.

F 40 (2765 | 33%)
F 50 (2800 | 34%)
Enzo (2771 | 33%)
Jiří Musil

Jiří Musil

V souvislosti s naší soutěží, kde v zadání stojí navrhnout boční siluetu, jsem dostal velmi zajímavý email od designera Jiřího Musila a níže si jej dovoluji ´přetiskonout´ v galerii AUTO HYDE PARK.  Editor

Pane Habarto, dobrý den,  posílám Vám jen jako zajímavost jedno čtyřdveřové Ferrari, které jsem před 25 lety, v listopadu 1985, nakreslil do švýcarského Automobil Revue.  Roger Gloor k tomu tehdy napsal krátký popis.  Taková kresba mně tehdy netrvala půl hodiny, ale takových čtrnáct dní ... byla to kombinace tužky, fixů, schválně vypsaných a roztřepených fixů a práškové tuhy roztírané kousky koberce ve vystříhaných šablonách.  Odlesky se dělaly vyškrabáváním žiletkou, papír musel být kvalitní, myslím, že se jmenoval Schoeller, dostal jsem ho roli za láhev vína v nějaké brněnské projekci.

Zdravím Jiří Musil

Ferrari forever !

Ferrari forever !

Sasha Selipanov stvořil přenádherné Farrari.  Je v galerii PROFI DESIGN a na horní fotografii je to vůz za pánem s deštníkem.

Brněnský přívrženec CDCC dr.Karel Blažek, který nám poslal už nejednu zajímavost, náhodou nalezl v časopisu  Epocha č.3/2009  další létající auto.  Jenomže tentokrát je to Ferrari !! 

AUTO HYDE PARK přináší podrobnosti ... Pavel Hušek

Commendatore.jpg
Ferrari.jpg
Ferrari do vzduchu

Ferrari do vzduchu

´Toho bohdá nebude, aby Ferrari létalo´ ... by asi řekl před lety Commendatore Enzo Ferrari.  Jenže dnes si to vzali do hlavy jiní ´tvůrci´!!  AUTO HYDE PARK  přináší podrobnosti.

Svůdná Italka

Svůdná Italka

Když si vrchní díl plavek svlékne vnadná Italka, jsou všichni vedle.  Platí totéž u Ferrari ?   Podívejme se do galerie BLESKOVÉ NOVINKY  

Editor

Lepší než originál?

Lepší než originál?

Známý designer Mark Stehrenberger si představoval, že by nástupce F 430 mohl vypadat takto.  Nejde o to, zda to vystihl, ale o to, že přední partie jeho vize jsou mnohem pohlednější, než před nedávnem představený originál.

Editor

Pro všechny, kteří jste jej chtěli vydražit, mám špatnou zprávu: někdo nám ten vůz vyfouknul před nosem !   Ale nic nebrání tomu, abychom se v galerii PŮVAB HISTORIE nepokochali jeho fyzickou krásou. 

Editor

01_Scaglietti_TR57.jpg
02_Scaglietti_TR57.jpg
03_Scaglietti_TR57.jpg
04_Scaglietti_TR57.jpg
05_Scaglietti_TR57.jpg
Dnes při běžném nákupu, jsem v jistém supermerketu, jako obvykle, procházel okolo hraček, abych se podíval na modely aut. Byl jsem zvyklý, že modely 1:43 od firem, které je vyrábí, jsou poskládány na regále a menší modýlky visí v blistrech na háku. Ovšem, jak jsem tak prolétl očima ty blistry, tak mně zaujaly ty od Hotwheels, kde byly malé ale propracované modely Ferrari. Přijdu blíž, oči se mi svezou na hák vedle a co nevidím, krásné modely 1:43 Ferrari od Hotwheels. Pravda, jeden stojí 219,- Kč, ale podívejte se do internetových obchodů s modýlky a zjistíte, že Ferrari v takovém měřítku vyrábí jen exkluzivní firmy a s cenou se těžko dostanete pod 900,- Kč. Tak jsem tedy 2 zakoupil, FXX a 250 GT a vy se podívejte jak vypadají 
STA40012.JPG
STA40010.JPG
STA40008.JPG
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one