.
Užitková vozidla mohou mít i optický půvab,
jak dokázala v roce 2012 designerská firma BT
variantou PICK-UP, odvozenou z modelu YETI.
Nebudu spekulovat, proč tento atraktivní pick-up
nenašel odezvu ve výrobě -
důvody koncernu VW se nedají odhadnout.

Prožil jsem podobnou iniciativu u firmy DccS engineering,
která mne kdysi dvakrát přizvala ke spolupráci.  
Je škoda, že ŠKODA přes všechny úspěchy
na světových trzích postrádá nabídku různých variant
právě produkovaných modelů. 

V galerii  
REDESIGN  Pavel Hušek 
pick-up_01.jpg
pick-up_02.jpg
pick-up_03.jpg
pick-up_04.jpg
pick-up_05.jpg
pick-up_06.jpg
pick-up_07.jpg
pick-up_08.jpg
pick-up_09.jpg
pick-up_10.jpg
pick-up_11.jpg
pick-up_12.jpg
pick-up_13.jpg
pick-up_14.jpg
pick-up_15.jpg
pick-up_16.jpg
pick-up_17.jpg
pick-up_18.jpg
pick-up_19.jpg
pick-up_20.jpg
pick-up_21.jpg
pick-up_22.jpg
pick-up_23.jpg
pick-up_24.jpg
pick-up_25.jpg
pick-up_26.jpg
pick-up_27.jpg
pick-up_28.jpg
pick-up_29.jpg
pick-up_30.jpg
pick-up_31.jpg
titl_32.jpg
Fiat_128_Cabrio_coupe1971.jpg
Fiat128cabrio_coupe 1978-1979.jpg
Fiat_128_Coupe-Cabriolet_1969.jpg
Moretti128C.jpg

Nedávno mne via e-mail oslovil Jan Lamper
(postižený značkou fiat, jak sám píše).  
Jeho dotaz se týkal modelu Fiat 128 Coupé,
resp. zda  se někdy vyráběl kabriolet tohoto typu.

Dle mého mínění se cabriolet určitě nedělal u Fiatů.  
Ale z karosárny Moretti, by tady jeden byl.  
No, upřímně, má jen odnimatelné střešní panely
a z původního 128 Coupé mu zůstal jen podvozek.
Ale stejně je to elegán, co ?

Abychom viděli, jak by 128 Coupé vypadal jako cabriolet,
udělal jsem rychlou PC úpravu.  

Pro galerii  REDESIGN  editor 
01_Spark-Woody.jpg
02_Spark-Woody.JPG
03_Spark-Woody.JPG
04_Spark-Woody.JPG
05_Spark-Woody.JPG
06_Spark-Woody.jpg
07_Spark-Woody.JPG
08_Spark-Woody.JPG
09_Spark-Woody.JPG
10_Spark-Woody.JPG
11_Spark-Woody.jpg
12_Spark-Woody.JPG
13_Spark-Woody.JPG
14_Spark-Woody.jpg
15_Spark-Woody.JPG
16_Spark-Woody.jpg

Proč vlastně ne?  Někdo to označí za trapné,
jiný v tom zase vidí osvěžení silničního obrazu. 
Každopádně tahle mezi auty maličká Jiskra
(anglicky spark)
nese mateřské jméno Chevrolet, 
který tímto vsadil na redesign velké americké tradice.

V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek  

01_endora.jpg
02_endora.jpg
03_endora.jpg
04_endora.jpg
05_endora.jpg
06_endora.jpg
07_endora.jpg
08_endora.jpg
09_endora.jpg
10_endora.jpg
11_endora.jpg
12_endora.jpg
13_endora.jpg
14_endora.jpg
15_endora.jpg
16_endora.jpg
17_endora.jpg
18_endora.jpg
19_endora.jpg
20_endora.jpg

Je zajímavé pozorovat, jak se některé malé, ale agilní firmy
snaží najít prostor v kategorii Corvette ! 
Bezpochyby je tu hlad po osobitém vydání amerického sporťáku. 

Také český ´corvettový´ podnikatel, ing. Zdeněk Mrkvica (Innotech), 
byl před časem publikován na našich stránkách CDCC: 

http://www.cardesignclub.7x.cz/chevrolet/innotech-corvette-c6.html

V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek

miso_01.jpg
miso_02.jpg
miso_03.jpg
miso_04.jpg
miso_05.jpg
miso_06.jpg
miso_07.jpg
miso_08.jpg
Toto je pouhý aprílový žert z dubna 2004 !     
Korejská KIA
(i Hyundai) to myslí vážně a je nutno s ní počítat.   


V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek      

 

1100 gt_cabrio.jpg
1100 gt_cabrio_2.jpg
1100 gt_hardtop.jpg
1100 gt_hardtop_2.jpg
czech GT.jpg
restyling_czech_GT.jpg

Nyní popustím uzdu své fantazii a položím si otázku:
Co kdyby to s tím coupé
(
PŮVAB HISTORIE) bylo jinak,
dostalo by se do výroby - postupně 
i v různých variantách?  
Jako první začnu s cabrioletem ...

V galerii  REDESIGN  editor

BMW-7-Series-design-sketch-2-lg.jpg
1.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg

Neustále se dívám na zadní partie nového BMW 7
a nemohu si zvyknout na posazení lamp. 
Otevřel jsem si skicu sedmičky v Alias sketchbook Pro,
a pomocí tabletu upravil zadní světla na několik způsobů.

V galerii  REDESIGN  editor

01_Superb_SUV.jpg
02_SUPERB.jpg
03_SUPERB.jpg
03a_SUPERB.jpg
03b_SUPERB.jpg
03c_SUPERB.jpg
03d_SUPERB.jpg

SUPERB                                         

Pohled skrze zaostřený dalekohled –
tak vidím rytířsky ztvárněný ´face´ Škoda Superb

Ein Blick durch scharf eigestellter Fernglas –
so sehe ich die ritterliche Superb-Gesicht-Formgebung

Na postranní siluetu si budeme zvykat

Die Seiten-Silhouette bedarf die Gewöhnung

Avšak zadní pohled ukazuje jisté nedoladění tvarů –
náhle rozostřený dalekohled.

Aber die Heckpartie zeigt gewisse Formverstimmung –
plozlich entschärfter Fernglas-Durchblick.

Tak výstižné tvarosloví by si zasluhovalo dotažení.

So eine prägnante Formsprache verdient doch letzten Schliff.

 


V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek


PS .. o myšlence SUV Škoda Superb se před časem hovořilo. 
Kdo ví víc?

PS .. die Idee Skoda Superb SUV wurde vor geräumer Zeit erörtert. 
Wer weiss mehr davon?

humus_(1).jpg
humus_(2).jpg
humus_(3).jpg
humus_(4).jpg
humus_(5).jpg
humus_(6).jpg
humus_(7).jpg

Nechat zapadnout do zapomenutí okolnosti seznámení
brněnského architekta Ing. Jiřího Musila
s pražským designérem Pavlem Huškem, by byla chyba.

Činnorodé lidské vztahy podněcují kreativitu,
která za vhodných okolností přináší pokrok jednotlivcům,
firmám i celé společnosti.

 

Pavel Hušek vzpomíná:

Webové stránky CDCC ing.Habarty dávají spektrum příležitostí
ukázat především obrazem tvořivé dění.  Dnes romány nikdo nečte. 
Nechám tedy mluvit obraz.

Jirku Musila a mne dali kdysi dohromady švýcarští redaktoři
bernské AUTOMOBIL REVUE / REVUE AUTOMOBILE.
Byli jsme takto nejednou prezentováni jako dva čeští designéři -
jeden za a druhý před „železnou oponou“ v létech studené války. 

Závistíví čeští jazykové nás označili za „humus“,
což má pouze v lidové češtině peiorativní význam. 
Nám se to líbí – i rostliny potřebují humus pro blahodárný růst.

Po mnoha letech jsme se opět sešli v kritickém redesignu
slovutných značek, které za nás oba posílám jako čerstvý humus
do restylové rubriky CDCC.

                                                                                                              

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one