.
lambo_01.jpg
lambo_02.jpg
lambo_03.jpg
lambo_04.jpg
lambo_05.jpg
lambo_06.jpg
lambo_07.jpg
lambo_08.jpg
lambo_09.jpg
lambo_10.jpg
lambo_11.jpg
lambo_12.jpg
lambo_13.jpg
lambo_14.jpg
lambo_15.jpg
lambo_16.jpg
lambo_17.jpg
lambo_18.jpg
lambo_19.jpg
lambo_20.jpg
lambo_21.jpg
lambo_22.jpg
lambo_24.jpg
lambo_23.jpg
Teď je lhostejné jak se ten který býk jmenuje,
spíše se zamysleme nad ostrostí agresivních tvarů karoserie.
Co tím chce výrobce svým zákazníkům říci ? 

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE
 Pavel Hušek 
 
hipo_01.jpg
hipo_02.jpg
hipo_03.jpg
hipo_04.jpg
hipo_05.jpg
hipo_06.jpg
hipo_07.jpg
hipo_08.jpg
hipo_09.jpg
hipo_10.jpg
hipo_11.jpg
hipo_12.jpg
hipo_13.jpg
hipo_14.jpg
hipo_15.jpg
hipo_16.jpg
hipo_17.jpg
hipo_18.jpg
hipo_19.jpg
hipo_20.jpg
hipo_21.jpg
hipo_22.jpg
hipo_23.jpg
hipo_24.jpg
hipo_25.jpg
hipo_26.jpg
hipo_27.jpg
hipo_28.jpg
hipo_29.jpg
hipo_30.jpg
hipo_31.jpg
hipo_32.jpg
hipo_33.jpg
hipo_34.jpg
hipo_35.jpg
hipo_36.jpg
hipo_37.jpg
hipo_38.jpg
hipo_39.jpg
hipo_40.jpg
hipo_41.jpg
hipo_42.jpg
hipo_43.jpg
hipo_44.jpg
hipo_45.jpg
hipo_46.jpg
hipo_47.jpg
hipo_48.jpg
hipo_49.jpg
hipo_50.jpg
hipo_51.jpg
hipo_52.jpg
hipo_53.jpg
hipo_54.jpg
hipo_55.jpg
hipo_56.jpg
hipo_57.jpg
hipo_58.jpg
hipo_59.jpg
hipo_60.jpg
hipo_61.jpg
hipo_62.jpg
hipo_63.jpg
hipo_64.jpg
hipo_65.jpg
hipo_66.jpg
hipo_67.jpg
hipo_68.jpg
hipo_69.jpg
hipo_70.jpg
hipo_71.jpg
hipo_72.jpg
Vše souvisí se vším ... nic není jednoznačné !
Nemíním zde vynášet vlastní úsudek, který by byl navíc
podjatý pětiletým vlivem osobní zkušenosti 
s vnukem Ferdinanda Porscheho, nesoucího 
pouze
křestní jméno svého slavného dědečka.

Úsudek ze souhrnu několika informací
nechť si udělá každý sám ...

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10_Ferrari-Aurea-Design-World-Cars.jpg
11_ferrari_future_car_design_by_kazimdoku.jpg
12_Corvette-sketches.jpg
13_futuristic-design-samsung-emx-.jpg
14_Toyota-FT-1-Concept.jpg
15_2008 Mazda Furai Concept.jpg
16_mazdas-car-concept.jpg
17_putin-car.jpg
18_luxury-car-image-search.jpg
19_black-pearl-car-from-rick-dore-and-james.jpg
20_titl.jpg
Zamyšleným pohledem koncem roku 2014 kamsi vpřed 
prezentuji designerská díla napříč tvorbou automobilů.
S mými vlastními emocemi a z toho plynoucími názory
nemusíte souhlasit, protože možná právě Vy obdivujete
ba dokonce vytváříte agresivitu či brutalitu v designu aut. 

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE
 Pavel Hušek   
škoda_01.jpg
škoda_02.jpg
škoda_03.jpg
škoda_04.jpg
škoda_05.jpg
škoda_06.jpg
škoda_07.jpg
škoda_08.jpg
škoda_09.jpg
škoda_10.jpg
škoda_11.jpg
škoda_12.jpg
NO COMMENT  bez komentáře 

v galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek 
1.jpg
1xx.jpg
1x.jpg
2.jpg
2xx.jpg
2x.jpg
V první řadě si je třeba připomenout základní pravdu, že design je věc nadmíru subjektivní.  Občas se mi stane, že se úplně rozplývám nad designem nějakého vozu, až si všimnu detailu, který mi ten krásný pocit dokonale pokazí.  Nové Volvo XC 90 je bezesporu fantastické auto, emočně vyvážený design, doprovází nápadité detaily, až na jeden...

 Opravdu bylo nutné u těch předních lamp
dělat ten ´zobáček´??  Z mého pohledu je to silně rušivý prvek, který tam nemá co dělat.  Pro porovnání jsem jej vyretušoval a výsledek posuďte sami.

Pro rubriku  
KRITICKÉ EMOCE  editor
mm_01.jpg
mm_02.jpg
mm_03.jpg
mm_04.jpg
mm_05.jpg
mm_06.jpg
mm_07.jpg
mm_08.jpg
mm_09.jpg
mm_10.jpg
mm_11.jpg
mm_12.jpg
mm_13.jpg
mm_14.jpg
mm_15.jpg
mm_16.jpg
mm_17.jpg
mm_18.jpg
mm_19.JPG
mm_20.jpg
mm_21.jpg
mm_22.jpg
mm_23.jpg
mm_24.jpg
mm_25.jpg
mm_26.jpg
mm_27.jpg
mm_28.jpg
mm_29.jpg
mm_30.jpg
mm_31.jpg
mm_32.jpg
mm_33.jpg
mm_34.jpg
mm_35.jpg
mm_36.jpg
mm_37.jpg
mm_38.jpg
mm_39.jpg
mm_40.jpg
Vše je řečeno vloženým textem do obrázků.

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek 
gilera_01.jpg
gilera_02.jpg
gilera_03.jpg
gilera_04.jpg
gilera_05.jpg
gilera_06.jpg
gilera_07.jpg
gilera_08.jpg
gilera_09.jpg
gilera_10.jpg
gilera_11.jpg
gilera_12.jpg
gilera_13.jpg
gilera_14.jpg
gilera_15.jpg
gilera_16.jpg
gilera_17.jpg
gilera_18.jpg
gilera_19.jpg
gilera_20.jpg
gilera_21.jpg
gilera_22.jpg
gilera_23.jpg
gilera_24.jpg
Takže po AUDI-NSU a dále pak po BMW přišla GILERA 
v době, kdy se šéfem vývoje FERRARI ENGINEERING stal
Dott. Ing. Leonardo Fioravanti, který asi po 23 letech
odešel od Pininfarinů, kde byl celý čas vedoucím vývoje,
odkud jsme se po mnohá léta z mnohých projektů znali.

GILERA tehdy patřila do FERRARI ENGINEERING,
což byla firma, která tvořila vše jiné než automobily.
Podobně jako Porsche v rakouském Zell am See.

Našel jsem několik kreseb z té doby,
takže je po mnoha letech mohu publikovat s dovětkem,
že mi motorky byly na hony cizí.

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE
 Pavel Hušek  
vision 2011_01.jpg
vision 2011_02.jpg
vision 2011_03.jpg
vision 2011_04.jpg
vision 2011_05.jpg
vision 2011_06.jpg
vision 2011_07.jpg
vision 2011_08.jpg
vision 2011_09.jpg
vision 2011_10.jpg
vision 2011_11.jpg
vision 2011_12.jpg
vision 2011_13.jpg
vision 2011_14.jpg
vision 2011_15.jpg
vision 2011_16.jpg
vision 2011_17.jpg
vision 2011_18.jpg
vision 2011_19.jpg
vision 2011_20.jpg
vision 2011_21.jpg
vision 2011_22.jpg
vision 2011_23.jpg
vision 2011_24.jpg
vision 2011_25.jpg
vision 2011_26.jpg
vision 2011_27.jpg
vision 2011_28.jpg
vision 2011_29.jpg
vision 2011_30.jpg
vision 2011_31.jpg
vision 2011_32.jpg
vision 2011_33.jpg
vision 2011_34.jpg
vision 2011_35.jpg
vision 2011_36.jpg
vision 2011_37.jpg
vision 2011_38.jpg
vision 2011_39.jpg
vision 2011_40.jpg
vision 2011_41.jpg
vision 2011_42.jpg
vision 2011_43.jpg
vision 2011_44.jpg
vision 2011_45.jpg
vision 2011_46.jpg
vision 2011_47.jpg
vision 2011_48.jpg
Co je to ´elegance´ ?  
Je to projev souhrnu emotivních vjemů a zkušeností,
což zde v našem případě představují všechny dívky,
které citlivý fotograf uměl ´zvěčnit´. 
Ano, ženy už od mládí dovedou vytvořit elegantní výraz
oproti mnohým mužům - designery nevyjímaje, 
kteří by rádi svými produkty dosáhli ... ale vždy něco chybí.

VISION D z roku 2011 by do dokonalosti stačilo maličko
ne v proporcích, ty jsou skvělé, ale především v eleganci.  
Jozef Kabaň je tak zamilovaný do svého ´zeleného´ projevu,
že nevnímá, jak některé rohy ubližují a bolí !  Jen některé !! 
A to je ŠKODA v plném českém i slovenském slova smyslu. 

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE   Pavel Hušek 
YetiExtrem_01.jpg
YetiExtrem_02.jpg
YetiExtrem_03.jpg
YetiExtrem_04.jpg
YetiExtrem_05.jpg
YetiExtrem_06.jpg
YetiExtrem_07.jpg
YetiExtrem_08.jpg
YetiExtrem_09.jpg
YetiExtrem_10.jpg
YetiExtrem_11.jpg
YetiExtrem_12.jpg
YetiExtrem_13.jpg
YetiExtrem_14.jpg
YetiExtrem_15.jpg
YetiExtrem_16.jpg
YetiExtrem_17.jpg
YetiExtrem_18.jpg
YetiExtrem_19.jpg
YetiExtrem_20.jpg
YetiExtrem_21.jpg
YetiExtrem_22.jpg
YetiExtrem_23.jpg
YetiExtrem_24.jpg
YetiExtrem_25.jpg
YetiExtrem_26.jpg
YetiExtrem_27.jpg
YetiExtrem_28.jpg
YetiExtrem_29.jpg
YetiExtrem_30.jpg
YetiExtrem_31.jpg
YetiExtrem_32.jpg
Vláďa Rybecký se dotknul ve svém AUTO WEEK
variace 
Yeti Xtreme  a popisuje ji technicky.
Já jsem neodolal si tuto kreaci vzít citově na mušku 
a nabídl pozorovateli tvarovost četných detailů i celku 
k jeho osobnímu úsudku. 

V galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek 
M6 GC_01.jpg
M6 GC_02.jpg
M6 GC_03.jpg
M6 GC_04.jpg
M6 GC_05.jpg
M6 GC_06.jpg
M6 GC_07.jpg
M6 GC_08.jpg
M6 GC_09.jpg
M6 GC_10.jpg
M6 GC_11.jpg
M6 GC_12.jpg
Myslím, že údobí vlivu - podle mne neblahého - na BMW
pominulo a že propadlé plochy se mění opět k vypouklým,
tak tradičně typickým pro bavorskou autoznačku. 

Lituji, že mnozí novináři nemají cit pro tvarosloví aut,
takže hledají slovní hodnocení v boji jeden proti druhému.
Jakoby postavili proti sobě do boje dvě urostlostlé krásy -
Brigitte Bardototovou a Martinu Navrátilovou.
Jedna je vypěstovaně urostlá sportovní technikou tenisu,
druhá je vypěstovaná parfémy, revitalizačními krémy ap. 

Estetický výraz automobilu lidé vnímají takjakotak rozdílně 
podobně jako hudbu nebo obrazy.  
Někomu úplně stačí, že nad maskou září znak BMW. 
 
V galerii  
KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek   
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one