.
gtzero (01).jpg
gtzero (02).jpg
gtzero (03).jpg
gtzero (04).jpg
gtzero (05).jpg
gtzero (06).jpg
gtzero (07).jpg
gtzero (08).jpg
gtzero (09).jpg
gtzero (10).jpg
gtzero (11).jpg
gtzero (12).jpg
gtzero (13).jpg
gtzero (14).jpg
gtzero (15).jpg
gtzero (16).jpg
gtzero (17).jpg
gtzero (18).jpg
gtzero (19).jpg
gtzero (20).jpg
gtzero (21).jpg
gtzero (22).jpg
gtzero (23).jpg
gtzero (24).jpg
gtzero (25).jpg
gtzero (26).jpg
gtzero (27).jpg
gtzero (28).jpg
gtzero (29).jpg
gtzero (30).jpg
gtzero (31).jpg
gtzero (32).jpg
gtzero (33).jpg
gtzero (34).jpg
gtzero (35).jpg
gtzero (36).jpg
gtzero (37).jpg
gtzero (38).jpg
gtzero (39).jpg
gtzero (40).jpg
gtzero (41).jpg
gtzero (42).jpg
gtzero (43).jpg
ph+gg (44).jpg
Namísto rubriky  GRATULACE  vkládám blahopřání 
v kolegiálním respektu do galerie  PROFI DESIGN. 

Schopnosti Giorgetta Giugiara neodumřely prodáním 
jeho turinské firmy ItalDesign wolfsburgskému VW 
ani s jeho letošním věkem 78 let.  
Ostatně posuďte sami kreaci  
GTZERO  ze Ženevy 2016.

Za redakci CDCC
v
 galerii  PROFI DESIGN  gratuluje Pavel Hušek 
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
Sedm studentů francouzké školy designu ISD se rozhodlo
k 60. výročí vzniku britské ikony MINI 
(1959-2019) 
vytvořit velmi neobyčejně zajímavý koncept,
který by měl být hypoteticky presentován v Ženěvě 2019.  
Navržený koncept má cílit na úspěšné a aktiví zákazníky
s pocitem radosti ze života
(marketingové klišé, ale budiž...).  
Výsledkem je tento futuristický, ale povedený kříženec,
propracovaný do všech detailů.  

Myslím, že kdyby se takovýto MINI dostal v roce 2019 do nabídky,  
úspěch by byl zaručen.


Pro galerii  
PROFI DESIGN  editor
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
Dneska jsem na svém profilu na Fb našel žádost o přátelství od moskvanky Marie Ivanovny, studentky Moskevské státní strojírenské university, obor automobilový design.  Tak mi dovolte se s Vámi podělit o pár skic této talentované dívčiny.

V galerii  
PROFI DESIGN  editor
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
Vyslovím-li slovo UAZ (Uljanovský Automobilový Závod),
vybaví se mi má služba v armádě a jízda v příšerném,
stařičkém ´uazu´.  
Když se dnes podíváte na oficiální stránky,
najdete tam směs podivných kreací,
od rádoby moderních po stařičké typy.  
Ruský designér Alexej Jegorov se pokusil ve své práci
navhnout moderní design a evidentně se mu to povedlo.

V galerii  
PROFI DESIGN  editor
13 - kopie.jpg
15 - kopie.jpg
16 - kopie.jpg
17 - kopie.jpg
audddiii.jpg
IMG_3909 - kopie.JPG
IMG_3910 - kopie.JPG
IMG_3912 - kopie.JPG
IMG_3914 - kopie.JPG
IMG_3917 - kopie.JPG
IMG_3919 - kopie.JPG
IMG_3920 - kopie.JPG
IMG_3921 - kopie.JPG
Milan nám poslal další fotografie ... píše:
Dobrý den,
posílám Vám na ukázku moji klauzurní práci za 2. pololetí.
Jde o návrh automobilu Aero, který je volným pokračováním
bývalých vozů této československé značky.
Dále pak Audi Avus, u kterého jsem se inspiroval závodním
autem Auto Union Typ C, přičemž jsem se snažil zachovat
současnou identitu značky Audi.
S pozdravem Milan

My děkujeme, tleskáme a přejeme hodně úspěchů
v dalším studiu.  Na další Milanovy práce se těšíme !

V galerii  
PROFI DESIGN  editor
1.png
2.png
3.png
4.png
5.png
6.png
7.png
8.png
9.png
10.png
12.png
13.png
14.png
11.png
15.png
16.png
17.png
18.png
Autorem tohoto působivého návrhu pro Lamborghini
je student Art Center College of Design, Alvin Chan.
Podle jeho slov vycházel z původního modelu Espada
a oživl koncept ´shooting break´, který by se mohl
v blízké budoucnosti opět vrátit na výsluní.  
Lamassu je přímý konkurent Ferrari FF
(GTC4 Lusso)
ovšem 4x4, jak je u modelů Lamborghini zvykem. 
Vůz s délkou 5000 mm, šířkou 2000 mm a výškou 1400 mm
by měl pohánět hybridní 6ti válec.  
Podle slov designéra jsou cílovou skupinou aktivní muži
středního věku s příjmem v průměru 600 000 dolarů ročně...

V galerii  
PROFI DESIGN  editor
china (01).jpg
china (02).jpg
china (03).jpg
china (04).jpg
china (05).jpg
china (06).jpg
china (07).jpg
china (08).jpg
china (09).jpg
china (10).jpg
china (11).jpg
china (12).jpg
china (13).jpg
china (14).jpg
china (15).jpg
china (16).jpg
china (17).jpg
china (18).jpg
china (19).jpg
china (20).jpg
china (21).jpg
china (22).jpg
china (23).jpg
china (24).jpg
china (25).jpg
china (26).jpg
china (27).jpg
china (28).jpg
china (29).jpg
china (30).jpg
china (31).jpg
china (32).jpg
china (33).jpg
china (34).jpg
china (35).jpg
china (36).jpg
china (37).jpg
china (38).jpg
china (39).jpg
china (40).jpg
china (41).jpg
china (42).jpg
china (43).jpg
china (44).jpg
china (45).jpg
china (46).jpg
china (47).jpg
china (48).jpg
china (49).jpg
china (50).jpg
china (51).jpg
china (52).jpg
china (53).jpg
china (54).jpg
china (55).jpg
china (56).jpg
china (57).jpg
china (58).jpg
china (59).jpg
china (60).jpg
china (61).jpg
china (62).jpg
china (63).jpg
china (64).jpg
Jestli někdo ohrnuje nos nad čínskými automobily,
bude brzy tvrdě poučen elektroautíčky i elektrosporťáky
a mnohými jinými druhy aut.  
Číňané pracují s vlastní kreativitou a též s italskou či jinou. 
Pozoruhodné výsledky čínského designu aut  
jsem pouze zčásti shrnul do dnešního příspěvku.

V galerii
 PROFI DESIGN  Pavel Hušek 
(01).jpg
(02).jpg
(03).jpg
(04).jpg
(05).jpg
(06).jpg
(07).jpg
(08).jpg
(10).jpg
(11).jpg
(12).jpg
(09).jpg
(13).jpg
(14).jpg
(15).jpg
(16).jpg
(17).jpg
(18).jpg
(19).jpg
(20).jpg
(21).jpg
(22).jpg
(23).jpg
(24).jpg
(25).jpg
(26).jpg
(27).jpg
(28).jpg
(29).jpg
(30).jpg
(31).jpg
(32).jpg
(33).jpg
(34).jpg
(35).jpg
(36).jpg
(37).jpg
(38).jpg
(39).jpg
(40).jpg
(41).jpg
(42).jpg
(43).jpg
(44).jpg
(45).jpg
(46).jpg
(47).jpg
(48).jpg
(49).jpg
(50).jpg
(51).jpg
(52).jpg
(53).jpg
(54).jpg
(55).jpg
(56).jpg
(57).jpg
(58).jpg
(59).jpg
(60).jpg
Zde není třeba přílišně textovat.
Stačí vnímavým zrakem studovat křivky, obliny,
průniky těles, složité i jednoduché srozumitelné plochy, 
oku lahodná ztvárnění, jen zřídka odporné tvary.
Není podstatné, odkud tato kreativita pochází.
Podstatné je, co vše hlavy profíků designerů produkuji. 

V galerii  
PROFI DESIGN  Pavel Hušek 
ML (01).jpg
ML (02).jpg
ML (03).jpg
ML (04).jpg
ML (05).jpg
ML (06).jpg
ML (07).jpg
ML (08).jpg
ML (09).jpg
ML (10).jpg
ML (11).jpg
ML (12).jpg
ML (13).jpg
ML (14).jpg
ML (15).jpg
ML (16).jpg
ML (17).jpg
ML (18).jpg
ML (19).jpg
ML (20).jpg
ML (21).jpg
ML (22).jpg
ML (23).jpg
ML (24).jpg
ML (25).jpg
ML (26).jpg
ML (27).jpg
ML (28).jpg
ML (29).JPG
ML (30).jpg
ML (33).jpg
ML (32).jpg
ML (31).jpg
ML (35).jpg
ML (34).jpg
ML (36).jpg
To tu opravdu ještě nebylo !!!
Milan LÁNÍK skočil po dvou letech z tvrdě kritizované,
ale nadějí podložené kritiky editora Habarty i mojí 
z galerie  
SKATCHJAM  přímo do  PROFI DESIGN
Jeho práce, jeho vkus a osobitost designu dává smysl 
v harmonické architektuře figury automobilu.
Je sice patrné, že někde je tvarování ještě rozladěné,
ale většinou jsou skici na cestě vzhůru,  tedy už ne 
"rakvový design", jak jsem Milanův design tehdy nazval, 
nýbrž jeho vkus kreslí charakteristické a líbivé auťáky.
Drž se, Milane, a neusni na vavřínech - je Ti teď 18 let 
a měl bys dokázat moc !!!  Očekává se to od Tebe.

V galerii
 PROFI DESIGN  Pavel Hušek
Editor Habarta jistě vyjádří svůj, už tehdy optimistický názor.

Za sebe mohu řící, že jsem nadšen !  Jsem nesmírně potěšen,
že na CDCC můžeme ukázat Milanův obrovský pokrok
za relativně krátkou dobu.  Držím Milanovi palce a doufám,
že nás svými skicami bude dále obesílat a že si na nás vzpomene,
až bude přebírat diplom třeba na IED Torino ...
editor
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
16ti letý polský kluk v rubrice  PROFI DESIGN ?
A proč ne?  Jen se podívejte na několik prací
tohoto velmi talentovaného Jana Kusiora
a dáte mi za pravdu, že je před ním velká budoucnost !

V galerii  
PROFI DESIGN  editor
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one