.
Électrique_01.jpg
Électrique_02.jpg
Électrique_03.jpg
Électrique_04.jpg
Électrique_05.jpg
Électrique_06.jpg
Électrique_07.jpg
Électrique_08.jpg
Électrique_09.jpg
Électrique_10.jpg
Électrique_11.jpg
Électrique_12.jpg
Électrique_13.jpg
Électrique_14.jpg
Électrique_15.jpg
Électrique_16.jpg
A je tu další malý francouzský elektro-auťáček.
Prý myšlenkově vychází z legendární "kachny" 2CV.


V témarech  CITROËN  Pavel Hušek
aircross 2017_01.jpg
aircross 2017_02.jpg
aircross 2017_03.jpg
aircross 2017_04.jpg
aircross 2017_05.jpg
aircross 2017_06.jpg
aircross 2017_07.jpg
aircross 2017_08.jpg
aircross 2017_09.jpg
aircross 2017_10.jpg
aircross 2017_11.jpg
aircross 2017_12.jpg
aircross 2017_13.jpg
aircross 2017_14.jpg
aircross 2017_15.jpg
aircross 2017_16.jpg
aircross 2017_17.jpg
aircross 2017_18.jpg
aircross 2017_19.jpg
aircross 2017_20.jpg
aircross 2017_21.jpg
aircross 2017_22.jpg
aircross 2017_23.jpg
aircross 2017_24.jpg
aircross 2017_25.jpg
aircross 2017_26.jpg
aircross 2017_27.jpg
aircross 2017_28.jpg
Zakrátko začátkem března 2017 ho uvidíme v Ženevě.
Zdá se, že velikostí a francouzskou hravostí a šarmem 
si AIRCROSS získá značné sympatie.
To by prozatímnímu konceptu mohlo dát zelenou pro výrobu.


V tématech  CITROËN  Pavel Hušek   
CXperience (01).jpg
CXperience (02).jpg
CXperience (03).jpg
CXperience (04).jpg
CXperience (05).jpg
CXperience (06).jpg
CXperience (07).jpg
CXperience (08).jpg
CXperience (09).jpg
CXperience (10).jpg
CXperience (11).jpg
CXperience (12).jpg
CXperience (13).jpg
CXperience (14).jpg
CXperience (15).jpg
CXperience (16).jpg
CXperience (17).jpg
CXperience (18).jpg
CXperience (19).jpg
CXperience (20).jpg
CXperience (21).jpg
CXperience (22).jpg
CXperience (23).jpg
CXperience (24).jpg
CXperience (25).jpg
CXperience (26).jpg
CXperience (27).jpg
CXperience (28).jpg
CXperience (29).jpg
CXperience (30).jpg
CXperience (31).jpg
CXperience (32).jpg
CXperience (33).jpg
CXperience (34).jpg
CXperience (35).jpg
CXperience (36).jpg
CXperience (37).jpg
CXperience (38).jpg
CXperience (39).jpg
CXperience (40).jpg
CXperience (41).jpg
CXperience (42).jpg
CXperience (43).jpg
CXperience (44).jpg
CXperience (45).jpg
CXperience (46).jpg
CXperience (47).jpg
CXperience (48).jpg
CXperience (49).jpg
CXperience (50).jpg
CXperience (51).jpg
CXperience (52).jpg
CXperience (53).jpg
CXperience (54).jpg
CXperience (55).jpg
CXperience (56).jpg
Citroën odhalil svůj koncept pro pařížský autosalon 2016.
Luxusní sedan má oživit vzpomínky na legandární typ  
CX,
který byl vyráběn od roku 1974.
CXPERIENCE  je úžasná kreace hodná slavné automobilky,
od první skici, přes montážní halu až do funkčního modelu.
Doufejme, že bude zdrojem nápadů pro příští modely,
protože - podle mne - takto má správný ´citrón´ vypadat !


V tématech ​ CITROËN  editor
a.jpg
02.jpg
03.jpg
1.jpg
3.jpg
4.jpg
2.jpg
5.jpg
Pavel je z něj nadšený.  A já taky !  
Vypadá fantasticky, hravě, mazlivě,
prostě správně ´citrónovsky´, chcete-li ¨kaktusovsky´.  
Podívejme se na několik skic malého Francouze,
kterému si dovolím předpovědět obrovský úspěch.


V tématech  CITROEN  editor
Ha, ha (01).jpg
Ha, ha (02).jpg
Ha, ha (03).jpg
Ha, ha (04).jpg
Ha, ha (05).jpg
Ha, ha (06).jpg
Ha, ha (07).jpg
Ha, ha (08).jpg
Ha, ha (09).jpg
Ha, ha (10).jpg
Ha, ha (11).jpg
Ha, ha (12).jpg
... a hned dva najednou - vzbuzují veselou náladu !!
Nedávno tu stál Citroën "H" osamělý:

http://cardesignclub.7x.cz/rubriky/galerie/seminare/seminar-89-emotion-citroen

V tématech  CITROËN  Pavel Hušek 
Cactus C3 (01).jpg
Cactus C3 (02).jpg
Cactus C3 (03).jpg
Cactus C3 (04).jpg
Cactus C3 (05).jpg
Cactus C3 (06).jpg
Cactus C3 (07).jpg
Cactus C3 (08).jpg
Cactus C3 (09).jpg
Cactus C3 (10).jpg
Cactus C3 (11).jpg
Cactus C3 (12).jpg
Cactus C3 (13).jpg
Cactus C3 (14).jpg
Cactus C3 (15).jpg
Cactus C3 (16).jpg
cactus C3 (17).jpg
cactus C3 (18).jpg
cactus C3 (19).jpg
titl.jpg
Jsem doslova nadšen, že design CACTUS pokračuje.
Osobitě ztvárněných automobilů není zase tolik,
aby každá mimořádná kreace nezasvítila.
"Malý" Cactus C3 opět dokazuje, že v Paříži vědí
co se od báječné značky CITROËN ve světě očekává.
Navíc se bude nový C3 CACTUS vyrábět na Slovensku.

Gratuľujem bratia !!- aj ku dnešnému prevzatí predsedníctva EU. 

V tématech  CITROËN  Pavel Hušek 
(01).jpg
(02).jpg
(03).jpg
(04).jpg
(05).jpg
(06).jpg
(07).jpg
(08).jpg
(09).jpg
(10).jpg
(11).jpg
(12).jpg
(13).jpg
(14).jpg
(15).jpg
(16).jpg
(17).jpg
(18).jpg
(19).jpg
(20).jpg
(21).jpg
(22).jpg
(23).jpg
(24).jpg
(25).jpg
(26).jpg
(27).jpg
(28).jpg
(29).jpg
(30).jpg
(31).jpg
(32).jpg
(33).jpg
(34).jpg
(35).jpg
(36).jpg
Zlobíval jsem se, když někdo v Německu odsuzoval Citroëny
jako "z nouze ctnost".  Myšlena byla řemeslná kvalita auta,
porovnávaná s výrobní kvalitou Volkswagenů i Mercedesů
a hloupými slovy byly přecházeny nápadité superlativy, 
které technici a umělci vkládaly do každého modelu Citroën.  
Ponižovat druhé proto, aby moje výrobky zářily, je ubohé.  
Model GS byl ve všech variacích své hierarchie automobil,
který zářil zdrženlivostí, užitkovostí a skromnou inteligencí. 
Ač žádný svalnatý dravec, byl GS charakteristicky krásný.


V tématech  CITROËN  Pavel Hušek 
1972 (01).jpg
1972 (02).jpg
1972 (03).jpg
1972 (04).jpg
1972 (05).jpg
1972 (06).jpg
1972 (07).jpg
1972 (08).jpg
1972 (09).jpg
1972 (10).jpg
1972 (11).jpg
1972 (12).jpg
1972 (17).jpg
1972 (18).jpg
1972 (19).jpg
1972 (20).jpg
1972 (21).jpg
1972 (22).jpg
1972 (23).jpg
1972 (24).jpg
1972 (25).jpg
1972 (26).jpg
1972 (27).jpg
1972 (28).jpg
1972 (15).jpg
1972 (16).jpg
1972 (13).jpg
1972 (14).jpg
Tehdy v roce 1972 zazářil Citroën ve Frankfurtu na IAA
úžasnou kreací kupé Bertone na bázi menšího typu GS. 
Proč atraktivní krasavec jménem CAMARGUE nezářil déle,
věděl jen sig. Bertone a pařížský management Citroën. 

Byl jsem tehdy 5 let v západním Německu a tento druh 
sport-kombi-kupé mě fascinoval.  

Tehdy byl Bertoneho zaměstnancem Giorgetto Giugiaro,
ale asi ještě ne šéfdesignérem - nikde o něm není
zmínka ve vztahu k modelu Citroën GS Camargue.  
Všude zněla hesla "CAMARGUE-creazione Bertone".

Je neodpustitelné, že se CITROËN CAMARGUE nedostal do výroby.
Letos 44 let starý model je stále nádherný !!! 
Bohyně DS by vedle sebe měla sličného, dvacet let mladšího
anděla CAMARGUE dokonce piemontského původu !!


V tématech  CITROËN  Pavel Hušek   
BX (01).jpg
BX (02).jpg
BX (03).jpg
BX (04).jpg
BX (05).jpg
BX (06).jpg
BX (07).jpg
BX (08).jpg
BX (09).jpg
BX (10).jpg
BX (11).jpg
BX (12).jpg
BX (13).jpg
BX (14).jpg
BX (15).jpg
BX (16).jpg
BX (17).jpg
BX (18).jpg
BX (19).jpg
BX (20).jpg
Opět mě editor vyprovokoval svým diametrálním názorem
na Marcella Gandiniho a konkrétně kreaci Citroën BX.

(Už jednou jsme se rozcházeli v názoru na Chrise Bangleho).
Svou obhajobu jsem vepsal do obrázků - nenudil jsem se.


V tématech  CITROËN  Pavel Hušek  
citroen-c6-teaser-1-720x720.jpg
13226799_540972999431965_7735172014440655484_n.jpg
1.jpg
2.jpg
3.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
Citroën představil nový model, který naštěstí není,
jak by se mohlo podle označení zdát, nástupcem

(mimochodem designérsky naprosto úchvatného) typu C6,
jež se prodával v Evropě.  Je to typ pro čínský trh.

Zaplaťpánbůh či radši zaplaťbudha...  
Evropský zákazník s vkusem a citem pro estetično 
by automobilku hnal svinským krokem.  
Na skicách fantastický, v reálu naprosto odporný design,
který je ze všech směrů jakýmsi nepovedeným klonem
modelu VW Passat, je tragédií.  

Víc k tomu opravdu nemám co říci.


V tématech  CITROËN  editor
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one