.
NeuV_01.jpg
NeuV_02.jpg
NeuV_03.jpg
NeuV_04.jpg
NeuV_05.jpg
NeuV_06.jpg
NeuV_07.jpg
NeuV_08.jpg
NeuV_09 titl.jpg
NeuV_10.jpg
NeuV_11.jpg
NeuV_12.jpg
NeuV_13.jpg
NeuV_14.jpg
NeuV_15.jpg
NeuV_16.jpg
NeuV_17.jpg
NeuV_18.jpg
NeuV_19.jpg
NeuV_20.jpg
NeuV_21.jpg
NeuV_22.jpg
NeuV_23.jpg
NeuV_24.jpg
Není to roztomilá škatulka ??

V tématech  HONDA  Pavel Hušek 
H-FCEV-Concept_01.jpg
H-FCEV-Concept_02.jpg
H-FCEV-Concept_03.jpg
H-FCEV-Concept_04.jpg
H-FCEV-Concept_05.jpg
H-FCEV-Concept_06.jpg
H-FCEV-Concept_07.jpg
H-FCEV-Concept_08.jpg
H-FCEV-Concept_09.jpg
H-FCEV-Concept_10.jpg
H-FCEV-Concept_11.jpg
H-FCEV-Concept_12.jpg
H-FCEV-Concept_13.jpg
H-FCEV-Concept_14.jpg
H-FCEV-Concept_15.jpg
H-FCEV-Concept_16.jpg
H-FCEV-Concept_17.jpg
H-FCEV-Concept_18.jpg
H-FCEV-Concept_19.jpg
H-FCEV-Concept_20.jpg
H-FCEV-Concept_21.jpg
H-FCEV-Concept_22.jpg
H-FCEV-Concept_23.jpg
H-FCEV-Concept_24.jpg
H-FCEV-Concept_25.jpg
H-FCEV-Concept_26.jpg
H-FCEV-Concept_27.jpg
H-FCEV-Concept_28.jpg
H-FCEV-Concept_29.jpg
H-FCEV-Concept_30.jpg
H-FCEV-Concept_31.jpg
H-FCEV-Concept_32.jpg
V předešlém příspěvku Vlastík Habarta vyjadřuje
své sympatie k automobilům HONDA.  
Souhlasím s ním zcela, mám se značkou také své zkušenosti,
byť ne přímo, nýbrž přes dvě zakázky od Pininfariny. 

Dnes chci doplnit editorův titulek
"Návrat ke kořenům" 
vizionářským H-konceptem FCEV "Pohled do budoucna".

I když je dnes 1. dubna, tedy "apríla"2015, myslím to vážně, 
že právě v Hondě FCEV vidím svou vizi Tatra Solar z r.1984
v touze, že se právě Tatra ze svého vojenského angažmá 
vzpamatuje a učiní "návrat ke kořenům" z třicátých let.
Díky Vlastíku za ten titul.

 
V tématech  HONDA  Pavel Hušek 
nsx_01.jpg
nsx_02.jpg
nsx_03.jpg
nsx_04.jpg
nsx_05.jpg
nsx_06.jpg
nsx_07.jpg
nsx_08.jpg
nsx_09.jpg
nsx_10.jpg
nsx_11.jpg
nsx_12.jpg
nsx_13.jpg
nsx_14.jpg
nsx_15.jpg
nsx_16.jpg
nsx_17.jpg
nsx_18.jpg
nsx_19.jpg
nsx_20.jpg

Co v USA pro Toyotu Lexus, to pro Hondu Acura. 
Nás nebude zajímat cílová spotřebitelská skupina
amerického trhu, ale daleko více styl tvarového designu. 
Ač značně členitý - zvláště předo a zadopohled -
je v každém směru harmonický. 

To je atribut, který často postrádám u začínajících designerů,
kteří kladou důraz na členitou nápaditost,
přičemž nevnímají rozbitý, disharmonický výraz vlastních návrhů.  

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

TOKYO AUTO SALON 2011 - japonská fantazie  HONDA MICRO COMMUTER CONCEPT.   Bližší údaje lze najít na internetu.  Nás zajímá zcela nezvyklé tvarování vozidla.  Jestliže se v takovémto ´hávu´objeví v městském provozu, může na sebe až nebezpečně strhávat pozornost. 

V rubrice  VÝSTAVY  Pavel Hušek

01_e-city concept.jpg
02_e-city concept.jpg
03_e-city concept.jpg
04_e-city concept.jpg
05_e-city concept.jpg

V galerii  PŮVAB HISTORIE Pavel Hušek

HP-X_pf_01.jpg
HP-X_pf_02.jpg
HP-X_pf_03.jpg
HP-X_pf_04.jpg
HP-X_pf_05.jpg

Sofistikovaný design tříkolky HONDA 3R-C ... naprosto jasný, stylový a nekompromisní.

V galerii ALTERNATIVY  Pavel Hušek

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg

A jak jsme posledním obrázkem v galerii Chrysleru Firepower slíbili, tak se dnes podíváme na neméně kvalitní projekt společnosti Honda/Acura.  

V galerii DESIGN CENTRA připravil Pavel Hušek

01_AcuraHonda.jpg
02_AcuraHonda.jpg
03_AcuraHonda.jpg
04_AcuraHonda.jpg
05_AcuraHonda.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one