.
x_001 titl.jpg
x_002.jpg
x_003.jpg
x_004.jpg
x_005.jpg
x_006.jpg
x_007.jpg
x_008.jpg
x_009.jpg
x_010.jpg
x_011.jpg
x_012.jpg
x_013.jpg
x_014.jpg
x_015.jpg
x_016.jpg
x_017.jpg
x_018.jpg
x_019.jpg
x_020.jpg
x_021.jpg
x_022.jpg
x_023.jpg
x_024.jpg
x_025.jpg
x_026.jpg
x_027.jpg
x_028.jpg
x_029.jpg
x_030.jpg
x_031.jpg
x_032.jpg
x_033.jpg
x_034.jpg
x_035.jpg
x_036.jpg
x_037.jpg
x_038.jpg
x_039.jpg
x_040.jpg
x_041.jpg
x_042.jpg
x_043.jpg
x_044.jpg
x_045.jpg
x_046.jpg
x_047.jpg
x_048.jpg
x_049.jpg
x_050.jpg
x_051.jpg
x_052.jpg
x_053.jpg
x_054.jpg
x_055.jpg
x_056.jpg
x_057.jpg
x_058.jpg
x_059.jpg
x_060.jpg
x_061.jpg
x_062.jpg
x_063.jpg
x_064.jpg
x_065.jpg
x_066.jpg
x_067.jpg
x_068.jpg
x_069.jpg
x_070.jpg
x_071.jpg
x_072.jpg
x_073.jpg
x_074.jpg
x_075.jpg
x_076.jpg
x_077.jpg
x_078.jpg
x_079.jpg
x_080.jpg
x_081.jpg
x_082.jpg
x_083.jpg
x_084.jpg
x_085.jpg
x_086.jpg
x_087.jpg
x_088.jpg
x_089.jpg
x_090.jpg
x_091.jpg
x_092.jpg
x_093.jpg
x_094.jpg
x_095.jpg
x_096.jpg
x_097.jpg
x_098.jpg
x_099.jpg
x_100.jpg
x_101.jpg
x_102.jpg
x_103.jpg
x_104.jpg
x_105.jpg
x_106.jpg
x_107.jpg
x_108.jpg
x_109.jpg
x_110.JPG
x_111.jpg
x_112.jpg
x_113.jpg
x_114.jpg
x_115.jpg
x_116.jpg
x_117.jpg
x_118.jpg
x_119.JPG
x_120.jpg
x_121.jpg
x_122.jpg
x_123.jpg
x_124.jpg
x_125.jpg
x_126.jpg
x_127.jpg
x_128.jpg
x_129.jpg
x_130.jpg
x_131.jpg
x_132.jpg
x_133.jpg
x_134.jpg
x_135.jpg
x_136.jpg
x_137.jpg
x_138.jpg
x_139.jpg
x_140.jpg
x_141.jpg
x_142.jpg
x_143.jpg
x_144.jpg
x_145.jpg
x_146.jpg
x_147.jpg
x_148.jpg
x_149.jpg
x_150.jpg
x_151.jpg
x_152.jpg
Blíží se Vánoce a konec roku, kdy je zvykem "jít do sebe".
I designéři mají možnost se zamyslet nad svými kreacemi
a vůbec nad svým myšlením a kvalitou inspirací,
vč. důvodů svých kreslených různohodnotných projevů. 

V tomto semináři není podstatné jméno výrobce ani designéra,
nýbrž zamyšlení nad podivnými až překrásnými tvarovými díly.
Je to hloubkový průlet časem a hodnotou či zvrhlostí myšlení 
designérské kreativity.

V galerii
 SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
Protože 9 let je dlouhá doba, skoro jako 10 let,
sáhl jsem raději do archivu, kde je patrná souvislost
mezi důvodem myšlenky a následným činem. 

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek
cit (01).jpg
cit (02).jpg
cit (03).jpg
cit (04).jpg
cit (05).jpg
cit (06).jpg
cit (07).jpg
cit (08).jpg
cit (09).jpg
cit (10).jpg
cit (11).jpg
cit (12).jpg
cit (13).jpg
cit (14).jpg
cit (15).jpg
cit (16).jpg
cit (17).jpg
cit (18).jpg
cit (19).jpg
cit (20).jpg
cit (21).jpg
cit (22).jpg
cit (23).jpg
cit (24).jpg
cit (25).jpg
cit (26).jpg
cit (27).jpg
cit (28).jpg
cit (29).jpg
cit (30).jpg
cit (31).jpg
cit (32).jpg
cit (33).jpg
cit (34).jpg
cit (35).jpg
cit (36).jpg
cit (37).jpg
cit (38).jpg
cit (39).jpg
cit (40).jpg
cit (41).jpg
cit (42).jpg
cit (43).jpg
cit (44).jpg
cit (45).jpg
cit (46).jpg
cit (47).jpg
cit (48).jpg
cit (49).jpg
cit (50).jpg
cit (51).jpg
cit (52).jpg
cit (53).jpg
cit (54).jpg
cit (55).jpg
cit (56).jpg
cit (57).jpg
cit (58).jpg
cit (59).jpg
cit (60).jpg
cit (61).jpg
cit (62).jpg
cit (63).jpg
cit (64).jpg
cit (65).jpg
cit (66).jpg
cit (67).jpg
cit (68).jpg
cit (69).jpg
cit (70).jpg
cit (71).jpg
cit (72).jpg
cit (73).jpg
cit (74).jpg
cit (75).jpg
cit (76).jpg
cit (77).jpg
cit (78).jpg
cit (79).jpg
cit (80).jpg
cit (81).jpg
cit (82).jpg
cit (83).jpg
cit (84).jpg
cit (85).jpg
cit (86).jpg
cit (87).jpg
cit (88).jpg
cit (89).jpg
cit (90).jpg
cit (91).jpg
cit (92).jpg
cit (93).jpg
cit (94).jpg
cit (95).jpg
cit (96).jpg
cit (97).jpg
cit (98).jpg
cit (99).jpg
cit titl.jpg
Poslední tři měsíce jsem zažil mnohá překvapení 
a to jak pozitivní, tak negativní. 
Moje emoce radostí přetékaly přes hranu papiňáku,
ale ten jsem musel zavřít při emocích zklamání až zloby.
Na exponovaných místech jsem se setkal s názory,
sahajícími do doby mého mládí - proto jsem emigroval. 
Vše, co se dotýkalo mých citů, se týkalo svobody tvorby.
Každé tvorby ... ale já umím jen dopravní prostředky.
Dlouhé vodopády slov čte málokdo, proto volím obrázky, 
ze kterých se dá vyčíst a vycítit ona abstraktní kreativita.

CITROËN je pro mne ta automobilka, která se zabývá 
možnými i nemožnými kreacemi automobilů.
Tady designer přichází do konfliktu s krásou a charakterem.
Tady se učí praxí, co je odpuzující a co poutavé, tedy i krásné.
Takové pohnutky se nedají definovat - ty se musejí prožít. 
Další zážitek dokonce se dvěma Háčky jsou zde:


V galerii  SEMINÁŘE   Pavel Hušek 
vtp (1).jpg
vtp (2).jpg
vtp (3).jpg
vtp (4).jpg
vtp (5).jpg
vtp (6).jpg
vtp (7).jpg
vtp (8).jpg
Ne každý vyučující profesor průmyslového tvaru umí.
Přitom je zodpovědný za estetickou výchovu studentů.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
bubble (01).jpg
bubble (02).jpg
bubble (03).jpg
bubble (04).jpg
bubble (05).jpg
bubble (06).jpg
bubble (07).jpg
bubble (08).jpg
bubble (09).jpg
bubble (10).jpg
bubble (11).jpg
bubble (12).jpg
bubble (13).jpg
bubble (14).jpg
bubble (15).jpg
bubble (16).jpg
bubble (17).jpg
bubble (18).jpg
bubble (19).jpg
bubble (20).jpg
bubble (21).jpg
bubble (22).jpg
bubble (23).jpg
bubble (24).jpg
bubble (25).jpg
bubble (26).jpg
bubble (27).jpg
bubble (28).jpg
bubble (29).jpg
bubble (30).jpg
bubble (31).jpg
bubble (32).jpg
bubble (33).jpg
bubble (34).jpg
bubble (35).jpg
bubble (36).jpg
bubble (37).jpg
bubble (38).jpg
bubble (39).jpg
bubble (40).jpg
bubble (41).jpg
bubble (42).jpg
bubble (43).jpg
bubble (44).jpg
bubble (45).jpg
bubble (46).jpg
bubble (47).jpg
bubble (48).jpg
bubble (49).jpg
bubble (50).jpg
bubble (51).jpg
bubble (52).jpg
bubble (53).jpg
bubble (54).jpg
bubble (55).jpg
bubble (56).jpg
bubble (57).jpg
bubble (58).jpg
bubble (59).jpg
bubble (60).jpg
bubble (61).jpg
bubble (62).jpg
bubble (63).jpg
bubble (64).jpg
bubble (65).jpg
bubble (66).jpg
bubble (67).jpg
bubble (68).jpg
bubble (69).jpg
bubble (70).jpg
bubble (71).jpg
bubble (72).jpg
bubble (73).jpg
bubble (74).jpg
bubble (75).jpg
bubble (76).jpg
bubble (77).jpg
bubble (78).jpg
bubble (79).jpg
bubble (80).jpg
bubble (81).jpg
bubble (82).jpg
bubble (83).jpg
bubble (84).jpg
Nestydím se za to, že mě v padesátých letech fascinoval 
a vlastně také inspiroval americký dekorativní styling.
Pro naše středoevropské vnímání to bylo úsměvné  
až nesmyslné ... ale já měl a mám dynamické křivky rád.

Také se objevilo i celoskleněné zastřešení automobilů 
a v tom jsem viděl budoucnost - totiž
v uměloskleněném houževnatém a pružném materiálu,
se samonosnou vlastností vytvarovaného plechu.
Dodnes mě takové "sklo" fascinuje a představuji si
jeho schopnost se zatemňovat a zabarvovat. 

Přidal jsem americkému domácímu výrobku BEATNIK,
dnes uschovanému v chicagském muzeu KK
(obr.1),
některé svoje kreace, jejichž celkový design se právě
velkoprostorovým zasklením vyznačuje.
Některé z nich se objevují v minulém semináři,
ovšem v jiné souvislosti.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek

 
ph-syd_001.jpg
ph-syd_002.jpg
ph-syd_003.jpg
ph-syd_004.jpg
ph-syd_005.jpg
ph-syd_006.jpg
ph-syd_007.jpg
ph-syd_008.jpg
ph-syd_009.jpg
ph-syd_010.jpg
ph-syd_011.jpg
ph-syd_012.jpg
ph-syd_013.jpg
ph-syd_014.jpg
ph-syd_015.jpg
ph-syd_016.jpg
ph-syd_017.jpg
ph-syd_018.jpg
ph-syd_019.jpg
ph-syd_020.jpg
ph-syd_021.jpg
ph-syd_022.jpg
ph-syd_023.jpg
ph-syd_024.jpg
ph-syd_025.jpg
ph-syd_026.jpg
ph-syd_027.jpg
ph-syd_028.jpg
ph-syd_029.jpg
ph-syd_030.jpg
ph-syd_031.jpg
ph-syd_032.jpg
ph-syd_033.jpg
ph-syd_034.jpg
ph-syd_035.jpg
ph-syd_036.jpg
ph-syd_037.jpg
ph-syd_038.jpg
ph-syd_039.jpg
ph-syd_040.jpg
ph-syd_041.jpg
ph-syd_042.jpg
ph-syd_043.jpg
ph-syd_044.jpg
ph-syd_045.jpg
ph-syd_046.jpg
ph-syd_047.jpg
ph-syd_048.jpg
ph-syd_049.jpg
ph-syd_050.jpg
ph-syd_051.jpg
ph-syd_052.jpg
ph-syd_053.jpg
ph-syd_054.jpg
ph-syd_055.jpg
ph-syd_056.jpg
ph-syd_057.jpg
ph-syd_058.jpg
ph-syd_059.jpg
ph-syd_060.jpg
ph-syd_061.jpg
ph-syd_062.jpg
ph-syd_063.jpg
ph-syd_064.jpg
ph-syd_065.jpg
ph-syd_066.jpg
ph-syd_067.jpg
ph-syd_068.jpg
ph-syd_069.jpg
ph-syd_070.jpg
ph-syd_071.jpg
ph-syd_072.jpg
ph-syd_073.jpg
ph-syd_074.jpg
ph-syd_075.jpg
ph-syd_076.jpg
ph-syd_077.jpg
ph-syd_078.jpg
ph-syd_079.jpg
ph-syd_080.jpg
ph-syd_081.jpg
ph-syd_082.jpg
ph-syd_083.jpg
ph-syd_084.jpg
ph-syd_085.jpg
ph-syd_086.jpg
ph-syd_087.jpg
ph-syd_088.jpg
ph-syd_089.jpg
ph-syd_090.jpg
ph-syd_091.jpg
ph-syd_092.jpg
ph-syd_093.jpg
ph-syd_094.jpg
ph-syd_095.jpg
ph-syd_096.jpg
ph-syd_097.jpg
ph-syd_098.jpg
ph-syd_099.jpg
ph-syd_100.jpg
ph-syd_101.jpg
ph-syd_102.jpg
ph-syd_103.jpg
ph-syd_104.jpg
ph-syd_105.jpg
ph-syd_106.jpg
ph-syd_107.jpg
ph-syd_108.jpg
ph-syd_109.jpg
ph-syd_110.jpg
ph-syd_111.jpg
ph-syd_112.jpg
ph-syd_113.jpg
ph-syd_114.jpg
ph-syd_115.jpg
ph-syd_116.jpg
ph-syd_117.jpg
ph-syd_118.jpg
ph-syd_119.jpg
ph-syd_120.jpg
ph-syd_121.jpg
ph-syd_122.jpg
ph-syd_123.jpg
ph-syd_124.jpg
ph-syd_125.jpg
ph-syd_126.jpg
ph-syd_127.jpg
ph-syd_128.jpg
ph-syd_129.jpg
ph-syd_130.jpg
ph-syd_131.jpg
ph-syd_132.jpg
ph-syd_133.jpg
ph-syd_134.jpg
ph-syd_135.jpg
ph-syd_136.jpg
ph-syd_137.jpg
ph-syd_138.jpg
ph-syd_139.jpg
ph-syd_140.jpg
ph-syd_141.jpg
ph-syd_142.jpg
ph-syd_143.jpg
ph-syd_144.jpg
ph-syd_145.jpg
ph-syd_146.jpg
ph-syd_147.jpg
ph-syd_148.jpg
ph-syd_149.jpg
ph-syd_150.jpg
ph-syd_151.jpg
ph-syd_152.jpg
ph-syd_153.jpg
ph-syd_154.jpg
ph-syd_155.jpg
ph-syd_156.jpg
ph-syd_157.jpg
ph-syd_158.jpg
ph-syd_159.jpg
ph-syd_160.jpg
ph-syd_161.jpg
ph-syd_162.jpg
ph-syd_163.jpg
ph-syd_164.jpg
ph-syd_165.jpg
ph-syd_166.jpg
ph-syd_167.jpg
ph-syd_168.jpg
ph-syd_169.jpg
ph-syd_170.jpg
ph-syd_171.jpg
ph-syd_172.jpg
ph-syd_173.jpg
ph-syd_174.jpg
ph-syd_175.jpg
ph-syd_176.jpg
ph-syd_177.jpg
ph-syd_178.jpg
ph-syd_179.jpg
ph-syd_180.jpg
ph-syd_181.jpg
ph-syd_182.jpg
ph-syd_183.jpg
ph-syd_184.jpg
ph-syd_185.jpg
ph-syd_186.jpg
ph-syd_187.jpg
ph-syd_188.jpg
ph-syd_189.jpg
ph-syd_190.jpg
ph-syd_191.jpg
ph-syd_192.jpg
ph-syd_193.jpg
ph-syd_194.jpg
ph-syd_195.jpg
ph-syd_196.jpg
ph-syd_197.jpg
ph-syd_198.jpg
ph-syd_199.jpg
ph-syd_200.jpg
ph-syd_201.jpg
ph-syd_202.jpg
ph-syd_203.jpg
ph-syd_204.jpg
ph-syd_205.jpg
ph-syd_206.jpg
ph-syd_207.jpg
ph-syd_208.jpg
ph-syd_209.jpg
ph-syd_210.jpg
ph-syd_211.jpg
ph-syd_212.jpg
ph-syd_213.jpg
ph-syd_214.jpg
ph-syd_215.jpg
ph-syd_216.jpg
ph-syd_217.jpg
ph-syd_218.jpg
ph-syd_219.jpg
ph-syd_220.jpg
ph-syd_221.jpg
ph-syd_222.jpg
ph-syd_223.jpg
ph-syd_224.jpg
ph-syd_225.jpg
ph-syd_226.jpg
ph-syd_227.jpg
ph-syd_228.jpg
ph-syd_229.jpg
ph-syd_230.jpg
ph-syd_231.jpg
ph-syd_232.jpg
ph-syd_233.jpg
ph-syd_234.jpg
ph-syd_235.jpg
ph-syd_236.jpg
ph-syd_237.jpg
ph-syd_238.jpg
ph-syd_239.jpg
ph-syd_240.jpg
ph-syd_241.jpg
ph-syd_242.jpg
ph-syd_243.jpg
ph-syd_244.jpg
ph-syd_245.jpg
ph-syd_246.jpg
ph-syd_247.jpg
ph-syd_248.jpg
ph-syd_249.jpg
ph-syd_250.jpg
ph-syd_251.jpg
ph-syd_252.jpg
ph-syd_253.jpg
ph-syd_254.jpg
ph-syd_255.jpg
ph-syd_256.jpg
ph-syd_257.jpg
ph-syd_258.jpg
ph-syd_259.jpg
ph-syd_260.jpg
ph-syd_261.jpg
ph-syd_262.jpg
ph-syd_263.jpg
ph-syd_264.jpg
Časově se místy prolínající obrázkové vzpomínky 
v předvečer plzeňské výstavy mé designerské kariéry
s dramatickými počátky v době deprimující rudé totality,
jsem chtěl dokumentovat jen několika vzpomínkami:


http://cardesignclub.7x.cz/car-design-cafe-club/tutorialy/vystavy/design-z-boru

Ty mi však připomněly nespočetné aktivity, touhy a vize,
které formovaly moji naivitu do reálné dovednosti.
Mnohé důkazy zde nepublikované - např. návrhy yachty
pro Pininfarinova klienta - rejdaře jménem Aga Khan, 
dále pak busy pro Torino skrze Pininfarinu, různá letadla 
a jiné tvary - italsky "Architettura della Carrozzeria" 
mám stále uchované v mysli a v různých archivech. 


V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek
 
IAA 2015_01.jpg
IAA 2015_02.jpg
IAA 2015_03.jpg
IAA 2015_04.jpg
IAA 2015_05.jpg
IAA 2015_06.jpg
IAA 2015_07.jpg
IAA 2015_08.jpg
IAA 2015_09.jpg
IAA 2015_10.jpg
IAA 2015_11.jpg
IAA 2015_12.jpg
IAA 2015_13.jpg
IAA 2015_14.jpg
IAA 2015_15.jpg
IAA 2015_16.jpg
IAA 2015_17.jpg
IAA 2015_18.jpg
IAA 2015_19.jpg
IAA 2015_20.jpg
IAA 2015_21.jpg
IAA 2015_22.jpg
IAA 2015_23.jpg
IAA 2015_24.jpg
IAA 2015_25.jpg
IAA 2015_26.jpg
IAA 2015_27.jpg
IAA 2015_28.jpg
IAA 2015_29.jpg
IAA 2015_30.jpg
IAA 2015_31.jpg
IAA 2015_32.jpg
IAA 2015_33.jpg
IAA 2015_34.jpg
IAA 2015_35.jpg
IAA 2015_36.jpg
IAA 2015_37.jpg
IAA 2015_38.jpg
IAA 2015_39.jpg
IAA 2015_40.jpg
IAA 2015_41.jpg
IAA 2015_42.jpg
IAA 2015_43.jpg
IAA 2015_44.jpg
Proč IAA jako SEMINÁŘ ?  
Protože tu primárně nepoukazuji na jednotlivé značky aut,
nýbrž ukazuji tvarový trend stále měkčích oblých tvarů.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
01_IAA 2001.jpg
02_IAA 2001.jpg
03_IAA 2001.jpg
04_IAA 2001.jpg
05_IAA 2001.jpg
06_IAA 2001.jpg
07_IAA 2001.jpg
08_IAA 2001.jpg
09_IAA 2001.jpg
10_IAA 2001.jpg
11_IAA 2001.jpg
12_IAA 2001.jpg
13_IAA 2001.jpg
14_IAA 2001.jpg
15_IAA 2001.jpg
16_IAA 2001.jpg

Show Jan Krause končí příchodem newyorkského hasiče,
který byl 11.září 2001 osobně "u toho".  
Ten hrůzný čin by měl být připomínán každý rok.
 

Díky, díky vřelé, Jene Krausi !!  

Vzpomínku převádím z roku 2012 s úpravami letos
v roce 2015 do galerie SEMINÁŘE v pořadí 84. 
Mé emoce ožívají ve vzpomínce na návštěvu autosalonu 
IAA 2001 ve Frankfurtu nad Mohanem. 
Katastrofickou událost jsem viděl s mnoha novináři
na obrovském monitoru pod střechou výstavní haly
jakoby skrze velikánské okno ... bylo to jak skutečné !!!

Předkládám svůj osobní zážitek a přidávám
několik snímků vtipného mladistvého konceptu Opel Froster,
který byl představen za zvuku halasné hudby,
doprovázející sportovce s balonem.

Náhle vše utichá ... halou se ozývá otřesná zpráva !  

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

1984 ar-ra_1.jpg
1984 ar-ra_2.jpg
1984 ar-ra_3.jpg
1984 ar-ra_4.jpg
Málem jsem zapomněl 30. výročí své prognózy, 
dvojjazyčně uveřejněné 1984 ve švýcarské
AUTOMOBIL REVUE / REVUE AUTOMOBILE.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 

 
bmw+01.jpg
bmw+02.jpg
bmw+03.jpg
bmw+04.jpg
bmw+05.jpg
bmw+06.jpg
bmw+07.jpg
bmw+08.jpg
bmw+09.jpg
bmw+10.jpg
bmw+11.jpg
bmw+12.jpg
Předchozí SEMINÁŘ 81 začíná prvním obrázkem
předválečného roadsteru BMW 328, což je auto,
které mě inspirovalo ke snahám v následných kreacích, 
jež by vyzařovaly podobnou krásu osobitosti - svéráznosti.

Ale můj zápal pro BMW se vyvinul k lásce k Alfě Romeo.
Nikdy jsem BMW nevlastnil, zato ale čtyři Alfy Romeo.
Ve vší nedokonalosti oproti BMW mi Alfa byla prostě milá.

V galerii  
SEMINÁŘE  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one