.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.png
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.png
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
NSU Ro 80,  dle mého názoru, má fantasticky moderní design. 
Model se vyráběl v letech 1967-1977,
ovšem celková produkce činila pouhých 37 204 ks.
Model získal prestižní ocenění  
Car of The Year 1968,
ale nedokázal se obchodně prosadit.  

Jednou z příčin o které se hovoří je sázka automobilky
na motor Wankel
(objem 2 x 0,4975 l), který byl poruchový
a měl vysokou spotřebu až 15 l/100 km.  
Možná, že své také udělal až příliš futuristický design,
který v té době ještě nebyl dostatečně oceněn.  
Myslím si, že dnes můžeme vůz směle zařadit mezi ikony
automobilového designérství, které si zasluhují naši úctu.


Design RO 80 má na svědomí Claus Luthe, nemýlím-li se, Pavle ?
Ano, Vlastíku, nahráls mi na smeč.
RO 80 jsme nazvali "Německá DéeSka". 
S tímto vozem jsou spojeny smutné, až tragické události,
které mají co dělat s bezohledností několika ambiciózních aktérů. 
Á propos, na posledním obrázku vidím svůj osobní zásah,

ale o tom bude podrobněji pojednávat jeden z příštích příspěvků. 

Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor
St 31. srpen 2016, 22:58:02 CEST
testarossa7
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one