.
RR (01).jpg
RR (02).jpg
RR (03).jpg
RR (04).jpg
RR (05).jpg
RR (06).jpg
RR (07).jpg
RR (08).jpg
RR (09).jpg
RR (10).jpg
RR (11).jpg
RR (12).jpg
RR (13).jpg
RR (14).jpg
RR (15).jpg
RR (16).jpg
RR (17).jpg
RR (18).jpg
RR (19).jpg
RR (20).jpg
RR (21).jpg
RR (22).jpg
RR (23).jpg
RR (24).jpg
RR (25).jpg
RR (26).jpg
RR (27).jpg
RR (28).jpg
RR (29).jpg
RR (30).jpg
RR (31).jpg
RR (32).jpg
RR (33).jpg
RR (34).jpg
RR (35).jpg
RR (36).jpg
RR (37).jpg
RR (38).jpg
RR (39).jpg
RR (40).jpg
RR (41).jpg
RR (42).jpg
RR (43).jpg
RR (44).jpg
RR (45).jpg
RR (46).jpg
RR (47).jpg
RR (48).jpg
RR (49).jpg
RR (50).jpg
RR (51).jpg
RR (52).jpg
RR (53).jpg
RR (54).jpg
RR (55).jpg
RR (56).jpg
RR (57).jpg
RR (58).jpg
RR (59).jpg
RR (60).jpg
RR (61).jpg
RR (62).jpg
RR (63).jpg
RR (64).jpg
RR (65).jpg
RR (66).jpg
RR (67).jpg
RR (68).jpg
RR (69).jpg
RR (70).jpg
RR (71).jpg
RR (72).jpg
RR (73).jpg
RR (74).jpg
RR (75).jpg
RR (76).jpg
RR (77).jpg
RR (78).jpg
RR (79).jpg
RR (80).jpg
RR (81).jpg
RR (82).jpg
RR (83).jpg
RR (84).jpg
RR (85).jpg
RR (86).jpg
RR (87).jpg
RR (88).jpg
RR (89).jpg
RR (90).jpg
RR (91).jpg
RR (92).jpg
RR (93).jpg
RR (94).jpg
RR (95).jpg
RR (96).jpg
RR (97).jpg
RR (98).jpg
RR (99).jpg
RR (99)-titl 1.jpg
Někteří z návštěvníků stránek CDCC si mohli všímnout,
že téma  
VISION RR next 100  bylo již jednou zmíněno.
Přes osobní odklon od takovýchto automobilů, 
jsem dalším studiem RR v náručí BMW mírně změnil názor.
Stylově k výročí 100 let BMW a vidin do dalších 100 let
shrnuji 100 obrázků, které jsou tu nyní k prohlédnutí,
a které začínají mimořánou historií a tradicí značky RR.
Uchvátila mne doslova neobyčejná kreativita designerů,
i když mám stále pochyby o smyslu takového vozidla.

Zde link: 
https://www.youtube.com/watch?v=S1R_0F70PL4#t=273.306512

V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
x (01).jpg
x (02).jpg
x (03).jpg
x (04).jpg
x (05).jpg
x (06).jpg
x (07).jpg
x (08).jpg
x (09).jpg
x (10).jpg
x (11).jpg
x (12).jpg
x (13).jpg
x (14).jpg
x (15).jpg
x (16).jpg
V Evropě jsme se potutelně posmívali americkému stylingu,
zatímco my Evropané
(i Angličané) si zakládáme na věcnocti
automobilového designu, sahajícího až k Bauhausu
(TT).
Jenže časy se mění - Evropa hýří stylingem
(první dva obr.)
a progresivní Amíci ukazují jak na to:  
TESLA a NICOLA
Pozn.: Nikola šohaj loupežník s tím nemá nic co do činění !!
Existoval vynálezce Nikola, srbského rodu jménem Tesla,
který i v Čechách zanechal své stopy. 

Na otcovu domluvu studoval na Karlově univerzitě v Praze, 
ale pouze jeden jediný - ukončený semestr v roce 1880.


V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
e-mobil 1993 (01).jpg
e-mobil 1993 (02).jpg
e-mobil 1993 (03).jpg
e-mobil 1993 (04).jpg
e-mobil 1993 (05).jpg
e-mobil 1993 (06).jpg
e-mobil 1993 (07).jpg
e-mobil 1993 (08).jpg
e-mobil 1993 (09).jpg
e-mobil 1993 (10).jpg
e-mobil 1993 (11).jpg
e-mobil 1993 (12).jpg
e-mobil 1993 (13).jpg
e-mobil 1993 (14).jpg
e-mobil 1993 (15).jpg
e-mobil 1993 (16).jpg
e-mobil 1993 (17).jpg
e-mobil 1993 (18).jpg
e-mobil 1993 (19).jpg
e-mobil 1993 (20).jpg
e-mobil 1993 (21).jpg
e-mobil 1993 (22).jpg
e-mobil 1993 (23).jpg
e-mobil 1993 (24).jpg
e-mobil 1993 (25).jpg
e-mobil 1993 (26).jpg
e-mobil 1993 (27).jpg
e-mobil 1993 (28).jpg
e-mobil 1993 (29).jpg
e-mobil 1993 (30).jpg
e-mobil 1993 (31).jpg
e-mobil 1993 (32).jpg
e-mobil 1993 (33).jpg
e-mobil 1993 (34).jpg
e-mobil 1993 (37).jpg
e-mobil 1993 (36).jpg
e-mobil 1993 (38).jpg
e-mobil 1993 (39).jpg
e-mobil 1993 (35).jpg
e-mobil 1993 (40).jpg
Dobře, že v r. 1993 Elon Musk nepropagoval e-auta Tesla !!
Nicméně ... málokdo ví, že LIAZ měl v úmylu či byl vyzván 
k vývoji městského elektroautomobilu.  
Tatrovácký designer Jiří Španihel vymyslel přímkové tvary,
na nichž má "spoluvinu" ing. Jiří Drvota - také tatrovák. 
Shromáždil jsem o česko-švýcarském e-autu co se dalo.
Já ho osobně zažil na IAA´93 a mluvil s několika aktéry.

V galerii  
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 


 
designTesla (01).jpg
designTesla (02).jpg
designTesla (03).jpg
designTesla (04).jpg
designTesla (05).jpg
designTesla (06).jpg
designTesla (07).jpg
designTesla (08).jpg
designTesla (09).jpg
designTesla (10).jpg
designTesla (11).jpg
designTesla (12).jpg
designTesla (13).jpg
designTesla (14).jpg
designTesla (15).jpg
designTesla (16).jpg
designTesla (17).jpg
designTesla (18).jpg
designTesla (19).jpg
designTesla (20).jpg
designTesla (21).jpg
designTesla (22).jpg
designTesla (23).jpg
designTesla (24).jpg
designTesla (25).jpg
designTesla (26).jpg
designTesla (27).jpg
designTesla (28).jpg
designTesla (29).jpg
designTesla (30).jpg
designTesla (31).jpg
designTesla (32).jpg
designTesla (33).jpg
designTesla (34).jpg
designTesla (35).jpg
designTesla (36).jpg
designTesla (37).jpg
designTesla (38).jpg
designTesla (39).jpg
designTesla (40).jpg
designTesla (41).jpg
designTesla (42).jpg
designTesla (43).jpg
designTesla (44).jpg
designTesla (45).jpg
designTesla (46).jpg
designTesla (47).jpg
designTesla (48).jpg
designTesla (49).jpg
designTesla (50).jpg
designTesla (51).jpg
designTesla (52).jpg
designTesla (53).jpg
designTesla (54).jpg
designTesla (55).jpg
designTesla (56).jpg
designTesla (57).jpg
designTesla (58).jpg
designTesla (59).jpg
designTesla (60).jpg
designTesla (61).jpg
designTesla (62).jpg
designTesla (63).jpg
designTesla (64).jpg
designTesla (65).jpg
designTesla (66).jpg
designTesla (67).jpg
designTesla (68).jpg
designTesla (69).jpg
designTesla (70).jpg
designTesla (71).jpg
designTesla (72).jpg
Elon Musk je mimořádná osobnost ve vší své aktivitě,
nejen v automobilech.  Podstatnější než jeho bohatství
je jeho vůle, spojená s geniální představivostí všeho,
co by jednou mohlo být lidstvu k užitku. 
Jeho enormní bohatství je "pouhým" prostředkem
- cestou k vysněným cílům.

V galerii  
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
Model 3R (1).jpg
Model 3R (2).jpg
Model 3R (3).jpg
Model 3R (4).jpg
Model 3R (5).jpg
Model 3R (6).jpg
Model 3R (7).jpg
Model 3R (8).jpg
Je vidět, že Elon Musk nenechává designéry lenošit.

V galerii
 ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
model 3 (01).jpg
model 3 (02).jpg
model 3 (03).jpg
model 3 (04).jpg
model 3 (05).jpg
model 3 (06).jpg
model 3 (07).jpg
model 3 (08).jpg
model 3 (09).jpg
model 3 (10).jpg
model 3 (11).jpg
model 3 (12).jpg
model 3 (13).jpg
model 3 (14).jpg
model 3 (15).jpg
model 3 (16).jpg
model 3 (17).jpg
model 3 (18).jpg
model 3 (19).jpg
model 3 (20).jpg
model 3 (21).jpg
model 3 (22).jpg
model 3 (23).jpg
model 3 (24).jpg
model 3 (25).jpg
model 3 (26).jpg
model 3 (27).jpg
model 3 (28).jpg
model 3 (29).jpg
model 3 (30).jpg
model 3 (31).jpg
model 3 (32).jpg
model 3 (33).jpg
model 3 (34).jpg
model 3 (35).jpg
model 3 (36).jpg
model 3 (37).jpg
model 3 (38).jpg
model 3 (39).jpg
model 3 (40).jpg
model 3 (41).jpg
model 3 (42).jpg
model 3 (43).jpg
model 3 (44).jpg
model 3 (45).jpg
model 3 (46).jpg
model 3 (47).jpg
model 3 (48).jpg
model 3 (49).jpg
model 3 (50).jpg
model 3 (51).jpg
model 3 (52).jpg
model 3 (53).jpg
model 3 (54).jpg
model 3 (55).jpg
model 3 (56).jpg
model 3 (57).jpg
model 3 (58).jpg
model 3 (59).jpg
model 3 (60).jpg
model 3 (61).jpg
model 3 (62).jpg
model 3 (63).jpg
model 3 (64).jpg
model 3 (65).jpg
model 3 (66).jpg
model 3 (67).jpg
model 3 (68).jpg
Optimistický generální ředitel TESLA MOTORS  Elon Musk 
chce zaplavit svět lidovým elektro-automobilem Model 3.

V galerii
 ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
e (01).jpg
e (02).jpg
e (03).jpg
e (04).jpg
e (05).jpg
e (06).jpg
e (07).jpg
e (08).jpg
e (09).jpg
e (10).jpg
e (11).jpg
e (12).jpg
e (13).jpg
e (14).jpg
e (15).jpg
e (16).jpg
e (17).jpg
e (18).jpg
e (19).jpg
e (20).jpg
e (21).jpg
e (22).jpg
e (23).jpg
e (24).jpg
e (25).jpg
e (26).jpg
e (27).jpg
e (28).jpg
e (29).jpg
e (30).jpg
e (31).jpg
e (32).jpg
e (33).jpg
e (34).jpg
e (35).jpg
e (36).jpg
e (37).jpg
e (38).jpg
e (39).jpg
e (40).jpg
e (41).jpg
e (42).jpg
e (43).jpg
e (44).jpg
e (45).jpg
e (46).jpg
e (47).jpg
e (48).jpg
e (49).jpg
e (50).jpg
e (51).jpg
e (52).jpg
e (53).jpg
e (54).jpg
e (55).jpg
e (56).jpg
NO  COMMENT,  vše je vepsáno v obrázcích.

V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
i-road (01).jpg
i-road (02).jpg
i-road (03).jpg
i-road (04).jpg
i-road (05).jpg
i-road (06).jpg
i-road (07).jpg
i-road (08).jpg
i-road (09).jpg
i-road (10).jpg
i-road (11).jpg
i-road (12).jpg
i-road (13).jpg
i-road (14).jpg
i-road (15).jpg
i-road (16).jpg
i-road (17).jpg
i-road (18).jpg
i-road (19).jpg
i-road (20).jpg
i-road (21).jpg
i-road (22).jpg
i-road (23).jpg
i-road (24).jpg
i-road (25).jpg
i-road (26).jpg
i-road (27).jpg
i-road (28).jpg
i-road (29).jpg
i-road (30).jpg
i-road (31).jpg
i-road (32).jpg
i-road (33).jpg
i-road (34).jpg
i-road (35).jpg
i-road (36).jpg
i-road (37).jpg
i-road (38).jpg
i-road (39).jpg
i-road (40).jpg
i-road (41).jpg
i-road (42).jpg
i-road (43).jpg
i-road (44).jpg
i-road (45).jpg
i-road (46).jpg
i-road (47).jpg
i-road (48).jpg
i-road (49).jpg
i-road (50).jpg
i-road (51).jpg
i-road (52).jpg
i-road (53).jpg
i-road (54).jpg
i-road (55).jpg
i-road (56).jpg
i-road (57).jpg
i-road (58).jpg
i-road (59).jpg
i-road (60).jpg
Oproti někdejší tříkolce PELIKAN, jejíž posláním byla
co nejdéle trvající jízda "Tour de Sol" ve Švýcarsku,
má být  
TOYOTA i-ROAD  každodenním elektro-vozidlem.
Jak to funguje, říká text na obr. 2 a 3.

V galerii  
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek  
youxia_01.jpg
youxia_02.jpg
youxia_03.jpg
youxia_04.jpg
youxia_05.jpg
youxia_06.jpg
youxia_07.jpg
youxia_08.jpg
youxia_09.jpg
youxia_10.jpg
youxia_11.jpg
youxia_12.jpg
youxia_13.jpg
youxia_14.jpg
youxia_15.jpg
youxia_16.jpg
youxia_17.jpg
youxia_18.jpg
youxia_19.jpg
youxia_20.jpg
youxia_21.jpg
youxia_22.jpg
youxia_23.jpg
youxia_24.jpg
Myslím, že není přehnané tuto čínskou kreaci YOUXIA
nazvat "čínská Tesla" nejen proto, že je celoelektrická.
Podobně jako design automobilů Tesla má i YOUXIA 
elegantní tvary karoserie s výraznými prvky dle módy. 

V galerii  
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek  .
X_01.jpg
X_02.jpg
X_03.jpg
X_04.jpg
X_05.jpg
X_06.jpg
X_07.jpg
X_08.jpg
X_09.jpg
X_10.jpg
X_11.jpg
X_12.jpg
X_13.jpg
X_14.jpg
X_15.jpg
X_16.jpg
X_17.jpg
X_18.jpg
X_19.jpg
X_20.jpg
X_21.jpg
X_22.jpg
X_23.jpg
X_24.jpg
X_25.jpg
X_26.jpg
X_27.jpg
X_28.jpg
X_29.jpg
X_30.jpg
X_31.jpg
X_32.jpg
X_33.jpg
X_34.jpg
X_35.jpg
X_36.jpg
X_37.jpg
X_38.jpg
X_39.jpg
X_40.jpg
Facelifting přední části, hlavně masky Modelu X
a optimistický výraz tváře Elona Muska 
ukazuje na schůdnou, byť obtížemi lemovanou,
vývojovou cestu velmi krásných a kultivovaných 
automobilů TESLA. 

V galerii  
ELEKTRO.AUTO-MOTO  Pavel Hušek   
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one