.
Kolem historického jména BUGATTI se dodnes dějí věci ..!  
Zatímco řada slovutných autovýrobců má v programu
klasická sportovní kupé s řadovým motorem vpředu,
BUGATTI volil ke svému znovuzrození motor uprostřed,
takže po několika kreacích vznikl supersportovní Veyron. 

Ne tak švýcarská firma
GANGLOFF v Bernu !
Ta volila cestu salonního klasického coupé
a vytvořila - jak jinak - zdobný švýcarský šperk
v moderním pojetí designu T57 Atlantic z třicátých let.

Dnes předstvujeme švýcarskou hodnotu
 EB Gangloff

V tématech  BUGATTI  Pavel Hušek   
G_EB_01.jpg
G_EB_02.jpg
G_EB_03.jpg
G_EB_04.jpg
G_EB_05.jpg
G_EB_06.jpg
G_EB_07.jpg
G_EB_08.jpg
G_EB_09.jpg
G_EB_10.jpg
G_EB_11.jpg
G_EB_12.jpg
G_EB_13.jpg
G_EB_14.jpg
G_EB_15.jpg
G_EB_16.jpg
G_EB_17.jpg
G_EB_18.jpg
G_EB_19.jpg
G_EB_20.jpg
G_EB_21.jpg
G_EB_22.jpg
G_EB_23.jpg
G_EB_24.jpg
So 13. červen 2015, 11:48:37 CEST
testarossa7
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one