.
škoda_01.jpg
škoda_02.jpg
škoda_03.jpg
škoda_04.jpg
škoda_05.jpg
škoda_06.jpg
škoda_07.jpg
škoda_08.jpg
škoda_09.jpg
škoda_10.jpg
škoda_11.jpg
škoda_12.jpg
NO COMMENT  bez komentáře 

v galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek 
mm_01.jpg
mm_02.jpg
mm_03.jpg
mm_04.jpg
mm_05.jpg
mm_06.jpg
mm_07.jpg
mm_08.jpg
mm_09.jpg
mm_10.jpg
mm_11.jpg
mm_12.jpg
mm_13.jpg
mm_14.jpg
mm_15.jpg
mm_16.jpg
mm_17.jpg
mm_18.jpg
mm_19.JPG
mm_20.jpg
mm_21.jpg
mm_22.jpg
mm_23.jpg
mm_24.jpg
mm_25.jpg
mm_26.jpg
mm_27.jpg
mm_28.jpg
mm_29.jpg
mm_30.jpg
mm_31.jpg
mm_32.jpg
mm_33.jpg
mm_34.jpg
mm_35.jpg
mm_36.jpg
mm_37.jpg
mm_38.jpg
mm_39.jpg
mm_40.jpg
Vše je řečeno vloženým textem do obrázků.

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek 
gilera_01.jpg
gilera_02.jpg
gilera_03.jpg
gilera_04.jpg
gilera_05.jpg
gilera_06.jpg
gilera_07.jpg
gilera_08.jpg
gilera_09.jpg
gilera_10.jpg
gilera_11.jpg
gilera_12.jpg
gilera_13.jpg
gilera_14.jpg
gilera_15.jpg
gilera_16.jpg
gilera_17.jpg
gilera_18.jpg
gilera_19.jpg
gilera_20.jpg
gilera_21.jpg
gilera_22.jpg
gilera_23.jpg
gilera_24.jpg
Takže po AUDI-NSU a dále pak po BMW přišla GILERA 
v době, kdy se šéfem vývoje FERRARI ENGINEERING stal
Dott. Ing. Leonardo Fioravanti, který asi po 23 letech
odešel od Pininfarinů, kde byl celý čas vedoucím vývoje,
odkud jsme se po mnohá léta z mnohých projektů znali.

GILERA tehdy patřila do FERRARI ENGINEERING,
což byla firma, která tvořila vše jiné než automobily.
Podobně jako Porsche v rakouském Zell am See.

Našel jsem několik kreseb z té doby,
takže je po mnoha letech mohu publikovat s dovětkem,
že mi motorky byly na hony cizí.

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE
 Pavel Hušek  
vision 2011_01.jpg
vision 2011_02.jpg
vision 2011_03.jpg
vision 2011_04.jpg
vision 2011_05.jpg
vision 2011_06.jpg
vision 2011_07.jpg
vision 2011_08.jpg
vision 2011_09.jpg
vision 2011_10.jpg
vision 2011_11.jpg
vision 2011_12.jpg
vision 2011_13.jpg
vision 2011_14.jpg
vision 2011_15.jpg
vision 2011_16.jpg
vision 2011_17.jpg
vision 2011_18.jpg
vision 2011_19.jpg
vision 2011_20.jpg
vision 2011_21.jpg
vision 2011_22.jpg
vision 2011_23.jpg
vision 2011_24.jpg
vision 2011_25.jpg
vision 2011_26.jpg
vision 2011_27.jpg
vision 2011_28.jpg
vision 2011_29.jpg
vision 2011_30.jpg
vision 2011_31.jpg
vision 2011_32.jpg
vision 2011_33.jpg
vision 2011_34.jpg
vision 2011_35.jpg
vision 2011_36.jpg
vision 2011_37.jpg
vision 2011_38.jpg
vision 2011_39.jpg
vision 2011_40.jpg
vision 2011_41.jpg
vision 2011_42.jpg
vision 2011_43.jpg
vision 2011_44.jpg
vision 2011_45.jpg
vision 2011_46.jpg
vision 2011_47.jpg
vision 2011_48.jpg
Co je to ´elegance´ ?  
Je to projev souhrnu emotivních vjemů a zkušeností,
což zde v našem případě představují všechny dívky,
které citlivý fotograf uměl ´zvěčnit´. 
Ano, ženy už od mládí dovedou vytvořit elegantní výraz
oproti mnohým mužům - designery nevyjímaje, 
kteří by rádi svými produkty dosáhli ... ale vždy něco chybí.

VISION D z roku 2011 by do dokonalosti stačilo maličko
ne v proporcích, ty jsou skvělé, ale především v eleganci.  
Jozef Kabaň je tak zamilovaný do svého ´zeleného´ projevu,
že nevnímá, jak některé rohy ubližují a bolí !  Jen některé !! 
A to je ŠKODA v plném českém i slovenském slova smyslu. 

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE   Pavel Hušek 
YetiExtrem_01.jpg
YetiExtrem_02.jpg
YetiExtrem_03.jpg
YetiExtrem_04.jpg
YetiExtrem_05.jpg
YetiExtrem_06.jpg
YetiExtrem_07.jpg
YetiExtrem_08.jpg
YetiExtrem_09.jpg
YetiExtrem_10.jpg
YetiExtrem_11.jpg
YetiExtrem_12.jpg
YetiExtrem_13.jpg
YetiExtrem_14.jpg
YetiExtrem_15.jpg
YetiExtrem_16.jpg
YetiExtrem_17.jpg
YetiExtrem_18.jpg
YetiExtrem_19.jpg
YetiExtrem_20.jpg
YetiExtrem_21.jpg
YetiExtrem_22.jpg
YetiExtrem_23.jpg
YetiExtrem_24.jpg
YetiExtrem_25.jpg
YetiExtrem_26.jpg
YetiExtrem_27.jpg
YetiExtrem_28.jpg
YetiExtrem_29.jpg
YetiExtrem_30.jpg
YetiExtrem_31.jpg
YetiExtrem_32.jpg
Vláďa Rybecký se dotknul ve svém AUTO WEEK
variace 
Yeti Xtreme  a popisuje ji technicky.
Já jsem neodolal si tuto kreaci vzít citově na mušku 
a nabídl pozorovateli tvarovost četných detailů i celku 
k jeho osobnímu úsudku. 

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek 
M6 GC_01.jpg
M6 GC_02.jpg
M6 GC_03.jpg
M6 GC_04.jpg
M6 GC_05.jpg
M6 GC_06.jpg
M6 GC_07.jpg
M6 GC_08.jpg
M6 GC_09.jpg
M6 GC_10.jpg
M6 GC_11.jpg
M6 GC_12.jpg
Myslím, že údobí vlivu - podle mne neblahého - na BMW
pominulo a že propadlé plochy se mění opět k vypouklým,
tak tradičně typickým pro bavorskou autoznačku. 

Lituji, že mnozí novináři nemají cit pro tvarosloví aut,
takže hledají slovní hodnocení v boji jeden proti druhému.
Jakoby postavili proti sobě do boje dvě urostlostlé krásy -
Brigitte Bardototovou a Martinu Navrátilovou.
Jedna je vypěstovaně urostlá sportovní technikou tenisu,
druhá je vypěstovaná parfémy, revitalizačními krémy ap. 

Estetický výraz automobilu lidé vnímají takjakotak rozdílně 
podobně jako hudbu nebo obrazy.  
Někomu úplně stačí, že nad maskou září znak BMW. 
 
V galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek   
tram_01.jpg
tram_02.jpg
tram_03.jpg
tram_04.jpg
tram_05.jpg
tram_06.jpg
tram_07.jpg
tram_08.jpg
tram_09.jpg
tram_10.jpg
tram_11.jpg
tram_12.jpg
tram_13.jpg
tram_14.jpg
tram_15.jpg
tram_16.jpg
tram_17.jpg
tram_18.jpg
tram_19.jpg
tram_20.jpg
tram_21.jpg
tram_22.jpg
tram_23.jpg
tram_24.jpg
tram_25.jpg
tram_26.jpg
tram_27.jpg
tram_28.jpg
tram_29.jpg
tram_30.jpg
tram_31.jpg
tram_32.jpg
tram_33.jpg
tram_34.jpg
tram_35.jpg
tram_36.jpg
KRITICKÉ EMOCE 
no teda_01.jpg
no teda_02.jpg
no teda_03.jpg
no teda_04.jpg
no teda_05.jpg
no teda_06.jpg
no teda_07.jpg
no teda_08.jpg
no teda_09.jpg
no teda_10.jpg
no teda_11.JPG
no teda_12.jpg
no teda_13.jpg
no teda_14.jpg
no teda_15.jpg
no teda_16.jpg
no teda_17.jpg
no teda_18.jpg
no teda_19.jpg
no teda_20.jpg
Na ulicich Prahy je občas vidět lecos.  
A když mám foťáček na krku, mohu se i podělit s kritickými dojmy. 

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek 
Ač  se interiérovým designem prakticky nezabýváme, přesto Vám to musím ukázat.  Nejsem vyložený puntičkář, ovšem jsou detaily, které mě iritují.  Hlavně tedy na automobilech.  Ovšem tento, který vidíte v galerii níže mi doslova zvednul žaludek.  Ptám se, má to Mercedes vůbec zapotřebí, takovou kýčovitostí úplně znásilnit nádherný design interiéru S třídy?  K čemu tam ta ´plaketka´ s psacím písmem napsanou značkou vozu je??  To už nevěděli co by tam dali?  Takovou ubohou kýčovitost jsem už dlouho neviděl.  A nikdy bych nevěřil, že se k něčemu takovému sníží zrovna MB.  Má to snad ukazovat větší honosnost vozu či neustále řidiči připomínat co řídí?  Je to podobné, jako kdyby měly špičkové švýcarské hodinky laciný gumový řemínek s vytlačeným názvem.  Samozřejmě je to jen můj subjektivní pocit, ale kdybych náhodou někdy takový Merc vlastnil, první co bych uděl, by byla výměna volantu.  Protože dívat se na takovou ohyzdnost při řízení , tak bych ještě jako mimořádnou výbavu dokoupil pytlík na ... Však víte na co.

Pro rubriku  
KRITICKÉ EMOCE  editor
s5.jpg
s1.jpg
s2.jpg
s4.jpg
scorpione_01.jpg
scorpione_02.jpg
scorpione_03.jpg
scorpione_04.jpg
scorpione_05.jpg
scorpione_06.jpg
scorpione_07.jpg
scorpione_08.jpg
Někteří to nevědí vůbec, jen někteří zasvěcenci dokážou zavile vyslovit rádoby znalecký posudek: Kopie !! 
Můj španělský přítel a spolupracovník David Rodriguéz mi nedávno poslal materiál, ze kterého jsem mohl vytvořit názorný příspěvěk.
Thanks David for that material of Abarth !!  
Jistě vzpomenete, že jsme se českým sportovním kupátkem z někdejšího Výzkumného ústavu motorových vozidel v Praze (dnes německo-český TÜV) nejednou zabývali a na našich stránkách prezentovali mnoho raritních snímků:

http://cardesignclub.7x.cz/temata/skoda/ceske-gt  
Podívejte se a posuďte sami.  Pro mne to kopie není, ale že designerovi Milanu Strejčkovi byl italský Fiat Abarth Scorpione silnou inspirací, o tom nemám nejmenších pochyb. 
A ještě něco - české kupátko se škodováckými díly vč. motoru se mi v mnohém líbí víc, než jeho italská inspirace. 

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek  
 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one