.
urus_01.jpg
urus_02.jpg
urus_03.jpg
urus_04.jpg
urus_05.jpg
urus_06.jpg
urus_07.jpg
urus_08.jpg
urus_09.jpg
urus_10.jpg
urus_11.jpg
urus_12.jpg
urus_13.jpg
urus_14.jpg
urus_20.jpg
urus_15.jpg
urus_16.jpg
urus_17.jpg
urus_18.jpg
urus_19.jpg
Slováci se činí, klobouk dolů ...
ale my zase máme ´svoji´ škodověnku
v Jung Bunzlau, nicht war ?
Jinak je vše řečeno v obrázcích.

V homepage  
AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek  
yamaha_01.jpg
yamaha_02.jpg
yamaha_03.jpg
yamaha_04.jpg
yamaha_05.jpg
yamaha_06.jpg
yamaha_07.jpg
yamaha_08.jpg
... jenom jsem si šel nakoupit mléko a zeleninu
a na chodníku uviděl zaparkovanou urostlou krásu.
Ne, nejsem fanda do motorek, nikdy jsem po nich netoužil,
ale to seskupení krásných ocelových a plastových dílů mě okouzlilo.
Hned jsem si vzpomněl na několik málo moto-zakázek, 
které mě v životě potkaly.  Vždy jsem se do jejich tvorby vžil.


"Tajemství úspěchu není v tom, dělat co se nám líbí,
ale najít zalíbení v tom, co děláme" -
tak nějak to vyslovil Thomas Alva Edison.


AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
city_01.jpg
city_02.jpg
city_03.jpg
city_04.jpg
city_05.jpg
city_06.jpg
city_07.jpg
city_08.jpg
city_09.jpg
city_10.jpg
city_11.jpg
city_12.jpg
city_13.jpg
city_14.jpg
city_15.jpg
city_16.jpg
city_17.jpg
city_18.jpg
city_19.jpg
city_20.jpg
city_21.jpg
city_22.jpg
city_23.jpg
city_24.jpg
city_25.jpg
city_26.jpg
city_27.jpg
city_28.jpg
IRONIE ... ano, jinak jsem to nemohl nazvat. 
Zažil jsem několikrát vlnu nadšení pro městské automobily.
Ta první byla v roce 1966, pak u BMW, Forda a Audi také.

Faktem ale je, že ve světě stále rostou veliká i menší SUV -
v Česku také.  Dokonce i Škoda připravuje velké SUV. 

Přiznávám, že mě velká SUV fascinují stejně jako sportovní vozy,
i když u toho mám výčitky svědomí, že stojím na špatné straně.
U letadel mě svého času fascinovaly tvary
supersonických proudových stíhaček,
i když ... ale to je jiná story.

V homepage  
AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
x-mas_01.jpg
x-mas_02.jpg
x-mas_03.jpg
x-mas_04.jpg
x-mas_05.jpg
x-mas_06.jpg
x-mas_07.jpg
x-mas_08.jpg
x-mas_09.jpg
x-mas_10.jpg
x-mas_11.jpg
x-mas_12.jpg
x-mas_13.jpg
x-mas_14.jpg
x-mas_15.jpg
x-mas_16.jpg
x-mas_17.jpg
x-mas_18.jpg
x-mas_19.jpg
x-mas_20.jpg
x-mas_21.jpg
x-mas_22.jpg
x-mas_23.jpg
x-mas_24_titl.jpg
Vzpomínky šedé-smutné, ale pak opět prosvícené,
mi probíhají hlavou.
Navíc jsem našel původní výkresy vrtulníku G111. 

Přitom se ve mně ozvala bolestivá vzpomínka na rok 1978,
kdy jsem se chytil do připravené smyčky u Audi.
Propustili mne jako zločince okamžite.
Ihned jsem šel k soudu a zažaloval vedení Audi.
Právnící Audi soud nechtěli, vlastně to nechtěl J.R.Piëch 
(pardon, 
F.A.Piëch),

protože měl nakročeno do Wolfsburgu k VW,
kde teprve svým bratrancům jménem Porsche ukáže,
zač je toho loket !!

Claus Luthe, Ercole Spada a Pavel Hušek mu nesmějí kazit 
napoleonské tažení do špiček VW.
A tak mě zaplatil slušný obnos, když stáhnu žalobu. 
Nechtěl jsem se soudit, žalobu jsem stáhl.
Akorát jsem nesměl nadále poškozovat zájmy Audi
a 1 rok pracovat pro automobilový průmysl.


Bývalý managaer Audi (předtím NSU) Claus Luthe
už seděl u BMW jako šéfdesigner -
přijal do svého týmu z Audi vyloučeného Ercole Spadu
a mne doporučil do letectví firmě GROB.


V rubrice  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one