.
MB_01.jpg
MB_02.jpg
MB_03.jpg
MB_04.jpg
MB_05.jpg
MB_06.jpg
MB_07.jpg
MB_08.jpg
MB_09.jpg
MB_10.jpg
MB_11.jpg
MB_12.jpg
MB_13.jpg
MB_14.jpg
MB_15.jpg
MB_16.jpg
Co Vy na to ???
Umíte oddělit své emoce, spojené s obdivem třícípé hvězdy
od výtvarného projevu Mercedesů
nebo umíte separátně vnímat výtvarný design jakékoliv značky..? 


V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
future (01).jpg
future (02).jpg
future (03).jpg
future (04).jpg
future (05).jpg
future (06).jpg
future (07).jpg
future (08).jpg
future (09).jpg
future (10).jpg
future (11).jpg
future (12).jpg
future (13).jpg
future (14).jpg
future (15).jpg
future (16).jpg
future (17).jpg
future (18).jpg
future (19).jpg
future (20).jpg
future (21).jpg
future (22).jpg
future (23).jpg
future (24).jpg
future (25).jpg
future (26).jpg
future (27).jpg
future (28).jpg
future (29).jpg
future (30).jpg
future (31).jpg
future (32).jpg
future (33).jpg
future (34).jpg
future (35).jpg
future (36).jpg
future (37).jpg
future (38).jpg
future (39).jpg
future (40).jpg
future (41).jpg
future (42).jpg
future (43).jpg
future (44).jpg
future (45).jpg
future (46).jpg
future (47).jpg
future (48).jpg
future (49).jpg
future (50).jpg
future (51).jpg
future (52).jpg
Pro dnešek stačí ... bus MERCEDES jsem prezentoval nedávno. 
Závěrem několik slov k výtvarnému designu:
Studenti - budoucí designéři  automobilů, busů, tramvají,
lodí, letadel a jiných dopravních prostředků !  

Všimli jste si  u modelu ´Truck future´i u "skříňáku" Van 
a vůbec  
u kreací MERCEDES, mířících do budoucna,
pěstovaného stylingu hladkých, mýdlově´omytých´tvarů ?
Gepflegte seifenglatte Formen !!! 

Žádné kudrlinky, záhyby či tvrdé záseky, žádné ostrosti 
jen proto být zajímavý ... prostě ušlechtilé hladce rostlé,
oku lahodící neagresivní tvarosloví !!! 
Tomu říkám umění designu !  
Dazu sag´ich Design-Kunst ! 

V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
van 2015 (01) titl.jpg
van 2015 (02).jpg
van 2015 (03).jpg
van 2015 (04).jpg
van 2015 (05).jpg
van 2015 (06).jpg
van 2015 (07).jpg
van 2015 (08).jpg
van 2015 (09).jpg
van 2015 (10).jpg
van 2015 (11).jpg
van 2015 (12).jpg
van 2015 (13).jpg
van 2015 (14).jpg
van 2015 (15).jpg
van 2015 (16).jpg
van 2015 (17).jpg
van 2015 (18).jpg
van 2015 (19).jpg
van 2015 (20).jpg
Nejen auto bez volantu na joystick, ale doprava bez nehod,
řízená počítačem, případně jen myšlenkou řidiče,
upravovanou do správnosti pořadí někde sídlícím "mozkem",
jehož zástupce bude obsažen v každém automobilu.
WOW !!

V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek  
G-code (01).jpg
G-code (02).jpg
G-code (03).jpg
G-code (04).jpg
G-code (05).jpg
G-code (06).jpg
G-code (07).jpg
G-code (08).jpg
G-code (09).jpg
G-code (10).jpg
G-code (11).jpg
G-code (12).jpg
G-code (13).jpg
G-code (14).jpg
G-code (15).jpg
G-code (16).jpg
G-code (17).jpg
G-code (18).jpg
G-code (19).jpg
G-code (20).jpg
G-code (21).jpg
G-code (22).jpg
G-code (23).jpg
G-code (24).jpg
G-code (25).jpg
G-code (26).jpg
G-code (27).jpg
G-code (28).jpg
G-code (29).jpg
G-code (30).jpg
G-code (31).jpg
G-code (32).jpg
G-code (33).jpg
G-code (34).jpg
G-code (35).jpg
G-code (36).jpg
G-code (37).jpg
G-code (38).jpg
G-code (39).jpg
G-code (40).jpg
To přece není MERCEDES pro horních desettisíc, 
to je automobil pro každého z nás - pro běžného člověka !


V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek  
F125 (01).jpg
F125 (02).jpg
F125 (03).jpg
F125 (04).jpg
F125 (05).jpg
F125 (06).jpg
F125 (07).jpg
F125 (08).jpg
F125 (09).jpg
F125 (10).jpg
F125 (11).jpg
F125 (12).jpg
F125 (13).jpg
F125 (14).jpg
F125 (15).jpg
F125 (16).jpg
F125 (17).jpg
F125 (18).jpg
F125 (19).jpg
F125 (20).jpg
F125 (21).jpg
F125 (22).jpg
F125 (23).jpg
F125 (24).jpg
F125 (25).jpg
F125 (26).jpg
F125 (27).jpg
F125 (28).jpg
F125 (29).jpg
F125 (30).jpg
F125 (31).jpg
F125 (32).jpg
F125 (33).jpg
F125 (34).jpg
F125 (35).jpg
F125 (36).jpg
F125 (37).jpg
F125 (38).jpg
F125 (39).jpg
F125 (40).jpg
F125 (41).jpg
F125 (42).jpg
F125 (43).jpg
F125 (44).jpg
F125 (45).jpg
F125 (46).jpg
F125 (47).jpg
F125 (48).jpg
F125 (49).jpg
F125 (50).jpg
F125 (51).jpg
F125 (52).jpg
F125 (53).jpg
F125 (54).jpg
F125 (55).jpg
F125 (56).jpg
F125 (57).jpg
F125 (58).jpg
F125 (59).jpg
F125 (60).jpg
F125 (61).jpg
F125 (62).jpg
F125 (63).jpg
F125 (64).jpg
F125 (65).jpg
F125 (66).jpg
F125 (67).jpg
F125 (68).jpg
F125 (69).jpg
F125 (70).jpg
F125 (71).jpg
F125 (72).jpg
F125 (73).jpg
F125 (74).jpg
F125 (75).jpg
F125 (76).jpg
I když je vize "stará" pět let - z roku 2011, je představitelem
hledání inovativních způsobů kultivované dopravy.
Proto jsem na konci příspěvku připojil dvě zcela nové zprávy
o počátcích kvalitativních změn v kocernu DAIMLER-BENZ.
Jedná se o změny osobních vztahů všech spolupracovníků. 


V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
MB (01).jpg
MB (02).jpg
MB (03).jpg
MB (04).jpg
MB (05).jpg
MB (06).jpg
MB (07).jpg
MB (08).jpg
MB (09).jpg
MB (10).jpg
MB (11).jpg
MB (12).jpg
MB (13).jpg
MB (14).jpg
MB (15).jpg
MB (16).jpg
MB (17).jpg
MB (18).jpg
MB (19).jpg
MB (20).jpg
MB (21).jpg
MB (22).jpg
MB (23).jpg
MB (24).jpg
MB (25).jpg
MB (26).jpg
MB (27).jpg
MB (28).jpg
MB (29).jpg
MB (30).jpg
MB (31).jpg
MB (32).jpg
MB (33).jpg
MB (34).jpg
MB (35).jpg
MB (36).jpg
MB (37).jpg
MB (38).jpg
MB (39).jpg
MB (40).jpg
MB (41).jpg
MB (42).jpg
MB (43).jpg
MB (44).jpg
MB (45).jpg
MB (46).jpg
MB (47).jpg
MB (48).jpg
MB (49).jpg
MB (50).jpg
MB (51).jpg
MB (52).jpg
MB (53).jpg
MB (54).jpg
MB (55).jpg
MB (56).jpg
MB (57).jpg
MB (58).jpg
MB (59).jpg
MB (60).jpg
MB (61).jpg
MB (62).jpg
MB (63).jpg
MB (64).jpg
Vybral jsem jistě ne všechny poutavé kreace MERCEDES.
Je patrné, že kladu důraz na t.zv. "pagodu roadster",
což je umocněné se známostí jeho francouzského tvůrce,
jménem Paul Bracq.  
Pagoda je v mých očích dokonalá figura auta,
nepotřebující odlitková kola ani širší rozchod stopy kol.

Tento přehled atraktivních Mercedesů jsem volil proto,
že budou hned následovat příspěvky MERCEDES,
vedoucí do budoucna a určující druh dopravy příštích věků. 


Zdůrazňujii poslání našich designérských webových stránek:
Množství pohledů na jeden model je z důvodu emocionálních,
tedy z důvodů tvorby, jejich výtvarného pojetí - jejich skulptury 
a rozhodně ne z důvodů technicko informativních,
kde postačí třípohledový obraz zvoleného automobilu. 


V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
4.jpg
5.jpg
2.jpg
3.jpg
6.jpg
7.jpg
1.jpg
8.jpg
Mercedes Benz E a jeho oficiální skici.  
Je to nádherné auto,
které je při shlédnutí v reálném světě ještě elegantnější.  
Je ovšem šokující, jak podobné je menšímu C a většímu S.  
Věřte mi, že pokud vůz na zádi nemá označení,
na první ani na druhý pohled neuhádnete, že je to E.  


V tématech  MERCEDES  editor
01.jpg
02.jpg
1.jpg
4.jpg
2.jpg
3.jpg
7.jpg
9.jpg
8.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
V tématech  MERCEDES  editor
x-bus (01).jpg
x-bus (02).jpg
x-bus (03).jpg
x-bus (04).jpg
x-bus (05).gif
x-bus (06).jpg
x-bus (07).jpg
x-bus (08).jpg
x-bus (09).jpg
x-bus (10).jpg
x-bus (11).jpg
x-bus (12).jpg
x-bus (13).jpg
x-bus (14).jpg
x-bus (15).jpg
x-bus (16).jpg
x-bus (17).jpg
x-bus (18).jpg
x-bus (19).jpg
x-bus (20).jpg
x-bus (21).jpg
x-bus (22).jpg
x-bus (23).jpg
x-bus (24).jpg
x-bus (25).jpg
x-bus (26).jpg
x-bus (27).jpg
x-bus (28).jpg
Zřejmě je tento vývoj dopravnictví nezadržitelný !
Nejenom MERCEDES, ale i Elon Musk -TESLA- prohlásil,
že jeho další cíle jsou kamiony a autobusy.
Letecká doprava už dlouho autopiloty užívá - byť omezeně.
Tisíce a tisíce řidičů budou hledat jiná uplatnění.

Z hlediska estetického je design exteriéru i interiéru TOP !
V tématech  MERCEDES  Pavel Hušek 
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
21.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
vh - bs rear.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
vh - bs 1.jpg
vh - bs 2.jpg
24.jpg
23.jpg
22.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
32.jpg
31.jpg
30.jpg
vh - bs.jpg
V roce 1982 dorazila do Mercedesu revoluce.  
Výrobce velkých luxusních limuzín se rozhodl konkurovat
svému největšímu rivalovi BMW a jeho řadě 3.  
Design modelu měl pod palcem vynikající Bruno Sacco
a výsledkem byl úspěch, který živí automobilku dodnes,
i když v roce 1993 číslo 190 nahradilo písmeno C.  
Jak vidět z obrázků, uvažovalo se i o verzi kombi, cabrio
a také zvláštní krátké verzi.  


V tématech  MERCEDES  editor
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one