.
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
Vývojový proces tvaru nového Ferrari F12
můžete shlédnout na níže publikovaných snímcích,
kde každá z ideí byla sama o sobě fantastická.

Pro galerii  PROFI DESIGN  editor

dgf-aurea_01.jpg
dgf-aurea_02.jpg
dgf-aurea_03.jpg
dgf-aurea_04.jpg
dgf-aurea_05.jpg
dgf-aurea_06.jpg
dgf-aurea_07.jpg
dgf-aurea_08.jpg
dgf-aurea_09.jpg
dgf-aurea_10.jpg
dgf-aurea_11.jpg
dgf-aurea_12.jpg
dgf-aurea_13.jpg
dgf-aurea_14.jpg
dgf-aurea_15.jpg
dgf-aurea_16.jpg
dgf-aurea_17.jpg
dgf-aurea_18.jpg
dgf-aurea_19.jpg
dgf-aurea_20.jpg
dgf-aurea_21.jpg
dgf-aurea_22.jpg
dgf-aurea_23.jpg
dgf-aurea_24.jpg
dgf-aurea_25.jpg
dgf-aurea_26.jpg
dgf-aurea_27.jpg
dgf-aurea_28.jpg
dgf-aurea_29.jpg
dgf-aurea_30.jpg
dgf-aurea_31.jpg
dgf-aurea_32.jpg
Poslední v sadě čtyř příspěvků FERRARI vkládám přikladnou digitální práci, co se umění ovládání tvůrčího elektronického náčíní týká.  Je to úctyhodný výkon, i když tu byli nápomocni specialisté přímo od Ferrari (obr. 01). 

Přesto zde vidím a vnímám tvorbu převážně inženýrskou, která buď přehlíží nebo zjednodušuje fajnovosti a dělá tvarové chyby v nedokonalosti křivek a jejich napojování do další části tvarového segmentu.  Něco takového nebylo myslitelné nejen u zvučných italských karosářsko designérských jmen. Mám zkušenost, že zmíněné chyby a nedotaženosti vidí málokdo.  

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

dgf design aurea

dgf design aurea

SEMINÁŘE

03_Dino Ugur Sahin.jpg
04_Dino Ugur Sahin.jpg
05_Dino Ugur Sahin.jpg
06_Dino Ugur Sahin.jpg
07_Dino Ugur Sahin.jpg
08_Dino Ugur Sahin.jpg
09_Dino Ugur Sahin.jpg
10_Dino Ugur Sahin.jpg
11_Dino Ugur Sahin.jpg
14_Dino Ugur Sahin.jpg
15_Dino Ugur Sahin.jpg
16_Dino Ugur Sahin.jpg
17_Dino Ugur Sahin.jpg
18_Dino Ugur Sahin.jpg
19_Dino Ugur Sahin.jpg
20_Dino Ugur Sahin.jpg
Historie tohoto nám cizokrajného jména je shrnuta ve druhém obrázku.  Nápadná je nižší kvalita prvotních kreseb.  Výsledek je pak jednodušší - postrádá takové finesy, jaké jsou obsaženy v profesionálních návrzích.  Pro mnohé výrobce je to dostačující - podstatné jsou přesné výstupové výkresy. 
Je to fenomén doby.  Mnozí studenti ovládají počítačové modelování, k čemuž stačí jednoduchá třípohledová kresba.  Ruční skicování nepěstuji, protože to nepotřebují.  A pro výrobce to není tak drahé.  Však se kolem sebe podívejte, kolik nedotažených výrobků kolem sebe vidíme !  Ale málokdo to vidí a téměř nikomu to nevadí.

V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek    

dino

dino

PROFI DESIGN

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
Modelkou je zde opět ikona šedesátých let - Ferari 250 GTO. 
Tentokrát je to zachování klasického stylu v moderním pojetí
... a to není vůbec lehké. 
Holanďan Michael van den Brink však dokázal vytvořit zázrak.  
Jeho model GTO 1 je nesmírně krásný a chutný. 

V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek  

vandenbrink

vandenbrink

PROFI DESIGN

Někde v minulých příspěvcích jsem zahlédl editorovu zmínku o konceptu Ferrari od ruského designera Saši Selipanova.  Nedohledal jsem však sadu adekvátních obrázků, což mi dalo impuls ji vytvořit.

Vznikl z toho řetězec ještě jiných studií Ferrari, což bude tomuto příspěvku následovat. 

Sasha Selipanov z Berlína je špičkový profík.  Jeho moderní ostré pojetí 612 GTO, jemuž stála modelem někdejší ikona Ferrari 250 GTO, je strhující a velmi se mi zamlouvá.  Nemohu si však odpustit poznámku, že obzvláště v pohledu z boku mi jeho kreace připomíná spíše GM-Corvette než Ferrari (obr. 17).  Přesto mu dávám jedničku s vyznamenáním.

V galerii  PROFI DESIGN   Pavel Hušek  

GTO_01.jpg
GTO_02.jpg
GTO_03.jpg
GTO_04.jpg
GTO_05.jpg
sasha selipanov

sasha selipanov

PROFI DESIGN

samir´s ferrari

samir´s ferrari

PROFI DESIGN

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one