.
Jiří Čacký nám poslal zajímavý příspěvek, ve kterém píše: 

Dobrý den,
přiložený článek mě inspiroval k fotomontáži (spíše ilustrativní), jak by takové propojení ("nicméně na některé typy tater by například pasovala kabina, kterou má Avia velmi kvalitní") mohlo vypadat. 
S pozdravem
Jiří Čacký
Užitková vozidla mohou mít i optický půvab, jak dokázala v roce 2012 designerská firma BT svou variantou PICK-UP, odvozenou z modelu YETI.
Nebudu spekulovat, proč tento velice atraktivní pick-up nenašel odezvu ve výrobě - důvody koncernu VW se nedají odhadnout.

Prožil jsem podobnou iniciativu u pražské firmy DccS engineering, která mne kdysi dvakrát přizvala ke spolupráci.  
Je škoda, že ŠKODA přes všechny úspěchy na světových trzích postrádá nabídku různých variant právě produkovaných modelů. 

V galerii  
REDESIGN  Pavel Hušek 
pick-up_01.jpg
pick-up_02.jpg
pick-up_03.jpg
pick-up_04.jpg
pick-up_05.jpg
pick-up_06.jpg
pick-up_07.jpg
pick-up_08.jpg
pick-up_09.jpg
pick-up_10.jpg
pick-up_11.jpg
pick-up_12.jpg
pick-up_13.jpg
pick-up_14.jpg
pick-up_15.jpg
pick-up_16.jpg
pick-up_17.jpg
pick-up_18.jpg
pick-up_19.jpg
pick-up_20.jpg
pick-up_21.jpg
pick-up_22.jpg
pick-up_23.jpg
pick-up_24.jpg
pick-up_25.jpg
pick-up_26.jpg
pick-up_27.jpg
pick-up_28.jpg
pick-up_29.jpg
pick-up_30.jpg
pick-up_31.jpg
titl_32.jpg
Když už jsme u toho BMW 3/4, tak mě napadlo, jak by asi mohla vypadat ´trojka´z roku 1982.  Stačil program PAINTnet a 20 min. času.

Pro galerii  REDESIGN  editor
02.jpg
nový-1.jpg
nový-2.jpg
Fiat_128_Cabrio_coupe1971.jpg
Fiat128cabrio_coupe 1978-1979.jpg
Fiat_128_Coupe-Cabriolet_1969.jpg
Moretti128C.jpg

Nedávno mne prostřednictvím mailu oslovil náš čtenář  Jan Lamper (postižený značkou fiat, jak sám píše).  Jeho dotaz se týkal modelu Fiat 128 Coupé, resp. zda  se někdy vyráběl kabriolet tohoto typu.


Dle mého mínění se takový cabriolet určitě nedělal továrně.  Ale z karosárny Moretti, by tady jeden byl.  No, upřímně, má jen odnimatelné střešní panely a z původního typu 128 Coupé mu zůstal jen podvozek, ale stejně je to elegán, co říkáte?


A abychom viděli, jak by model 128 Coupé, vypadal jako cabriolet, udělal jsem rychlou PC úpravu.


Pro galerii REDESIGN editor

Proč vlastně ne?  Někdo to označí za trapné, jiný v tom zase vidí osvěžení silničního obrazu.  Každopádně tahle mezi auty maličká Jiskra (anglicky spark) nese mateřské jméno Chevrolet, který tímto vsadil na redesign velké americké tradice.

V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek  

01_Spark-Woody.jpg
02_Spark-Woody.JPG
03_Spark-Woody.JPG
04_Spark-Woody.JPG
05_Spark-Woody.JPG

Je zajímavé pozorovat, jak se některé malé, ale agilní firmy snaží najít prostor v kategorii Corvette !  Bezpochyby je tu hlad po osobitém vydání tohoto amerického sporťáku. 

Také český ´corvettový´ podnikatel, ing. Zdeněk Mrkvica (Innotech), byl před časem publikován na našich stránkách CDCC:  http://www.cardesignclub.7x.cz/chevrolet/innotech-corvette-c6.html

V galerii  REDESIGN  Pavel Hušek

01_endora.jpg
02_endora.jpg
03_endora.jpg
04_endora.jpg
05_endora.jpg

Zrada ideálů nebo záchrana automobilky ?   To je to, oč tu běží.

Nedávno prosákla na veřejnost zpráva, že nový Chrysler 200 se má v Evropě prodávat jako Lancia Flavia.   Po prvním přečtení jsem se zděsil.  Ani nevím co mě šokovalo víc, zda to, že vždy elegantní a noblesní Lancia bude jen předělaný Chrysler, nebo představa naroubování americké ´kvality´ výroby do tohoto vozu.

Po vychladnutí emocí to vidím jinak.  Je pravda, že Lancia není po finanční stránce příliš zdravá.  Potřebuje prodávat, ale se současnou zastaralou modelovou paletou (mimo Delty) je to obtížné.  Tak proč nevyužít to, co je už hotové?  Skalní příznivci Lancie zapláčou, fandové designu se psychicky zhroutí, ale pokud je to cesta, jak zachránit Lancii, tak já říkám ANO.

Pro galerii  REDESIGN  editor

1.jpg
flavia_1.jpg
2.jpg
flavia_2.jpg

Pouze vnuknutí, vycházející zřejmě z přípravy mé výstavy, kde jsem u některých témat opět ´zaplakal´ nad ztrátou českého karosářství. 

V galerii  REDESIGN  prezentuji pouhou myšlenku ... Pavel Hušek  

mas-tat.jpg
maserati.jpg
maseratra.jpg

Vlastně by tento  REDESIGN  měl být umístěn v rubrice  HUMOR.  Jenomže on to žádný humor není, nýbrž pouhý aprílový žert z dubna 2004 !      Korejská KIA (i Hyundai) to myslí vážně a je nutno s ní počítat.    Pavel Hušek

miso_01.jpg
miso_02.jpg
miso_03.jpg
miso_04.jpg
miso_05.jpg
1
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one