.

Koncept KARIN 1980

Po odchodu od Audi 1978 a založení vlastního 
Design Studia Pavel Hušek v Ingolstadtu jsem m.j.
použil konexe do Citroëna v oboustranné korespondenci.
Nejeden kresebný návrh včetně "full size tapes" 
putoval z Ingolstadtu do Paříže, nejedna návštěva Paříže 
s vyhlídkou spolupráce s mou dodnes oblíbenou automobilkou 
mi dávala křídla
(mnohem více než Red Bull)

Pak ale přišla ledová sprcha ve formě výrazných změn 
v managementu Citroën i v oblasti designu a konexe zmrzly.
Nikdo nevěděl přesně proč, ale šuškalo se, že Citroën spoří.
Pry modelová politika té doby byla špatná a zisk mizerný.  
Možné to je, snad každá automobilka zažila podobná údobí. 

Významný firemní designer
Trevor Fiore byl tehdy (1981) převelen
do výsadkového design studia Citroën v Bordeaux. 
Dnes mu věnuji stránku s jeho progresivním konceptem  
KARIN 
Mnohým dalším, kteří zůstali, se dostalo spíše ponížení než povýšení.  

Více nevím, měl jsem co dělat, aby moje Design Studio v Ingolstadtu
získalo životaschopné zakázky ... a ty se skutečně dostavily    
v takových nabídkách, o jakých se mi ani nezdálo.  

Ponaučení: 
Neházej flintu do žita, nezoufej si, ale pracuj dále. 
Jsi-li přesvědčen, že máš co nabídnout, ozvěna přijde. 
Mně přišla dokonce z různých zemí. 
Jsem šťastný, že se můj aktivní pracovní život
odehrál i s občasnými obtížemi v západním Německu, 
které se mi po dobu čtvrt století stalo náhradním domovem
a němčina druhou mateřštinou.   Jsem BRD vděčen
!! 



V tématech  CITROËN  Pavel Hušek 


 
Karin_01.jpg
Karin_02.jpg
Karin_03.jpg
Karin_04.jpg
Karin_05.jpg
Karin_06.jpg
Karin_07.jpg
Karin_08.jpg
Karin_09 titl.jpg
Karin_10.jpg
Karin_11.jpg
Karin_12.jpg
Karin_13.jpg
Karin_14.jpg
Karin_15.jpg
Karin_16.jpg
Karin_17.jpg
Karin_18.jpg
Karin_19.jpg
Karin_20.jpg
Karin_24.jpg
Karin_22.jpg
Karin_23.jpg
Karin_24.jpg
Karin_25.jpg
Karin_26.jpg
Karin_27.jpg
Karin_28.JPG
Čt 11. leden 2018, 13:37:00 CET
testarossa7
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one