.
tvr_01.jpg
tvr_02.jpg
tvr_03.jpg
tvr_04.jpg
tvr_05.jpg
tvr_06.jpg
tvr_07.jpg
tvr_08.jpg
tvr_09.jpg
tvr_10.jpg
tvr_11.jpg
tvr_12.jpg
tvr_13.jpg
tvr_14.jpg
tvr_15.jpg
tvr_16.jpg
tvr_17.jpg
tvr_18.jpg
tvr_19.jpg
tvr_20.jpg
tvr_21.jpg
tvr_22.jpg
tvr_23.jpg
tvr_24.jpg
tvr_25.jpg
tvr_26.jpg
tvr_27.jpg
tvr_28.jpg
tvr_29.jpg
tvr_30.jpg
tvr_31.jpg
tvr_32.jpg
tvr_33.jpg
tvr_34.jpg
tvr_35.jpg
tvr_36.jpg
tvr_37.jpg
tvr_38.jpg
tvr_39.jpg
tvr_40.jpg
tvr_41.jpg
tvr_42.jpg
tvr_43.jpg
tvr_44.jpg
tvr_45.jpg
tvr_46.jpg
tvr_47.jpg
tvr_48.jpg
tvr_49.jpg
tvr_50.jpg
tvr_51.jpg
tvr_52.jpg
tvr_53.jpg
tvr_54.jpg
tvr_55.jpg
tvr_56.jpg
tvr_57.jpg
tvr_58.jpg
tvr_59.jpg
tvr_60.jpg
tvr_61.jpg
tvr_62.jpg
tvr_63.jpg
tvr_64.jpg
tvr_65.jpg
tvr_66.jpg
tvr_67.jpg
tvr_68.jpg
tvr_69.jpg
tvr_70.jpg
tvr_71.jpg
tvr_72.jpg
Nedávno přinesla TV vzpomínku na pana Kabeše a auto AERO.
O těchto oblíbených autech mluvil zástupce veterán klubu Aero,
pan Karel Jičínský.

Téměř všechny československé automobilky byly v poválečném období, 
hlavně po "vítězném únoru 1948" zprovozeny ze světa.

U brněnské "Z" a pražské "AERO" dala strana přednost zbrojení.
O to víc je mi sympatiská britská houževnatost a násobná snaha
o znovuvybudování vývoje a výroby britského sporťáku TVR,

kterou kdysi dokonce koupil movitý Rus Nikolaj Smolenskij

(texty jsou vloženy). 

V homepage  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek  
Po 15. květen 2017, 12:25:28 CEST
testarossa7
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one