.
Pagani-Huayra_01.jpg
Pagani-Huayra_02.jpg
Pagani-Huayra_03.jpg
Pagani-Huayra_04.jpg
Pagani-Huayra_05.jpg
Pagani-Huayra_06.jpg
Pagani-Huayra_07.jpg
Pagani-Huayra_08.jpg
Pagani-Huayra_09.jpg
Pagani-Huayra_10.jpg
Pagani-Huayra_11.jpg
Pagani-Huayra_12.jpg
Pagani-Huayra_13.jpg
Pagani-Huayra_14.jpg
Pagani-Huayra_15.jpg
Pagani-Huayra_16.jpg
Pagani-Huayra_17.jpg
Pagani-Huayra_18.jpg
Pagani-Huayra_19.jpg
Pagani-Huayra_20.jpg
Pagani-Huayra_21.jpg
Pagani-Huayra_22.jpg
Pagani-Huayra_23.jpg
Pagani-Huayra_24.jpg
Pagani-Huayra_25.jpg
Pagani-Huayra_26.jpg
Pagani-Huayra_27.jpg
Pagani-Huayra_28.jpg
Pagani-Huayra_29.JPG
Pagani-Huayra_30.jpg
Pagani-Huayra_31.jpg
Pagani-Huayra_32.jpg
Jeden superlativní supersport, který nevypadá aggresivně zle,
ale právě naopak ... vypadá laskavě mile, přes jeho výkony.
Bravo Signore Pagani !!!

 
V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek
Apollo_01.jpg
Apollo_02.jpg
Apollo_03.jpg
Apollo_04.jpg
Apollo_05.jpg
Apollo_06.jpg
Apollo_07.jpg
Apollo_08.png
Apollo_09.jpg
Apollo_10.jpg
Apollo_11.jpg
Apollo_12.jpg
Apollo_13.jpg
Apollo_14.jpg
Apollo_15.jpg
Apollo_16.jpg
Apollo_17.jpg
Apollo_18.jpg
Apollo_19.jpg
Apollo_20.jpg
Nemohu nevzpomenout Rolanda Gumperta a nejeden projekt,
který jsme spolu u Audi v Ingolstadtu tvořili. 
Roland později založil svoji vlastní firmu v Německu a pak i v USA 
a jistě netušil, že ji jednou v bodoucnu odprodá čínskému vlastníkovi,
čímž jeho špičkový výtvor bude nazýván  ´ČÍNSKÝ APOLLO´. 

V galerii  
PROFI DESIGN  Pavel Hušek 
UAE_01.jpg
UAE_02.jpg
UAE_03.jpg
UAE_04.jpg
UAE_05.jpg
UAE_06.jpg
UAE_07.jpg
UAE_08.jpg
UAE_09.jpg
UAE_10.jpg
UAE_11.jpg
UAE_12.jpg
UAE_13.jpg
UAE_14.jpg
UAE_15.jpg
UAE_16.jpg
UAE_17.jpg
UAE_18.jpg
UAE_19.jpg
UAE_20.jpg
UAE_21.jpg
UAE_22.jpg
UAE_23.jpg
UAE_24.jpg
UAE_25.jpg
UAE_26.JPG
UAE_27.jpg
UAE_28.jpg
UAE_29.JPG
UAE_30.jpg
UAE_31.jpg
UAE_32.jpg
UAE_33.jpg
UAE_34.jpg
UAE_35.jpg
UAE_36.jpg
UAE_37.jpg
UAE_38.jpg
UAE_39.jpg
UAE_40.jpg
UAE_41.jpg
UAE_42.jpg
UAE_43.jpg
UAE_44.jpg
UAE_45.jpg
UAE_46.jpg
UAE_47.jpg
UAE_48.jpg
Je to profesionální dechberoucí umocnění legendární Cobry. 
Stále je na světě málo výrobců automobilů - tedy speciálních.
Tam kde je kapitál to je možné.  Kde kapitál není, dochází k exodu. 

V galerii  
PROFI DESIGN  Pavel Hušek 
01_Alfa Bat 11_2.jpg
02_Alfa Bat 11_3.jpg
03_Alfa Bat 11_4.jpg
04_Alfa Bat 11_5.jpg
05_american rocket style.jpg
06_american style_a.jpg
07_american style_b.jpg
08_american style_c.jpg
09_american style_d.jpg
10_american style_e.jpg
11_banshee sketches.jpg
12_BMW-M3i-concept.jpg
13_bentley mulsanne cabrio.jpg
14_bentley mulsanne cabrio+.jpg
15_buick_avista_2016.jpg
16_Buick-Cielo_Concept_1999.jpg
17_Cadillac + Ford Mercury .jpg
18_Cadillac by Wayne.png
19_Cadillac by Wayne_1964.jpg
20_cadillac concepts.jpg
21_Cadillac-Concept-1.jpg
22_Cadillac-Concept-2.jpg
23_Cadillac-C-Ville-Concept.jpg
24_cadillac-perkins_1966  Chevy Monte Carlo 1970.jpg
25_Cadillacs Colossal.jpg
26_cadillac-silver-deville.jpg
27_concept-1959.jpg
28_de soto.jpg
29_dream car 1.jpg
30_dream car 2.jpg
31_dream car 3.jpg
32_dream car 4.jpg
33_dream car 5.jpg
34_duesenberg.jpg
35_euro car_sketch.jpg
36_Exner Hawk + Loewy Studebaker .jpg
37_Ferrari-Pininfarina.jpg
38_Ford Lincoln continental.jpg
39_Ford Lincoln Futura_1950.jpg
40_Ford-Mercury-1963.jpg
41_future by Ioan Dumitrescu.jpg
42_future-proposal-gull-wing.jpg
43_future-three-wheel-concept-by-william-molzon-1963.jpg
44_giugiari+white_sports_coupe_sketch.jpg
45_gousman.jpg
46_GrandPrixRendering.jpg
47_Hydra-Schmidt-Coupe-by-Daniel-Simon-1a.jpg
48_Hydra-Schmidt-Coupe-by-Daniel-Simon-2.jpg
49_chevrolet_1958.jpg
50_chevrolet_1966.jpg
51_Chevrolet_1967.jpg
52_delussu.jpg
53_Chevy_Express_a.jpg
54_Chevy_Express_b.jpg
55_maxresdefault 1.jpg
56_maxresdefault 2.jpg
57_maxresdefault 2 Rocket 69.jpg
58_maxresdefault 3 Rocket 69.jpg
59_Mercedes Air.jpg
60_MB 300 SL + new.jpg
61_Mercedes-Benz-Coupe.jpg
62_Mitsu-proposal.jpg
63_moretti.jpg
64_Opel Coupé Concept.jpg
65_Packard 1953.jpg
66_Plymouth-Fury1958-GeorgeKrispinsky.jpg
67_Plymouth study.jpg
68_Pontiac_concept.jpg
69_Pontiac.JPG
70_Pontiac_1961_scorpian.jpg
71_Porsche_911_Sasha_Selipanov.jpg
72_prisim_car.jpg
73_Syd-Mead_01.jpg
74_Syd-Mead_02.jpg
75_Syd-Mead_03.jpg
76_Syd-Mead_04.jpg
77_Syd-Mead_05.jpg
78_Syd-Mead_06.jpg
79_Syd-Mead_06a.jpg
80_Syd-Mead_07.jpg
81_Syd-Mead_09.jpg
82_Syd-Mead_10.jpg
83_Syd-Mead_11.jpg
titl.jpg
Úmyslně jsem stáhl z internetu designérské výkony, 
vymyšlené kýmkoliv kdekoliv v automobilovém světě.
Nekonečná rozmanitost představ, zachycená kresbou,
budiž podporou všem začátečníkům - stačí se jen pozorně dívat
a studovat způsob kreslení tvarů a jejich vazeb, 
případně kopírovat tak dlouho, až se projeví vlastní nápaditost.
Všimněte si, že všechny návrhy - staré i nové - jsou ´učesané´,
tedy ne tvarovými prvky divoce rozcuchané, roztřepané.  
Nejde pouze o to mít nápad, ale umět ho harmonicky aplikovat 
do zamýšleného tvaru automobilu.

Chlapci a děvčata,
přeji Vám v Novém roce 2017 stále stoupající vytříbenost vkusu.


V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek.
1.jpg
2.jpg
5.jpg
4.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
Jak by mohlo vypadat " malé" Maserati?  Podle italského designéra třeba zrovna takto, jako jeho návrh s názvem MC 63.

Pro galerii  
PROFI DESIGN  editor
17.jpg
02.jpg
13.jpg
01.jpg
05.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
04.jpg
10.jpg
12.jpg
14.jpg
16.jpg
11.jpg
15.jpg
03.jpg
V jednoduchosti je krása, to asi měl na mysli student SPD Milano Mohammad Hossein Amini Yekta, když navrhoval tento skvostný koncept.  Ganador je skvělým protikladem současných, designově překombinovaných, produkčních typů automobilky Lamborghini.  Úporná snaha o drsnost a snahu zaujmout vedla k neskutečnému množství lomů a hran, které (mě) vyloženě odpuzují.  Ganador je ovšem úplně jiné italské espresso.

Pro rubriku  
PROFI DESIGN  edito 
01_bus-show.jpg
02_bus-show.JPG
03_bus-show.JPG
04_bus-show.JPG
05_bus-show.JPG
06_bus-show.JPG
07_bus-show.JPG
08_bus-show.JPG
09_bus-show.JPG
10_bus-show.JPG
11_bus-show.JPG
12_bus-show.JPG
13_bus-show.JPG
15_bus-show.JPG
14_bus-show.JPG
16_bus-show.JPG
17_bus-show.JPG
18_bus-show.JPG
19_bus-show.JPG
20_bus-show.JPG
21_bus-show.JPG
22_bus-show.JPG
23_bus-show.JPG
24_bus-show.JPG
25_bus-show.JPG
26_bus-show.JPG
27_bus-show.JPG
28_bus-show.JPG
29_bus-show.JPG
30_bus-show.JPG
31_bus-show.JPG
32_bus-show.JPG
33_bus-show.JPG
34_bus-show.JPG
35_bus-show.JPG
36_bus-show.JPG
37_bus-show.JPG
38_bus-show.JPG
39_bus-show.JPG
40_bus-show.JPG
41_bus-show.JPG
42_bus-show.JPG
43_bus-show.JPG
44_bus-show.JPG
45_bus-show.JPG
46_bus-show.JPG
47_bus-show.JPG
48_bus-show.JPG
49_bus-show.JPG
50_bus-show.JPG
51_bus-show.JPG
52_bus-show.JPG
53_bus-show.JPG
54_bus-show.JPG
55_bus-show.JPG
56_bus-show.JPG
57_bus-show.JPG
58_bus-show.JPG
59_bus-show.JPG
60_bus-show.JPG
61_bus-show.JPG
62_bus-show.JPG
63_bus-show.JPG
64_bus-show.JPG
65_bus-show.JPG
66_bus-show.JPG
67_bus-show.JPG
68_bus-show.JPG
69_bus-show.JPG
70_bus-show.JPG
71_bus-show.JPG
72_bus-show.JPG
73_bus-show.JPG
74_bus-show.JPG
75_bus-show.JPG
76_bus-show.JPG
77_bus-show.JPG
78_bus-show.JPG
79_bus-show.JPG
80_bus-show.JPG
Včera, 22.listopadu 2016, jsem tam byl osobně.
Zajímal mě nynější stav výtvarného výrazu autobusů,
zvláště českých.  Zdá se, že největší pokrok udělal SOR.
Bylo to vše nadmíru úchvatné a nezvykle obsažné 
v internacionálním měřítku.

Fotky dávají každému možnost utvořit si vlastní názor.
Otestujte si svůj vlastní vkus, než začnete po česku kritizovat !


V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
Škoda pro závod 24 hodin Le Mans?  A proč ne?  Audi pozici vyklidilo...  Pode profi designéra Juana Mendeze by mohla vypadat takto, měla by hybridní pohon a jmenovat by se mohla Nanodynamic.

Pro rubriku  
PROFI DESIGN  editor
1968 Bizzarrini_Manta (01).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (02).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (03) titl.jpg
1968 Bizzarrini_Manta (04).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (05).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (06).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (07).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (08).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (09).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (10).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (11).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (12).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (13).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (14).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (15).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (16).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (17).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (18).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (19).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (20).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (21).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (22).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (23).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (24).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (25).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (26).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (27).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (28).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (29).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (30).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (31).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (32).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (33).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (34).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (35).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (36).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (37).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (38).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (39).jpg
1968 Bizzarrini_Manta (40).jpg
Před několika dny jsme "oslavili" Giugiarovy narozeniny.
Dnes mu věnujeme vzpomínku na jeho počátky.

V galerii
 PROFI DESIGN  Pavel Hušek 
Luigi (01).jpg
Luigi (02).jpg
Luigi (03).jpg
Luigi (04).jpg
Luigi (05).jpg
Luigi (06).jpg
Luigi (07).jpg
Luigi (08).jpg
Luigi (09).jpg
Luigi (10).jpg
Luigi (11).jpg
Luigi (12).jpg
Luigi (13).jpg
Luigi (14).jpg
Luigi (15).jpg
Luigi (16).jpg
Luigi (17).jpg
Luigi (18).jpg
Luigi (19).jpg
Luigi (20).jpg
Luigi (21).jpg
Luigi (22).jpg
Luigi (23).jpg
Luigi (24).jpg
Luigi (25).jpg
Luigi (26).jpg
Luigi (27).jpg
Luigi (28).jpg
Luigi (29).jpg
Luigi (30).jpg
Luigi (31).jpg
Luigi (32).jpg
Luigi (33).jpg
Luigi (34).jpg
Luigi (35).jpg
Luigi (36).jpg
Luigi (37).jpg
Luigi (38).jpg
Luigi (39).jpg
Luigi (40).jpg
Luigi (41).jpg
Luigi (42).jpg
Luigi (43).jpg
Luigi (44).jpg
Luigi (45).jpg
Luigi (46).jpg
Luigi (47).jpg
Luigi (48).jpg
Luigi (49).jpg
Luigi (50).jpg
Luigi (51).jpg
Luigi (52).jpg
Luigi (53).jpg
Luigi (54).jpg
Luigi (55).jpg
Luigi (56).jpg
Luigi (57).jpg
Luigi (58).jpg
Luigi (59).jpg
Luigi (60).jpg
Luigi (61).jpg
Luigi (62).jpg
Luigi (63).jpg
Luigi (64).jpg
Luigi (65).jpg
Luigi (66).jpg
Luigi (67).jpg
Luigi (68).jpg
Luigi (69).jpg
Luigi (70).jpg
Luigi (71).jpg
Luigi (72).jpg
Luigi (73).jpg
Luigi (74).jpg
Luigi (75).jpg
Luigi (76).jpg
Luigi (77).jpg
Luigi (78).jpg
Luigi (79).jpg
Luigi (80).jpg
Luigi (81).jpg
Luigi (82).jpg
Luigi (83).jpg
Luigi (84).jpg
Luigi (85).jpg
Luigi (86).jpg
Luigi (87).jpg
Luigi (88).jpg
Luigi (89).jpg
Luigi (90).jpg
Luigi (91).jpg
Luigi (92).jpg
Luigi (93).jpg
Luigi (94).jpg
Luigi (95).jpg
Luigi (96).jpg
Luigi (97).jpg
Luigi (98).jpg
Luigi (99).jpg
Luigi Lutz (100).jpg
Luigi Lutz (101).jpg
Luigi Lutz (102).jpg
Luigi Lutz (103).jpg
Luigi Lutz (104).jpg
Luigi Lutz (105).jpg
Luigi Lutz (106).jpg
Luigi Lutz (107).jpg
Luigi Lutz (108).jpg
Luigi Lutz (109).jpg
Luigi Lutz (110).jpg
Luigi Lutz (111).jpg
Luigi Lutz (112).jpg
Luigi Lutz (113).jpg
Luigi Lutz (114).jpg
Luigi Lutz (115).jpg
Luigi Lutz (116).jpg
Luigi Lutz (117).jpg
Luigi Lutz (118).jpg
Luigi Lutz (119).jpg
Luigi Lutz (120).jpg
Luigi Lutz (121).jpg
Luigi Lutz (122).jpg
Luigi Lutz (123).jpg
Luigi Lutz (124).jpg
Luigi Lutz (125).jpg
Luigi Lutz (126).jpg
Luigi Lutz (127).jpg
Luigi Lutz (128).jpg
Luigi Lutz (129).jpg
Luigi Lutz (130).jpg
Luigi Lutz (131).jpg
Luigi Lutz (132).jpg
Luigi Lutz (133).jpg
Luigi Lutz (134).jpg
Luigi Lutz (135).jpg
Luigi Lutz (136).jpg
Luigi Lutz (137).jpg
Luigi Lutz (138).jpg
Luigi Lutz (139).jpg
Luigi Lutz (140).jpg
Luigi Lutz (141).jpg
Luigi Lutz (142).jpg
Luigi Lutz (143).jpg
Luigi Lutz (144).jpg
Luigi Lutz (145).jpg
Luigi Lutz (146).jpg
Luigi Lutz (147).jpg
Luigi Lutz (148).jpg
Luigi Lutz (149).jpg
Luigi Lutz (150).jpg
Luigi Lutz (151).jpg
Luigi Lutz (152).jpg
Luigi Lutz (153).jpg
Luigi Lutz (154).jpg
Luigi Lutz (155).jpg
Luigi Lutz (156).jpg
Luigi Lutz (157).jpg
Luigi Lutz (158).jpg
Luigi Lutz (159).jpg
Luigi Lutz (160).jpg
Luigi Lutz (161).jpg
Luigi Lutz (162).jpg
Luigi Lutz (163).jpg
Luigi Lutz (164).jpg
Luigi Lutz (165).jpg
Luigi Lutz (166).jpg
Luigi Lutz (167).jpg
Luigi Lutz (168).jpg
Nejobsáhlejší příspěvek na stránkách CDCC.
Přitom je to zlomek kreací, které Luigi Colani vyplodil, 
od skic počínaje, přes modely až do funkčních prototypů. 
A to prezentuji jenom automobily !!!
Jeho tvorba obsahuje široké spektrum výrobků,
od kuličkové propisky, přes 
motocykly až po letadla a j. 
Někdy se mi zdá, že se některým výrobcům vysmívá,
že jejich postoje a nápady ironizuje
(např. Horch)

Colani je excentrista, který si nebere servítky před ústa. 
Ač je jeho automobilová tvorba nevhodná pro výrobce,
jeho nápaditost a rozumné nápady zasluhují uznání.
Hluboce se před jeho nedozírnou činnorodostí skláním !!
Je v nich bohatství, které by se dalo ve velkovýrobě aut 
k aerodynamické téměř-dokonalosti použít. 

V galerii  
PROFI DESIGN  Pavel Hušek
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one