.
luka_01.jpg
luka_02.jpg
luka_03.jpg
luka_04.jpg
luka_05.jpg
luka_06.jpg
luka_07.jpg
luka_08.jpg
luka_09.jpg
luka_10.jpg
luka_11.jpg
luka_12.jpg
luka_13.jpg
luka_14.jpg
luka_15.jpg
luka_16.jpg
luka_17.jpg
luka_18.jpg
luka_19.jpg
luka_20.jpg
luka_21.jpg
luka_22.jpg
luka_23.jpg
luka_24.jpg
luka_25.jpg
luka_26.jpg
luka_27.jpg
luka_28.jpg
Mohu jen gratulovat k podařenému staroaglickému stylu.
ALE ... přesto bych věnoval větší starostlivost tvarovému designu
jak v proporcích celku, tak v detailech. 


https://www.youtube.com/watch?v=Pp5MTLgXrBk

V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
e-boxex_01.jpg
e-boxex_02.jpg
e-boxex_03.jpg
e-boxex_04.jpg
e-boxex_05.jpg
e-boxex_06.jpg
e-boxex_07.jpg
e-boxex_08.jpg
e-boxex_09.jpg
e-boxex_10.jpg
e-boxex_11.jpg
e-boxex_12.jpg
e-boxex_13.jpg
e-boxex_14.jpg
e-boxex_15.jpg
e-boxex_16.jpg
e-boxex_17.jpg
e-boxex_18.jpg
e-boxex_19.jpg
e-boxex_20.jpg
e-boxex_21.jpg
e-boxex_22.jpg
e-boxex_23.jpg
e-boxex_24.jpg
e-boxex_25.jpg
e-boxex_26.jpg
e-boxex_27.jpg
e-boxex_28.jpg
e-boxex_29.jpg
e-boxex_30.jpg
e-boxex_31.jpg
e-boxex_32.jpg
e-boxex_33.jpg
e-boxex_34.jpg
e-boxex_35.jpg
e-boxex_36.jpg
e-boxex_37.jpg
e-boxex_38.jpg
e-boxex_39.jpg
e-boxex_40.jpg
e-boxex_41.jpg
e-boxex_42.jpg
e-boxex_43.jpg
e-boxex_44.jpg
e-boxex_45.jpg
e-boxex_46.jpg
e-boxex_47.jpg
e-boxex_48.jpg
e-boxex_49.jpg
e-boxex_50.jpg
e-boxex_51.jpg
e-boxex_52.jpg
e-boxex_53.jpg
e-boxex_54.jpg
e-boxex_55.jpg
e-boxex_56.jpg
e-boxex_57.jpg
e-boxex_58.jpg
e-boxex_59.jpg
e-boxex_60.jpg
e-boxex_61.jpg
e-boxex_62.jpg
e-boxex_63.jpg
e-boxex_64.jpg
e-boxex_65.jpg
e-boxex_66.jpg
e-boxex_67.jpg
e-boxex_68.jpg
e-boxex_69.jpg
e-boxex_70.jpg
e-boxex_71.jpg
e-boxex_72.jpg
e-boxex_73.jpg
e-boxex_74.jpg
e-boxex_75.JPG
e-boxex_76.jpg
e-boxex_77.jpg
e-boxex_78.jpg
e-boxex_79.jpg
e-boxex_80.jpg
e-boxex_81.jpg
e-boxex_82.jpg
e-boxex_83.jpg
e-boxex_84.jpg
e-boxex_85.jpg
e-boxex_86.jpg
e-boxex_87.jpg
e-boxex_88.jpg
e-boxex_89.jpg
e-boxex_90.jpg
e-boxex_91.jpg
e-boxex_92.jpg
Schyluje se k likvidaci dosud klasických automobilů? 
Blíží se doba, kdy přestaneme řídit naše milovaná auta 
a budeme se nechat pasivně vozit roboty?
Pro mnohé je to příšerná myšlenka. 
Už nebudou moct předvádět svého nádherného Lamborghini, 
bez svého super Jaguara ztratí i právník svou prestiž, atd. 

Předstvuji škatule, které jsou leckde ve světě už v provozu.  
Třeba jen zkušebně, ale s vážnými úmysly zítřejšího provozu 
a končím výhledem další možnosti provozu létáním.


Pro 
ELEKTRO-AUTO-MOTO
  Pavel Hušek
HF_01.jpg
HF_02.jpg
HF_03.jpg
HF_04.jpg
HF_05.jpg
HF_06.jpg
HF_07.jpg
HF_08.jpg
HF_09.jpg
HF_10.jpg
HF_11.jpg
HF_12.jpg
HF_13.jpg
HF_14.jpg
HF_15.jpg
HF_16.jpg
HF_17.jpg
HF_18.jpg
HF_19.jpg
HF_20.jpg
Další a další kreace a koncepty automobilů FISKER. 
Je v tom vidět přesvědčení o elektrické budoucnosti,
ale také řádná dávka vkusu a nadšení ... 

V galerii 
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.JPG
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
Tento praktický supersport, podobně jako Ferrari, 
je vlastně KARMA sportkombi.  Jistě atraktivní varianta ! 

V galerii 
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
Fisker_01.jpg
Fisker_02.jpg
Fisker_03.jpg
Fisker_04.jpg
Fisker_05.jpg
Fisker_06.jpg
Fisker_07.jpg
Fisker_08.jpg
Fisker_09.jpg
Fisker_10.jpg
Fisker_11.jpg
Fisker_12.jpg
Fisker_13.jpg
Fisker_14.jpg
Fisker_15.jpg
Fisker_16.jpg
Fisker_17.jpg
Fisker_18.jpg
Fisker_19.jpg
Fisker_20.jpg
Fisker_21.jpg
Fisker_22.jpg
Fisker_23.jpg
Fisker_24.jpg
Fisker_25.jpg
Fisker_26.jpg
Fisker_27.jpg
Fisker_28.jpg
Fisker_29.jpg
Fisker_30.jpg
Fisker_31.jpg
Fisker_32.jpg
Fisker_33.jpg
Fisker_34.jpg
Fisker_35.jpg
Fisker_36.jpg
HF_01.jpg
HF_02.jpg
HF_03.jpg
HF_04.jpg
HF_05.jpg
HF_06.jpg
HF_07.jpg
HF_08.jpg
HF_09.jpg
HF_10.jpg
HF_11.jpg
HF_12.jpg
HF_13.jpg
HF_14.jpg
HF_15.jpg
HF_16.jpg
HF_17.jpg
HF_18.jpg
HF_19.jpg
HF_20.jpg
HF_21.jpg
HF_22.jpg
HF_23.jpg
HF_24.jpg
HF_25.jpg
HF_26.jpg
HF_27.jpg
HF_28.jpg
HF_29.jpg
HF_30.jpg
HF_31.jpg
HF_32.jpg
HF_33.jpg
HF_34.jpg
HF_35.jpg
HF_36.jpg
HF_37.jpg
HF_38.jpg
HF_39.jpg
HF_40.jpg
HF_41.jpg
HF_42.jpg
HF_43.jpg
HF_44.jpg
HF_45.jpg
HF_46.jpg
HF_47.jpg
HF_48.jpg
HF_49.jpg
HF_50.jpg
HF_51.jpg
HF_52.jpg
HF_53.jpg
HF_54.jpg
HF_55.jpg
HF_56.jpg
HF_57.jpg
HF_58.jpg
HF_59.jpg
HF_60.jpg
HF_61.jpg
HF_62.jpg
HF_63.jpg
HF_64.jpg
HF_65.jpg
HF_66.jpg
HF_67.jpg
HF_68.jpg
HF_69.jpg
HF_70.jpg
HF_71.jpg
HF_72.jpg
HF_73.jpg
HF_74.jpg
HF_75.jpg
HF_76.jpg
HF_77.jpg
HF_78.jpg
HF_79.jpg
HF_80 titl.jpg
Vedle populárního amerického podnikatele jménem Elon Musk 
vyrostlo v USA i další jméno Henrik Fisker
(původem Dán).
Jeho modelové spektrum je odvážně široké. 
Nejen tento příspěvek, ale i dva další ukazují paletu
(ne úplnou)
různých automobilových kreací firmy FISKER v Kalifornii.
Nápadné u Fiskera jsou neamerické tvary podobně jako u Tesly. 

v galerii 
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
shuttle_01.jpg
shuttle_02.jpg
shuttle_03.jpg
shuttle_04.jpg
shuttle_05 titl.jpg
shuttle_06.jpg
shuttle_07.jpg
shuttle_08.jpg
shuttle_09.jpg
shuttle_10.jpg
shuttle_11.jpg
shuttle_12.jpg
shuttle_13.jpg
shuttle_14.jpg
shuttle_15.jpg
shuttle_16.jpg
shuttle_17.jpg
shuttle_18.jpg
shuttle_19.jpg
shuttle_20.jpg
shuttle_21.jpg
shuttle_22.jpg
shuttle_23.jpg
shuttle_24.jpg
shuttle_25.jpg
shuttle_26.jpg
shuttle_27.jpg
shuttle_28.jpg
shuttle_29.jpg
shuttle_30.jpg
shuttle_31.jpg
shuttle_32.jpg
shuttle_33.jpg
shuttle_34.jpg
shuttle_35.jpg
shuttle_36.jpg
shuttle_37.jpg
shuttle_38.jpg
shuttle_39.jpg
shuttle_40.jpg
Ruský KAMAZ je známý nejtěžšími vojenskými vozidly 
s mnoha koly, řiditelnými jak vpředu tak vzadu. 
I jeho designéři jsou mimořádně schopni (viz Google).

Ve společném vývoji s NAMI 
vznikl osobitý malý bus,  
www.nami.ru
který bude jezdit v ruských městech zcela bez řidiče. 
Mezinárodní autosalon 2017 Moskva byl jeho debutem,
kde o něj projevili zájem nejvyšší představitelé 
ruské říše, jako jsou pánové Putin a Medvěděv. 
 
V galerii  ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
eGO_01.jpg
eGO_02.jpg
eGO_03.jpg
eGO_04.jpg
eGO_05.jpg
eGO_06.jpg
eGO_07.jpg
eGO_08.jpg
eGO_09.jpg
eGO_10.jpg
eGO_11.jpg
eGO_12.jpg
eGO_13.jpg
eGO_14.jpg
eGO_15.jpg
eGO_16.jpg
eGO_17.jpg
eGO_18.jpg
eGO_19.jpg
eGO_20.jpg
eGO_21.jpg
eGO_22.jpg
eGO_23.jpg
eGO_24.jpg
eGO_25.jpg
eGO_26.jpg
eGO_27.jpg
eGO_28.jpg
eGO_29.jpg
eGO_30.jpg
eGO_31.jpg
eGO_32.jpg
eGO_33.jpg
eGO_34.jpg
eGO_35.jpg
eGO_36.jpg
eGO_37.jpg
eGO_38.jpg
eGO_39.jpg
eGO_40.jpg
eGO_41.jpg
eGO_42.jpg
eGO_43.jpg
eGO_44.jpg
eGO_45.jpg
eGO_46.jpg
eGO_47.jpg
eGO_48.jpg
WOW !!   Nejen televizory, počítače, telefony atd.
ale i elektromobily chce  Alza.cz  nabízet a prodávat. 
Levné elektrické autíčko bylo cílevědomě a zodpovědně 
vyvíjeno několik let na univerzitě v německém Aachenu,
známém pod českým pojmenováním Cáchy. 

V galerii 
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek    
Snap_01.jpg
Snap_02.jpg
Snap_03.jpg
Snap_04.jpg
Snap_05.jpg
Snap_06.jpg
Snap_07.jpg
Snap_08.jpg
Snap_09.jpg
Snap_10.jpg
Snap_11.jpg
Snap_12.jpg
Snap_13.jpg
Snap_14.jpg
Snap_15.jpg
Snap_16.jpg
Snap_17.jpg
Snap_18.jpg
Snap_19.jpg
Snap_20.jpg
Snap_21.jpg
Snap_22.jpg
Snap_23.jpg
Snap_24.jpg
Snap_25.jpg
Snap_26.jpg
Snap_27.jpg
Snap_28.jpg
Snap_29.jpg
Snap_30.jpg
Snap_31.jpg
Snap_32.jpg
Snap_33.jpg
Snap_34.jpg
Snap_35.jpg
Snap_36.jpg
Snap_37.jpg
Snap_38.jpg
Snap_39.jpg
Snap_40.jpg
Snap_41.jpg
Snap_42.jpg
Snap_43.jpg
Snap_44.jpg
Švýcar Frank Rinderknecht předvádí jako vždy 
extravagantní
projekt Snap, který má hlavu a patu.
Podaří se mu ovlivnit světový automobilový průmysl?

V galerii 
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek  
e-cars_001.jpg
e-cars_002.jpg
e-cars_003.jpg
e-cars_004.jpg
e-cars_005.jpg
e-cars_006.jpg
e-cars_007.jpg
e-cars_008.jpg
e-cars_009.jpg
e-cars_010.jpg
e-cars_011.jpg
e-cars_012.jpg
e-cars_013.jpg
e-cars_014.jpg
e-cars_015.jpg
e-cars_016.jpg
e-cars_017.jpg
e-cars_018.jpg
e-cars_019.jpg
e-cars_020.jpg
e-cars_021.jpg
e-cars_022.jpg
e-cars_023.jpg
e-cars_024.jpg
e-cars_026.jpg
e-cars_025.jpg
e-cars_027.jpg
e-cars_028.jpg
e-cars_029.jpg
e-cars_030.jpg
e-cars_031.jpg
e-cars_032.jpg
e-cars_033.jpg
e-cars_034.jpg
e-cars_035.jpg
e-cars_036.jpg
e-cars_037.jpg
e-cars_038.jpg
e-cars_039.jpg
e-cars_040.jpg
e-cars_041.jpg
e-cars_042.jpg
e-cars_043.jpg
e-cars_044.jpg
e-cars_045.jpg
e-cars_046.jpg
e-cars_047.jpg
e-cars_048.jpg
e-cars_049.jpg
e-cars_050.jpg
e-cars_051.jpg
e-cars_052.jpg
e-cars_053.jpg
e-cars_054.jpg
e-cars_055.jpg
e-cars_056.jpg
e-cars_057.jpg
e-cars_058.jpg
e-cars_059.jpg
e-cars_060.jpg
e-cars_061.jpg
e-cars_062.jpg
e-cars_063.jpg
e-cars_064.jpg
e-cars_065.jpg
e-cars_066.jpg
e-cars_067.jpg
e-cars_068.jpg
e-cars_069.jpg
e-cars_070.jpg
e-cars_071.jpg
e-cars_072.jpg
e-cars_073.jpg
e-cars_074.jpg
e-cars_075.jpg
e-cars_076.jpg
e-cars_077.jpg
e-cars_078.jpg
e-cars_079.jpg
e-cars_080.jpg
e-cars_081.jpg
e-cars_082.jpg
e-cars_083.jpg
e-cars_084.jpg
e-cars_101.jpg
e-cars_102.jpg
e-cars_103.jpg
e-cars_104.jpg
e-cars_105.jpg
e-cars_106.jpg
e-cars_107.jpg
e-cars_108.jpg
e-cars_109.jpg
e-cars_110.jpg
e-cars_111.jpg
e-cars_112.jpg
e-cars_113.jpg
e-cars_114.jpg
e-cars_115.jpg
e-cars_116.jpg
e-cars_117.jpg
e-cars_118.jpg
e-cars_119.jpg
e-cars_120.jpg
Nejde nám zde o přesná data toho kterého vozidla,
nýbrž o přehled konceptů od kreslených až po funkční prototypy,
kdy není důležity podpis autora či název výrobní firmy.

(ve skutečnosti je počet elektrických konceptů mnohonásobně vyšší) .
Tvarový projev -
pro náš web podstatný - prozrazuje úroveň
a stav aktuální technologie. 
Některé návrhy míří daleko do budoucna a evokují otázku,
jestli na cestě do budoucna bude lidstvo ztrácet cit 
pro blahodárně působící estetické tvarosloví vozidel. 

V galerii 
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
Sweden_01.jpg
Sweden_02  titl.jpg
Sweden_03.jpg
Sweden_04.jpg
Sweden_05.jpg
Sweden_06.jpg
Sweden_07.jpg
Sweden_08.jpg
Sweden_09.jpg
Sweden_10.jpg
Sweden_11.jpg
Sweden_12.jpg
Sweden_13.jpg
Sweden_14.jpg
Sweden_15.jpg
Sweden_16.jpg
Tady není co kritizovat, ale spíše pozorovat, co se kde děje.

V galerii 
ELEKTRO-AUTO-MOTO  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one