.
nio_01 titl.jpg
nio_02.jpg
nio_03.jpg
nio_04.jpg
nio_05.jpg
nio_06.jpg
nio_07.jpg
nio_08.jpg
nio_09.jpg
nio_10.jpg
nio_11.jpg
nio_12.jpg
nio_13.jpg
nio_14.jpg
nio_15.jpg
nio_16.jpg
nio_17.jpg
nio_18.jpg
nio_19.jpg
nio_20.jpg
nio_21.jpg
nio_22.jpg
nio_23.jpg
nio_24.jpg
nio_25.jpg
nio_26.jpg
nio_27.jpg
nio_28.jpg
nio_29.jpg
nio_30.jpg
nio_31.jpg
nio_32.jpg
nio_33.jpg
nio_34.jpg
nio_35.jpg
nio_36.jpg
nio_37.jpg
nio_38.jpg
nio_39.jpg
nio_40.jpg
nio_41.jpg
nio_42.jpg
nio_43.jpg
nio_44.jpg
nio_45.jpg
nio_46.jpg
nio_47.jpg
nio_48.jpg
V roce 2020, což je za dva roky, má toto vozidlo
ovládnout severoamerický automobilový trh.

Že doba celoelektrických autonomních automobilů 
nám klepe na dveře, říká včerejší zpráva - 25.1.2018:
BMW bude stavět svá celoelektrická auta v Česku !!


V tématech  ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek 
Byton_01.jpg
Byton_02.jpg
Byton_03.jpg
Byton_04.jpg
Byton_05.jpg
Byton_06.jpg
Byton_07.jpg
Byton_08.jpg
Byton_09.jpg
Byton_10.jpg
Byton_11.jpg
Byton_12.jpg
Byton_13.jpg
Byton_14.jpg
Byton_15.jpg
Byton_16.jpg
Byton_17.jpg
Byton_18.jpg
Byton_19.jpg
Byton_20.jpg
Byton_21.jpg
Byton_22.jpg
Byton_23.jpg
Byton_24.jpg
Byton_25.jpg
Byton_26.jpg
Byton_27.jpg
Byton_28.jpg
Byton_29.jpg
Byton_30.jpg
Byton_31.jpg
Byton_32.jpg
Byton_33.jpg
Byton_34.jpg
Byton_35.jpg
Byton_36.jpg
Byton_37.jpg
Byton_38.jpg
Byton_39.jpg
Byton_40.jpg
Byton_41.jpg
Byton_42.jpg
Byton_43.jpg
Byton_44.jpg
Byton_45.jpg
Byton_46.jpg
Byton_47.jpg
Byton_48.jpg
Byton_49.jpg
Byton_50.jpg
Byton_51.jpg
Byton_52.jpg
Byton_53.jpg
Byton_54.jpg
Byton_55.jpg
Byton_56.jpg
Byton_57.jpg
Byton_58.jpg
Byton_59.jpg
Byton_60.jpg
Byton_61.jpg
Byton_62.jpg
Byton_63.jpg
Byton_64.jpg
Zde není třeba komentáře ...
Čína přichází s vlastními kreacemi a vlastním know how
za pomocí evropských a amerických šéfdesignerů.


V tématech  ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek
China_01.jpg
China_02.jpg
China_03.jpg
China_04.jpg
China_05.jpg
China_06.jpg
China_07.jpg
China_08.jpg
China_09.jpg
China_10.jpg
China_11.jpg
China_12.jpg
China_13.jpg
China_14.jpg
China_15.jpg
China_16.jpg
China_17.jpg
China_18.jpg
China_19.jpg
China_20.jpg
Překapení ?  Do jisté míry ANO.  
Mladičký sklářský dělník umí !!


V tématech  ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek   
 
XEV_01 titl.jpg
XEV_02.jpg
XEV_03.jpg
XEV_04.png
XEV_05.jpg
XEV_06.jpg
XEV_07.jpg
XEV_08.jpg
XEV_09.jpg
XEV_10.jpg
XEV_11.jpg
XEV_12.jpg
XEV_13.jpg
XEV_14.jpg
XEV_15.jpg
XEV_16.jpg
XEV_17.jpg
XEV_18.jpg
XEV_19.jpg
XEV_20.jpg
XEV_21.jpg
XEV_22.jpg
XEV_23.jpg
XEV_24.jpg
XEV_25.jpg
XEV_26.jpg
XEV_27.jpg
XEV_28.jpg
XEV_29.jpg
XEV_30.jpg
XEV_31.jpg
XEV_32.jpg
Stále se přesvědčujeme o azijské stilistické fantazii,
která převyšuje evropské střídmé tvarové kreace.
 
V tématech  ČÍNA - CHINA   Pavel Hušek 
ep9_01.jpg
ep9_02.jpg
ep9_03.jpg
ep9_04.jpg
ep9_05.jpg
ep9_06.jpg
ep9_07.jpg
ep9_08.jpg
ep9_09.jpg
ep9_10.jpg
ep9_11.jpg
ep9_12.jpg
ep9_13.jpg
ep9_14.jpg
ep9_15.jpg
ep9_16.jpg
ep9_17.jpg
ep9_18.jpg
ep9_19.jpg
ep9_20.jpg
ep9_21.jpg
ep9_22.jpg
ep9_23.jpg
ep9_24.jpg
ep9_25.jpg
ep9_26.jpg
ep9_27.jpg
ep9_28.jpg
ep9_29.jpg
ep9_30.jpg
ep9_31.jpg
ep9_32.jpg
ep9_33.jpg
ep9_34.jpg
ep9_35.jpg
ep9_36.jpg
Ani teď nezbývá nic jiného než zírat !!  

V galerii  
ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek 
emotion_01.jpg
emotion_02.jpg
emotion_03.jpg
emotion_04.jpg
emotion_05.jpg
emotion_06.jpg
emotion_07.jpg
emotion_08.jpg
emotion_09.jpg
emotion_10.jpg
emotion_11.jpg
emotion_12.jpg
emotion_13.jpg
emotion_14.jpg
emotion_15.jpg
emotion_16.jpg
emotion_17.jpg
emotion_18.jpg
emotion_19.jpg
emotion_20.jpg
emotion_21.jpg
emotion_22.jpg
emotion_23.jpg
emotion_24.jpg
emotion_25.jpg
emotion_26.jpg
emotion_27.jpg
emotion_28.jpg
emotion_29.jpg
emotion_30.jpg
emotion_31.jpg
emotion_32.jpg
emotion_33.jpg
emotion_34.jpg
emotion_35.jpg
emotion_36.jpg
emotion_37.jpg
emotion_38.jpg
emotion_39.jpg
emotion_40 titl.jpg
Zírám, zíráš ... zíráme ! 

V galerii  
ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek
LYNX 01_01.jpg
LYNX 01_02.jpg
LYNX 01_03.jpg
LYNX 01_04.jpg
LYNX 01_05.jpg
LYNX 01_06.jpg
LYNX 01_08.jpg
LYNX 01_09.jpg
LYNX 01_11.jpg
LYNX 01_12.jpg
LYNX 01_13.jpg
LYNX 01_14.jpg
LYNX 01_24.jpg
LYNX 01_25.jpg
LYNX 01_26.jpg
LYNX 01_30.jpg
LYNX 01_31.jpg
LYNX 01_32.jpg
LYNX 01_41.jpg
LYNX 01_48.jpg
V tématech  VOLVO  je uloženo více obrázků.
Zde je to jen stručné oznámení této skutečnosti.


V tématech  ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek
toyota 2012_01.jpg
toyota 2012_02.jpg
toyota 2012_03.jpg
toyota 2012_04.jpg
toyota 2012_05.jpg
toyota 2012_06.jpg
toyota 2012_07.jpg
toyota 2012_08.jpg
toyota 2012_09.jpg
toyota 2012_10.jpg
toyota 2012_11.jpg
toyota 2012_12.jpg
toyota 2012_13.jpg
toyota 2012_14.jpg
toyota 2012_15.jpg
toyota 2012_16.jpg
toyota 2012_17.jpg
toyota 2012_18.jpg
toyota 2012_19.jpg
toyota 2012_20.jpg
Oproti čínskému designu je tento japonský projev
přísnější, techničtější, méně líbivý, přesto však
atraktivně odvážný a důvtipný. 
Rozhodně stojí za pozornost a vytváří opět dojem,
že škodovka zajela do slepé uličky věcného designu,
který ... no uvidíme.

Vzpomenu-li na svých 5 let u Forda, byli jsme my designeři
soustavně inspirováni vidinami budoucích nevšedností.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

chery tx_01.jpg
chery tx_02.jpg
chery tx_03.jpg
chery tx_04.jpg
chery tx_05.jpg
chery tx_06.jpg
chery tx_07.jpg
chery tx_08.jpg
chery tx_09.jpg
chery tx_10.jpg
chery tx_11.jpg
chery tx_12.jpg
chery tx_13.jpg
chery tx_14.jpg
chery tx_15.jpg
chery tx_16.jpg
chery tx_17.jpg
chery tx_18.jpg
chery tx_19.jpg
chery tx_20.jpg
chery tx_21.jpg
chery tx_22.jpg
chery tx_23.jpg
chery tx_24.jpg
chery tx_25.jpg
chery tx_26.jpg
chery tx_27.jpg
chery tx_28.jpg
chery tx_29.jpg
chery tx_30.jpg
chery tx_31.jpg
chery tx_32.jpg
CHERY TX ... obdivuhodný a chutný design ... žádná kopie !!! 
Opět obdivuji bohatost tvarového vypracování všech detailů
- už jenom to označení TX !!  
Tvarový nápad, proporce detailů k celku, výška k šířce,
poutavost k fádnosti, osobitost výrazu celkového designu
ke zvyklým tvarům, které vídáme kolem sebe atd., atd. 

Číňané získávají trhy světa krok za krokem. 
V dnešním ´Autosalonu´ na Prima family
 (5.5.2012) to bylo
takřka hmatatelné.  Ano, časy se mění - je nutno je vzít vážně.  
Záměrně až provokativně jednoduchý design Škoda Rapid
je doslovným protikladem azijského designu. 
Jsem zvědav, které pojetí bude mít větší tržní odezvu.
 

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

mg icon_01.jpg
mg icon_02.jpg
mg icon_03.jpg
mg icon_04.jpg
mg icon_05.jpg
mg icon_06.jpg
mg icon_07.jpg
mg icon_08.jpg
mg icon_09.jpg
mg icon_10.jpg
mg icon_11.jpg
mg icon_12.jpg
mg icon_13.jpg
mg icon_14.jpg
mg icon_15.jpg
mg icon_16.jpg
mg icon_17.jpg
mg icon_18.jpg
mg icon_19.jpg
mg icon_20.jpg
mg icon_21.jpg
mg icon_22.jpg
mg icon_23.jpg
mg icon_24.jpg
mg icon_25.jpg
mg icon_26.jpg
mg icon_27.jpg
mg icon_28.jpg
mg icon_29.jpg
mg icon_30.jpg
mg icon_31.jpg
mg icon_32.jpg
mg icon_33.jpg
mg icon_34.jpg
mg icon_35.jpg
titl.jpg

Mně se to přirovnání k Nissanu Juke vůbec nelíbí. 
​Nissan Juke poutá pozornost svým 
skurilním vzezřením,
ale MG Ikon má líbivou atletickou figuru a silný charakter,
opírající se navíc o získané britské logo MG. 
Cosi obdobného jako Mini Cooper u BMW.  

Prezentované designové výkresy jsou skvostné a profesionální. 
Přichází doba, kdy budeme nejen kupovat čínská auta,
ale kdy se budeme od Číňanů učit jak na to. 
Už kreslené tvarově bohaté detaily ukazují zcela odlišnou koncentraci
na cílený produkt. 
Myslím, že se dočkáme ještě mnohých azijských překvapení: 

http://www.cardesignclub.7x.cz/profi-design/kimberly-wu-3.html

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

1
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one