.
01_form.jpg
02_form.jpg
03_form.jpg
04_form.jpg
05_form.jpg
06_form.jpg
07_form.jpg
08_form.jpg
09_form.jpg
10_form.jpg
11_form.jpg
12_form.jpg
13_form.jpg
14_form.jpg
15_form.jpg
16_form.jpg
17_form.jpg
18_form.jpg
19_form.jpg
20_form.jpg

Nemohu nevzpomenout na dobu přechodu od Forda k Audi. 
Byly to dva velice rozdílné světy, ale moje představivost
zůstala přes všechny obtíže nedotčena. 

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

Vasilij Markin, absolvent Moskevského institutu, nám zde ukazuje svůj diplomový projekt.  Jako téma si zvolil Audi R9 a dle mého názoru se s ním vypořádal nadmíru dobře.  Ten vůz má styl, dynamiku a dravost. Nechybí žádný z typických prvků designu Audi a navíc jeho profil je ostrý i oblý zároveň, vypadá jako velký dravec připravený ke skoku.  Ale dost bylo řečí, pokochejte se sami ...

Pro galerii  PROFI DESIGN  editor

Dodatek:  Jako designerská a modelářská školní práce je studie R9 příkladná.  Proto jsem se jí věnoval hlouběji a některé vynikající kresby obrátil do negativu.  Vasilij je skutečně profík už teď.  Co se stylu týká, souhlasím s editorem ve všem až na stylové prvky Audi ... vidím v tom spíše styl Lamborghini - až s brutálními zásahy (zadopohled), což je Audi přece jen cizí.. 

Pavel Hušek

R9_01.jpg
R9_02.jpg
R9_03.jpg
R9_04.jpg
R9_05.jpg
Diplomový projekt

Diplomový projekt

Studie Audi R9 á la Vasilij Markin

PROFI DESIGN

http://www.youtube.com/watch?v=bGWvsXMyjsQ

V rubrice  INDUSTRY DESIGN  Pavel Hušek

audibike_00.JPG
audibike_01.jpg
audibike_02.jpg
audibike_03.jpg
audibike_04.jpg
NSU-Audi-VW_01.jpg
NSU-Audi-VW_02.jpg
NSU-Audi-VW_03.jpg
NSU-Audi-VW_04.jpg
NSU-Audi-VW_05.jpg
NSU-Audi-VW_06.jpg
NSU-Audi-VW_07.jpg
NSU-Audi-VW_08.jpg
NSU-Audi-VW_09.jpg
NSU-Audi-VW_10.jpg
NSU-Audi-VW_11.jpg
NSU-Audi-VW_12.jpg
NSU-Audi-VW_13.jpg
NSU-Audi-VW_14.jpg
NSU-Audi-VW_15.jpg
NSU-Audi-VW_16.jpg
NSU-Audi-VW_17.jpg
NSU-Audi-VW_18.jpg
NSU-Audi-VW_19.jpg
NSU-Audi-VW_20.jpg
NSU-Audi-VW_21.jpg
NSU-Audi-VW_22.jpg
NSU-Audi-VW_23.jpg
NSU-Audi-VW_24.jpg
NSU-Audi-VW_25.jpg
NSU-Audi-VW_26.jpg
NSU-Audi-VW_27.jpg
NSU-Audi-VW_28.jpg
NSU-Audi-VW_29.jpg
NSU-Audi-VW_30.jpg
NSU-Audi-VW_31.jpg
NSU-Audi-VW_32.jpg
NSU-Audi-VW_33.jpg
NSU-Audi-VW_34.jpg
NSU-Audi-VW_35.jpg
NSU-Audi-VW_36.jpg
NSU-Audi-VW_37.jpg
NSU-Audi-VW_38.jpg
NSU-Audi-VW_39.jpg
NSU-Audi-VW_40.jpg
NSU-Audi-VW_41.jpg
NSU-Audi-VW_42.jpg
NSU-Audi-VW_43.jpg
NSU-Audi-VW_44.jpg
NSU-Audi-VW_45.jpg
NSU-Audi-VW_46.jpg
NSU-Audi-VW_47.jpg
NSU-Audi-VW_48.jpg
NSU-Audi-VW_49.jpg
NSU-Audi-VW_50.jpg
NSU-Audi-VW_51.jpg
NSU-Audi-VW_52.jpg
NSU-Audi-VW_53.jpg
NSU-Audi-VW_54.jpg
NSU-Audi-VW_55.jpg
NSU-Audi-VW_56.jpg
NSU-Audi-VW_57.jpg
NSU-Audi-VW_58.jpg
NSU-Audi-VW_59.jpg
NSU-Audi-VW_60.jpg

K té bleskové zprávě na obr. 01 a 02
jsem přidal dnes už historické propojení. 
Stvořil jsem z toho
SEMINÁŘ 42
Je tu zřejmá určitá lidská stránka a situace,
do jaké se může dostat pevně zaměstnaný designer. 
Je tu také patrná kresebná technika,
spočívající v kontrastu silné a tenké linie.  

Poprvé jsem vytvářel motorku, což mělo následky: 
později to byly návrhy pro BMW,
dále pak Gillera od Ferrari Engineering
a nakonec po návratu do Prahy to byla Jawa. 
Celkem tedy 4 motocyklové zakázky ...
jak uvádím, nikdy jsem nebyl motorkářem.

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-08.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-28.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-38.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-40.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-41.html

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

seminář 42

seminář 42

SEMINÁŘE

A50_01.jpg
A50_02.jpg
A50_03.jpg
A50_04.jpg
A50_05.jpg
A50_06.jpg
A50_07.jpg
A50_08.jpg
A50_09.jpg
A50_10.jpg
A50_11.jpg
A50_12.jpg
A50_13.jpg
A50_14.jpg
A50_15.jpg
A50_16.jpg
A50_17.jpg
A50_18.jpg
A50_19.jpg
A50_20.jpg

Je až neuvěřitelné, kolik energie vydá jeden člověk
-
to nemyslím jenom sebe - v průběhu zajímavého projektu.  
Když uvážím, že zde prezentované obrázky
jsou zlomkem toho, co tehdy s velkými nadějemi vznikalo...
Připomeňme si ještě SEMINÁŘ 40:

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-40.html

V galerii  SEMINÁŘE Pavel Hušek

A50 coupé

A50 coupé

SEMINÁŘE

01_A0 coupé.jpg
02_A0 coupé.jpg
03_A0 coupé.jpg
04_A0 coupé.jpg
05_A0 coupé.jpg
06_A0 coupé.jpg
07_A0 coupé.jpg
08_A0 coupé.jpg
09_A0 coupé.jpg
10_A0 coupé.jpg
11_A0 coupé.jpg
12_A0 coupé.jpg
13_A0 coupé.jpg
14_A0 coupé.jpg
15_A0 coupé.jpg
16_A0 coupé.jpg
17_A0 coupé.jpg
18_A0 coupé.jpg
19_A0 coupé.jpg
20_A0 coupé.jpg

Když jste někde nově přijati do pevného zaměstnání,
nesnažte se ze sebe vydat maximum, ale rozhlédněte se,
kolik toho umějí Vaši noví spolupracovnící či kolegové
a snažte se projevovat podobně jako oni. 
Váš čas přijde ... ale nemusí to být ihned !!! 

Příští rok to bude 40 let, co vzniklo (a zaniklo)
toto Audi A0 Coupé ...  
nebyl to jediný projekt, který musel zaniknout.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

audi a0 coupé

audi a0 coupé

Vrtuální pamětní deska v galerii 

SEMINÁŘE

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one