.
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
SEMINÁŘ 91 -  ČT1 / 24  ... ranní vysílání s jedním moderátorem,
s jedním technikem po telefonu a jedním pozvaným designerem 

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096902795-studio-6/217411010100104
vyvolalo reakci šéfredaktora časopisu  ESQUIRE.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
Protože 9 let je dlouhá doba, skoro jako 10 let,
sáhl jsem raději do archivu, kde je patrná souvislost
mezi důvodem myšlenky a následným činem. 

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek
cit (01).jpg
cit (02).jpg
cit (03).jpg
cit (04).jpg
cit (05).jpg
cit (06).jpg
cit (07).jpg
cit (08).jpg
cit (09).jpg
cit (10).jpg
cit (11).jpg
cit (12).jpg
cit (13).jpg
cit (14).jpg
cit (15).jpg
cit (16).jpg
cit (17).jpg
cit (18).jpg
cit (19).jpg
cit (20).jpg
cit (21).jpg
cit (22).jpg
cit (23).jpg
cit (24).jpg
cit (25).jpg
cit (26).jpg
cit (27).jpg
cit (28).jpg
cit (29).jpg
cit (30).jpg
cit (31).jpg
cit (32).jpg
cit (33).jpg
cit (34).jpg
cit (35).jpg
cit (36).jpg
cit (37).jpg
cit (38).jpg
cit (39).jpg
cit (40).jpg
cit (41).jpg
cit (42).jpg
cit (43).jpg
cit (44).jpg
cit (45).jpg
cit (46).jpg
cit (47).jpg
cit (48).jpg
cit (49).jpg
cit (50).jpg
cit (51).jpg
cit (52).jpg
cit (53).jpg
cit (54).jpg
cit (55).jpg
cit (56).jpg
cit (57).jpg
cit (58).jpg
cit (59).jpg
cit (60).jpg
cit (61).jpg
cit (62).jpg
cit (63).jpg
cit (64).jpg
cit (65).jpg
cit (66).jpg
cit (67).jpg
cit (68).jpg
cit (69).jpg
cit (70).jpg
cit (71).jpg
cit (72).jpg
cit (73).jpg
cit (74).jpg
cit (75).jpg
cit (76).jpg
cit (77).jpg
cit (78).jpg
cit (79).jpg
cit (80).jpg
cit (81).jpg
cit (82).jpg
cit (83).jpg
cit (84).jpg
cit (85).jpg
cit (86).jpg
cit (87).jpg
cit (88).jpg
cit (89).jpg
cit (90).jpg
cit (91).jpg
cit (92).jpg
cit (93).jpg
cit (94).jpg
cit (95).jpg
cit (96).jpg
cit (97).jpg
cit (98).jpg
cit (99).jpg
cit titl.jpg
Poslední tři měsíce jsem zažil mnohá překvapení 
a to jak pozitivní, tak negativní. 
Moje emoce radostí přetékaly přes hranu papiňáku,
ale ten jsem musel zavřít při emocích zklamání až zloby.
Na exponovaných místech jsem se setkal s názory,
sahajícími do doby mého mládí - proto jsem emigroval. 
Vše, co se dotýkalo mých citů, se týkalo svobody tvorby.
Každé tvorby ... ale já umím jen dopravní prostředky.
Dlouhé vodopády slov čte málokdo, proto volím obrázky, 
ze kterých se dá vyčíst a vycítit ona abstraktní kreativita.

CITROËN je pro mne ta automobilka, která se zabývá 
možnými i nemožnými kreacemi automobilů.
Tady designer přichází do konfliktu s krásou a charakterem.
Tady se učí praxí, co je odpuzující a co poutavé, tedy i krásné.
Takové pohnutky se nedají definovat - ty se musejí prožít. 
Další zážitek dokonce se dvěma Háčky jsou zde:


V galerii  SEMINÁŘE   Pavel Hušek 
vtp (1).jpg
vtp (2).jpg
vtp (3).jpg
vtp (4).jpg
vtp (5).jpg
vtp (6).jpg
vtp (7).jpg
vtp (8).jpg
Ne každý vyučující profesor průmyslového tvaru umí.
Přitom je zodpovědný za estetickou výchovu studentů.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
bubble (01).jpg
bubble (02).jpg
bubble (03).jpg
bubble (04).jpg
bubble (05).jpg
bubble (06).jpg
bubble (07).jpg
bubble (08).jpg
bubble (09).jpg
bubble (10).jpg
bubble (11).jpg
bubble (12).jpg
bubble (13).jpg
bubble (14).jpg
bubble (15).jpg
bubble (16).jpg
bubble (17).jpg
bubble (18).jpg
bubble (19).jpg
bubble (20).jpg
bubble (21).jpg
bubble (22).jpg
bubble (23).jpg
bubble (24).jpg
bubble (25).jpg
bubble (26).jpg
bubble (27).jpg
bubble (28).jpg
bubble (29).jpg
bubble (30).jpg
bubble (31).jpg
bubble (32).jpg
bubble (33).jpg
bubble (34).jpg
bubble (35).jpg
bubble (36).jpg
bubble (37).jpg
bubble (38).jpg
bubble (39).jpg
bubble (40).jpg
bubble (41).jpg
bubble (42).jpg
bubble (43).jpg
bubble (44).jpg
bubble (45).jpg
bubble (46).jpg
bubble (47).jpg
bubble (48).jpg
bubble (49).jpg
bubble (50).jpg
bubble (51).jpg
bubble (52).jpg
bubble (53).jpg
bubble (54).jpg
bubble (55).jpg
bubble (56).jpg
bubble (57).jpg
bubble (58).jpg
bubble (59).jpg
bubble (60).jpg
bubble (61).jpg
bubble (62).jpg
bubble (63).jpg
bubble (64).jpg
bubble (65).jpg
bubble (66).jpg
bubble (67).jpg
bubble (68).jpg
bubble (69).jpg
bubble (70).jpg
bubble (71).jpg
bubble (72).jpg
bubble (73).jpg
bubble (74).jpg
bubble (75).jpg
bubble (76).jpg
bubble (77).jpg
bubble (78).jpg
bubble (79).jpg
bubble (80).jpg
bubble (81).jpg
bubble (82).jpg
bubble (83).jpg
bubble (84).jpg
Nestydím se za to, že mě v padesátých letech fascinoval 
a vlastně také inspiroval americký dekorativní styling.
Pro naše středoevropské vnímání to bylo úsměvné  
až nesmyslné ... ale já měl a mám dynamické křivky rád.

Také se objevilo i celoskleněné zastřešení automobilů 
a v tom jsem viděl budoucnost - totiž
v uměloskleněném houževnatém a pružném materiálu,
se samonosnou vlastností vytvarovaného plechu.
Dodnes mě takové "sklo" fascinuje a představuji si
jeho schopnost se zatemňovat a zabarvovat. 

Přidal jsem americkému domácímu výrobku BEATNIK,
dnes uschovanému v chicagském muzeu KK
(obr.1),
některé svoje kreace, jejichž celkový design se právě
velkoprostorovým zasklením vyznačuje.
Některé z nich se objevují v minulém semináři,
ovšem v jiné souvislosti.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek

 
ph-syd_001.jpg
ph-syd_002.jpg
ph-syd_003.jpg
ph-syd_004.jpg
ph-syd_005.jpg
ph-syd_006.jpg
ph-syd_007.jpg
ph-syd_008.jpg
ph-syd_009.jpg
ph-syd_010.jpg
ph-syd_011.jpg
ph-syd_012.jpg
ph-syd_013.jpg
ph-syd_014.jpg
ph-syd_015.jpg
ph-syd_016.jpg
ph-syd_017.jpg
ph-syd_018.jpg
ph-syd_019.jpg
ph-syd_020.jpg
ph-syd_021.jpg
ph-syd_022.jpg
ph-syd_023.jpg
ph-syd_024.jpg
ph-syd_025.jpg
ph-syd_026.jpg
ph-syd_027.jpg
ph-syd_028.jpg
ph-syd_029.jpg
ph-syd_030.jpg
ph-syd_031.jpg
ph-syd_032.jpg
ph-syd_033.jpg
ph-syd_034.jpg
ph-syd_035.jpg
ph-syd_036.jpg
ph-syd_037.jpg
ph-syd_038.jpg
ph-syd_039.jpg
ph-syd_040.jpg
ph-syd_041.jpg
ph-syd_042.jpg
ph-syd_043.jpg
ph-syd_044.jpg
ph-syd_045.jpg
ph-syd_046.jpg
ph-syd_047.jpg
ph-syd_048.jpg
ph-syd_049.jpg
ph-syd_050.jpg
ph-syd_051.jpg
ph-syd_052.jpg
ph-syd_053.jpg
ph-syd_054.jpg
ph-syd_055.jpg
ph-syd_056.jpg
ph-syd_057.jpg
ph-syd_058.jpg
ph-syd_059.jpg
ph-syd_060.jpg
ph-syd_061.jpg
ph-syd_062.jpg
ph-syd_063.jpg
ph-syd_064.jpg
ph-syd_065.jpg
ph-syd_066.jpg
ph-syd_067.jpg
ph-syd_068.jpg
ph-syd_069.jpg
ph-syd_070.jpg
ph-syd_071.jpg
ph-syd_072.jpg
ph-syd_073.jpg
ph-syd_074.jpg
ph-syd_075.jpg
ph-syd_076.jpg
ph-syd_077.jpg
ph-syd_078.jpg
ph-syd_079.jpg
ph-syd_080.jpg
ph-syd_081.jpg
ph-syd_082.jpg
ph-syd_083.jpg
ph-syd_084.jpg
ph-syd_085.jpg
ph-syd_086.jpg
ph-syd_087.jpg
ph-syd_088.jpg
ph-syd_089.jpg
ph-syd_090.jpg
ph-syd_091.jpg
ph-syd_092.jpg
ph-syd_093.jpg
ph-syd_094.jpg
ph-syd_095.jpg
ph-syd_096.jpg
ph-syd_097.jpg
ph-syd_098.jpg
ph-syd_099.jpg
ph-syd_100.jpg
ph-syd_101.jpg
ph-syd_102.jpg
ph-syd_103.jpg
ph-syd_104.jpg
ph-syd_105.jpg
ph-syd_106.jpg
ph-syd_107.jpg
ph-syd_108.jpg
ph-syd_109.jpg
ph-syd_110.jpg
ph-syd_111.jpg
ph-syd_112.jpg
ph-syd_113.jpg
ph-syd_114.jpg
ph-syd_115.jpg
ph-syd_116.jpg
ph-syd_117.jpg
ph-syd_118.jpg
ph-syd_119.jpg
ph-syd_120.jpg
ph-syd_121.jpg
ph-syd_122.jpg
ph-syd_123.jpg
ph-syd_124.jpg
ph-syd_125.jpg
ph-syd_126.jpg
ph-syd_127.jpg
ph-syd_128.jpg
ph-syd_129.jpg
ph-syd_130.jpg
ph-syd_131.jpg
ph-syd_132.jpg
ph-syd_133.jpg
ph-syd_134.jpg
ph-syd_135.jpg
ph-syd_136.jpg
ph-syd_137.jpg
ph-syd_138.jpg
ph-syd_139.jpg
ph-syd_140.jpg
ph-syd_141.jpg
ph-syd_142.jpg
ph-syd_143.jpg
ph-syd_144.jpg
ph-syd_145.jpg
ph-syd_146.jpg
ph-syd_147.jpg
ph-syd_148.jpg
ph-syd_149.jpg
ph-syd_150.jpg
ph-syd_151.jpg
ph-syd_152.jpg
ph-syd_153.jpg
ph-syd_154.jpg
ph-syd_155.jpg
ph-syd_156.jpg
ph-syd_157.jpg
ph-syd_158.jpg
ph-syd_159.jpg
ph-syd_160.jpg
ph-syd_161.jpg
ph-syd_162.jpg
ph-syd_163.jpg
ph-syd_164.jpg
ph-syd_165.jpg
ph-syd_166.jpg
ph-syd_167.jpg
ph-syd_168.jpg
ph-syd_169.jpg
ph-syd_170.jpg
ph-syd_171.jpg
ph-syd_172.jpg
ph-syd_173.jpg
ph-syd_174.jpg
ph-syd_175.jpg
ph-syd_176.jpg
ph-syd_177.jpg
ph-syd_178.jpg
ph-syd_179.jpg
ph-syd_180.jpg
ph-syd_181.jpg
ph-syd_182.jpg
ph-syd_183.jpg
ph-syd_184.jpg
ph-syd_185.jpg
ph-syd_186.jpg
ph-syd_187.jpg
ph-syd_188.jpg
ph-syd_189.jpg
ph-syd_190.jpg
ph-syd_191.jpg
ph-syd_192.jpg
ph-syd_193.jpg
ph-syd_194.jpg
ph-syd_195.jpg
ph-syd_196.jpg
ph-syd_197.jpg
ph-syd_198.jpg
ph-syd_199.jpg
ph-syd_200.jpg
ph-syd_201.jpg
ph-syd_202.jpg
ph-syd_203.jpg
ph-syd_204.jpg
ph-syd_205.jpg
ph-syd_206.jpg
ph-syd_207.jpg
ph-syd_208.jpg
ph-syd_209.jpg
ph-syd_210.jpg
ph-syd_211.jpg
ph-syd_212.jpg
ph-syd_213.jpg
ph-syd_214.jpg
ph-syd_215.jpg
ph-syd_216.jpg
ph-syd_217.jpg
ph-syd_218.jpg
ph-syd_219.jpg
ph-syd_220.jpg
ph-syd_221.jpg
ph-syd_222.jpg
ph-syd_223.jpg
ph-syd_224.jpg
ph-syd_225.jpg
ph-syd_226.jpg
ph-syd_227.jpg
ph-syd_228.jpg
ph-syd_229.jpg
ph-syd_230.jpg
ph-syd_231.jpg
ph-syd_232.jpg
ph-syd_233.jpg
ph-syd_234.jpg
ph-syd_235.jpg
ph-syd_236.jpg
ph-syd_237.jpg
ph-syd_238.jpg
ph-syd_239.jpg
ph-syd_240.jpg
ph-syd_241.jpg
ph-syd_242.jpg
ph-syd_243.jpg
ph-syd_244.jpg
ph-syd_245.jpg
ph-syd_246.jpg
ph-syd_247.jpg
ph-syd_248.jpg
ph-syd_249.jpg
ph-syd_250.jpg
ph-syd_251.jpg
ph-syd_252.jpg
ph-syd_253.jpg
ph-syd_254.jpg
ph-syd_255.jpg
ph-syd_256.jpg
ph-syd_257.jpg
ph-syd_258.jpg
ph-syd_259.jpg
ph-syd_260.jpg
ph-syd_261.jpg
ph-syd_262.jpg
ph-syd_263.jpg
ph-syd_264.jpg
Časově se místy prolínající obrázkové vzpomínky 
v předvečer plzeňské výstavy mé designerské kariéry
s dramatickými počátky v době deprimující rudé totality,
jsem chtěl dokumentovat jen několika vzpomínkami:


http://cardesignclub.7x.cz/car-design-cafe-club/tutorialy/vystavy/design-z-boru

Ty mi však připomněly nespočetné aktivity, touhy a vize,
které formovaly moji naivitu do reálné dovednosti.
Mnohé důkazy zde nepublikované - např. návrhy yachty
pro Pininfarinova klienta - rejdaře jménem Aga Khan, 
dále pak busy pro Torino skrze Pininfarinu, různá letadla 
a jiné tvary - italsky "Architettura della Carrozzeria" 
mám stále uchované v mysli a v různých archivech. 


V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek
 
IAA 2015_01.jpg
IAA 2015_02.jpg
IAA 2015_03.jpg
IAA 2015_04.jpg
IAA 2015_05.jpg
IAA 2015_06.jpg
IAA 2015_07.jpg
IAA 2015_08.jpg
IAA 2015_09.jpg
IAA 2015_10.jpg
IAA 2015_11.jpg
IAA 2015_12.jpg
IAA 2015_13.jpg
IAA 2015_14.jpg
IAA 2015_15.jpg
IAA 2015_16.jpg
IAA 2015_17.jpg
IAA 2015_18.jpg
IAA 2015_19.jpg
IAA 2015_20.jpg
IAA 2015_21.jpg
IAA 2015_22.jpg
IAA 2015_23.jpg
IAA 2015_24.jpg
IAA 2015_25.jpg
IAA 2015_26.jpg
IAA 2015_27.jpg
IAA 2015_28.jpg
IAA 2015_29.jpg
IAA 2015_30.jpg
IAA 2015_31.jpg
IAA 2015_32.jpg
IAA 2015_33.jpg
IAA 2015_34.jpg
IAA 2015_35.jpg
IAA 2015_36.jpg
IAA 2015_37.jpg
IAA 2015_38.jpg
IAA 2015_39.jpg
IAA 2015_40.jpg
IAA 2015_41.jpg
IAA 2015_42.jpg
IAA 2015_43.jpg
IAA 2015_44.jpg
Proč IAA jako SEMINÁŘ ?  
Protože tu primárně nepoukazuji na jednotlivé značky aut,
nýbrž ukazuji tvarový trend stále měkčích oblých tvarů.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
01_IAA 2001.jpg
02_IAA 2001.jpg
03_IAA 2001.jpg
04_IAA 2001.jpg
05_IAA 2001.jpg
06_IAA 2001.jpg
07_IAA 2001.jpg
08_IAA 2001.jpg
09_IAA 2001.jpg
10_IAA 2001.jpg
11_IAA 2001.jpg
12_IAA 2001.jpg
13_IAA 2001.jpg
14_IAA 2001.jpg
15_IAA 2001.jpg
16_IAA 2001.jpg

Show Jan Krause končí příchodem newyorkského hasiče,
který byl 11.září 2001 osobně "u toho".  
Ten hrůzný čin by měl být připomínán každý rok.
 

Díky, díky vřelé, Jene Krausi !!  

Vzpomínku převádím z roku 2012 s úpravami letos
v roce 2015 do galerie SEMINÁŘE v pořadí 84. 
Mé emoce ožívají ve vzpomínce na návštěvu autosalonu 
IAA 2001 ve Frankfurtu nad Mohanem. 
Katastrofickou událost jsem viděl s mnoha novináři
na obrovském monitoru pod střechou výstavní haly
jakoby skrze velikánské okno ... bylo to jak skutečné !!!

Předkládám svůj osobní zážitek a přidávám
několik snímků vtipného mladistvého konceptu Opel Froster,
který byl představen za zvuku halasné hudby,
doprovázející sportovce s balonem.

Náhle vše utichá ... halou se ozývá otřesná zpráva !  

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

1984 ar-ra_1.jpg
1984 ar-ra_2.jpg
1984 ar-ra_3.jpg
1984 ar-ra_4.jpg
Málem jsem zapomněl 30. výročí své prognózy, 
dvojjazyčně uveřejněné 1984 ve švýcarské
AUTOMOBIL REVUE / REVUE AUTOMOBILE.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 

 
bmw+01.jpg
bmw+02.jpg
bmw+03.jpg
bmw+04.jpg
bmw+05.jpg
bmw+06.jpg
bmw+07.jpg
bmw+08.jpg
bmw+09.jpg
bmw+10.jpg
bmw+11.jpg
bmw+12.jpg
Předchozí SEMINÁŘ 81 začíná prvním obrázkem
předválečného roadsteru BMW 328, což je auto,
které mě inspirovalo ke snahám v následných kreacích, 
jež by vyzařovaly podobnou krásu osobitosti - svéráznosti.

Ale můj zápal pro BMW se vyvinul k lásce k Alfě Romeo.
Nikdy jsem BMW nevlastnil, zato ale čtyři Alfy Romeo.
Ve vší nedokonalosti oproti BMW mi Alfa byla prostě milá.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one