.
LYNX 01_01.jpg
LYNX 01_02.jpg
LYNX 01_03.jpg
LYNX 01_04.jpg
LYNX 01_05.jpg
LYNX 01_06.jpg
LYNX 01_08.jpg
LYNX 01_09.jpg
LYNX 01_11.jpg
LYNX 01_12.jpg
LYNX 01_13.jpg
LYNX 01_14.jpg
LYNX 01_24.jpg
LYNX 01_25.jpg
LYNX 01_26.jpg
LYNX 01_30.jpg
LYNX 01_31.jpg
LYNX 01_32.jpg
LYNX 01_41.jpg
LYNX 01_48.jpg
V tématech  VOLVO  je uloženo více obrázků.
Zde je to jen stručné oznámení této skutečnosti.


V tématech  ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek

Oproti čínskému designu je tento japonský projev přísnější, techničtější, méně líbivý, přesto však atraktivně odvážný a důvtipný.  Rozhodně stojí za pozornost a vytváří opět dojem, že škodovka zajela do slepé uličky věcného designu, který ... no uvidíme.

Vzpomenu-li na svých 5 let u Forda, byli jsme my designeři soustavně inspirováni vidinami budoucích nevšedností.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

toyota 2012_01.jpg
toyota 2012_02.jpg
toyota 2012_03.jpg
toyota 2012_04.jpg
toyota 2012_05.jpg

CHERY TX ... obdivuhodný a chutný design ... žádná kopie !!!  Opět obdivuji bohatost tvarového vypracování všech detailů - už jenom to označení TX !!   Tvarový nápad, proporce detailů k celku, výška k šířce, poutavost k fádnosti, osobitost výrazu celkového designu ke zvyklým tvarům, které vídáme kolem sebe atd., atd. 

Číňané získávají trhy světa krok za krokem.  V dnešním ´Autosalonu´ na Prima family (5.5.2012) to bylo takřka hmatatelné.  Ano, časy se mění - je nutno je vzít vážně.  Záměrně až provokativně jednoduchý design Škoda Rapid je doslovným protikladem azijského designu.  Jsem zvědav, které pojetí bude mít v dohledné době větší tržní odezvu. 

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

chery tx_01.jpg
chery tx_02.jpg
chery tx_03.jpg
chery tx_04.jpg
chery tx_06.jpg

Mně se to přirovnání k Nissanu Juke vůbec nelíbí.  Nissan Juke poutá pozornost svým nevšedním skurilním vzezřením, ale MG Ikon má líbivou atletickou figuru a silný skulpturální charakter, opírající se navíc o získané britské logo MG.  Cosi obdobného jako Mini Cooper u BMW.  

Prezentované designové výkresy jsou skvostné a vysoce profesionální.  Přichází doba, kdy budeme nejen kupovat čínská auta, ale kdy se budeme od Číňanů učit jak na to.  Už kreslené tvarově bohaté detaily dávají najevo zcela odlišnou koncentraci na cílený produkt.  Myslím, že se dočkáme ještě mnohých azijských překvapení: 

http://www.cardesignclub.7x.cz/profi-design/kimberly-wu-3.html

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

mg icon_01.jpg
mg icon_02.jpg
mg icon_03.jpg
mg icon_04.jpg
mg icon_05.jpg

SAAB JE OPĚT TADY !!! - tedy zatím jen v Pekingu na tamnějším autosalonu.  Navíc bude produkován pouze pro Čínu.  Ještě nedávno jsme propadali smutečním emocem nad zánikem tohoto Švéda, ale rudá Čína ho probudila k životu, i když pod jiným jménem.  Nutno uznat, že se k tomuto znovuzrození postavili s plným odborným nasazením a že oba vystavované modely C 60 a C 71 vypadají dobře.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

Poznámka navíc:  Stále časteji vidím na ulicích Prahy staré, starší a někdy hodně staré švédské Saaby.  Jejich stav je někdy výborný, jindy dobrý až dostatečný, ale také vrakový, s nadějí očekávající své  ´znovuzrození´.  Myslím, že to je úkaz sympatie ke švédské značce - přinejmenším.  

china saab_01.jpg
china saab_02.jpg
china saab_03.jpg
china saab_04.jpg
china saab_05.jpg

... není vyloučeno, že se v Evropě budou prodávat i čínské Mercedesy, obzvláště když budou elektricky poháněny, jako tento model DENZA (čínsky TENGSHI), vystavený v Pekingu 2012.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

denza-china_01.jpg
denza-china_02.jpg
denza-china_03.jpg
denza-china_04.jpg
denza-china_05.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one