.
AUDI

AUDI

Výtvarný designer Pavel Hušek popisuje jeho sedmdesátá léta u AUDI v galerii  PROFI DESIGN

Audi pustilo do světa hromadu skic z vývoje své vlajkové lodi A8.  Některé z nich jsme tady už uveřejnili, ale nyní máme vše pohromadě.

Pro galerii  DESIGN CENTRA  editor

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

U některých automobilek je až s podivem jak dlouho mlží a jen po kapkách odhalují podobu nového produktu.  Audi s typem A1 je toho zářným příkladem.  Nejprve graffiti, pak jen jakési siluety a nakonec konečně oficiální fota a skici.  Tak se tedy na ten utajovaný zázrak v rubrice DESIGN CENTRA podíváme.

Editor

01.jpg
02.jpg
03.jpg
1.jpg
2.jpg
ELEKTRO AUDI

ELEKTRO AUDI

Audi 50 jako ELEKTRO AUDI ?  Samozřejmě v galerii ELEKTRO-AUTA

59_Tramontana.jpg
60_Tramontana.jpg
61_Tramontana.jpg
62_Tramontana.jpg
Byla to moje vlastní iniciativa po mém přijetí do Audi
v Ingolstadtu v roce 1973. 
Šéfdesignérem
(tehdy se užívalo výrazu "vedoucí stilistiky")
byl citlivý a vzdělaný člověk-umělec, pan Georg Bertram. 

Nabídl jsem mu celostěnovou vizi  ELECTRO AUDI 
ve velikosti malého Audi 50 - později VW Polo.  

Půvabné je, že si G.Bertram přál už 1973 název TRAMONTANA. 
Ve špičce předního blatníku ELECTRO AUDI se pan Bertram
zrcadlí 
i s oknem, u kterého za stolem sedával.


Tehdy na celou stěnu,
nyní v CDCC galerii
 ELEKTRO-AUTA  Pavel Hušek

Německá precizní technika a umění - jak se to rýmuje?  No a jak dobře, ba co dím, excelentně !!!  Zde v galerii AUTO a UMĚNÍ několik příkladů multi uměleckých aktivit - jak interních, tak externích - na téma Audi (a neptejte se, kolik to všechno stojí !!) ... Pavel Hušek   

01_AudiArt.jpg
02_AudiArt.jpg
03_AudiArt.jpg
04_AudiArt.jpg
05_AudiArt.jpg

Alexej Bykov studoval design na Uralské státní akademii umění a architektury.  V roce 2006 navrhnul v mnohém zajímavé, ale i sporné vozidlo, které nazval Audi Quattroflex.  Dostalo se mu ocenění za nejlepší použití technologií.  Sponsorem byl Volkswagen.  

V naší rubrice PROFI DESIGN předkládám pouze několik obrázků a stručný anglický text.  Na internetu najdete podrobnější technické informace.  PH

01_audi-quttroflex.jpg
02_audi-quttroflex.jpg
03_audi-quttroflex.jpg
04_audi-quttroflex.jpg
05_audi-quttroflex.jpg

Audi představilo novou versi svého vizionářského hybridního sportovního vozu.  Vůz má délku 3,94 m, což je o 21 cm méně než TT(!).  Takže je to vlastně malý, kompaktní sporťák.  Protože se tady bavíme většinou o designu, v galerii DESIGN CENTRA se podíváme na skici, které předcházely finálnímu modelu.

Editor

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

... a zde několik oficiálních skic z myšlenkových pochodů designerů Audi.

Pro rubriku DESIGN CENTRA připravil editor

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

Ještě jednou se podíváme zde v rubrice DESIGN CENTRA na prototyp vozu Audi, tentokrát z hlediska designu.  Velmi zajímavý je také příběh autora prací Labanowicze.  Asi před 6 lety jsem posílal nějaké své skici do portfolia na server www.designforum.pl a jedním z lidiček, kteří tam měli své portfolio, byl právě Kamil ( http://www.mas.auto.pl/component/option,com_zoom/Itemid,5/catid,90/ ), tehdy ještě student střední školy.  Nedávno se objevilo několik fotografií s da Silvou v rámci představení prací studentů na téma Audi ... a nyní tyto oficiální skici s jeho podpisem, coby členem Audi design teamu.  Hvězdná to kariéra!

Editor

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one