.
ep9_01.jpg
ep9_02.jpg
ep9_03.jpg
ep9_04.jpg
ep9_05.jpg
ep9_06.jpg
ep9_07.jpg
ep9_08.jpg
ep9_09.jpg
ep9_10.jpg
ep9_11.jpg
ep9_12.jpg
ep9_13.jpg
ep9_14.jpg
ep9_15.jpg
ep9_16.jpg
ep9_17.jpg
ep9_18.jpg
ep9_19.jpg
ep9_20.jpg
ep9_21.jpg
ep9_22.jpg
ep9_23.jpg
ep9_24.jpg
ep9_25.jpg
ep9_26.jpg
ep9_27.jpg
ep9_28.jpg
ep9_29.jpg
ep9_30.jpg
ep9_31.jpg
ep9_32.jpg
ep9_33.jpg
ep9_34.jpg
ep9_35.jpg
ep9_36.jpg
Ani teď nezbývá nic jiného než zírat !!  

V galerii  
ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek 
emotion_01.jpg
emotion_02.jpg
emotion_03.jpg
emotion_04.jpg
emotion_05.jpg
emotion_06.jpg
emotion_07.jpg
emotion_08.jpg
emotion_09.jpg
emotion_10.jpg
emotion_11.jpg
emotion_12.jpg
emotion_13.jpg
emotion_14.jpg
emotion_15.jpg
emotion_16.jpg
emotion_17.jpg
emotion_18.jpg
emotion_19.jpg
emotion_20.jpg
emotion_21.jpg
emotion_22.jpg
emotion_23.jpg
emotion_24.jpg
emotion_25.jpg
emotion_26.jpg
emotion_27.jpg
emotion_28.jpg
emotion_29.jpg
emotion_30.jpg
emotion_31.jpg
emotion_32.jpg
emotion_33.jpg
emotion_34.jpg
emotion_35.jpg
emotion_36.jpg
emotion_37.jpg
emotion_38.jpg
emotion_39.jpg
emotion_40 titl.jpg
Zírám, zíráš ... zíráme ! 

V galerii  
ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek
LYNX 01_01.jpg
LYNX 01_02.jpg
LYNX 01_03.jpg
LYNX 01_04.jpg
LYNX 01_05.jpg
LYNX 01_06.jpg
LYNX 01_08.jpg
LYNX 01_09.jpg
LYNX 01_11.jpg
LYNX 01_12.jpg
LYNX 01_13.jpg
LYNX 01_14.jpg
LYNX 01_24.jpg
LYNX 01_25.jpg
LYNX 01_26.jpg
LYNX 01_30.jpg
LYNX 01_31.jpg
LYNX 01_32.jpg
LYNX 01_41.jpg
LYNX 01_48.jpg
V tématech  VOLVO  je uloženo více obrázků.
Zde je to jen stručné oznámení této skutečnosti.


V tématech  ČÍNA - CHINA  Pavel Hušek
toyota 2012_01.jpg
toyota 2012_02.jpg
toyota 2012_03.jpg
toyota 2012_04.jpg
toyota 2012_05.jpg
toyota 2012_06.jpg
toyota 2012_07.jpg
toyota 2012_08.jpg
toyota 2012_09.jpg
toyota 2012_10.jpg
toyota 2012_11.jpg
toyota 2012_12.jpg
toyota 2012_13.jpg
toyota 2012_14.jpg
toyota 2012_15.jpg
toyota 2012_16.jpg
toyota 2012_17.jpg
toyota 2012_18.jpg
toyota 2012_19.jpg
toyota 2012_20.jpg
Oproti čínskému designu je tento japonský projev
přísnější, techničtější, méně líbivý, přesto však
atraktivně odvážný a důvtipný. 
Rozhodně stojí za pozornost a vytváří opět dojem,
že škodovka zajela do slepé uličky věcného designu,
který ... no uvidíme.

Vzpomenu-li na svých 5 let u Forda, byli jsme my designeři
soustavně inspirováni vidinami budoucích nevšedností.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

chery tx_01.jpg
chery tx_02.jpg
chery tx_03.jpg
chery tx_04.jpg
chery tx_05.jpg
chery tx_06.jpg
chery tx_07.jpg
chery tx_08.jpg
chery tx_09.jpg
chery tx_10.jpg
chery tx_11.jpg
chery tx_12.jpg
chery tx_13.jpg
chery tx_14.jpg
chery tx_15.jpg
chery tx_16.jpg
chery tx_17.jpg
chery tx_18.jpg
chery tx_19.jpg
chery tx_20.jpg
chery tx_21.jpg
chery tx_22.jpg
chery tx_23.jpg
chery tx_24.jpg
chery tx_25.jpg
chery tx_26.jpg
chery tx_27.jpg
chery tx_28.jpg
chery tx_29.jpg
chery tx_30.jpg
chery tx_31.jpg
chery tx_32.jpg
CHERY TX ... obdivuhodný a chutný design ... žádná kopie !!! 
Opět obdivuji bohatost tvarového vypracování všech detailů
- už jenom to označení TX !!  
Tvarový nápad, proporce detailů k celku, výška k šířce,
poutavost k fádnosti, osobitost výrazu celkového designu
ke zvyklým tvarům, které vídáme kolem sebe atd., atd. 

Číňané získávají trhy světa krok za krokem. 
V dnešním ´Autosalonu´ na Prima family
 (5.5.2012) to bylo
takřka hmatatelné.  Ano, časy se mění - je nutno je vzít vážně.  
Záměrně až provokativně jednoduchý design Škoda Rapid
je doslovným protikladem azijského designu. 
Jsem zvědav, které pojetí bude mít větší tržní odezvu.
 

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

mg icon_01.jpg
mg icon_02.jpg
mg icon_03.jpg
mg icon_04.jpg
mg icon_05.jpg
mg icon_06.jpg
mg icon_07.jpg
mg icon_08.jpg
mg icon_09.jpg
mg icon_10.jpg
mg icon_11.jpg
mg icon_12.jpg
mg icon_13.jpg
mg icon_14.jpg
mg icon_15.jpg
mg icon_16.jpg
mg icon_17.jpg
mg icon_18.jpg
mg icon_19.jpg
mg icon_20.jpg
mg icon_21.jpg
mg icon_22.jpg
mg icon_23.jpg
mg icon_24.jpg
mg icon_25.jpg
mg icon_26.jpg
mg icon_27.jpg
mg icon_28.jpg
mg icon_29.jpg
mg icon_30.jpg
mg icon_31.jpg
mg icon_32.jpg
mg icon_33.jpg
mg icon_34.jpg
mg icon_35.jpg
titl.jpg

Mně se to přirovnání k Nissanu Juke vůbec nelíbí. 
​Nissan Juke poutá pozornost svým 
skurilním vzezřením,
ale MG Ikon má líbivou atletickou figuru a silný charakter,
opírající se navíc o získané britské logo MG. 
Cosi obdobného jako Mini Cooper u BMW.  

Prezentované designové výkresy jsou skvostné a profesionální. 
Přichází doba, kdy budeme nejen kupovat čínská auta,
ale kdy se budeme od Číňanů učit jak na to. 
Už kreslené tvarově bohaté detaily ukazují zcela odlišnou koncentraci
na cílený produkt. 
Myslím, že se dočkáme ještě mnohých azijských překvapení: 

http://www.cardesignclub.7x.cz/profi-design/kimberly-wu-3.html

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

china saab_01.jpg
china saab_02.jpg
china saab_03.jpg
china saab_04.jpg
china saab_05.jpg
china saab_06.jpg
china saab_07.jpg
china saab_08.jpg
china saab_09.jpg
china saab_10.jpg
china saab_11.jpg
china saab_12.jpg
china saab_13.jpg
china saab_14.jpg
china saab_15.jpg
china saab_16.jpg
china saab_17.jpg
china saab_18.jpg
china saab_19.jpg
china saab_20.jpg

SAAB JE OPĚT TADY !! - tedy zatím jen v Pekingu
na tamnějším autosalonu.  Bude produkován jen pro Čínu. 
Ještě nedávno jsme propadali smutečním emocem
nad zánikem tohoto Švéda, ale rudá Čína ho probudila k životu,
i když pod jiným jménem. 
Nutno uznat, že se k tomuto znovuzrození postavili
s plným odborným nasazením 
a že oba vystavované modely C 60 a C 71 vypadají dobře.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

Poznámka navíc:  Stále časteji vidím na ulicích Prahy
staré, starší a někdy hodně staré švédské Saaby. 
Jejich stav je někdy výborný, jindy dobrý až dostatečný,
ale také vrakový, s nadějí očekávající své  ´znovuzrození´. 
Myslím, že to je úkaz sympatie ke švédské značce - přinejmenším.  

denza-china_01.jpg
denza-china_02.jpg
denza-china_03.jpg
denza-china_04.jpg
denza-china_05.jpg
denza-china_06.jpg
denza-china_07.jpg
denza-china_08.jpg
denza-china_09.jpg
denza-china_10.jpg
denza-china_11.jpg
denza-china_12.jpg
denza-china_13.jpg
denza-china_14.jpg
denza-china_15.jpg
denza-china_16.jpg
denza-china_17.jpg
denza-china_18.jpg
denza-china_19.jpg
denza-china_20.jpg

... není vyloučeno, že se v Evropě budou prodávat
i čínské Mercedesy, zvláště když budou elektricky poháněny,
jako tento model DENZA

(čínsky TENGSHI), vystavený v Pekingu 2012.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one