.
Wikow_01.jpg
Wikow_02.jpg
Wikow_03.jpg
Wikow_04.jpg
Wikow_05.jpg
Wikow_06.jpg
Wikow_07 titl.jpg
Wikow_08.jpg
Wikow_09.jpg
Wikow_10.jpg
Wikow_11.jpg
Wikow_12.jpg
Wikow_13.jpg
Wikow_14.jpg
Wikow_15.jpg
Wikow_16.jpg
Wikow_17.jpg
Wikow_18.jpg
Wikow_19.jpg
Wikow_20.jpg
Wikow_21.jpg
Wikow_22.jpg
Wikow_23.jpg
Wikow_24.jpg
Wikow_25.jpg
Wikow_26.jpg
Wikow_27.jpg
Wikow_28.jpg
Wikow_29.jpg
Wikow_30.jpg
Wikow_31.jpg
Wikow_32.jpg
Wikow_33.jpg
Wikow_34.jpg
Wikow_35.jpg
Wikow_36.jpg
Wikow_37.jpg
Wikow_38.jpg
Wikow_39.jpg
Wikow_40.jpg
Wikow_41.jpg
Wikow_42.jpg
Wikow_43.jpg
Wikow_44.jpg
Wikow_45.jpg
Wikow_46.jpg
Wikow_47.jpg
Wikow_48.jpg
Wikow_49.jpg
Wikow_50.jpg
Wikow_51.jpg
Wikow_52.jpg
Wikow_53.jpg
Wikow_54.jpg
Wikow_55.jpg
Wikow_56.jpg
Znovu a znovu narážím na multi-schopnost českých podnikatelů,
v tomto případě jsou to úctyhodná jména  Wichterle a Kovářík,
známých pod názvem WIKOV v Prostějově.
Česká nápaditost a píle byla využita zprvu hnědou totalitou
a následně po 2. světové válce zneužita totalitou rudou. 
Mimořádná kvalita automobilů WIKOV byla porovnávána s RR,
tedy s britským Rolls Roycem.  
Znovu připomínám, že předválečné Masarykovo Československo 
mělo 8 automobilek a řadu proslulých karosáren.  

V galerii 
PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek  .
česká sny_01.jpg
česká sny_02.jpg
česká sny_03.jpg
česká sny_04.jpg
česká sny_05.jpg
česká sny_06.jpg
česká sny_07.jpg
česká sny_08.jpg
česká sny_09.jpg
česká sny_10.jpg
česká sny_11.jpg
česká sny_12.jpg
česká sny_13.jpg
česká sny_14.jpg
česká sny_15.jpg
česká sny_16.JPG
česká sny_17.jpg
česká sny_18.jpg
česká sny_19.jpg
česká sny_20.jpg
česká sny_21.JPG
česká sny_22.jpg
česká sny_23.jpg
česká sny_24.jpg
česká sny_25.jpg
česká sny_26.jpg
česká sny_27.jpg
česká sny_28.jpg
česká sny_29.jpg
česká sny_30.jpg
česká sny_31.jpg
česká sny_32.jpg
česká sny_33.jpg
česká sny_34.jpg
česká sny_35.jpg
česká sny_36.JPG
česká sny_37.jpg
česká sny_38.jpg
česká sny_39.jpg
česká sny_40.jpg
česká sny_41.jpg
česká sny_42.jpg
česká sny_43.jpg
česká sny_44.jpg
česká sny_45.jpg
česká sny_46.jpg
česká sny_47.jpg
česká sny_48.jpg
česká sny_49.jpg
česká sny_50.jpg
česká sny_51.jpg
česká sny_52.JPG
česká sny_53.jpg
česká sny_54.jpg
česká sny_55.JPG
česká sny_56.jpg
česká sny_57.jpg
česká sny_58.jpg
česká sny_59.jpg
česká sny_60.jpg
česká sny_61.jpg
česká sny_62.jpg
česká sny_63.jpg
česká sny_64.jpg
česká sny_65.jpg
česká sny_66.jpg
česká sny_67.jpg
česká sny_68.jpg
česká sny_69.jpg
česká sny_70.jpg
česká sny_71.jpg
česká sny_72.jpg
česká sny_73.jpg
česká sny_74.jpg
česká sny_75.jpg
česká sny_76.jpg
česká sny_77.JPG
česká sny_78.JPG
česká sny_79.jpg
česká sny_80.jpg
česká sny_81.jpg
česká sny_82.jpg
česká sny_83.jpg
česká sny_84.jpg
česká sny_85.jpg
česká sny_86.jpg
česká sny_87.jpg
česká sny_88.jpg
česká sny_89.jpg
česká sny_90.jpg
česká sny_91.jpg
česká sny_92.jpg
česká sny_93.jpg
česká sny_94.jpg
česká sny_95.jpg
česká sny_96.jpg
První obrázek říká vše, co je třeba vyjádřit.
V galerii 
PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek
Dyck_01.jpg
Dyck_02.jpg
Dyck_03.jpg
Dyck_04.jpg
Dyck_05.jpg
Dyck_06.jpg
Dyck_07.jpg
Dyck_08.jpg
Dyck_09.jpg
Dyck_10.jpg
Dyck_11.jpg
Dyck_12.jpg
Dyck_13.jpg
Dyck_14.jpg
Dyck_15.jpg
Dyck_16.jpg
Dyck_17.jpg
Dyck_18.jpg
Dyck_19.jpg
Dyck_20.jpg
Dyck_21.jpg
Dyck_22.jpg
Dyck_23.jpg
Dyck_24.jpg
Dyck_25.jpg
Dyck_26.jpg
Dyck_27.jpg
Dyck_28.jpg
Dyck_29.jpg
Dyck_30.jpg
Dyck_31.jpg
Dyck_32.jpg
Dyck_33.jpg
Dyck_34.jpg
Dyck_35.jpg
Dyck_36.jpg
Dyck_37.jpg
Dyck_38.jpg
Dyck_39.jpg
Dyck_40.jpg
Dyck_41.jpg
Dyck_42.jpg
Dyck_43.jpg
Dyck_44.jpg
Dyck_45.jpg
Dyck_46.jpg
Dyck_47.jpg
Dyck_48.jpg
Dyck_49.jpg
Dyck_50.jpg
Dyck_51.jpg
Dyck_52.jpg
Dyck_53.jpg
Dyck_54.jpg
Dyck_55.JPG
Dyck_56.JPG
Dyck_57.JPG
Dyck_58.JPG
Dyck_59.JPG
Dyck_60.JPG
Dyck_61.JPG
Dyck_62.JPG
Dyck_63.JPG
Dyck_64.jpg
Dyck_65.jpg
Dyck_66.JPG
Dyck_67.jpg
Dyck_68.jpg
Zde není slov třeba, ale o to větší pozornosti snímkům.

V galerii  
PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek
W_01.jpg
W_02.jpg
W_03.jpg
W_04.jpg
W_05.jpg
W_06.jpg
W_07.jpg
W_08.jpg
W_09.jpg
W_10.jpg
W_11.jpg
W_12.jpg
W_13.jpg
W_14.jpg
W_15.jpg
W_16.jpg
W_17.jpg
W_18.jpg
W_19.jpg
W_20.jpg
W_21.jpg
W_22.jpg
W_23.jpg
W_24.jpg
W_25.jpg
W_26.jpg
W_27.jpg
W_28.jpg
W_29.jpg
W_30.jpg
W_31 titl.jpg
W_32.jpg
Dodat mohu jen, že 1. Československá republika 
měla asi 8 - ne-li více - automobilek,
z nichž WIKOV v Prostějově byl přirovnáván k Rolls Royce.

V galerii  
PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek 
pf-fe-al_01.jpg
pf-fe-al_02.jpg
pf-fe-al_03.jpg
pf-fe-al_04.jpg
pf-fe-al_05.jpg
pf-fe-al_06.jpg
pf-fe-al_07.jpg
pf-fe-al_08.jpg
pf-fe-al_09.jpg
pf-fe-al_10.jpg
pf-fe-al_11.jpg
pf-fe-al_12.jpg
pf-fe-al_13.jpg
pf-fe-al_14.jpg
pf-fe-al_15.jpg
pf-fe-al_16.jpg
pf-fe-al_17.jpg
pf-fe-al_18.jpg
pf-fe-al_19.jpg
pf-fe-al_20.jpg
pf-fe-al_21.jpg
pf-fe-al_22.jpg
pf-fe-al_23.jpg
pf-fe-al_24.jpg
pf-fe-al_25.jpg
pf-fe-al_26.jpg
pf-fe-al_27.jpg
pf-fe-al_28.jpg
pf-fe-al_29.jpg
pf-fe-al_30.jpg
pf-fe-al_31 titl.jpg
pf-fe-al_32.jpg
pf-fe-al_33.jpg
pf-fe-al_34.jpg
pf-fe-al_35.jpg
pf-fe-al_36.jpg
pf-fe-al_37.jpg
pf-fe-al_38.jpg
pf-fe-al_39.jpg
pf-fe-al_40.jpg
pf-fe-al_41.jpg
pf-fe-al_42.jpg
pf-fe-al_43.jpg
pf-fe-al_44.jpg
pf-fe-al_45.jpg
pf-fe-al_46.jpg
pf-fe-al_47.jpg
pf-fe-al_48.jpg
pf-fe-al_49.jpg
pf-fe-al_50.jpg
pf-fe-al_51.jpg
pf-fe-al_52.jpg
pf-fe-al_53.jpg
pf-fe-al_54.jpg
pf-fe-al_55.jpg
pf-fe-al_56.jpg
pf-fe-al_57.jpg
pf-fe-al_58.jpg
pf-fe-al_59.jpg
pf-fe-al_60.jpg
.. a nyní se přenesme z létající budoucnosti   
do jezdící minulosti 70.let minulého století, ba milénia,
kdy krása ještě byla krásná a ošklivost ošklivá nejen u aut,
ale hlavně v hlavách a mysli nás pozemšťanů. 

V galerii  
PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek 
3 (01).jpg
3 (02).jpg
3 (03).jpg
3 (04).jpg
3 (05).jpg
3 (06).jpg
3 (07).jpg
3 (08).jpg
3 (09).jpg
3 (10).jpg
3 (11).jpg
3 (12).jpg
3 (13).jpg
3 (14).jpg
3 (15).jpg
3 (16).jpg
3 (17).jpg
3 (18).jpg
3 (19).jpg
3 (20).jpg
3 (21).jpg
3 (22).jpg
3 (24).jpg
3 (23).jpg
3 (25).jpg
3 (26).jpg
3 (27).jpg
3 (28).jpg
3 (29).jpg
3 (30).jpg
3 (31).jpg
3 (32).jpg
3 (33).jpg
3 (34).jpg
3 (36).jpg
3 (37).jpg
3 (35).jpg
3 (39).jpg
3 (40).jpg
3 (38).jpg
3 (41).jpg
3 (42).jpg
3 (43).jpg
3 (44).jpg
3 (45).jpg
3 (46).jpg
3 (47).jpg
3 (48).jpg
3 (49).jpg
3 (50).jpg
3 (51).jpg
3 (52).jpg
3 (53).jpg
3 (54).jpg
3 (55).jpg
3 (56).jpg
3 (57).jpg
3 (58).jpg
3 (59).jpg
3 (60).jpg
3 (61).jpg
3 (62).jpg
3 (63).jpg
3 (64).jpg
3 (65).jpg
3 (66).jpg
3 (67).jpg
3 (68).jpg
3 (69).jpg
3 (70).jpg
3 (71).jpg
3 (72).jpg
3 (73).jpg
3 (74).jpg
3 (75).jpg
3 (76).jpg
3 (77).jpg
3 (78).jpg
3 (79).jpg
3 (80).jpg
3 (81).jpg
3 (82).jpg
3 (83).jpg
3 (84).jpg
3 (85).jpg
3 (86).jpg
3 (87).jpg
3 (88).jpg
3 (89).jpg
3 (90).jpg
3 (91).jpg
3 (92).jpg
Nevím jak moc půvabu měly tyto tříkolky pro své majitele,
ale zřejmě byly velmi praktické. 
Pamatuji se, že jsem je v klukovských létech vídával v Praze 
ještě dlouho po válce, tedy po roce 1945.
Jak je z obrázků vidět, variací bylo nespočetně, ba dokonce 
Němci vytvořili několik rekordů
(poslední fotky příspěvku)

V galerii  
PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek 
moto (01).jpg
moto (02).jpg
moto (03).jpg
moto (04).jpg
moto (05).jpg
moto (06).jpg
moto (07).jpg
moto (08).jpg
moto (09).jpg
moto (10).jpg
moto (11).jpg
moto (12).jpg
moto (13).jpg
moto (14).jpg
moto (15).jpg
moto (16).jpg
moto (17).jpg
moto (18).jpg
moto (19).jpg
moto (20).jpg
moto (21).jpg
moto (22).jpg
moto (23).jpg
moto (24).jpg
moto (25).jpg
moto (26).jpg
moto (27).jpg
moto (28).jpg
moto (29).jpg
moto (30).jpg
moto (31).jpg
moto (32).jpg
moto (33).jpg
moto (34).jpg
moto (35).jpg
moto (36).jpg
moto (37).jpg
moto (38).jpg
moto (39).jpg
moto (40).jpg
moto (41).jpg
moto (42).jpg
moto (43).jpg
moto (44).jpg
moto (45).jpg
moto (46).jpg
moto (47).jpg
moto (48).jpg
moto (49).jpg
moto (50).jpg
moto (51).jpg
moto (52).jpg
moto (53).jpg
moto (54).jpg
moto (55).jpg
moto (56).jpg
moto (57).jpg
moto (58).jpg
moto (59).jpg
moto (60).jpg
moto (61).jpg
moto (62).jpg
moto (63).jpg
moto (64).jpg
moto (65).jpg
moto (66).jpg
moto (67).jpg
moto (68).jpg
moto (69).jpg
moto (70).jpg
moto (71).jpg
moto (72).jpg
moto (73).jpg
moto (74).jpg
moto (75).jpg
moto (76).jpg
moto (77).jpg
moto (78).jpg
moto (79).jpg
moto (80).jpg
moto (81).jpg
moto (82).jpg
moto (83).jpg
moto (84).jpg
moto (85).jpg
moto (86).jpg
moto (87).jpg
moto (88) titl.jpg
Je nutné se smířit s citátem
"ČO BOLO, BOLO, terazky sme ..." ? 

http://cardesignclub.7x.cz/rubriky/galerie/seminare/seminar-77

V galerii  PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek  
Bruno (01).jpg
Bruno (02).jpg
Bruno (03).jpg
Bruno (04).jpg
Bruno (05).jpg
Bruno (06).jpg
Bruno (07).jpg
Bruno (08).jpg
Bruno (09).jpg
Bruno (10).jpg
Bruno (11).jpg
Bruno (12).jpg
Bruno (13).jpg
Bruno (14).jpg
Bruno (15).jpg
Bruno (16).jpg
Bruno (17).jpg
Bruno (18).jpg
Bruno (19).jpg
Bruno (20).jpg
Bruno (21).jpg
Bruno (22).jpg
Bruno (23).jpg
Bruno (24).jpg
Bruno (25).jpg
Bruno (26).jpg
Bruno (27).jpg
Bruno (28).jpg
Bruno (29).jpg
Bruno (30).jpg
Bruno (31).jpg
Bruno (32).jpg
Bruno (33).jpg
Bruno (34).jpg
Bruno (35).jpg
Bruno (36).jpg
Bruno (37).jpg
Bruno (38).jpg
Bruno (39).jpg
Bruno (40).jpg
Bruno (41).jpg
Bruno (42).jpg
Bruno (43).jpg
Bruno (44).jpg
Bruno (45).jpg
Bruno (46).jpg
Bruno (47).jpg
Bruno (48).jpg
Vzpomínky, vzpomínky, vzpomínky ... 
O odchodu duše mojí Marušky z tohoto světa
do jiného časoprostoru dnes před 7 lety
se více šířit nechci ... obsáhlá reminiscence je zde: 

http://cardesignclub.7x.cz/rubriky/galerie/puvab-historie/reminiscence
Jinak vše k dnešnímu tématu je vepsáno v obrázcích. 

V galerii  
PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek 
Chrysler PT (01).jpg
Chrysler PT (02).jpg
Chrysler PT (03).jpg
Chrysler PT (04).jpg
Chrysler PT (05).jpg
Chrysler PT (06).jpg
Chrysler PT (07).jpg
Chrysler PT (08).jpg
Chrysler PT (09).jpg
Chrysler PT (10).jpg
Chrysler PT (11).jpg
Chrysler PT (12).jpg
Chrysler PT (13).jpg
Chrysler PT (14).jpg
Chrysler PT (15).jpg
Chrysler PT (16).jpg
Chrysler PT (17).jpg
Chrysler PT (18).jpg
Chrysler PT (19).jpg
Chrysler PT (20).jpg
Chrysler PT (21).jpg
Chrysler PT (22).jpg
Chrysler PT (23).jpg
Chrysler PT (24).jpg
Chrysler PT (25).jpg
Chrysler PT (26).jpg
Chrysler PT (27).jpg
MB (1).jpg
MB (2)+.jpg
MB (3)+.jpg
MB (4)+.jpg
MX-5 (1).jpg
MX-5 (2).jpg
MX-5 (3).jpg
MX-5 (4).jpg
MX-5 (5).jpg
MX-5 (6).jpg
MX-5 (7).jpg
MX-5 (8).jpg
MX-5 (9).jpg
Ono se řekne "sběratel automobilních veteránů"!
Zpravidla se za tímto titulem skrývají slovutné značky
RollsRoyce, Bentley, Bugatti, Ferrari, Maserati, AstonMartin,
Duesenberg, DaimlerBenz, HispanoSuiza, Minerva, Tatra, 
dál pokračovat nebudu - není tu tolik místa.
Že se ale rozbuší srdce automobilového fandy při projížďce
se zcela nenáročným auťáčkem, o tom je tento příspěvek.

Pro galerii  
PŮVAB HISTORIE  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one