.
FCA_01.jpg
FCA_02.jpg
FCA_03.jpg
FCA_04.jpg
FCA_05.jpg
FCA_06.JPG
FCA_07.jpg
FCA_08.jpg
FCA_09.jpg
FCA_10.jpg
FCA_11.jpg
FCA_12.jpg
FCA_13.jpg
FCA_14.jpg
FCA_15.jpg
FCA_16.jpg
FCA_17.jpg
FCA_18.jpg
FCA_19.jpg
FCA_20.jpg
FCA_21.jpg
FCA_22.jpg
FCA_23.jpg
FCA_24.jpg
FCA_25.jpg
FCA_26.jpg
FCA_27.jpg
FCA_28.JPG
FCA_29.jpg
FCA_30.jpg
FCA_31.jpg
FCA_32.jpg
FCA_33.jpg
FCA_34.jpg
FCA_35.jpg
FCA_36.jpg
FCA_37.jpg
FCA_38.jpg
FCA_39.jpg
FCA_40.jpg
FCA_41.jpg
FCA_42.jpg
FCA_43.jpg
FCA_44.jpg
FCA_45.jpg
FCA_46.jpg
FCA_47.jpg
FCA_48.jpg
FCA_49.jpg
FCA_50.jpg
FCA_51.jpg
FCA_52.jpg
FCA_53.jpg
FCA_54.jpg
FCA_55.jpg
FCA_56.jpg
FCA_57.jpg
FCA_58.jpg
FCA_59.jpg
FCA_60.jpg
FCA_61.jpg
FCA_62.jpg
FCA_63.jpg
FCA_64.jpg
Nákup amerického Chryslera italským Fiatem 
začíná ukazovat společné plody blízké budoucnosti.
Grafika za autem ukazuje cílenou skupinu uživatelů,
včetně dětí a pejsků.  
Vozidlo
PORTAL je tak trochu kousek domova na kolech.

V galerii  
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.JPG
18.jpg
19.JPG
20.jpg
21.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
29.jpg
30.JPG
31.jpg
32.jpg
33.jpg
34.jpg
35.jpg
36.jpg
Vzpomínáím na dětská léta, kdy jsme si z prken stavěli "brgatky"
s příčnou vpředu na jeden šroub nohami řízenou latí
s na konci upevněnými ocelovými ložisky -
vzadu pak byla lať pevně uchycena.
Jezdily jsme s kopce na asfaltkách, kde nebyl provoz
(já v Liboci).

Později jsem dostal šlapací Aerovku z plechu - svou radost nezapomenu. 
Dětské jezdící povozy doznaly obrovského pokroku !!
Dnes jsou pečlivě zpracovány do podoby dospělých automobilů 
většinou známých světových značek, které jsou dětem známé. 
Jen se podívejte do tváří těch automobilových dětí !!! 
Ceny takových autíček začínají okolo 7000,-Kč
(v Bílé Labuti).

V galerii  
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
Edi_01.bmp
Edi_02 .jpg
Edi_03 .jpg
Edi_04 .jpg
Edi_05 .jpg
Edi_06 .jpg
Edi_07 .jpg
Edi_08 .jpg
Edi_09 .jpg
Edi_10 .jpg
Edi_11 .jpg
Edi_12 .jpg
Další informace zatím nemám.

V galerii  
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
bm (01).jpg
bm (02).jpg
bm (03).jpg
bm (04).jpg
bm (05).jpg
bm (06).jpg
bm (07).jpg
bm (08).jpg
bm (09).jpg
bm (10).jpg
bm (11).jpg
bm (12).jpg
bm (13).jpg
bm (14).jpg
bm (15).jpg
bm (16).jpg
bm (17).jpg
bm (18).jpg
bm (19).jpg
bm (20).jpg
bm (21).jpg
bm (22).jpg
bm (23).jpg
bm (24).jpg
bm (25).jpg
bm (26).jpg
bm (27).jpg
bm (28).jpg
bm (29).jpg
bm (30).jpg
bm (31).jpg
bm (32).jpg
bm (33).jpg
bm (34).jpg
bm (35).jpg
bm (36).jpg
bm (37).jpg
bm (38).jpg
bm (39).jpg
bm (40).jpg
bm (41).jpg
bm (42).jpg
bm (43).jpg
bm (44).jpg
bm (45).jpg
bm (46).jpg
bm (47).jpg
bm (48).jpg
bm (49).jpg
bm (50).jpg
bm (51).jpg
bm (52).jpg
bm (53).jpg
bm (54).jpg
bm (55).jpg
bm (56).jpg
bm (57).jpg
bm (58).jpg
bm (59).jpg
bm (60).jpg
VISION NEXT 100  jako  THE GREAT ESCAPE 2016  v  L.A.
Odvážná kreace a skutečně až zběsilý útěk do budoucna !! 

Vložil jsem pro zajímavost svou 33 let starou kreaci též pro BMW.

V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
e-post (01) titl.jpg
e-post (02).jpg
e-post (03).jpg
e-post (04).jpg
e-post (05).jpg
e-post (06).jpg
e-post (07).jpg
e-post (08).jpg
e-post (09).jpg
e-post (10).jpg
e-post (11).jpg
e-post (12).jpg
e-post (13).jpg
e-post (14).jpg
e-post (15).jpg
e-post (16).jpg
e-post (17).jpg
e-post (18).jpg
e-post (19).jpg
e-post (20).jpg
e-post (21).jpg
e-post (22).jpg
e-post (23).jpg
e-post (24).jpg
e-post (25).jpg
e-post (26).jpg
e-post (27).jpg
e-post (28).jpg
e-post (29).jpg
e-post (30).jpg
e-post (31).jpg
e-post (32).jpg
e-post (33).jpg
e-post (34).jpg
e-post (35).jpg
e-post (36).jpg
e-post (37).jpg
e-post (38).jpg
e-post (39).jpg
e-post (40).jpg
e-post (41).jpg
e-post (42).jpg
e-post (43).jpg
e-post (44).jpg
e-post (45).jpg
e-post (46).jpg
e-post (47).jpg
e-post (48).jpg
e-post (49).jpg
e-post (50).jpg
e-post (51).jpg
e-post (52).jpg
e-post (53).jpg
e-post (54).jpg
e-post (55).jpg
e-post (56).jpg
e-post (57).jpg
e-post (58).jpg
e-post (59).jpg
e-post (60).jpg
e-post (61).jpg
e-post (62).jpg
e-post (63).jpg
e-post (64).jpg
Ohromující akt německé pošty - stál by za následování.
Slovní texty jsou vloženy v obrázcích.

V galerii
 ELEKTRO-AUTO-MOTO  
Pavel Hušek
bmx (01).jpg
bmx (02).jpg
bmx (03).jpg
bmx (04).jpg
bmx (05).jpg
bmx (06).jpg
bmx (07).jpg
bmx (08).jpg
bmx (09).jpg
bmx (10).jpg
bmx (11).jpg
bmx (12).jpg
bmx (13).jpg
bmx (14).jpg
bmx (15).jpg
bmx (16).jpg
bmx (17).jpg
bmx (18).jpg
bmx (19).jpg
bmx (20).jpg
bmx (21).jpg
bmx (22).jpg
bmx (23).jpg
bmx (24).jpg
bmx (25).jpg
bmx (26).jpg
bmx (27).jpg
bmx (28).jpg
bmx (29).jpg
bmx (30).jpg
bmx (31).jpg
bmx (32).jpg
bmx (33).jpg
bmx (34).jpg
bmx (35).jpg
bmx (36).jpg
bmx (37).jpg
bmx (38).jpg
bmx (39).jpg
bmx (40).jpg
bmx (41).jpg
bmx (42).jpg
bmx (43).jpg
bmx (44).jpg
bmx (45).jpg
bmx (46).jpg
bmx (47).jpg
bmx (48).jpg
bmx (49).jpg
bmx (50).jpg
bmx (51).jpg
bmx (52).jpg
bmx (53).jpg
bmx (54).jpg
bmx (55).jpg
bmx (56).jpg
bmx (57).jpg
bmx (58).jpg
bmx (59).jpg
bmx (60).jpg
bmx (61).jpg
bmx (62).jpg
bmx (63).jpg
bmx (64).jpg
bmx (65).jpg
bmx (66).jpg
bmx (67).jpg
bmx (68).jpg
bmx (69).jpg
bmx (70).jpg
bmx (71).jpg
bmx (72).jpg
bmx (73).jpg
bmx (74).jpg
bmx (75).jpg
bmx (76).jpg
bmx (77).jpg
bmx (78).jpg
bmx (79).jpg
bmx (80).jpg
bmx (81).jpg
bmx (82).jpg
bmx (83).jpg
bmx (84).jpg
bmx (85).jpg
bmx (86).jpg
bmx (87).jpg
bmx (88).jpg
bmx (89).jpg
bmx (90).jpg
bmx (91).jpg
bmx (92).jpg
bmx (93).jpg
bmx (94).jpg
bmx (95).jpg
bmx (96).jpg
Protože jsme ztratili nějakým elektronickým šotkem
celou galerii BMW, budeme ji pozvolna opět doplňovat.
Dnešní sada BMW však spadá do  
ELEKTRO-AUTO-MOTO,
neboť právě  BMW  zahrnuje značky  MINI  a  ROLLS ROYCE,
které společně plánují svoji 100letou budoucnost.

Firemní úvahy o stoleté budoucnosti jsou přes mnohá know-how
všech druhů tvůrčích jednotlivců vizionářsky mírně nadsazené,
neboť jakoby nepočítaly s lidským faktorem, aktuálně zřetelným.
Totiž je tu otázka vlivu rychlého růstu civilizace severní poloukoule
na zbytek lidstva, které se dalo do pohybu naším směrem.


V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek    
mini100 (01).jpg
mini100 (03).jpg
mini100 (02).jpg
mini100 (04).jpg
mini100 (05).jpg
mini100 (06).jpg
mini100 (07).jpg
mini100 (08).jpg
mini100 (09).jpg
mini100 (10).jpg
mini100 (11).jpg
mini100 (12).jpg
mini100 (13).jpg
mini100 (14).jpg
mini100 (15).jpg
mini100 (16).jpg
mini100 (17).jpg
mini100 (18).jpg
mini100 (19).jpg
mini100 (20).jpg
mini100 (21).jpg
mini100 (22).jpg
mini100 (23).jpg
mini100 (24).jpg
mini100 (25).jpg
mini100 (26).jpg
mini100 (27).jpg
mini100 (28).jpg
mini100 (29).jpg
mini100 (30).jpg
mini100 (31).jpg
mini100 (32).jpg
mini100 (33).jpg
mini100 (34).jpg
mini100 (35).jpg
mini100 (36).jpg
mini100 (37).jpg
mini100 (38).jpg
mini100 (39).jpg
mini100 (40).jpg
mini100 (41).jpg
mini100 (42).jpg
mini100 (43).jpg
mini100 (44).jpg
mini100 (45).jpg
mini100 (46).jpg
mini100 (47).jpg
mini100 (48).jpg
mini100 (49).jpg
mini100 (50).jpg
mini100 (51).jpg
mini100 (52).jpg
mini100 (53).jpg
mini100 (54).jpg
mini100 (55).jpg
mini100 (56).jpg
mini100 (57).jpg
mini100 (58).jpg
mini100 (59).jpg
mini100 (60).jpg
mini100 (61).jpg
mini100 (62).jpg
mini100 (63).jpg
mini100 (64).jpg
mini100 (65).jpg
mini100 (66).jpg
mini100 (67).jpg
mini100 (68).jpg
mini100 (69).jpg
mini100 (70).jpg
mini100 (71).jpg
mini100 (72).jpg
mini100 (73).png
mini100 (74).jpg
mini100 (75).jpg
mini100 (76).jpg
mini100 (77).jpg
mini100 (78).jpg
mini100 (79).jpg
mini100 (80).jpg
mini100 (81).jpg
mini100 (82).jpg
mini100 (83).jpg
mini100 (84).jpg
Také s nejmenším členem skupiny BMW, britským  MINI,
se do budoucna počítá.  Obsáhlá obrázková dokumentace 
prozrazuje myšlení všech tvůrců respektovaného autíčka, 
které v roce 1948 vykoumal Sir Alec Issigonis 
z důvodu válečné suezské krize. 
Budoucí  
MINI  bude něco jako elektronická krabička -
něco jako jsou už dnešní mobilní telefony.

V galerii  
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
MM 6 3016 (01).jpg
MM 6 3016 (02).jpg
MM 6 3016 (03).jpg
MM 6 3016 (04).jpg
MM 6 3016 (05).jpg
MM 6 3016 (06).jpg
MM 6 3016 (07).jpg
MM 6 3016 (08).jpg
MM 6 3016 (09).jpg
MM 6 3016 (10).jpg
MM 6 3016 (11).jpg
MM 6 3016 (12).jpg
MM 6 3016 (13).jpg
MM 6 3016 (14).jpg
MM 6 3016 (15).jpg
MM 6 3016 (16).jpg
MM 6 3016 (17).jpg
MM 6 3016 (18).jpg
MM 6 3016 (19).jpg
MM 6 3016 (20).jpg
MM 6 3016 (21).jpg
MM 6 3016 (22).jpg
MM 6 3016 (23).jpg
MM 6 3016 (24).jpg
MM 6 3016 (25).jpg
MM 6 3016 (26).jpg
MM 6 3016 (27).jpg
MM 6 3016 (28).jpg
MM 6 3016 (29).jpg
MM 6 3016 (30).jpg
MM 6 3016 (31).jpg
MM 6 3016 (32).jpg
MM 6 3016 (33).jpg
MM 6 3016 (34).jpg
MM 6 3016 (35).jpg
MM 6 3016 (36).jpg
MM 6 3016 (37).jpg
MM 6 3016 (38).jpg
MM 6 3016 (39).jpg
MM 6 3016 (40).jpg
MM 6 3016 (41).jpg
MM 6 3016 (42).jpg
MM 6 3016 (43).jpg
MM 6 3016 (44).jpg
MM 6 3016 (45).jpg
MM 6 3016 (46).jpg
MM 6 3016 (47).jpg
MM 6 3016 (48).jpg
MM 6 3016 (49).jpg
MM 6 3016 (50).jpg
MM 6 3016 (51).jpg
MM 6 3016 (52).jpg
MM 6 3016 (53).jpg
MM 6 3016 (54).jpg
MM 6 3016 (55).jpg
MM 6 3016 (56).jpg
MM 6 3016 (57).jpg
MM 6 3016 (58).jpg
MM 6 3016 (59).jpg
MM 6 3016 (60) titl.jpg
I tady si dávám otázku, proč takováto vozidla lidé chtěji?
Není to jen konkurenční soupeření o "titul" co kdo umí? 
Jako designérský počin je to úžasná kreace, velmi blízká
našemu zvyklému vjemu sportovních automobilů kupé.

Zde link:

https://www.youtube.com/watch?v=z6d_aT_OHnE

V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Huše
RR (01).jpg
RR (02).jpg
RR (03).jpg
RR (04).jpg
RR (05).jpg
RR (06).jpg
RR (07).jpg
RR (08).jpg
RR (09).jpg
RR (10).jpg
RR (11).jpg
RR (12).jpg
RR (13).jpg
RR (14).jpg
RR (15).jpg
RR (16).jpg
RR (17).jpg
RR (18).jpg
RR (19).jpg
RR (20).jpg
RR (21).jpg
RR (22).jpg
RR (23).jpg
RR (24).jpg
RR (25).jpg
RR (26).jpg
RR (27).jpg
RR (28).jpg
RR (29).jpg
RR (30).jpg
RR (31).jpg
RR (32).jpg
RR (33).jpg
RR (34).jpg
RR (35).jpg
RR (36).jpg
RR (37).jpg
RR (38).jpg
RR (39).jpg
RR (40).jpg
RR (41).jpg
RR (42).jpg
RR (43).jpg
RR (44).jpg
RR (45).jpg
RR (46).jpg
RR (47).jpg
RR (48).jpg
RR (49).jpg
RR (50).jpg
RR (51).jpg
RR (52).jpg
RR (53).jpg
RR (54).jpg
RR (55).jpg
RR (56).jpg
RR (57).jpg
RR (58).jpg
RR (59).jpg
RR (60).jpg
RR (61).jpg
RR (62).jpg
RR (63).jpg
RR (64).jpg
RR (65).jpg
RR (66).jpg
RR (67).jpg
RR (68).jpg
RR (69).jpg
RR (70).jpg
RR (71).jpg
RR (72).jpg
RR (73).jpg
RR (74).jpg
RR (75).jpg
RR (76).jpg
RR (77).jpg
RR (78).jpg
RR (79).jpg
RR (80).jpg
RR (81).jpg
RR (82).jpg
RR (83).jpg
RR (84).jpg
RR (85).jpg
RR (86).jpg
RR (87).jpg
RR (88).jpg
RR (89).jpg
RR (90).jpg
RR (91).jpg
RR (92).jpg
RR (93).jpg
RR (94).jpg
RR (95).jpg
RR (96).jpg
RR (97).jpg
RR (98).jpg
RR (99).jpg
RR (99)-titl 1.jpg
Někteří z návštěvníků stránek CDCC si mohli všímnout,
že téma  
VISION RR next 100  bylo již jednou zmíněno.
Přes osobní odklon od takovýchto automobilů, 
jsem dalším studiem RR v náručí BMW mírně změnil názor.
Stylově k výročí 100 let BMW a vidin do dalších 100 let
shrnuji 100 obrázků, které jsou tu nyní k prohlédnutí,
a které začínají mimořánou historií a tradicí značky RR.
Uchvátila mne doslova neobyčejná kreativita designerů,
i když mám stále pochyby o smyslu takového vozidla.

Zde link: 
https://www.youtube.com/watch?v=S1R_0F70PL4#t=273.306512

V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
x (01).jpg
x (02).jpg
x (03).jpg
x (04).jpg
x (05).jpg
x (06).jpg
x (07).jpg
x (08).jpg
x (09).jpg
x (10).jpg
x (11).jpg
x (12).jpg
x (13).jpg
x (14).jpg
x (15).jpg
x (16).jpg
V Evropě jsme se potutelně posmívali americkému stylingu,
zatímco my Evropané
(i Angličané) si zakládáme na věcnocti
automobilového designu, sahajícího až k Bauhausu
(TT).
Jenže časy se mění - Evropa hýří stylingem
(první dva obr.)
a progresivní Amíci ukazují jak na to:  
TESLA a NICOLA
Pozn.: Nikola šohaj loupežník s tím nemá nic co do činění !!
Existoval vynálezce Nikola, srbského rodu jménem Tesla,
který i v Čechách zanechal své stopy. 

Na otcovu domluvu studoval na Karlově univerzitě v Praze, 
ale pouze jeden jediný - ukončený semestr v roce 1880.


V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one