.
A50_01.jpg
A50_02.jpg
A50_03.jpg
A50_04.jpg
A50_05.jpg
A50_06.jpg
A50_07.jpg
A50_08.jpg
A50_09.jpg
A50_10.jpg
A50_11.jpg
A50_12.jpg
A50_13.jpg
A50_14.jpg
A50_15.jpg
A50_16.jpg
A50_17.jpg
A50_18.jpg
A50_19.jpg
A50_20.jpg

Je až neuvěřitelné, kolik energie vydá jeden člověk
-
to nemyslím jenom sebe - v průběhu zajímavého projektu.  
Když uvážím, že zde prezentované obrázky
jsou zlomkem toho, co tehdy s velkými nadějemi vznikalo...
Připomeňme si ještě SEMINÁŘ 40:

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-40.html

V galerii  SEMINÁŘE Pavel Hušek

A50 coupé

A50 coupé

SEMINÁŘE

01_A0 coupé.jpg
02_A0 coupé.jpg
03_A0 coupé.jpg
04_A0 coupé.jpg
05_A0 coupé.jpg
06_A0 coupé.jpg
07_A0 coupé.jpg
08_A0 coupé.jpg
09_A0 coupé.jpg
10_A0 coupé.jpg
11_A0 coupé.jpg
12_A0 coupé.jpg
13_A0 coupé.jpg
14_A0 coupé.jpg
15_A0 coupé.jpg
16_A0 coupé.jpg
17_A0 coupé.jpg
18_A0 coupé.jpg
19_A0 coupé.jpg
20_A0 coupé.jpg

Když jste někde nově přijati do pevného zaměstnání,
nesnažte se ze sebe vydat maximum, ale rozhlédněte se,
kolik toho umějí Vaši noví spolupracovnící či kolegové
a snažte se projevovat podobně jako oni. 
Váš čas přijde ... ale nemusí to být ihned !!! 

Příští rok to bude 40 let, co vzniklo (a zaniklo)
toto Audi A0 Coupé ...  
nebyl to jediný projekt, který musel zaniknout.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

audi a0 coupé

audi a0 coupé

Vrtuální pamětní deska v galerii 

SEMINÁŘE

20 obrázků - skic, rendrú, fotek - bezpochyby nejatraktivnějšího, chlapské ego povzbuzujícího Audi R8. 

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek 

R8_01.jpg
R8_02.jpg
R8_03.jpg
R8_04.jpg
R8_05.jpg
01_au.jpg
02_au.jpg
03_au.jpg
04_au.jpg
05_au.jpg
06_au.jpg

Byl jsem několik dni v Düsseldorfu a měl možnost
si zblízka prohlédnout malou Audinku. 
Některým z Vás se takový styling líbí - už ta značka, že?!  
Já ho vnímám jako podivný nepůvabný výtvor. 

A navíc ... po Praze jezdí takové velikánské
balvanovité Audi, které chce rádoby působit pozlaceně. 

V galerii  KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek  

Inu, prohlédl jsem si fotografie kreace A2 a mohu říci, že mne ztvárnění vozu zaujalo. Nejde o skici futuristického vozu, nýbrž o moderní (a v kontextu Audi vysoce módní) městský model, vyzařující poslední trendy značky. Ty na mne působí velmi dobře, neboť nám přinášejí velmi příznivé poselství o tom, že i věcná a na první pohled praktická karosérie může vypadat pozoruhodně a nemusí splývat s davem.

Vnější tvary mi ale nepřipadají zcela tradiční. Ačkoli jde v podstatě o hatchback (byť plný odlišností), disponuje model velmi krátkou kapotou a vysokým pontonem. Podobně jako minulá A2 je nová verze, vyobrazená na skicách, originální a smělá.

Zmínil jsem minulé vydání A2, o kterém se říká, že se jeho antisportovní a svébytné tvary nelíbily. Dovolím si připomínku, plynoucí ze selského rozumu - to, že se neprodávala dle očekávání výrobce, ještě nemusí znamenat, že se lidem nelíbila. Ptám-li se lidí na názor, týkající se designu exteriéru, často slýchávám výrazy jako "normální", "hezké", "nic moc"... ale ještě nikdy jsem na adresu tvarů A2 osobně neslyšel slova jako "divné", "ošklivé" či "odporné".

Výše uvedená slova popisují jev, který v oblasti automobilismu vnímám a jenž vyvolává jisté deziluze. Neplatí to však u všech málo prodejných vozidel. Bavíme-li se kupříkladu o voze KIA Opirus, typoval bych, že krom nevalného jména takřka nulové hodnoty nezaujal společnost ani vnějším a vnitřním zjevem.

Menší úspěch Audi A2 ale přeci jen podpořily vnější tvary, které se zdály být, na poměry prémiové sféry, příliš ne-sportovní, neřkuli neohrabané. Přibližný konkurent, za kterého lze považovat Mercedes-Benz A, představoval taktéž velmi nezvyklý a kontroverzní styl, který ostře kontrastoval s jinými Mercedesy. Rozumně a s perspektivou se k této oblasti stavělo BMW, které se nadměrně vyvinutému hatchbacku (v masovějším měřítku) vyvarovalo... ne však nadlouho.  Uvidíme, jak bude v praxi vypadat realizace i3.

 Jakub Sochor

audi1.jpg
audi2.jpg
audi3.jpg

Audi chystá jako překvapení do Frankfurtu koncept nástupce pro typ A2.  Zatím zveřejnili jen skici, tak se ně podíváme.

Ještě pár slov ke´staré´A2.  Nepochopení tohoto modelu, který tehdy své ohromně předběhl dobu jak konstrukčně, tak z hlediska designu, je pro mne bolestivé.  Nejsem sice skalním příznivcem značky Audi, ale A2 se mi dodnes neskutečně líbí. 

Pro rubriku  DESIGN CENTRA  editor

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
01_iltis.jpg
02_iltis.jpg
03_iltis.jpg
04_iltis.jpg
05_iltis.jpg
06_iltis.jpg
07_iltis.jpg
08_iltis.jpg
09_iltis.jpg
10_iltis.jpg
11_iltis.jpg
12_iltis.jpg
13_iltis.jpg
14_iltis.jpg
15_iltis.jpg
16_iltis.JPG

Funkce především, ale s ohledem na estetickou vyváženost -
tak podobně to kdysi formuloval Ferdinand Piëch,
šéf vývoje Audi v Ingolstadtu. 
Z dvoutaktní Mungy přeměněný čtyřtaktní Iltis
se měl tehdy stát ´jeepem´ evropských armád.  
Byl to jeden z úkolů, kterými měl pověřil přímo pan Piëch.

Dnes po 35 letech chci zvýraznit kouzlo retuše temperou,
jejíž krycí schopnost umožnila to,
co dnes umí digitální počítačové programy.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek  

Španělský designér Alfredo Marin je absolventem školy IED v Barceloně a v současné době pracuje v designérském studiu Seat.  Tolik personálie.  My se nyní podíváme na jeho vizi sportovního vozu Audi.  Sám autor nezastírá, že inspiraci pro přední část vozu si vzal z modelu Audi Quattro Sport.  To ovšem vozu neubírá na originalitě, ba naopak.  

Masivní záď  s rozmanitě vykrojovanými proporcemi pro sklo a lampy, vytváří dojem robustnosti a solidnosti.  Alfredo Martin dovedl svou studii k dokonalosti, když vůz Audi RSV navrhnl ještě v závodní verzi - pro německé mistrovství DTM.  Prostě typické Audi, se vším všudy, jak má být.

Pro galerii PROFI DESIGN editor 

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one