.
tvr_01.jpg
tvr_02.jpg
tvr_03.jpg
tvr_04.jpg
tvr_05.jpg
tvr_06.jpg
tvr_07.jpg
tvr_08.jpg
tvr_09.jpg
tvr_10.jpg
tvr_11.jpg
tvr_12.jpg
tvr_13.jpg
tvr_14.jpg
tvr_15.jpg
tvr_16.jpg
tvr_17.jpg
tvr_18.jpg
tvr_19.jpg
tvr_20.jpg
tvr_21.jpg
tvr_22.jpg
tvr_23.jpg
tvr_24.jpg
tvr_25.jpg
tvr_26.jpg
tvr_27.jpg
tvr_28.jpg
tvr_29.jpg
tvr_30.jpg
tvr_31.jpg
tvr_32.jpg
tvr_33.jpg
tvr_34.jpg
tvr_35.jpg
tvr_36.jpg
tvr_37.jpg
tvr_38.jpg
tvr_39.jpg
tvr_40.jpg
tvr_41.jpg
tvr_42.jpg
tvr_43.jpg
tvr_44.jpg
tvr_45.jpg
tvr_46.jpg
tvr_47.jpg
tvr_48.jpg
tvr_49.jpg
tvr_50.jpg
tvr_51.jpg
tvr_52.jpg
tvr_53.jpg
tvr_54.jpg
tvr_55.jpg
tvr_56.jpg
tvr_57.jpg
tvr_58.jpg
tvr_59.jpg
tvr_60.jpg
tvr_61.jpg
tvr_62.jpg
tvr_63.jpg
tvr_64.jpg
tvr_65.jpg
tvr_66.jpg
tvr_67.jpg
tvr_68.jpg
tvr_69.jpg
tvr_70.jpg
tvr_71.jpg
tvr_72.jpg
Nedávno přinesla TV vzpomínku na pana Kabeše a auto AERO.
O těchto oblíbených autech mluvil zástupce veterán klubu Aero,
pan Karel Jičínský.

Téměř všechny československé automobilky byly v poválečném období, 
hlavně po "vítězném únoru 1948" zprovozeny ze světa.

U brněnské "Z" a pražské "AERO" dala strana přednost zbrojení.
O to víc je mi sympatiská britská houževnatost a násobná snaha
o znovuvybudování vývoje a výroby britského sporťáku TVR,

kterou kdysi dokonce koupil movitý Rus Nikolaj Smolenskij

(texty jsou vloženy). 

V homepage  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek  
APRÍL_1.jpg
APRÍL_2.jpg
APRÍL_3.jpg
APRÍL_4.jpg
APRÍL_5.jpg
APRÍL_6.jpg
APRÍL_7.jpg
APRÍL_8.jpg
Krátká prezentace jedné skici, hlavně však podstatné myšlenky,
kterou jsme s Pavlem nejednou diskutovali. 

V homepage  
AUTO HYDE PARK  editor
Vlastíku,  vyslovuji pochvalu k Tvé skice s výrazným "T" v masce.
Pavel
01_Praha je krásná .jpg
02_Praha je krásná .jpg
03_Praha je krásná .jpg
04_Praha je krásná .jpg
05_Praha je krásná .jpg
06_Praha je krásná .jpg
07_Praha je krásná .jpg
08_Praha je krásná .jpg
09_Praha je krásná .jpg
10_Praha je krásná .jpg
11_Praha je krásná .jpg
12_Praha je krásná .jpg
13_Praha je krásná .jpg
14_Praha je krásná .jpg
15_Praha je krásná .jpg
16_Praha je krásná .jpg
Myslím, že k tomu není třeba cokoliv říci.
Projděte se pražskými ulicemi a uslyšite / uvidíte sami.

V homepage
 AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
Jo, v Praze, tam to žije... Nablýskané exkluzivní bouráky křižují bulváry plné luxusního konzumu... To u nás v Pardubicích...  

Doufám, že jste pochopili mou nadsázku a pražští se neurazili.  
Peugeot 205 byl vždy mým miláčkem, jeho jednoduchý,
přesto geniální design mě okouzloval.
A tak mi srdce poskočilo, když jsem v Pardubicích náhodou objevil
i tyhle dva, bohužel již po smrti.  
Zvlášť škoda je toho třídveřového GTI 1.6.  
S tím, jak byla auta v té době prosta všelikých elektronických blbinek,
byla tudíž lehká jak pírko, to muselo být neskutečné žihadlo.  
AX už nebyl takový krasavec, přesto je dodnes sympatický "frantík".  

Pro rubriku  
AUTO HYDE PARK  editor
1.9.16 Praha (01).jpg
1.9.16 Praha (02).jpg
1.9.16 Praha (03).jpg
1.9.16 Praha (04).jpg
1.9.16 Praha (05).jpg
1.9.16 Praha (06).jpg
1.9.16 Praha (07).jpg
1.9.16 Praha (08).jpg
1.9.16 Praha (09).jpg
1.9.16 Praha (10).jpg
1.9.16 Praha (11).jpg
1.9.16 Praha (12).jpg
1.9.16 Praha (13).jpg
1.9.16 Praha (14).jpg
1.9.16 Praha (15).jpg
1.9.16 Praha (16).jpg
1.9.16 Praha (17).jpg
1.9.16 Praha (18).jpg
1.9.16 Praha (19).jpg
1.9.16 Praha (20).JPG
1.9.16 Praha (21).jpg
1.9.16 Praha (22).jpg
1.9.16 Praha (23).jpg
1.9.16 Praha (24).jpg
1.9.16 Praha (25).jpg
1.9.16 Praha (26).jpg
1.9.16 Praha (27).jpg
1.9.16 Praha (28).jpg
1.9.16 Praha (29).jpg
1.9.16 Praha (30).jpg
1.9.16 Praha (31).jpg
1.9.16 Praha (32).jpg
1.9.16 Praha (33).jpg
1.9.16 Praha (34).jpg
1.9.16 Praha (35).jpg
1.9.16 Praha (36).jpg
K tomu není co dodat.  Jsou to jen moje osobní vjemy.

V tématech
 AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
m (01).jpg
m (02).jpg
m (03).jpg
m (04).jpg
m (05).jpg
m (06).jpg
m (07).jpg
m (08).jpg
m (09).jpg
x (10).jpg
x (11).jpg
x (12).jpg
x (13).jpg
x (14).jpg
x (15).jpg
x (16).jpg
x (17).jpg
x (18).jpg
x (19).jpg
x (20).jpg
x (21).jpg
x (22).jpg
x (23).jpg
x (24).jpg
x (25).jpg
x (26).jpg
x (27).jpg
x (28).jpg
x (29).jpg
x (30).jpg
x (31).jpg
x (32).jpg
Je tu opět léto, slunce - a výlety na motorkách ve dvou.
Dnes ráno hlásili "smrťák" dvou motorkářů někde u Plzně. 

Blondýnky i brunentky, rusovlásky i vy melírované či jiné,
vám svěřená sexy krása není věčná - a už vůbec ne bez hlavy !!
To už žádný make-up nepomůže ... ... ... 


V homepage  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
GG (01).jpg
GG (02).jpg
GG (03).jpg
GG (04).jpg
GG (05).jpg
GG (06).jpg
GG (07).jpg
GG (08).jpg
GG (09).jpg
GG (10).jpg
GG (11).jpg
GG (12).jpg
GG (13).jpg
GG (14).jpg
GG (15).jpg
GG (16).jpg
GG (17).jpg
GG (18).jpg
GG (19).jpg
GG (20).jpg
GG (21).jpg
GG (22).jpg
GG (23).jpg
GG (24).jpg
GG (25).jpg
GG (26).jpg
GG (27).jpg
GG (28).jpg
GG (29).jpg
GG (30).jpg
GG (31).jpg
GG (32).jpg
GG (33).jpg
GG (34).jpg
GG (35).jpg
GG (36).jpg
GG (37).jpg
GG (38).jpg
GG (39).jpg
GG (40).jpg
GG (41).jpg
GG (42).jpg
GG (43).jpg
GG (44).jpg
GG (45).jpg
GG (46).jpg
GG (47).jpg
GG (48).jpg
GG (49).jpg
GG (50).jpg
GG (51).jpg
GG (52).jpg
GG (53).jpg
GG (54).jpg
GG (55).jpg
GG (56).jpg
Jistě to byl velký čin, být prvním člověkem ve vesmíru.
Kde vůbec začíná vesmír ? (poz. red.)
Nechci se zabývat Gagarinovým krátkým životem,
spekulací kolem jeho smrti je v médiích víc než dost.
I souhrn dnešních obrázků je výmluvný víc než dost.

V homepage  
AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek   
suv (01).jpg
suv (02).jpg
suv (03).jpg
suv (04).jpg
suv (05).jpg
suv (06).jpg
suv (07).jpg
suv (08).jpg
suv (09).jpg
suv (10).jpg
suv (11).jpg
suv (12).jpg
suv (13).jpg
suv (14).jpg
suv (15).jpg
suv (16).jpg
suv (17).jpg
suv (18).jpg
suv (19).jpg
suv (20).jpg
suv (21).jpg
suv (22).jpg
suv (23).jpg
suv (24).jpg
suv (26).jpg
suv (25).jpg
suv (27).jpg
suv (28).jpg
suv (29).jpg
suv (30).jpg
suv (31).jpg
suv (32).jpg
Jen omezený výběr toho, co se valí do silničního provozu.  
Snad každá automobilka tvoří velká, střední i malá SUV. 
Jak obstojí letos v Ženevě mladoboleslavský výrobce?
V neúprosné konkurenci
"range-roverů" držíme palce !!

V homepage  
AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
x (01).jpg
x (02).jpg
x (03).jpg
x (04).jpg
x (05).jpg
x (06).jpg
x (07).jpg
x (08).jpg
x (09).jpg
x (10).jpg
x (11).jpg
x (12).jpg
x (13).jpg
x (14).jpg
x (15).jpg
x (16).jpg
x (17).jpg
x (18).jpg
x (19).jpg
x (20).jpg
x (21).jpg
x (22).jpg
x (23).jpg
x (24).jpg
x (25).jpg
x (26).jpg
x (27).jpg
x (28).jpg
x (29).jpg
x (30).jpg
x (31).jpg
x (32).jpg
x (33).jpg
x (34).jpg
x (35).jpg
x (36).jpg
x (37).jpg
x (38).jpg
x (39).jpg
x (40).jpg
x (41).jpg
x (42).jpg
x (43).jpg
x (44).jpg
x (45).jpg
x (46).jpg
x (47).jpg
x (48).jpg
x (49).jpg
x (50).jpg
x (51).jpg
x (52).jpg
x (53).jpg
x (54).jpg
x (55).jpg
x (56).jpg
Na melodii tvrdé ostrosti je naladěný styl Lamborghini,
nedávno i Cadillac a také kdysi Fiat Stilo. 
Následné obrázky kriticky ukazují proč ANO - NE. 
Pokrok se nezastavuje ... třeba budeme jednou klouzat 
po antigravitačním polštáři - i létat, potápět se - proč ne?
Ale tvar užívaného předmětu je přece jen něco jiného !! 
I nejodvážnější budoucnost může být citem přijatelná ...

Šéfdesigner Škoda Jozef Kabaň je uchvácen krásou krystalu,
jak je zřejmé v následném odkazu:

https://www.youtube.com/watch?v=zaq3-1I1vUk

V homepage  AUTO HYDE PARK  Pavel Hušek 
log1.jpg
log2.jpg
log_tit.jpg
Automobilka Škoda zveřejnila k chystanému uvedení
konceptu VisionS první díl videa,
kde šéfdesignér Jozef Kabaň hovoří o tom,
co jej inspirovalo k vytvoření tvarů dané studie.  
Pozornému divákovi však neujde jiná, zajímavá věc.  
Při úvodních titulcích je dole nápis Škoda Design,
před kterým je zajímavé logo.  

https://www.youtube.com/watch?v=zaq3-1I1vUk

Čistě a jednoduše stylizovyný šíp by mohl ukzovat
na budoucí tvar loga automobilky.  
Většina výrobců aut má dnes jasně definovaná loga
bez zbytečných kudrlinek, barev či rádoby efektních
prvků - tak proč ne Škoda ?


Pro rubriku  AUTO HYDE PARK  editor
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one