.
H-FCEV-Concept_01.jpg
H-FCEV-Concept_02.jpg
H-FCEV-Concept_03.jpg
H-FCEV-Concept_04.jpg
H-FCEV-Concept_05.jpg
H-FCEV-Concept_06.jpg
H-FCEV-Concept_07.jpg
H-FCEV-Concept_08.jpg
H-FCEV-Concept_09.jpg
H-FCEV-Concept_10.jpg
H-FCEV-Concept_11.jpg
H-FCEV-Concept_12.jpg
H-FCEV-Concept_13.jpg
H-FCEV-Concept_14.jpg
H-FCEV-Concept_15.jpg
H-FCEV-Concept_16.jpg
H-FCEV-Concept_17.jpg
H-FCEV-Concept_18.jpg
H-FCEV-Concept_19.jpg
H-FCEV-Concept_20.jpg
H-FCEV-Concept_21.jpg
H-FCEV-Concept_22.jpg
H-FCEV-Concept_23.jpg
H-FCEV-Concept_24.jpg
H-FCEV-Concept_25.jpg
H-FCEV-Concept_26.jpg
H-FCEV-Concept_27.jpg
H-FCEV-Concept_28.jpg
H-FCEV-Concept_29.jpg
H-FCEV-Concept_30.jpg
H-FCEV-Concept_31.jpg
H-FCEV-Concept_32.jpg
V předešlém příspěvku Vlastík Habarta vyjadřuje
své sympatie k automobilům HONDA.  
Souhlasím s ním zcela, mám se značkou také své zkušenosti,
byť ne přímo, nýbrž přes dvě zakázky od Pininfariny. 

Dnes chci doplnit editorův titulek
"Návrat ke kořenům" 
vizionářským H-konceptem FCEV "Pohled do budoucna".

I když je dnes 1. dubna, tedy "apríla"2015, myslím to vážně, 
že právě v Hondě FCEV vidím svou vizi Tatra Solar z r.1984
v touze, že se právě Tatra ze svého vojenského angažmá 
vzpamatuje a učiní "návrat ke kořenům" z třicátých let.
Díky Vlastíku za ten titul.

 
V tématech  HONDA  Pavel Hušek 
acura ZDX_01.jpg
acura ZDX_02.jpg
acura ZDX_03.jpg
acura ZDX_04.jpg
acura ZDX_05.jpg
acura ZDX_06.jpg
acura ZDX_07.jpg
acura ZDX_08.jpg
acura ZDX_09.jpg
acura ZDX_10.jpg
acura ZDX_11.jpg
acura ZDX_12.jpg
acura ZDX_13.jpg
acura ZDX_14.jpg
acura ZDX_15.jpg
acura ZDX_16.jpg
acura ZDX_17.jpg
acura ZDX_18.jpg
acura ZDX_19.jpg
acura ZDX_20.jpg
acura ZDX_21.jpg
acura ZDX_22.jpg
acura ZDX_23.jpg
acura ZDX_24.jpg
acura ZDX_25.jpg
acura ZDX_26.jpg
acura ZDX_27.jpg
acura ZDX_28.jpg
acura ZDX_29.jpg
acura ZDX_30.jpg
acura ZDX_31.jpg
acura ZDX_32.jpg
acura ZDX_33.jpg
acura ZDX_34.jpg
acura ZDX_35.jpg
acura ZDX_36.jpg
acura ZDX_37.jpg
acura ZDX_38.jpg
acura ZDX_39.jpg
acura ZDX_40.jpg
acura ZDX_41.jpg
acura ZDX_42.jpg
acura ZDX_43.jpg
acura ZDX_44.jpg
Před pěti léty, roku 2009, se světu ukázala kreace auta,
která vypadala velmi neamericky - spíše velmi evropsky.
Designérkou byla Američanka, podle jména však asi
původem seveřanka-Skandinávka ... Christensen. 

http://www.youtube.com/watch?v=7RjkHMZmCgI
Americká značka ACURA není nic jiného než HONDA.
Tvarově nejde do americké mohutnosti a zdá se, 
že se orientuje na evropský vkus i módu.
ACURA ZDX se projevuje hranatě, ostře a lámaně, 
pouze sem tam nějaká křivka změkčuje celou figuru.

Nemohu nevzpomenout své dvě návštěvy Kalifornie, 
kde jsem navštívil několik designerských studií, 
včetně japonsko-amerických ... ach, jak ten čas letí !!! 


V tématech  HONDA  Pavel Hušek 
nsx_01.jpg
nsx_02.jpg
nsx_03.jpg
nsx_04.jpg
nsx_05.jpg
nsx_06.jpg
nsx_07.jpg
nsx_08.jpg
nsx_09.jpg
nsx_10.jpg
nsx_11.jpg
nsx_12.jpg
nsx_13.jpg
nsx_14.jpg
nsx_15.jpg
nsx_16.jpg
nsx_17.jpg
nsx_18.jpg
nsx_19.jpg
nsx_20.jpg

Co v USA pro Toyotu Lexus, to pro Hondu Acura. 
Nás nebude zajímat cílová spotřebitelská skupina
amerického trhu, ale daleko více styl tvarového designu. 
Ač značně členitý - zvláště předo a zadopohled -
je v každém směru harmonický. 

To je atribut, který často postrádám u začínajících designerů,
kteří kladou důraz na členitou nápaditost,
přičemž nevnímají rozbitý, disharmonický výraz vlastních návrhů.  

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

honda acura ncx

honda acura ncx

DESIGN CENTRA

Minulá generace Hondy Civic byla, dle mého názoru revolučním počinem v oblasti designu tohoto typy.  A velmi se mi líbil.  Jeho nástupce zdá se poněkud obtloustlejší a nevyvážený.  Podívejme se jak tedy vznikal.


Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
honda sport concept

honda sport concept

Z oblého návrat k hranatému - křivky zůstávají doménou

PŮVAB HISTORIE

HONDA se vždy projevovala jako agilní společnost, jejíž pohledy do budoucna byly nejednou představeny veřejnosti.  Široké spektrum bádání včetně adekvátního designu obsahuje jak letadla, tak ´lidské´ roboty, m.j.  Zaujal mě nezvyklý výraz automobilového konceptu IMAS z roku 2003 a ohlédl jsem se za ním tak trochu Dänikenovsky ... jako za vzpomínkou na budoucnost. 

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

01_IMAS.jpg
02_IMAS.jpg
03_IMAS.jpg
04_IMAS.jpg
05_IMAS.jpg
honda koncept

honda koncept

Honda plánuje budoucnost

DESIGN CENTRA

Galerie  KRITICKÉ EMOCE  proto, že tu vidím prostor pro kritiku tvarového designu.  Tento koncept malé Hondy byl vystaven v New Delhi 2010.

Pavel Hušek  

small honda_01.jpg
small honda_02.jpg
small honda_03.jpg
small honda_04.jpg
small honda_05.jpg
small honda concept

small honda concept

KRITICKÉ EMOCE

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one