.

Ford Capri byl navržen v Anglii.  Když jsem přišel k Fordu v Kolíně nad Rýnem, byl Mk1 už vyráběn.  Právě takového jako na obrázku 02 jsem si mohl koupit.  Na designu faceliftigu Mk1 jsem se už podílel v Německu i v Anglii.

http://cardesignclub.7x.cz/ford/seminar-04.html

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek  

Capri Style_01.jpg
Capri Style_02.jpg
Capri Style_03.jpg
Capri Style_04.jpg
Capri Style_05.jpg
ford capri 1

ford capri 1

DESIGN CENTRA

ford lincoln

ford lincoln

Ford by rád se svou noblesní značkou LINCOLN do Evropy

AUTO HYDE PARK

Ford Fiesta ST a několik skic.  Toť vše.  Zde asi není co víc dodávat, jen se můžete nechat inspirovat povedenými skicami.

Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor

Ford ST_01.jpg
Ford ST_02.jpg
Ford ST_03.jpg
Ford ST_04.jpg
Ford ST_05.jpg
Fiesta ST

Fiesta ST

Fiesta ST  v rubrice

DESIGN CENTRA

Ford Evos Concept je další lahůdkou nadcházejícího autosalonu ve Frankfurtu.  Je to předobraz nového Capri?

Pro rubriku  DESIGN CENTRA  editor

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
new Capri ?

new Capri ?

Fordův koncept pro Frankfurt 2011 si prohlédněte v galerii

DESIGN CENTRA

RHAPSODY IN BLUE či lépe RAPSODIE V MODRÉM OPOJENÍ nebo tak nějak by měl znít titulek tohoto 26. semináře.  Přidaný výraz OPOJENÍ má svůj smysl:  Člověk musí už být pěkně posedlý, když si všímá tvarových automobilových projevů, které většina lidí ani nevnímá. 

Ano, to OMÁMENÍ či OPOJENÍ je vlastně POSEDLOST automobilovými tvary.  Je to vrozená vlastnost, aniž by jedinec za to mohl.  POSEDLOST je však možné, ba nutné pěstovat a zušlechťovat soustavnou prací a vzděláváním.  To se projevuje tak, že si člověk dává úkoly sám - pak je řeší, přemýšlí nad nimi, skicuje, kreslí, maluje.  Je užitečné se dívat kolem sebe a vidět to, co jiní nevidí.  A hlavně, ona ta POSEDLOST musí vyvěrat z nitra jednotlivce sama od sebe, ta se nedá nadiktovat.    

Myslím, že mnozí z Vás vědí, o čem tu v galerii  SEMINÁŘE  mluvím ... Pavel Hušek  

01_ConsulCorsair.jpg
02_ConsulCorsair.jpg
03_ConsulCorsair.jpg
04_ConsulCorsair.jpg
05_ConsulCorsair.jpg
seminář 26

seminář 26

Bez zakázky, bez jakéhokoliv tlaku či přání - pouze z vlastního chtění či lépe z vlastní posedlosti si člověk představí něco zcela jinak než to vidí před sebou a vytvoří si to aspoň kresebně.

SEMINÁŘE

K napsání tohoto mého myšlenkového pochodu mě vedla scéna z jedné, mimochodem velmi kvalitní a drsné komedie Kick Ass, kde na konci přijíždí jeden z hrdinů před školu ve Fordu Flex.

Pokud  dnes chcete být v oblasti designu automobilů individualistou, moc příležitostí k tomu nemáte.  Samozřejmě, když si pořídíte Ferrari či Lambo, je to něco jiného, ale v cenově realtivně přijatelné hladině nemáte šanci.   Po našich silnicích se již všechny značky a typy pohybují v takovém množství, že se za Vámi nikdo neohlédne.

Pak je třeba podívat se jinam.  Pokud si nechcete přivézt nějakého japonského exota s volantem na druhé straně, pak Vám zbývá jen USA.  Mnozí z Vás už možná přestávají číst, ovšem podívejme se na to čistě ze strany designu a individuality.  Design amerických vozů je dnes na velmi vysoké, i když takové svébytné, americké úrovni.  Jako příklad jsem vybral několik běžných vozů značky Ford, které se v současné době v USA prodávají.  Jen se na ně dobře ppodívejte.  Pokud pojedete v takovém voze a jste individualista, lidé se za Vámi otočí.  A to jsem zde ani nevložil Mustanga ...

Osobně bych se raději ukázal v modelu Ford Taurus, ze kterého dýchá to zvláštní dobrodružství divokého západu a závodů stock cars, než v chladném Audi A4.  A to nemluvím o ceně těchto vozů na americkém trhu.  Když tedy dáte dohromady ten nepřeberný výběr amerických auťáků a jejich dostupnost, pak i Vy musíte uznat, že ten Homer, ten se má ...

Pro rubriku  KRITICKÉ EMOCE  editor

edge_1.jpg
edge_2.jpg
edge_3.jpg
explorer_1.jpg
explorer_2.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one