg
12.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
Nissan mi pije krev !  
S každým dalším novým modelem mě dohání k šílenství.

Když si vzpomenu, jak jsem se natrápil,
než jsem po dlouhé době prodal první Tildu ...

Budu se opakovat, ale když jsem téměř před deseti lety
prodával tyto vozy, byly to mimo modelu Qashqai
designérsky zoufalé vozy.  A dnes?  
Co typ, to oku lahodící kombinace ostrých a oblých linií,
až brutálně výrazná čelní maska, díky které vůz poznáte
stovky metrů dopředu - nová  
MICRA  není vyjímkou.  
Je umění navrhnout malé auto jako krasavce,
ovšem Nissanu se to výborně podařilo.  
Přidal tak do svého náhrdelníku další perlu.  
Ta auta se dnes musí prodávat sama.  


V tématech  NISSAN  editor
 
terra (01).jpg
terra (02).jpg
terra (03).jpg
terra (04).jpg
terra (05).jpg
terra (06).jpg
terra (07).jpg
terra (08).jpg
terra (09).jpg
terra (10).jpg
terra (11).jpg
terra (12).jpg
terra (13).jpg
terra (14).jpg
terra (15).jpg
terra (16).jpg
terra (17).jpg
terra (18).jpg
terra (19).jpg
terra (20).jpg
terra (21).jpg
terra (22).jpg
terra (23).jpg
terra (24).jpg
terra (25).jpg
terra (26).jpg
terra (27).jpg
terra (28).jpg
terra (29).jpg
terra (30).jpg
terra (31).jpg
terra (32).jpg
terra (33).jpg
terra (34).jpg
terra (35).jpg
terra (36).jpg
terra (37).jpg
terra (38).jpg
terra (39).jpg
terra (40).jpg
terra (41).jpg
terra (42).jpg
terra (43).jpg
terra (44).jpg
terra (45).jpg
terra (46).jpg
terra (47).jpg
terra (48).jpg
Před časem jsme tento designérský koncept prezentovali,
ale ne v tomto rozsahu a s takovouto pozorností. 
Koncept TeRRA z hlediska výtvarného je umělecký skvost,
svébytného výrazu ušlechtilé krásy a osobité elegance.
Japonsko-francouzská designérská spolupráce,
kterou zde před časem osvětlil Patrick le Quément,
nese chutné ovoce jak u RENAULT, tak u NISSAN.  
TeRRA kreace SUV z roku 2012 nemá dodnes obdoby.


V tématech  NISSAN  Pavel Hušek     
vision gt (01) titl.jpg
vision gt (02).jpg
vision gt (03).jpg
vision gt (04).jpg
vision gt (05).jpg
vision gt (06).jpg
vision gt (07).jpg
vision gt (08).jpg
vision gt (09).jpg
vision gt (10).jpg
vision gt (11).jpg
vision gt (12).jpg
vision gt (13).jpg
vision gt (14).jpg
vision gt (15).jpg
vision gt (16).jpg
vision gt (17).jpg
vision gt (18).jpg
vision gt (19).jpg
vision gt (20).jpg
vision gt (21).jpg
vision gt (22).jpg
vision gt (23).jpg
vision gt (24).jpg
vision gt (25).jpg
vision gt (26).jpg
vision gt (27).jpg
vision gt (28).jpg
vision gt (29).jpg
vision gt (30).jpg
vision gt (31).jpg
vision gt (32).jpg
vision gt (33).jpg
vision gt (34).jpg
vision gt (35).jpg
vision gt (36).jpg
vision gt (37).jpg
vision gt (38).jpg
vision gt (39).jpg
vision gt (40).jpg
vision gt (41).jpg
vision gt (42).jpg
vision gt (43).jpg
vision gt (44).jpg
vision gt (45).jpg
vision gt (46).jpg
vision gt (47).jpg
vision gt (48).jpg
Ani zde není třeba slov - snad jen to,
že tato úchvatná kreace je výraznější než Corvette.


V tématech  NISSAN  Pavel Hušek 
ids (01).jpg
ids (02).jpg
ids (03).jpg
ids (04).jpg
ids (05).jpg
ids (06).jpg
ids (07).jpg
ids (08).jpg
ids (09).jpg
ids (10).jpg
ids (11).jpg
ids (12).jpg
ids (13).jpg
ids (14).jpg
ids (15).jpg
ids (16).jpg
ids (17).jpg
ids (18).jpg
ids (19).jpg
ids (20).jpg
ids (21).jpg
ids (22).jpg
ids (23).jpg
ids (24).jpg
ids (25).jpg
ids (26).jpg
ids (27).jpg
ids (28).jpg
ids (29).jpg
ids (30).jpg
ids (31).jpg
ids (32).jpg
ids (33).jpg
ids (34).jpg
ids (35).jpg
ids (36) titl.jpg
Nissan hledá a nachází nová tvarová vyjádření.
Myslím, že není třeba žádného slovního doprovodu.


V tématech  NISSAN  Pavel Hušek 
11822568_10200916126901171_4652141352531928999_n.jpg
11800225_10200916126861170_1909678451081016328_n.jpg
Infiniti-Q30_2016_1024x768_wallpaper_06.jpg
Infiniti-Q30_2016_1024x768_wallpaper_09.jpg
Před chvílí jsem si v galerii  KRITICKÉ EMOCE 
vylil zlost na RX Lexus, abych si ji nyní zchladil
na fešáckém kompaktním SUV Infiniti Q30,
který Nissan vyrábí na platformě Mercedesu A.  
Z boku vidíte dvě jasné linky, definující danou plochu,
které nejsou v kontrastu a jsou nádherně plavné.  
Ne jako 1 276 křivek u Lexusu RX, které vznikly asi tak,
že na hliněný model vylili mísu špaget
a pak podle nich dělali křivky...  
Obecně jsou mi SUV sympatická -
tohle Q30 k nim určitě patří.


Pro témata  NISSAN  editor

V listopadu minulého roku jsme ukázali malé
podivné autíčko od Nissana, které bylo prezentováno
vlastním generálním ředitelem Carlosem Ghosnem. 

Letos bude tato groteskní stylová kreace představena
poprvé Evropanům v Paříži.  Ano, tvarově je zcela odlišná
od všech aut, která vídáváme v městském provozu
a na která jsme zvyklí. 
Nemohu jí ale odepřít výraznou originalitu 
a nadprůměrné IQ, do ní implantované. 

http://cardesignclub.7x.cz/nissan/pivo-3-nissan.html

V galerii  ELEKTRO-AUTA  Pavel Hušek

Pivo3_01.jpg
Pivo3_02.jpg
Pivo3_03.jpg
Pivo3_04.jpg
Pivo3_05.jpg

Je zbytečné mluvit o kulatosti kol stejně tak,
jako o nápaditosti nových kreací u Nissanů. 
A ten interiér !!!

V galerii  ELEKTRO-AUTA  Pavel Hušek

01_Terra.jpg
02_Terra.jpg
03_Terra.jpg
04_Terra.jpg
05_Terra.jpg

Infiniti představila v Ženevě hybridní koncept Emerg-E.  My se nyní podíváme na skici z vývoje auta.  Infiniti v poslední době chrlí jeden model za druhým, ovšem já se nějak nemohu smířit s tou novou podivnou a neharmonickou přídí.  Jako by se Infiniti za každou cenu chtělo odlišit a vznikl z toho takový paskvil.

Pro rubriku  DESIGN CENTRA  editor

Kamaráde, s tím paskvilem jsi to přehnal.  Já zase ten tvarový styl považuji za velmi nápaditý, i když nanejvýš nezvyklý.  Když hledali v Maranellu tvary pro novou generaci Ferrari, tam jsem viděl mnoho paskvilů ... ale tenhle INFINITI EMERGE-E  je úžasná a pro můj pocit až krásná kreace. Ohnutá maska přes okraj mi problém nedělá právě proto, že je harmonicky integrovaná.  Připouštím, že je to nezvyklé řešení, ale "vo, vo, vo tom to je"!  Odlišit se !  Pavel Hušek       

 

01_Emerge E.jpg
02_Emerge E.jpg
03_Emerge E.jpg
04_Emerge E.jpg
05_Emerge E.jpg

TOKYO AUTO SALON 2011 - další zajímavost - japonské autíčko  NISSAN PIVO 3.   Technické údaje si zájemce najde na internetu.  Nás zajímá spíše velice osobité tvarosloví autíčka.  Bude si třeba zvykat, přijde-li takto do městského provozu. 

V rubrice  VÝSTAVY  Pavel Hušek

01_pivo3.jpg
02_pivo3.jpg
03_pivo3.jpg
04_pivo3.jpg
05_pivo3.jpg

Už je to dávno, ale jak jsem zjistil, stále aktuální.  Postup jedné japonské zakázky, s kterou jsem přesídlil své německé "Design Studio Pavel Hušek" do Československa, přesněji na Valašsko a pak teprve do Prahy.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek   

01_N.E.T.C.jpg
02_N.E.T.C.jpg
03_N.E.T.C.jpg
04_N.E.T.C.jpg
05_N.E.T.C.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one