.
avista (01).jpg
avista (02).jpg
avista (03).jpg
avista (04).jpg
avista (05).jpg
avista (06).jpg
avista (07).jpg
avista (08).jpg
avista (09).jpg
avista (12).jpg
avista (10).jpg
avista (11).jpg
avista (13).jpg
avista (14).jpg
avista (15).jpg
avista (16).jpg
avista (17).jpg
avista (18).jpg
avista (19).jpg
avista (20).jpg
avista (21).jpg
avista (22).jpg
avista (23).jpg
avista (24).jpg
avista (25).jpg
avista (26).jpg
avista (27).jpg
avista (28).jpg
avista (29).jpg
avista (30).jpg
avista (31).jpg
avista (32).jpg
avista (33).jpg
avista (34).jpg
avista (35).jpg
avista (36).jpg
Nedávno editor Habarta představil koncept  AVISTA  GM.
Ta kreace mě zaujala natolik, že jsem hledal více detailů.
Coupé  
AVISTA  mi připomíná ušlechtilý styl Jaguara 
s chutně užitými tvarovými prvky, poplatné dnešní době. 

     Kdysi jsem obdivoval design studia všech divizí GM. 
     Diky zdařilé emigraci jsem však zakotvil u Forda,
     ale celá léta pošilhával po GM, konkrétně po divizi OPEL.

AVISTA  je mimořádně ušlechtilá kreace,
oslovující nejkritičtější pohledy i evropských kritiků. 
Jistě, ne každý umí podat takovýto kreativní výkon,
ale oko pozorovatele-laika umí vidět a rozlišovat 
poutavou krásu od nechutných´rádoby´
pokusů

V tématech  BUICK  Pavel Hušek  
Riviera (01).jpg
Riviera (02).jpg
Riviera (03).jpg
Riviera (04).jpg
Riviera (05).jpg
Riviera (06).jpg
Riviera (07).jpg
Riviera (08).jpg
Riviera (09).jpg
Riviera (10).jpg
Riviera (11).jpg
Riviera (12).jpg
Riviera (13).jpg
Riviera (14).jpg
Riviera (15).jpg
Riviera (16).jpg
Riviera (17).jpg
Riviera (18).jpg
Riviera (21).jpg
Riviera (22).jpg
Riviera (20).jpg
Riviera (19).jpg
Riviera (23).jpg
Riviera (24).jpg
Riviera (25).jpg
Riviera (26).jpg
Riviera (27).jpg
Riviera (28).jpg
Riviera (29).jpg
Riviera (30).jpg
Riviera (31).jpg
Riviera (32).jpg
Riviera (33).jpg
Riviera (39).jpg
Riviera (34).jpg
Riviera (35).jpg
Riviera (37).jpg
Riviera (38).jpg
Riviera (40).jpg
Riviera (36).jpg
Riviera (41).jpg
Riviera (42).jpg
Riviera (43).jpg
Riviera (44).jpg
Riviera (45).jpg
Riviera (46).jpg
Riviera (47).jpg
Riviera (48).jpg
Když už se šířeji zabývám značkou BUICK
severoamerického koncernu General Motors,
nemohu lhostejně obejít skvostnou koncepční kreaci
poutavého jména RIVIERA. 
Před časem jsem tuto studii zmínil spíše letmo,
dnes ji chci
obšírněji představit jako úctyhodnou práci.

V tématech  BUICK  Pavel Hušek   
avenir (01).jpg
avenir (02).jpg
avenir (03).jpg
avenir (04).jpg
avenir (05).jpg
avenir (06).jpg
avenir (07).jpg
avenir (08).jpg
avenir (09).jpg
avenir (10).jpg
avenir (11).jpg
avenir (12).jpg
avenir (13).jpg
avenir (14).jpg
avenir (15).jpg
avenir (16).jpg
avenir (17).jpg
avenir (18).jpg
avenir (19).jpg
avenir (20).jpg
avenir (21).jpg
avenir (22).jpg
avenir (23).jpg
avenir (24).jpg
avenir (25).jpg
avenir (26).jpg
avenir (27).jpg
avenir (28).jpg
avenir (29).jpg
avenir (30).jpg
avenir (31).jpg
avenir (32).jpg
avenir (33).jpg
avenir (34).jpg
avenir (35).jpg
avenir (36).jpg
Krásný vůz !  Krásný design !  Designéři se snaží ! 
BUICK svými modely ukazuje v Detroitu eleganci !!


V tématech  BUICK  Pavel Hušek 
cascada (01).jpg
cascada (02).jpg
cascada (03).jpg
cascada (04).jpg
cascada (05).jpg
cascada (06).jpg
cascada (07).jpg
cascada (08).jpg
cascada (09).jpg
cascada (10).jpg
cascada (11).jpg
cascada (12).jpg
cascada (13).jpg
cascada (14).jpg
cascada (15).jpg
cascada (16).jpg
cascada (17).jpg
cascada (18).jpg
cascada (19).jpg
cascada (20).jpg
cascada (21).jpg
cascada (22).jpg
cascada (24).jpg
cascada (23).jpg
cascada (25).jpg
cascada (26).jpg
cascada (27).jpg
cascada (28).jpg
cascada (29).jpg
cascada (30).jpg
cascada (31).jpg
cascada (32).jpg
cascada (33).jpg
cascada (35).jpg
cascada (34).jpg
cascada (36).jpg
cascada (37).jpg
cascada (38).jpg
cascada (39).jpg
cascada (40).jpg
cascada (41).jpg
cascada (42).jpg
cascada (43).jpg
cascada (44).jpg
cascada (45).jpg
cascada (46).jpg
cascada (47).jpg
cascada (48).jpg
Americký koncern General Motors to má občas snadné.
Má-li potřebu na domácí půdě nabídnout elegantní tvary,
jako třeba na loňském i letošním motor show v Detroitu, 
sáhne po kreacích svých sesterských design center,
německého OPEL a případně britského VAUXHALL. 

Levopravé řízení vyrábí kvůli exportu každá automobilka 
a změna kruhového loga  
OPEL  či  VAUXHALL  za  BUICK
je snazší, než někdejší změna Passata na prvního Superba.

V tématech  BUICK  Pavel Hušek   
1989_Buick_01.jpg
1989_Buick_02.jpg
1989_Buick_03.jpg
1989_Buick_05.jpg
1989_Buick_04.jpg
1989_Buick_07.jpg
1989_Buick_06.jpg
1989_Buick_08.jpg
Navazuji na editorův příspěvek BUICK concept pro Detroit 2016.
GM design BUICK se vždy snažil o srozumitelné tvarosloví,
o eleganci, která je Evropanům blízká. 

Zajisté i BUICK v poválečné době podléhal raketové euforii,
která přinesla americkým automobilům křídla a směrovky 
a také koncová světla jako raketové výfukové otvory. 
Na to se podíváme v připravovamém samostatném příspěvku.


V tématech  BUICK  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one